
Na netu se nechá najít návod na vytvoření diagnostiky z běžných elektro součástek (viz např. http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=102112), z nějž jsem čerpal i já. Jen místo samodomo vyráběného ,,vyblikávacího zařízení,, jsem použil již vymyšlené. A to vyblikávací zařízení, které se nechá najít na všech volvech s LH2,4 nebo 3,2.
Postup výroby je vcelku jednoduchý, stačí si někde sehnat prázdnou OBD II zásuvku (osazenou pouze piny) já kupoval zde http://aukro.cz/obd-konektor-pro-montaz-i3667211091.html
Z domácích zásob jsem vyštrachal onu jednotku diagnostiky a vhodný štekr s 5ti dráty (ty lze do konektoru samozřejmě přidat nebo odebrat z jakéhokoliv jiného dle potřeby...)
Zapojení pinů je následující:
pin 1 na OBD zásuvce (zapalování) -> pozice 6 na konektoru
pin 3 na OBD zásuvce (vstřikování) -> pozice 2 na konektoru
pin 4+5 na OBD zásuvce (negativ - ) -> pozice 8 na konektoru
pin 12 na OBD zásuvce (ABS) -> pozice 3 na konektoru
pin 13 na OBD zásuvce (tempomat) -> pozice 7 na konektoru (origo je tempomat v zásuvce B na pozici 2)
pin 16 na OBD zásuvce (+12V) -> pozice 4 na konektoru
Výrobní náklady minimální, výsledek vypadá nějak takhle a skutečně funguje
