940 2.3ti B230FK(99kw)-kolísající volnoběh
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: 245 2.3i
#1 940 2.3ti B230FK(99kw)-kolísající volnoběh
Zdravím,řeším problém s kolísajícími otáčkami volnoběhu,otáčky kolísají mezi 500-1000 někdy úplně zhasnou budíky a vypadá to jako když jde motor na 3 válce a celej motor se rozklepe.Svíčky,kabely jsou nové jiskru to dává benzín teče.Mám lpg na to se to trochu zlepší. Řešil někdo něco podobného???Díky moc za rady
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 940 2.3ti B230FK(99kw)-kolísající volnoběh
nemas prepojenou lambdu na plynovou jednotku? co vaha vzduchu?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 940 2.3ti B230FK(99kw)-kolísající volnoběh
Odpoj vahu vzduchu, ci sa to zmeni.
Niekde ti to asi nasava falosny vzduch. Zober brzdovy sprej a striekaj na spoje sania. Vacsinou to saje okolo skrtiacej klapky, cez tesnenie parohov k hlave alebo mas uz dierave odvetranie klukovej skrine. Tam kde sa zvysia otacky, tam to saje.
Niekde ti to asi nasava falosny vzduch. Zober brzdovy sprej a striekaj na spoje sania. Vacsinou to saje okolo skrtiacej klapky, cez tesnenie parohov k hlave alebo mas uz dierave odvetranie klukovej skrine. Tam kde sa zvysia otacky, tam to saje.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#4 940 2.3ti B230FK(99kw)-kolísající volnoběh
Zjednodusene receno, projdi pro zacatek vsechny hadice a hadicky napojene na saci potrubi
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 940 2.3ti B230FK(99kw)-kolísající volnoběh
Nejlíp se to dělá tak, že foukneš vzduch do sání za váhou a pak hledáš, kudy to uniká.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: 245 2.3i
#6 940 2.3ti B230FK(99kw)-kolísající volnoběh
Zdar chlapy,moc díky za rady.O víkendu vše ověřeno,dotažená jedna hadice na sání,lambda ok,váha vzduchu odpojená vyčištěná ale závada trvá .Tak kdyby někdo měl typ na šikovného mechanika nebo to mohl okouknout budu rád.Díky moc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#7 940 2.3ti B230FK(99kw)-kolísající volnoběh
Zkontroluj regulátor tlaku paliva
Vyčisti volnoběžný ventil
Odpoj LPG
Vyčisti volnoběžný ventil
Odpoj LPG
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#8 940 2.3ti B230FK(99kw)-kolísající volnoběh
podle me mas rozhozeny adaptace plynem.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 940 2.3ti B230FK(99kw)-kolísající volnoběh
odpoj baterku na 10 minut a nahoď to na benzín a jdi se projet na benzín. U volnoběhu odpoj podtlak na regulátor, ucpi hadičku a sleduj, zda z regulátoru neteče benzín.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#10 940 2.3ti B230FK(99kw)-kolísající volnoběh
stačí vyndat pojistku č.1 na minutu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 1590 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kingcrimson
-
- 15 Odpovědi
- 1793 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 12 Odpovědi
- 1969 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od thesign
-
- 30 Odpovědi
- 1454 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lukáš Hrubý2
-
- 4 Odpovědi
- 563 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od milazar