Nejsilnější sedma

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

#51 Nejsilnější sedma

Příspěvek od GDPR_user »

Polarisy!!

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 638
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ
It’s my birthday

#52 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Pedrozo »

martinopel píše:Polarisy!!
:D :D :D já věděl, že to stejně někdo napíše :D :D :D
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#53 Nejsilnější sedma

Příspěvek od tomasss »

Origo Multi-X, neorigo staci se inspirovat http://www.turbobricks.com/forums/showthread.php?t=177609 :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 638
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ
It’s my birthday

#54 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Pedrozo »

jj turbobricks mám otevřený taky pořád :D z neorigo se mi zamlouvá něco podobného. Mulťáky maji na mě moc zhuštěný paprsky, to mě přijdou hezčí siriusy co máš obutý...
Přílohy
740  2.jpg
740 2.jpg (66.1 KiB) Zobrazeno 1451 x
740 t.jpg
740 t.jpg (89.74 KiB) Zobrazeno 1451 x
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 638
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ
It’s my birthday

#55 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Pedrozo »

Si tak projíždim turbokostky a na dvou autech jsem našel na kufru tuhle odtrhovou hranu na kufru, u obou je křídlo černý a vypadá, že je z takovýho toho tvrdýho plastu (na Rekordu měl táta tenkrát něco podobného). Z toho jsem vyvodil, že by to mohl být nějaký origo doplňkový díl od volva..nemá někdo zkušenosti jestli je tomu tak, případně nemá na autě někdo??
Přílohy
744.jpg
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#56 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Urvanej »

Aurigy jsou 16! K ostatnímu nemám co dodat. Kola se mi líbí skoro každý.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4736
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#57 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Ondra. »

Urvanej píše:Aurigy jsou 16! K ostatnímu nemám co dodat. Kola se mi líbí skoro každý.
já to vim, jen jsem to špatně formuloval
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#58 Nejsilnější sedma

Příspěvek od eLzyx »

pedrozo1 píše:Si tak projíždim turbokostky a na dvou autech jsem našel na kufru tuhle odtrhovou hranu na kufru, u obou je křídlo černý a vypadá, že je z takovýho toho tvrdýho plastu (na Rekordu měl táta tenkrát něco podobného). Z toho jsem vyvodil, že by to mohl být nějaký origo doplňkový díl od volva..nemá někdo zkušenosti jestli je tomu tak, případně nemá na autě někdo??
katalog příslušenství pro 7&9 tenhle díl neobsahuje ... ale pokud si to dobře vybavuju, tak něco podobného se dávalo na dvojky, ne?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1287
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#59 Nejsilnější sedma

Příspěvek od LUBOŠ »

pedrozo1 píše:Si tak projíždim turbokostky a na dvou autech jsem našel na kufru tuhle odtrhovou hranu na kufru, u obou je křídlo černý a vypadá, že je z takovýho toho tvrdýho plastu (na Rekordu měl táta tenkrát něco podobného). Z toho jsem vyvodil, že by to mohl být nějaký origo doplňkový díl od volva..nemá někdo zkušenosti jestli je tomu tak, případně nemá na autě někdo??
je to origo díl, někde bych ho měl doma dohledat.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#60 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Sarkasmic »

nevím,jestli máš víc kusů,alejeden mám já-od tebe.... :)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1287
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#61 Nejsilnější sedma

Příspěvek od LUBOŠ »

Sarkasmic píše:nevím,jestli máš víc kusů,alejeden mám já-od tebe.... :)
že bych měl jenom jeden :sorry:
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 638
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ
It’s my birthday

#62 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Pedrozo »

Přijde mi na koksu zakládat nový téma zbytečně a tak s otázkou přicházím do svého a již založeného vlákna.
Potřebuju se dozvědět, jaký konkrétní rozdíly jsou mezi motorem B204FT a B204GT a jestli jsou viditelný. Nebo se vážně tenhle typ lišil jen v použití a nepoužití katalyzátoru??? Právě jsem totiž zjistil, že moje sedma se s B204FT nedělala a že jí vyráběli pouze s GéTéčkem (Další chyba v TP kujva). A ještě jedna věc, dokáže někdo někde dohledat, kolik těchto kusů bylo vyrobeno?? Ať hledám jak hledám, nikde nic a vzhledem k tomu, že když už se o tomhle modelu někde zmíní, mluví o něm jako o dost velké raritě (proto jsem taky vzdal jakékoli úpravy a chci udržovat jenom stage 0). Za všechny postřehy díkes Petr
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#63 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Sarkasmic »

Vzhledem k tomu že o takový sedmě vím jen o jedný-tu měl k8vba-a tu mel od HonzyA,tak by to mel bejt kus s motorem na zakázku osazeným-zda to je ona nevím....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 638
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ
It’s my birthday

#64 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Pedrozo »

Sarkasmic píše:Vzhledem k tomu že o takový sedmě vím jen o jedný-tu měl k8vba-a tu mel od HonzyA,tak by to mel bejt kus s motorem na zakázku osazeným-zda to je ona nevím....
Nene tu prodal Kuba, ale kam to nevím.... Kuba měl ten motor dělaný jestli si dobře pamatuju nějak na zakázku a bylo to schválený. Ale nebylo to nikdy ofiko vyráběný, protože motor B204GT nikdy nešel do 760, ale jen do 740...a u mě je to originál vyráběný, ale byl to takovej trošku úlet o kterým se moc neví... ve švédsku se nikdy neprodávala a šlo to do Itálie, nějaký zmínky jsou i o Portugalsku a Belgii (tam byl tenhle typ vyráběnej).
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#65 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Urvanej »

Zase takový unikum to neni, jen to tak vypadá, protože všichni lezeme na TB, a do UsA se nikdy nedodávala.
Až dorazí Kuba, tak to rozlouskne.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4736
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#66 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Ondra. »

Kuba měl 760 a s tou teď mixuje v Praze DJ Igelit :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 638
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ
It’s my birthday

#67 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Pedrozo »

Urvanej píše:Zase takový unikum to neni, jen to tak vypadá, protože všichni lezeme na TB, a do UsA se nikdy nedodávala.
Až dorazí Kuba, tak to rozlouskne.
To by bylo fajn. Ale rozhodně jich nebylo vyrobených asi mnoho, protože dohledávání informací k autu je značně složité a na některých netových stránkách, kde popisujou modely 700/900 se o ní ani nezmiňují. A to na netu 2 měsíce nedělám nic jinýho. Schválně jestli někdo dokáže najít nějakou na prodej :twisted: ale to mě nazajímá tolik jako výše uvedené dotázečky :beer:
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#68 Nejsilnější sedma

Příspěvek od kV8ba »

Rozdíl mezi FT a GT motorem je opravdu jen v osazení katalyzátoru + GT v verzi by měla být olovu odolná lambda sonda.
Verze GT by se měla nacházet v 740 a 780
verze FT v 960
Ale to jsou jen pouhé doměnky. Jak nám předloni potvrdil švéd na VROMu, když sem pátral po původu své 760 s B204FT, tehdy v tom byl nehorázný guláš a v podstatě všechno bylo možné.
Psal jsem i do Volva, s konkrétním dotazem o původu mé 760 a dostalo se mi odpovědi, že oni sami prostě neví :D

Moje 760 přijela s tímto motorem v r.93 přímo ze švédska. Tento motor se do 760 nikdy nedával, ale byl tam ve švédsku origo zastavěn. Žádná domácí bastlovačka, originál kabeláž včetně veškerého specifikého příslušenství co se k tomuto motoru váže. Ano taková malá rarita.

A Uřvanej já ti dam, že to neni zas takový unikum :evil: Tenhle motor se už v evropě vyskytuje v jednotkách kusů a v podstatě se vyráběl a nechal koupit jen na specifických trzích jako Itálie, Španělsko, Portugalsko, Francie, Belgie a Holandsko.

Musim říct, že mi to bude dlouho mrzet, že jsem 760 pustil. Ten motor byl skvělej, sériovej B230FT je proti tomu línej vysavač
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#69 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Urvanej »

Uni=1 takže pokud je víc než jeden, neni to unikum :-D
Sorry, máš u mě plastík. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#70 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Sergej »

Podla greenbooku k B204FT je jediny rozdiel medzi GT a FT absencia katalyzatoru u GT a lambda sonda umoznujuca spalovanie olovnateho benzinu.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 638
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ
It’s my birthday

#71 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Pedrozo »

Takže v tom případě jsem to věděl správně...jak řikám, nehledám nic jinýho a postupem času se člověk dozvídá takové věci, že v dnešní době se pomalu bojím auto vyndavat z garáže a jezdím jen když je hezky (což teď moc neni). Paradoxem je, že jsem chtěl auto čistě pro zábavu, ladění atd. Když jsem doma vysvětloval, že budeme muset z jistých důvodů koupit ještě jednu, setkal jsem se s nepochopením :D :D
No a k té další otázečce. Vim, že někdo nedávno tady na foru zjistil, kolik kousků vyrobili právě jeho auta. Má někdo info, kde se taková věc dá zjistit?? Pokud to tedy bude vůbec možné, protože jak říká Kuba, byl v tom v 90 letech dost bordel...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“