B234

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#1 B234

Příspěvek od Sarkasmic »

Vyvažovací hřídele-uník oleje- přetěsnovat? Demontovat a zaslepit? Nechat bez řemene? Dávat řemen? Kde vzít simeringy?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#2 B234

Příspěvek od tomasss »

viz druhej prispevek, jezdil jsem bez nich v B204FT a nepostrehl jsem zmenu...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=38399
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 B234

Příspěvek od Sergej »

Gufera som bral v obchode s guferami a loziskami, nie su ziadna specialita. Klzne loziska u Volva 10Eur/sada.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 636
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#4 B234

Příspěvek od Pedrozo »

tomasss píše:viz druhej prispevek, jezdil jsem bez nich v B204FT a nepostrehl jsem zmenu...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=38399
Mě nepřijde, že by se to chovalo nějak vulgárně :) podle mě je to bez vyvažováku i lepší, protože co jsem se dočetl, motory s nimi byli hodně náchylné na rozvody a motory kaput... já jsem dneska rád, že jsi chtěl ušetřit, páč bych to musel stejně vyházet :D
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 B234

Příspěvek od Sergej »

pedrozo1 píše:
tomasss píše:viz druhej prispevek, jezdil jsem bez nich v B204FT a nepostrehl jsem zmenu...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=38399
Mě nepřijde, že by se to chovalo nějak vulgárně :) podle mě je to bez vyvažováku i lepší, protože co jsem se dočetl, motory s nimi byli hodně náchylné na rozvody a motory kaput... já jsem dneska rád, že jsi chtěl ušetřit, páč bych to musel stejně vyházet :D
Ty si robil vibrodiagnostiku ? Rozhodne necakaj ze po odpojeni vyvazovacich hriadelov postrehnes nejaku zmenu chodu motora. Ja som iba 2x nahradzal a dotahoval uvolnene skrutky, ktore sme s IGGIm urcite dotahovali.
Dovolim si tvrdit ze pri navrhu bloku sudruhovia vo svedsku s vyvazovacimi hriadelmi ratali a nedavali ich tam pre splnenie planu odberu hlinika.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Odpovědět

Zpět na „700 / 900“