Motor S80 v 960

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
sudetak
Offline
Příspěvky: 122
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha,Bratislava

Motor S80 v 960

Příspěvek od sudetak »

Tak jsem se stal úspěšným řešitelem a dokonce mi to jezdí.Tak se klidně ptejte jak na to.Foto nemám-odešel mi PC a už se to nedalo z něj dostat.
Hlava+oil vana+altik+servopumpa=960,komplet blok=S80-6304S3.
_________________
Tatra 613-3
Volvo V40 T5 180kW,AT

GDPR_user

Moror S80 v 960

Příspěvek od GDPR_user »

Tak šup sem s návodem.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13132
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Moror S80 v 960

Příspěvek od Urvanej »

Gratuluju.
Nelákalo tě tam dát to VVT z S80?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Moror S80 v 960

Příspěvek od tomasss »

Gratulace :good:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

e.w.i.n.g.1
Offline
Příspěvky: 923
Registrován: 21 roků 3 měsíce
Bydliště: ČR
Vůz: Volvo 740

Moror S80 v 960

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Co klimakompresor a rozvody?

e.w.i.n.g.1
Offline
Příspěvky: 923
Registrován: 21 roků 3 měsíce
Bydliště: ČR
Vůz: Volvo 740

Moror S80 v 960

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Dá se použít i blok motoru z S80-tky - typ B6294S ? Případně jaký je rozdíl mezi B6304S3 a B6294S?
Kamarád má právě celý motor a je to typ B6294S...

sudetak
Offline
Příspěvky: 122
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha,Bratislava

Moror S80 v 960

Příspěvek od sudetak »

e.w.i.n.g.1 píše:Dá se použít i blok motoru z S80-tky - typ B6294S ? Případně jaký je rozdíl mezi B6304S3 a B6294S?
Kamarád má právě celý motor a je to typ B6294S...

Nevím-myslím,že 6294 je jen nové značení motorů.
Tvůj motor na tom tak špatně že potřebuje výměnu?
_________________
Tatra 613-3
Volvo V40 T5 180kW,AT

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Moror S80 v 960

Příspěvek od tomasss »

Jojo, druhy dve cisla znacej objem (2922cc) kterej nekdy do prelomu tisicileti znacili jako ze trilitr (6304) a pak se rozhodli ze by mohli ten samej motor zacit znacit jinak :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

e.w.i.n.g.1
Offline
Příspěvky: 923
Registrován: 21 roků 3 měsíce
Bydliště: ČR
Vůz: Volvo 740

Moror S80 v 960

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

sudetak píše:
e.w.i.n.g.1 píše:Dá se použít i blok motoru z S80-tky - typ B6294S ? Případně jaký je rozdíl mezi B6304S3 a B6294S?
Kamarád má právě celý motor a je to typ B6294S...

Nevím-myslím,že 6294 je jen nové značení motorů.
Tvůj motor na tom tak špatně že potřebuje výměnu?
Nejedná se motor v mém vozidle, ale kamaráda. Takže B6304S3 má úplně stejný blok jako B6294S?
Je to jen rozdíl v číslování teda, jo? Co ten podrobný návod? Bylo by možné ho sem napsat?
Jak je to s tím klimakompresorem, rozvody, uchycení a uložení motoru, držáky,??

Arkaz
Offline
Příspěvky: 1344
Registrován: 11 roků
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

Moror S80 v 960

Příspěvek od Arkaz »

rozvody su odlisne. rozvody na b6304s3 nepasuju na b6294s.

e.w.i.n.g.1
Offline
Příspěvky: 923
Registrován: 21 roků 3 měsíce
Bydliště: ČR
Vůz: Volvo 740

Moror S80 v 960

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Jedná se o to, že by se na blok z S80-tky (B6294S) dala hlava z 960-tky (z motoru B6304S), tak předpokládám, že rozvody se použijí ty z 960-tky..

Co se týká motoru z S80-tky, tak jak ho kamarád dovezl, tak na něm zůstal měnič aut. převodovky. Zná někdo návod, jak ho demontovat?

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14414
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Moror S80 v 960

Příspěvek od raolsa »

Odšroubovat šroubky?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

e.w.i.n.g.1
Offline
Příspěvky: 923
Registrován: 21 roků 3 měsíce
Bydliště: ČR
Vůz: Volvo 740

Moror S80 v 960

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Tam je přístup jen zespodu, tak se musí oddělat startér a točit motorem?

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14414
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Moror S80 v 960

Příspěvek od raolsa »

jj
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Pavel K.
Offline
Příspěvky: 185
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.

Motor S80 v 960

Příspěvek od Pavel K. »

Doporučuju ten motor neroztáčet hydroměničem za pomocí páčidla. Docela se mi povedlo takhle jeden roztáhnout a nešel pak zasunout zpátky do převodovky. :D
_________________
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202

Zpět na „700 / 900“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé