B234
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#1 B234
Vyvažovací hřídele-uník oleje- přetěsnovat? Demontovat a zaslepit? Nechat bez řemene? Dávat řemen? Kde vzít simeringy?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#2 B234
viz druhej prispevek, jezdil jsem bez nich v B204FT a nepostrehl jsem zmenu...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=38399
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=38399
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 B234
Gufera som bral v obchode s guferami a loziskami, nie su ziadna specialita. Klzne loziska u Volva 10Eur/sada.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 636
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#4 B234
Mě nepřijde, že by se to chovalo nějak vulgárně podle mě je to bez vyvažováku i lepší, protože co jsem se dočetl, motory s nimi byli hodně náchylné na rozvody a motory kaput... já jsem dneska rád, že jsi chtěl ušetřit, páč bych to musel stejně vyházettomasss píše:viz druhej prispevek, jezdil jsem bez nich v B204FT a nepostrehl jsem zmenu...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=38399
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#5 B234
Ty si robil vibrodiagnostiku ? Rozhodne necakaj ze po odpojeni vyvazovacich hriadelov postrehnes nejaku zmenu chodu motora. Ja som iba 2x nahradzal a dotahoval uvolnene skrutky, ktore sme s IGGIm urcite dotahovali.pedrozo1 píše:Mě nepřijde, že by se to chovalo nějak vulgárně podle mě je to bez vyvažováku i lepší, protože co jsem se dočetl, motory s nimi byli hodně náchylné na rozvody a motory kaput... já jsem dneska rád, že jsi chtěl ušetřit, páč bych to musel stejně vyházettomasss píše:viz druhej prispevek, jezdil jsem bez nich v B204FT a nepostrehl jsem zmenu...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=38399
Dovolim si tvrdit ze pri navrhu bloku sudruhovia vo svedsku s vyvazovacimi hriadelmi ratali a nedavali ich tam pre splnenie planu odberu hlinika.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx