Devítka dvouhmota - jednohmota

Všechno o sedmách a devítkách!

Moderátor: wickey

This topic is 1 year a 8 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2522
Registrován: 16 led 2012 21:22
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od Krystof P. »

Caute,

potřeboval bych poradit od zkušenějších při předělání dvouhmotovýho setrváku na jednohmnotej.
Mám správně:

1) http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... _id=394048

2) http://autodily.mjauto.cz/kod_SH3082204 ... ggQAvD_BwE

3) ložisko jaký ? Jsou na výběr podle čísla podvozku, ale to neznám, respektive nevim kde dohledat a tahle spojka stejně je jiná.

4) http://www.retroturbo.com/?product=m90- ... rettyPhoto

5) Setrvák z LH2.4 M46/7 - máte někdo na skladě pls ?

Předem děkuji za pomoc
:beer:

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2522
Registrován: 16 led 2012 21:22
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Re: Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od Krystof P. »

A ještě mně zajímá - našel jsem nějaký reference ohledně správnýho nasazení s tím, že válec 1 musí bejt v horní úvrati a jakási díra 2 na setrváku se pak musí nasadit do stejný pozice, jako to bylo. Ale moc to nechápu.
https://www.brickboard.com/FAQ/700-900/ ... stallation

A taky jestli je i s ložiskem z RT (viz 4) nutný někde něco zkracovat, prodlužovat atd.
Naposledy upravil(a) Krystof P. dne 18 srp 2018 11:55, celkem upraveno 1 x.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10285
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od Urvanej »

Někde to tu psal petrcz, když předělával svoje auto. Je tu pár lidí dalších, co to předělávalo, tak vydrž.
Setrvák je fuk jak sundáš, ale ten druhej tam musíš dát stejně ohledně tech 60-2-0 okýnek pro LH2.4.
A podložit ten trn musíš, protože klasickej setrvák je tenčí než dvouhmota.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 1690
Registrován: 15 led 2009 15:12
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Re: Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od peter cz »

Proč rovnou nevezmeš celou spojkovou sadu? Tady v topicu najdeš všechny čísla https://www.volvoforums.org.uk/showthre ... 170&page=4
Trn pod vidličkou jsem podkládal cca o 5mm (podle podložek...)
Ložisko z RT jsem třeba vůbec nedával (bo v tej době ještě nebylo v nabídce) a taky to funguje, ale asi nebude od věci ho použít...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi
Volvo diagnostika k dispozici.

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2522
Registrován: 16 led 2012 21:22
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Re: Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od Krystof P. »

To je pecka, díky !

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 1632
Registrován: 08 pro 2013 18:35
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Bydliště: Bydliště

Re: Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od Zajsoft »

Tak a ted jeste to same na C70 2.4T z '04, prosim... ;-D Budu do M56 daval LSD od Quaife, takze u toho rovnou GO a konverzi na jednohmotu :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10285
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od Urvanej »

To si asi založ svoje téma, protože sem ti těch znalejch od FWD moc nepoleze...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

HonzaA
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 850
Registrován: 19 čer 2006 19:05
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

Re: Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od HonzaA »

Výměnu mám za sebou na šestiválci, takže neporadím s výběrem dílů, protože se liší. Ale zkoušel jsem to provozovat na dvou převodovkách M90 a obě to v nízkých otáčkách trochu "rozechvívalo". Jenom tím chci říct, že obvzlášť na čtyřválci to bude znát ještě rapidněji a kdo je úchyl na pazvuky jako já, nemusí být spokojený. Možná převodovky M90 na tyto vibrace prostě nejsou stavěné. Měním to zase zpět za (fungl novou) dvouhmotu.

Jinak přeji úspěch s touhle akcí, přinejmenším se člověk nějak zabaví :D
_________________
244 GLE B23E 1981 | 944 GLE B234F 1992 a další

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 1632
Registrován: 08 pro 2013 18:35
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Bydliště: Bydliště

Re: Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od Zajsoft »

HonzaA píše:obě to v nízkých otáčkách trochu "rozechvívalo".
No jeste, ze nizky otacky moc neprovozuju :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG

smolda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 981
Registrován: 12 pro 2012 15:28
Bydliště: CZ0514577626
Vůz: 745 TIC

Re: Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od smolda »

Zajsoft píše:
HonzaA píše:obě to v nízkých otáčkách trochu "rozechvívalo".
No jeste, ze nizky otacky moc neprovozuju :-D
A nemáš M46/47/90 :D
_________________
745, D24TIC + M46, 1990
This topic is 1 year a 8 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900“