Sundání hlavy

Volvo do modelové řady 100

Moderátor: wickey

This topic is 5 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
2.3 T5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 114
Registrován: 05 úno 2013 16:36
Vůz: volvo 221 r.v.64

Sundání hlavy

Příspěvek od 2.3 T5 »

Tak jsem se rozhodl, sundat palici a vyměnit těsnění... nevíte v okolí Prahy, kde nechat srovnat hlavu??
Dík...
_________________
volvo P221 r.v.1964
V70II 2,4D MY05

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2508
Registrován: 14 bře 2006 08:12
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Re: Sundání hlavy

Příspěvek od LukášM »

Proč by s ní něco mělo být?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

2.3 T5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 114
Registrován: 05 úno 2013 16:36
Vůz: volvo 221 r.v.64

Re: Sundání hlavy

Příspěvek od 2.3 T5 »

LukášM píše:Proč by s ní něco mělo být?

Tak mezi hlavou a blokem mi začal protékat olej, a to dost...stejkají mi čůrky oleje po bloku..
Nicméně hlavu jsem sundal a těsnění bylo vymačkané. Akorád mi přišlo divný, že ze spodu jak jsou ventily tak 1 a 2 válec byli ventily černý a takový jako mokrý, tak 3 a 4 byli suchý...Karbon byl jak na vrchní straně válců, tak u ventilů... Vyzkoušel jsem do válců nalít benzin jestli nepropouštěj...Cca po 10 minutách bych řekl, ze hladina benzinu ve válcích trošku klesla...Tak snad těsnost pístních kroužků snad v poho...
Nevíte někdo o nějaký firmě, kde to mi hlavu srovnaj??
Nebo spíše, když jsem hlavu sundal, musí se hlava srovnat??
_________________
volvo P221 r.v.1964
V70II 2,4D MY05

metju
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1672
Registrován: 05 bře 2009 22:25
Bydliště: Praha / Divišov
Vůz: 940, XC70

Re: Sundání hlavy

Příspěvek od metju »

_________________
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (158 kW/470 Nm) '08, automat, seashell metallic
Bylo: V70 T5 (251,8 kW/471,3 Nm) '01, manual, black stone - S40 2,0T (150 kW/310 Nm) '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T (147 kW/280 Nm) '01, automat, polarctic pearl

angličák
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 14 kvě 2012 08:29
Vůz: 340
Bydliště: 747 55 Hořejší Kunčice

Re: Sundání hlavy

Příspěvek od angličák »

_________________
850/S2K/Escort XR

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3386
Registrován: 28 pro 2013 10:04
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Re: Sundání hlavy

Příspěvek od Romulusw »

2.3 T5 píše: Tak mezi hlavou a blokem mi začal protékat olej, a to dost...stejkají mi čůrky oleje po bloku..
Nicméně hlavu jsem sundal a těsnění bylo vymačkané. Akorád mi přišlo divný, že ze spodu jak jsou ventily tak 1 a 2 válec byli ventily černý a takový jako mokrý, tak 3 a 4 byli suchý...Karbon byl jak na vrchní straně válců, tak u ventilů... Vyzkoušel jsem do válců nalít benzin jestli nepropouštěj...Cca po 10 minutách bych řekl, ze hladina benzinu ve válcích trošku klesla...Tak snad těsnost pístních kroužků snad v poho...
Nevíte někdo o nějaký firmě, kde to mi hlavu srovnaj??
Nebo spíše, když jsem hlavu sundal, musí se hlava srovnat??
Když je rovná, tak se rovnat nemusí.
A měřil jsi komprese? S tím se většinou začíná :)
Jinak mohu doporučit
http://opravy-hlav.epohl.cz/

Olda 164
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 87
Registrován: 19 kvě 2005 18:40
Vůz: Volvo 164
Bydliště: Praha

Re: Sundání hlavy

Příspěvek od Olda 164 »

Romulusw píše:
2.3 T5 píše: Tak mezi hlavou a blokem mi začal protékat olej, a to dost...stejkají mi čůrky oleje po bloku..
Nicméně hlavu jsem sundal a těsnění bylo vymačkané. Akorád mi přišlo divný, že ze spodu jak jsou ventily tak 1 a 2 válec byli ventily černý a takový jako mokrý, tak 3 a 4 byli suchý...Karbon byl jak na vrchní straně válců, tak u ventilů... Vyzkoušel jsem do válců nalít benzin jestli nepropouštěj...Cca po 10 minutách bych řekl, ze hladina benzinu ve válcích trošku klesla...Tak snad těsnost pístních kroužků snad v poho...
Nevíte někdo o nějaký firmě, kde to mi hlavu srovnaj??
Nebo spíše, když jsem hlavu sundal, musí se hlava srovnat??
Když je rovná, tak se rovnat nemusí.
A měřil jsi komprese? S tím se většinou začíná :)
Jinak mohu doporučit
http://opravy-hlav.epohl.cz/
1 a 2 válec je mokrý, protože špatně pálejí svíčky. Karbon většinou protože svíčky mají jinou tepelnou hodnotu, nebo netěsní pístní kroužky, nebo předstih. Po sundání hlavy u veterána vždy přebousit! Nezapomeň všechny šrouby na upevnění hlavy dát nové!!! Staré jsou vyhřáté a můžou ti prasknout.
_________________
Volvo 164, r.v. 1969, 175 k, B30E, automat 3 rychlosti, .
This topic is 5 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „Veterán - opravy“