Předělání stahování oken řady 700 na relé

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1140
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#26 Předělání stahování oken řady 700 na relé

Příspěvek od smolda »

Tyjo vůbec ničím jsem to nemazal právě. Chvíli jsem přemýšlel že objednám že skandixu nový, někde jsem měl záložku...ale aktuálně jsem naladěn na to relé řešení

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12070
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#27 Předělání stahování oken řady 700 na relé

Příspěvek od Urvanej »

To je prostě divný... Jako kdybych musel odhadovat, tak bych řekl, že po vyčištění to dá 200tkm v pohodě... Nevim co s tim vyvádíš. Nemačkáš to moc jemně? Že by se tam udržovala malá mezírka a tam to jiskřilo?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1140
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#28 Předělání stahování oken řady 700 na relé

Příspěvek od smolda »

Jemne to určitě nemackam. Jsou tam prostě vypálený dírky a když jsem to stáhl pilníkem a pak zaleštil, tak se pak zase znova vypálily...

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12070
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#29 Předělání stahování oken řady 700 na relé

Příspěvek od Urvanej »

No já se jen snažim "vymyslet" důvod, protože čištění je odstranění následků...
Já se s tim nikdy takhle nepatlal, prostě šmirgl - olíznout, odmastit, utřít, namazat okolo, složit a tradá. Fakt divný. :unknown:
Ještě mi napadlo, zda ti chodí okno hladce, protože je obrovskej rozdíl, když tam tečou 2A, nebo 5A.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1140
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#30 Předělání stahování oken řady 700 na relé

Příspěvek od smolda »

Hele když jede tak jede subjektivně pěkně, nepřijde mi že by se motor nějak trápil. Ale nikdy jsem to teda nemazal ani nečistil, tak si to určitě něco málo vezme a mohlo by míň.

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1738
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#31 Předělání stahování oken řady 700 na relé

Příspěvek od standa »

Účko: přitlač! Když okno jezdí blbě, tak lítají i 30A pojistky... Dost aut má navíc takový ty vratný, velmi pomalý jističe - asi kdyby se spínač hryznul, nebo když má někdo OCD a furt kontroluje, jestli zavřel okna...

Jako třeba já :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#32 Předělání stahování oken řady 700 na relé

Příspěvek od Sergej »

smolda píše: 13 led 2021 15:36 Hmm oukej, díky. Říkal jsem si že to dam dokupy až to rozdělám a uvidím to naživo.

Vypínače čistím právě až moc často, dokonce už jsem je zkusmo zkusil pocínovat, ale vždycky se tam vypálí zase důlek a zčerná povrch. Pořád dokola...
No pokial si ich pocinoval tak to rovno vyhod. Jednosmerne kontakty su zo zliatiny striebra. To SnPb pajkou nenahradis.
Hlavne ! Kontaktna plocha sa nesmie nicim mazat. Len mechanicka cast. Je vhodne ocistenie kontaktu stetcom/perom so sklenenymi vlaknami (neubera material a nemeni geometriu kontaktu ako smirgel). Este pomaha obratenie spolocneho kontaku v jeho ulozeni o 180st. Zmeni sa miesto opalovania kontaktu.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#33 Předělání stahování oken řady 700 na relé

Příspěvek od Sergej »

smolda píše: 13 led 2021 17:27 To by mělo stačit klasický 30A, ne? Ten motor by měl být 5A, když přihlédnu k věku plus zátěži pri rozjezdu a dojezdu...tak 30A autorele by mělo stačit. A s tím že tohle řešení musí být stejně v každých dveřích...nebo myslíš že to je málo?
30A je bohato dost. Teda do doby nez sa ty a niektory spolujazdec rozhodnete ovladat rovnake okno opacnym smerom :-). To co doteraz zadrzal odpor kablov a spinacov uz zadrzi len poistka. Ak tam teda nejaka bude :-)
Plati za predpokladu ze do kazdych dveri budes chcet stale doviest tvrde + a -.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“