má S60 uzávěrku diferáku?
- Autor
- Zpráva
#1 má S60 uzávěrku diferáku?
Pánové, kolegové....
dopředu se omlouvám za zřejmě tupej dotaz, takže:
má S60 uzávěrku?
Já o tom teda a)nevím, b)jsem ji ještě nepotřeboval
ale včera na pivu o tom padla řeč, a já majitel o tom vím kulový
dopředu se omlouvám za zřejmě tupej dotaz, takže:
má S60 uzávěrku?
Já o tom teda a)nevím, b)jsem ji ještě nepotřeboval
ale včera na pivu o tom padla řeč, a já majitel o tom vím kulový
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#2 má S60 uzávěrku diferáku?
Určitě nemá! Ale má ASR zahrnuté v DSTC a to ti přibrzdí kolo které prokluzuje a funguje to podobně
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#3 má S60 uzávěrku diferáku?
nema a ani nepotrebuje . heico nieco take ale vyraba presne na S60 http://www.heicosportiv.de/mainframe.asp?lang=en&e1=777
ale co viem ja , jeden chlapik v anglicku si to nechal nainstalovat na svoju D5 , ale ta mala krutiaci moment zdvihnuty niekde nad 600nm a nevedela chytit trakciu ani na 3 stupni !
ale co viem ja , jeden chlapik v anglicku si to nechal nainstalovat na svoju D5 , ale ta mala krutiaci moment zdvihnuty niekde nad 600nm a nevedela chytit trakciu ani na 3 stupni !
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#4 má S60 uzávěrku diferáku?
Myslel jsem, že součástí moderního DSTC je i elektronická uzávěrka diferenciálu
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#5 má S60 uzávěrku diferáku?
to by potěšilo...ale podle toho jak jsem se hrabal včera sněhem bych na to moc nesázel.....???hroch32 píše:Myslel jsem, že součástí moderního DSTC je i elektronická uzávěrka diferenciálu
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 má S60 uzávěrku diferáku?
Pokud to ale dobře čtu, tak je to LSD neboli samosvor a je pouze pro 6ti kvalt!Drak3n píše:nema a ani nepotrebuje . heico nieco take ale vyraba presne na S60 http://www.heicosportiv.de/mainframe.asp?lang=en&e1=777
ale co viem ja , jeden chlapik v anglicku si to nechal nainstalovat na svoju D5 , ale ta mala krutiaci moment zdvihnuty niekde nad 600nm a nevedela chytit trakciu ani na 3 stupni !
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#7 má S60 uzávěrku diferáku?
Taky bych řek, že samosvor je něco jinýho než uzávěrka. A to co nabízí Heico je šnekovej samosvor.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#8 má S60 uzávěrku diferáku?
no ako pozeram , nejako to zmenili , pretoze do nedavna ponukali aj M56 a ten anglican mal rocnik 02 kde mal len 5 stupnovu prevodovku . a ked nie heico , tak tu je dalsia stranka kde je podrobny popis http://www.vivaperformance.com/catalog/product_info.php?cPath=87_88&products_id=665
1500 usd
1500 usd
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 má S60 uzávěrku diferáku?
A nevíte někdo jak to funguje? Já si moc nedokážu představit jak tyhle věci můžou fungovat když sou v autě ty elektronický serepetičky jako například protiprokluz atp.Drak3n píše:no ako pozeram , nejako to zmenili , pretoze do nedavna ponukali aj M56 a ten anglican mal rocnik 02 kde mal len 5 stupnovu prevodovku . a ked nie heico , tak tu je dalsia stranka kde je podrobny popis http://www.vivaperformance.com/catalog/product_info.php?cPath=87_88&products_id=665
1500 usd
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#10 má S60 uzávěrku diferáku?
Tak to je jasný, ale otázka byla na uzávěrku. Je mi divné, že tam není, protože TRACKS u 850 jen přibržďuje, u V70 už tuším umí i snižovat krouťák motoru, tak bych čekal, že jako další přidali uzávěrku diferenciálu. U ESP bych si už spíš ani neuměl představit, že tam není.dali píše:Taky bych řek, že samosvor je něco jinýho než uzávěrka. A to co nabízí Heico je šnekovej samosvor.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#11 má S60 uzávěrku diferáku?
Podle toho jak se chová bych řekl že i u V70I TRACKS taky jen přibržďuje. během víkendu párkrát vyzkoušeno
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#12 má S60 uzávěrku diferáku?
Elektronická uzávěrka diferenciálu je EDS. ESP podle mě = STC/DSTC. Já mám v autě STC a rozhodně to ničím jako uzávěrkou nedisponuje. Umí to přibrzdit kolo a přidusit motor, nic víc.hroch32 píše:Tak to je jasný, ale otázka byla na uzávěrku. Je mi divné, že tam není, protože TRACKS u 850 jen přibržďuje, u V70 už tuším umí i snižovat krouťák motoru, tak bych čekal, že jako další přidali uzávěrku diferenciálu. U ESP bych si už spíš ani neuměl představit, že tam není.
DSTC navíc monitoruje natočení předních kol.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#13 má S60 uzávěrku diferáku?
U V70 I je v prvních rocích výroby TRACS - přibržďuje, v novějších je STC a to už i navíc ubírá kotel.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#14 má S60 uzávěrku diferáku?
A u V70II to od nějaké rychlosti už jen ubírá kotelDural8 píše:U V70 I je v prvních rocích výroby TRACS - přibržďuje, v novějších je STC a to už i navíc ubírá kotel.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
#15 má S60 uzávěrku diferáku?
Pokud bych se bavil o C30/S40II/V50/C70II, tak elektronickou uzaverku diferencialu supluje soucast STC/DSTC u techto vozu oznacovana jako TC. Dle popisku v manualu prenasi silu motoru na kolo, ktere ma trakci, tedy neprokluzuje.
Jo a pokud si prectete manual, tak to vychazi asi takto (obecne / volvo ):
ESP = AYC
EDS = TC
ASR = SC
DSTC je kombinaci vsech tri vyse uvedenych, STC je kombinaci TC a SC. Pouze SC je vypinatelne, vse ostatni bezi i pokud znacknete DSTC/STC cudlajs
A u vsech novejsich modelu to podle me bude take tak ...Volvo S40 MY05 User Manual píše:The Traction Control function transfers power from the spinning drive wheel to
the drive wheel which has grip. To increase forward traction in this situation, you may need to depress the accelerator more than usual. A pulsing sound is heard when Traction Control is working. This is completely normal. The Traction
control function is most active at low speeds. The function cannot be switched off.
Jo a pokud si prectete manual, tak to vychazi asi takto (obecne / volvo ):
ESP = AYC
EDS = TC
ASR = SC
DSTC je kombinaci vsech tri vyse uvedenych, STC je kombinaci TC a SC. Pouze SC je vypinatelne, vse ostatni bezi i pokud znacknete DSTC/STC cudlajs
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#16 má S60 uzávěrku diferáku?
Jaja, to je pravda, ale zato do nekonečné rychlosti ( už se mi párkrát stalo, že si to bliklo i ve 180 )karelvolvo píše:A u V70II to od nějaké rychlosti už jen ubírá kotelDural8 píše:U V70 I je v prvních rocích výroby TRACS - přibržďuje, v novějších je STC a to už i navíc ubírá kotel.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
#17 má S60 uzávěrku diferáku?
k tomu bych mel jen to, ze v sobotu jsem zkousel, co projede xc90 a zapadl jsem se driv nez jsem dojel na misto, kde jsem to chtel prubnout
S uzaverou bych to zmakl, ale bohuzel........
Rad bych jeste, jestli nekdo nemate popis jak presne funguje AWD, nejakej odkaz nebo muzete i vlastnimi slovi ?
Diky
Btw rad bych jeste podekoval panovi s Terranem co jel nahodou kolem
S uzaverou bych to zmakl, ale bohuzel........
Rad bych jeste, jestli nekdo nemate popis jak presne funguje AWD, nejakej odkaz nebo muzete i vlastnimi slovi ?
Diky
Btw rad bych jeste podekoval panovi s Terranem co jel nahodou kolem
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
#18 má S60 uzávěrku diferáku?
Jen pro shrnuti:
2000+
RSC - měří náklon karosérie (XC90)
DSTC - (systém dynamické stability a regulace prokluzu), který automaticky reaguje na jakékoliv tendence ke smyku dříve, něž je řidič zaregistruje. Součástí DSTC je také protiprokluzový systém, který prokluzující kolo brzdí a výkon přenese na kolo s nejlepší přilnavostí k vozovce. Zároveň reguluje točivý moment motoru. Je to vlastne ESP a TC (Tracks Control - regulace prokluzu) spolupracujici s ABS
STC (systém dynamické stability) - ESP spolupracujici s ABS
-2000
Tracks - ESP spolupracujici s ABS
Bez Tracks vypinace - Auto bez ESP, jen s ABS (pokud ho teda ma).
Protoze moje V70 regulaci prokluzu asi nema si myslim, podle toho jak se to chova na snehu/mokru. Pokud to neni vypnuty, srovna me to v mezich normy na silnici. Pri vypnutym Tracks jde pouze ABS a auto lita zestrany na stranu treba na zasnezenem parkovisti.
Pokud neco z toho neni pravda, prosim opravte me.
2000+
RSC - měří náklon karosérie (XC90)
DSTC - (systém dynamické stability a regulace prokluzu), který automaticky reaguje na jakékoliv tendence ke smyku dříve, něž je řidič zaregistruje. Součástí DSTC je také protiprokluzový systém, který prokluzující kolo brzdí a výkon přenese na kolo s nejlepší přilnavostí k vozovce. Zároveň reguluje točivý moment motoru. Je to vlastne ESP a TC (Tracks Control - regulace prokluzu) spolupracujici s ABS
STC (systém dynamické stability) - ESP spolupracujici s ABS
-2000
Tracks - ESP spolupracujici s ABS
Bez Tracks vypinace - Auto bez ESP, jen s ABS (pokud ho teda ma).
Protoze moje V70 regulaci prokluzu asi nema si myslim, podle toho jak se to chova na snehu/mokru. Pokud to neni vypnuty, srovna me to v mezich normy na silnici. Pri vypnutym Tracks jde pouze ABS a auto lita zestrany na stranu treba na zasnezenem parkovisti.
Pokud neco z toho neni pravda, prosim opravte me.
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#19 má S60 uzávěrku diferáku?
Pokud to chceš brát takhle, tak všechny zkratky ESP nahraď ASR.mitabajs píše:Jen pro shrnuti:
2000+
RSC - měří náklon karosérie (XC90)
DSTC - (systém dynamické stability a regulace prokluzu), který automaticky reaguje na jakékoliv tendence ke smyku dříve, něž je řidič zaregistruje. Součástí DSTC je také protiprokluzový systém, který prokluzující kolo brzdí a výkon přenese na kolo s nejlepší přilnavostí k vozovce. Zároveň reguluje točivý moment motoru. Je to vlastne ESP a TC (Tracks Control - regulace prokluzu) spolupracujici s ABS
STC (systém dynamické stability) - ESP spolupracujici s ABS
-2000
Tracks - ESP spolupracujici s ABS
Bez Tracks vypinace - Auto bez ESP, jen s ABS (pokud ho teda ma).
Protoze moje V70 regulaci prokluzu asi nema si myslim, podle toho jak se to chova na snehu/mokru. Pokud to neni vypnuty, srovna me to v mezich normy na silnici. Pri vypnutym Tracks jde pouze ABS a auto lita zestrany na stranu treba na zasnezenem parkovisti.
Pokud neco z toho neni pravda, prosim opravte me.
ESP = DSTC u Volva.
ESP je dynamická stabilizace
ASR je protiprokluz ( u STC s ubíráním výkonu a brzděním kol díky ABS, u TRACS je to jenom brzděním kol díky ABS )
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#20 má S60 uzávěrku diferáku?
ja som bol celkom sklamany ,ze moja V70 s STC nema ESP , ale na druhu stranu si myslim , ze ak clovek chce , tak sa vybura aj s hocijakym systemom . lebo oni bezpecnost zvysuju a nie predchadzaju burackam takze musim jazdit len opatrnejsie .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#21 má S60 uzávěrku diferáku?
ESP je dobré pro ty, co se dostanou lehce přes hranu, pak dokáže pomoci ( což může být méně zkušený řidič apod. ). Trotlovi kterej to kalí a říká si, že ho to zachrání nepomůže ani svěcená voda. Jo vlastně pomůže mu to co nejvíc to umí - mělo by ho to podržet aby naboural čumákem a ne ve smyku bokem či zadkem. Předek má přecijen lepší deformační zóny, ale stále platí, že komu není rady, tomu není ESP pomoci
_________________
V60 D4
V60 D4
#22 má S60 uzávěrku diferáku?
Já onehdy jen tak lehce blbnul, a musím říct, že s tím ESP to není žádná zábava. Myslím, že to to auto umí držet celkem dlouho. Ale je samozřejmě jasný, že to neznamená, že se neutrhne!!! Měl by si to zkusit každý sám ve svém volvíku. Možná se budete divit, jako já
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#23 má S60 uzávěrku diferáku?
No ja mam bohuzel take jenbom STC, coz znamena vylozene jenom protiprokluz nic vic to neni, na V40 to bylo znaceno jako DSA. Pokud to vypnu tak ASR nejde pokud to zapnu tak ASR jde a rovna jenom kdyz je motor v tahu a hrabe nejake kolo, jak mile das spojku vse se vypne a des do smyku, coz ESP neboli po Volvo DSTC je o tom, ze ta regulace probiha nepretrzite a snazi se auto dostat do stavu bez smyku. Coz me mrzi jelikoz na aute 2001 by jsem si to DSTC predstavoval jako minimum. Mam tam vlastne ABS, STC,EBD to je vse.
Takze mezi STC a DSTC je velky a markantni rozdil, kdy treba i na suche vozovce neodhadne nekdo zatacku a jak mile u STC zacne brzdit a jeste se spojkou tak holt nic mu nepomuze, ja jsem to skousel u nas na svicaku , bylo zasnezeno jako svin, a je to opravdu o zkusenostech ridice, pokud mate STC, tak je zaklad , kdyz jdete do smyku rozhodne nezacit brzdit, pac to je asi to nejhorsi co se da udelat, dobry je u STC prdnout stupen kde dostane z toho auto trochu vykon a zacnete hrabat, tam uz zacne fungovat rozdeleni STC neboli ASR kde zacne zabirat kolo, ktere neni ve smyku nebo na ktere lze prenest vetsi silu a auto vam to pomuze docela slusne srovnat. Jak mile jsem dal ale spojku a zatacel sel jsem pekne do smyku no a nejhorsi bylo kdyz jsem na to zacal jeste brzdit to sic ABS, ktere je na vsech kolech zacalo brzdit, ale ve smyku vas to rozhodne nesrovna a jede jakoby po strane, takze k nicemu a musite hodne regulovat volantam a to uz je na svicak a pekne se tyhle kriticky situace naucit.
Kdyzto DSTC co ma u nas kolega na V70 je uplne o nicem jinym, kdyz sem jel v tomto, tak i se spojkou sem auto hodil do smyku ale ten symk byl kratkodoby auto hned zareagovalo na polohu volantu a slo si pekne svoji stopu a vlastne nedoslo k jizde bokem nebo k tomu ze me prdel sla pred zadek Tudis DSTC je o mrte lepsi jak STC nevim presne co vse STC zahrnuje, ale dle me je to jenom ASR neboli protiprokluz nic vic nic min.
Takze mezi STC a DSTC je velky a markantni rozdil, kdy treba i na suche vozovce neodhadne nekdo zatacku a jak mile u STC zacne brzdit a jeste se spojkou tak holt nic mu nepomuze, ja jsem to skousel u nas na svicaku , bylo zasnezeno jako svin, a je to opravdu o zkusenostech ridice, pokud mate STC, tak je zaklad , kdyz jdete do smyku rozhodne nezacit brzdit, pac to je asi to nejhorsi co se da udelat, dobry je u STC prdnout stupen kde dostane z toho auto trochu vykon a zacnete hrabat, tam uz zacne fungovat rozdeleni STC neboli ASR kde zacne zabirat kolo, ktere neni ve smyku nebo na ktere lze prenest vetsi silu a auto vam to pomuze docela slusne srovnat. Jak mile jsem dal ale spojku a zatacel sel jsem pekne do smyku no a nejhorsi bylo kdyz jsem na to zacal jeste brzdit to sic ABS, ktere je na vsech kolech zacalo brzdit, ale ve smyku vas to rozhodne nesrovna a jede jakoby po strane, takze k nicemu a musite hodne regulovat volantam a to uz je na svicak a pekne se tyhle kriticky situace naucit.
Kdyzto DSTC co ma u nas kolega na V70 je uplne o nicem jinym, kdyz sem jel v tomto, tak i se spojkou sem auto hodil do smyku ale ten symk byl kratkodoby auto hned zareagovalo na polohu volantu a slo si pekne svoji stopu a vlastne nedoslo k jizde bokem nebo k tomu ze me prdel sla pred zadek Tudis DSTC je o mrte lepsi jak STC nevim presne co vse STC zahrnuje, ale dle me je to jenom ASR neboli protiprokluz nic vic nic min.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#24 má S60 uzávěrku diferáku?
zaklad je mat dobre pneumatiky , vodicsku zrucnost a byt si vedomy velkej zodpovednosti za volantom , kedykolvek sa moze vselico prihodit a s tym treba proste ratat , preto jazdit opatrne .potom netreba ziadne stabilizacne systemy , to je pre zeny a ludi co si myslia , ze mozu s SUV jazdit ako schumacher s F1 ...
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#25 má S60 uzávěrku diferáku?
Ja jezdim rychle jenom na rovince, tam si ten zavodek dam, ale rozhodne nebrazdim silnice jako na okruhu do zatacek co to da, pac na okruhu jekolem ty zatacky jeste dost mista kde to ubrzdit kdyzto na silnici jsou stromy, tam te to sic taky ubrzdi ,ale trochu jinak.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 731 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 56 Odpovědi
- 6913 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Cronicle
-
- 1 Odpovědi
- 496 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 146 Odpovědi
- 13644 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pep
-
- 3 Odpovědi
- 279 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od flaksy