Rychlost verzus otacky.

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 100
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Vůz: 960 D24TIC, 960 B6304S EXECUTIVE
Bydliště: Liptovský Mikuláš

#1 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od jaster »

Zdravim,
obraciam sa s prosbou na Volvakov co maju v aute motor D 24 TIC, prevodovku M 46OD a prevodovy pomer difu 3,54 ku 1.
Potrebujem vediet, akou rychlostou ide vas automobil na 2000 a na 3000 otacok.
Moje ide na 3000 otacok 120 km/h, ale po prepocitani by malo ist cca 128 km/h.
Neviem ci zle ukazuje otackomer, alebo ci mam iny pomer difu, alebo co vlastne...
Udaje by som potreboval co najpresnejsie v tolerancii do 5km/h....
Naposledy upravil(a) jaster dne 24 bře 2013 21:07, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 960 D24 TIC r.v.92...Volvo 960 executive B6304S r.v.93...

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
It’s my birthday

#2 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od Honza »

Buť rád že to jezdí. :D :D :)
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#3 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od kV8ba »

Při 2000 ot. je tam přibližne 80km/h
2500 ot. cca 100km/h
3000 ot. cca 120km/h

Jezdím v zimě 195/65 R15 a v létě 205/55 R16
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od Sergej »

jaster píše:Zdravim,
obraciam sa s prosbou na Volvakov co maju v aute motor D 24 TIC, prevodovku M 46OD a prevodovy pomer difu 3,54 ku 1.
Potrebujem vediet, akou rychlostou ide vas automobil na 2000 a na 3000 otacok.
Moje ide na 3000 otacok 120 km/h, ale po prepocitani by malo ist cca 128 km/h.
Neviem ci zle ukazuje otackomer, alebo ci mam iny pomer difu, alebo co vlastne...
Udaje by som potreboval co najpresnejsie v tolerancii do 5km/h....
A vies aku presnost ma samotny otackomer ? A vies ze jeho zobrazenie je casom (starnutim) nelinearne) ? A vies kolko vobec primeriava tachometer ? (a zasa je to v zavislosti od rychlosti/vychylky rucicky) A k tomu samotna presnost odcitania udaju zo stupnice (paralaxa).
Takze pripadne odchylka 8km/h je vlastne velmi presne :-)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

jm252485
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 139
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
Bydliště: Praha 4

#5 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od jm252485 »

Nevím, jak jsi to počítal - předpokládám, že z celkového převodového poměru všech komponentů a rozměru pneu - a tady se může skrývat zrada. Pneumatika není tvrdé kolo, ale prohýbá se, takže ve skutečnosti se odvaluje po MENŠÍM poloměru (vezmi centimetr a změř vzdálenosti středu kola k zemi a k horní ploše pneumatiky - tam ten rozdíl uvidíš.) Dále viz předchozí příspěvky.
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 100
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Vůz: 960 D24TIC, 960 B6304S EXECUTIVE
Bydliště: Liptovský Mikuláš

#6 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od jaster »

jm252485 píše:Nevím, jak jsi to počítal - předpokládám, že z celkového převodového poměru všech komponentů a rozměru pneu - a tady se může skrývat zrada. Pneumatika není tvrdé kolo, ale prohýbá se, takže ve skutečnosti se odvaluje po MENŠÍM poloměru (vezmi centimetr a změř vzdálenosti středu kola k zemi a k horní ploše pneumatiky - tam ten rozdíl uvidíš.) Dále viz předchozí příspěvky.
Pocital som to podla tohoto, nasiel som to na Mercedes fore....

Převodový poměr je poměr otáček vstupního hřídele ku výstupnímu.
Difereniál s poměrem 3,91 potřebuje 3,91 otáček kardanu k jedné otáčce poloos = kol
To je převod do pomala.
¨Pětka má v pětikvaltu 0,83, takže motor vykoná 0,83 otáčky aby se kardan otočil jednou.
To je převod do rychla.
Když se tyto dva převody seřadí zasebou, vznikne převod celkový, tzn. od motoru až ke kolům.
3,91 x 0,83 = 3,245
A z toho se vypočítá, kolik auto na kterou rychlost a určité otáčka pojede.
Vliv má velikost - obvod kol. Protože kolo o průměru 50 cm ujede na jednu otáčku 1,57m, a kolo s práměrem 63cm = , ujede 198 cm, to jsou ty přibližně 2metry.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Takže, vůz s tímto zpřevodováním,W124, 250 TD-combi, pojede na 4500 otáček na pětku :
4500 : 3,245 = 1386,74
Vynásobit velikostí kol, = 2000mm = 0,002km
1386,74 x 0,002 = 2,77
To je stále za minutu, protože otáčky kol se udávají v ot/min
Takže x 60 -hodina má 60 minut
2,77 x 60 = 166,4
Takže kombíček 250 TD s převodem 3,91 a kolama 195/65-15
pojede na 4500 otáček motoru 166,4km/h, i kdyby tachometr ukazoval třeba 200.
_________________
Volvo 960 D24 TIC r.v.92...Volvo 960 executive B6304S r.v.93...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#7 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od tomasss »

Tady mas kalkulator :wink:
http://niceone.mysteria.cz/calculator.html
Honza píše:Buť rád že to jezdí. :D :D :)
Skoda ze ti babicka nerikala taky "kdyz nemas co rict, tak radsi mlc" :roll:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 100
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Vůz: 960 D24TIC, 960 B6304S EXECUTIVE
Bydliště: Liptovský Mikuláš

#8 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od jaster »

Sergej píše:
jaster píše:Zdravim,
obraciam sa s prosbou na Volvakov co maju v aute motor D 24 TIC, prevodovku M 46OD a prevodovy pomer difu 3,54 ku 1.
Potrebujem vediet, akou rychlostou ide vas automobil na 2000 a na 3000 otacok.
Moje ide na 3000 otacok 120 km/h, ale po prepocitani by malo ist cca 128 km/h.
Neviem ci zle ukazuje otackomer, alebo ci mam iny pomer difu, alebo co vlastne...
Udaje by som potreboval co najpresnejsie v tolerancii do 5km/h....
A vies aku presnost ma samotny otackomer ? A vies ze jeho zobrazenie je casom (starnutim) nelinearne) ? A vies kolko vobec primeriava tachometer ? (a zasa je to v zavislosti od rychlosti/vychylky rucicky) A k tomu samotna presnost odcitania udaju zo stupnice (paralaxa).
Takze pripadne odchylka 8km/h je vlastne velmi presne :-)
Podla mna je rozdiel ci idem na 3000 120km/h alebo 128km/h...moj tachometer ukazuje celkom presne, potvrdili mi to aj policajti niekolko krat ked ma odmerali :)
Aku ma presnost otackomer to netusim, ale pojdem to zistit.
Ako uz vies potrebujem dif a ked som to prepocital s 3,54 tak by som mal ist cca 128 km/h na 3000....ale idem len 120.....takze mi to vychadza na pomer difu 3,73.... alebo mi ukazuje otackomer o 150-200 viac....kedze pri dife 3,54 by som mal ist 120km/h na 2850 otackach....
A este jena vec ked uz zhanam ten dif, tak by som tam skusil dat pomer 3,31....rozdiel medzi 3,31 a 3,54 je cca 150 na otackach a 7-8km/h co nie je vela....vies radsej nech ide na mensich rychlejsie a konfortnejsie .....ja vlecky netaham :)
_________________
Volvo 960 D24 TIC r.v.92...Volvo 960 executive B6304S r.v.93...

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
It’s my birthday

#9 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od Honza »

Stejně dopočítáč jen přibližný hodnoty , jen tvým zaokrouhlením na 0,002 jsi přišel cca o 3 km. Nesmíš zaokrouhlovat veličiny v průběhu propočtu ale celkový výsledek, pátá třída ZDŠ. Poměr diferáku taky nejni přesnejch 3,54 ale klidně 3,544968. nebo naopak. A převodovka je taky už zaokrouhlená taky na 2 des.místa. dále přesnost tachometru a otáčkoměru je taky někde jinde. Takže všechno je jen přibližně a proto jsem psal buť rád že to jezdí a nehrab se do něčeho co funguje.
Pro tomasse: světu mír a pohlavní svěžest. :Yahoo!: :Yahoo!:
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 100
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Vůz: 960 D24TIC, 960 B6304S EXECUTIVE
Bydliště: Liptovský Mikuláš

#10 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od jaster »

Honza píše:Stejně dopočítáč jen přibližný hodnoty , jen tvým zaokrouhlením na 0,002 jsi přišel cca o 3 km. Nesmíš zaokrouhlovat veličiny v průběhu propočtu ale celkový výsledek, pátá třída ZDŠ. Poměr diferáku taky nejni přesnejch 3,54 ale klidně 3,544968. nebo naopak. A převodovka je taky už zaokrouhlená taky na 2 des.místa. dále přesnost tachometru a otáčkoměru je taky někde jinde. Takže všechno je jen přibližně a proto jsem psal buť rád že to jezdí a nehrab se do něčeho co funguje.
Pro tomasse: světu mír a pohlavní svěžest. :Yahoo!: :Yahoo!:
So zaokruhlenim som prisiel o 1,29 km/h presne... :) a to iba na kolese.
Zaokruhlené to uz je, ja to nezaokruhlujem ako dif 3,54 a OD 0,79....a na to co ja potrebujem vediet mi plne postacuje zaokruhlovat na dve desatine miesta.
Vsetko nie je len pribliznee, je to vypocitane a musi to splnat urcitu toleranciu, som si isty, ze vo Volve by netolerovali ak by otacky lietali hore dole o 50 a rychlost co ja viem o 5km/h ved len v pomeroch difu su male rozdiely 3,31, 3,54, 3,73, 3,91 4,10 co na rychlosti robi 7-8 km/h a otackach +- 150, takze presnost tam musi byt.
Hrabem sa do toho preto, lebo mi blbne otackomer a dif je pred rozpadnutim, keby som to mal v poriadku serem na to :)
_________________
Volvo 960 D24 TIC r.v.92...Volvo 960 executive B6304S r.v.93...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od Sergej »

Preco ti blbne otackomer som ti uz pisal. Nerob si iluzie ze presnosti pristrojov (hlavne dlhodobej) venuje nejaka automobilka nejaku prilisnu starostlivost. Otackomer aj rychlomer spadaju do kategorie indikatorov, v lepsom pripade orientacnych meracich pristrojov. ze boli presne by som veril ked boli nove. Ak je ich presnost 5%, tak je to vlastne super.
Lepsie na tom mozu byt dnes pouzivane pristroje, kde rucicku ovlada krokovy motor, ktoreho krok sa s casom nemeni.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 100
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Vůz: 960 D24TIC, 960 B6304S EXECUTIVE
Bydliště: Liptovský Mikuláš

#12 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od jaster »

Sergej píše:Preco ti blbne otackomer som ti uz pisal. Nerob si iluzie ze presnosti pristrojov (hlavne dlhodobej) venuje nejaka automobilka nejaku prilisnu starostlivost. Otackomer aj rychlomer spadaju do kategorie indikatorov, v lepsom pripade orientacnych meracich pristrojov. ze boli presne by som veril ked boli nove. Ak je ich presnost 5%, tak je to vlastne super.
Lepsie na tom mozu byt dnes pouzivane pristroje, kde rucicku ovlada krokovy motor, ktoreho krok sa s casom nemeni.
Otackomer mi chodi hore dole o 200 otacok..... na volnobehu mam raz 600 a raz 800..... raz mam pri 120tke 2800 a raz 3000....chcem vediet ktore otacky su dobre ci tie spodne alebo horne....to je celeeee.... :)
_________________
Volvo 960 D24 TIC r.v.92...Volvo 960 executive B6304S r.v.93...

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1193
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#13 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od VanThomas »

jaster píše:Otackomer mi chodi hore dole o 200 otacok..... na volnobehu mam raz 600 a raz 800..... raz mam pri 120tke 2800 a raz 3000....chcem vediet ktore otacky su dobre ci tie spodne alebo horne....to je celeeee.... :)
Taky záleží jak moc prokluzuje řemen na alternátoru :)
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12088
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#14 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od Urvanej »

Otáčkoměr si bere signál z altíku? Já myslel že to jde ze snímače polohy kliky :shock:
EDIT: ano sem vůl, díky VanThomasi, že si mi to opět připomněl. :fool: :-)
Žiju teď redblokem, tak mě ani nenapadlo, že existuje i něco jako nafta. :D Hlavně že sem dneska na Kájovi dal 300km.
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 26 bře 2013 20:28, celkem upraveno 2 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1193
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#15 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od VanThomas »

K čemu by etalonu byl nějakej snímač? Jediná elektrika, kterou to potřebuje k chodu, je 12V na stop ventilu. Na altíku jsou dva fastony - jeden je kontrolka dobíjení, druhej otáčkoměr... Simly Clever :twisted:
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 100
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Vůz: 960 D24TIC, 960 B6304S EXECUTIVE
Bydliště: Liptovský Mikuláš

#16 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od jaster »

VanThomas píše:
jaster píše:Otackomer mi chodi hore dole o 200 otacok..... na volnobehu mam raz 600 a raz 800..... raz mam pri 120tke 2800 a raz 3000....chcem vediet ktore otacky su dobre ci tie spodne alebo horne....to je celeeee.... :)
Taky záleží jak moc prokluzuje řemen na alternátoru :)
:) :) ...remen je novy a napnuty....
_________________
Volvo 960 D24 TIC r.v.92...Volvo 960 executive B6304S r.v.93...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 100
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Vůz: 960 D24TIC, 960 B6304S EXECUTIVE
Bydliště: Liptovský Mikuláš

#17 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od jaster »

kV8ba píše:Při 2000 ot. je tam přibližne 80km/h
2500 ot. cca 100km/h
3000 ot. cca 120km/h

Jezdím v zimě 195/65 R15 a v létě 205/55 R16
dakujem kv8ba..... presne takto to potrebujem....najdu sa este aspon dvaja?....
_________________
Volvo 960 D24 TIC r.v.92...Volvo 960 executive B6304S r.v.93...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 100
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Vůz: 960 D24TIC, 960 B6304S EXECUTIVE
Bydliště: Liptovský Mikuláš

#18 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od jaster »

Vcera som to odskusal na Mercedese 124 r.v.93 300D.
Prepocital a overil, teoria od praxe sa lisi cca o 1km/h.
Vymenil som otackomer a preskakovanie o 200 otacok sa nezmenilo, je presne take iste ako na povodnom. Vie mi niekto povedat ako je rieseny snimac otacok "W" v alternatore? Da sa kupit a vymenit?...popripadne nema niekto nakres rozoborky alternatora?...80 A ....dakujem
_________________
Volvo 960 D24 TIC r.v.92...Volvo 960 executive B6304S r.v.93...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od Sergej »

jaster píše:Vcera som to odskusal na Mercedese 124 r.v.93 300D.
Prepocital a overil, teoria od praxe sa lisi cca o 1km/h.
Vymenil som otackomer a preskakovanie o 200 otacok sa nezmenilo, je presne take iste ako na povodnom. Vie mi niekto povedat ako je rieseny snimac otacok "W" v alternatore? Da sa kupit a vymenit?...popripadne nema niekto nakres rozoborky alternatora?...80 A ....dakujem
Mal by to byt tachogenerator, tj rotujuci permanentny magnet a zo statora (samostatne vinutie) odoberas sinusovy signal.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 100
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Vůz: 960 D24TIC, 960 B6304S EXECUTIVE
Bydliště: Liptovský Mikuláš

#20 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od jaster »

Sergej píše:
jaster píše:Vcera som to odskusal na Mercedese 124 r.v.93 300D.
Prepocital a overil, teoria od praxe sa lisi cca o 1km/h.
Vymenil som otackomer a preskakovanie o 200 otacok sa nezmenilo, je presne take iste ako na povodnom. Vie mi niekto povedat ako je rieseny snimac otacok "W" v alternatore? Da sa kupit a vymenit?...popripadne nema niekto nakres rozoborky alternatora?...80 A ....dakujem
Mal by to byt tachogenerator, tj rotujuci permanentny magnet a zo statora (samostatne vinutie) odoberas sinusovy signal.
Alternator som rozobral. Na rotore su navrtane dve diery cca 1cm do dlhbky ktore smeruju pri otacani na mosadznu plosku umiestnenu na statore ( to je ten kontakt "W") a ta ploska je este prepojena do nejakeho obvodu. Cize ziadna veda :) ....toto sa asi pokazit neda... :)
_________________
Volvo 960 D24 TIC r.v.92...Volvo 960 executive B6304S r.v.93...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#21 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od Sergej »

Tak odfot.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 100
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Vůz: 960 D24TIC, 960 B6304S EXECUTIVE
Bydliště: Liptovský Mikuláš

#22 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od jaster »

Sergej píše:Tak odfot.
Alternator som vycistil a hned aj zlozil....fotky zial nemam....
_________________
Volvo 960 D24 TIC r.v.92...Volvo 960 executive B6304S r.v.93...

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1193
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#23 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od VanThomas »

Mě teď napadlo, že když jsme onehdá měřili, kdo ho má většího :) tak jsem otáčky/rychlost v docela slušným rozmezí natočil...



Tacho je proti GPS +10, otáčky netuším...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 100
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Vůz: 960 D24TIC, 960 B6304S EXECUTIVE
Bydliště: Liptovský Mikuláš

#24 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od jaster »

VanThomas píše:Mě teď napadlo, že když jsme onehdá měřili, kdo ho má většího :) tak jsem otáčky/rychlost v docela slušným rozmezí natočil...



Tacho je proti GPS +10, otáčky netuším...
A dif mas 3,54?...
_________________
Volvo 960 D24 TIC r.v.92...Volvo 960 executive B6304S r.v.93...

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1193
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#25 Rychlost verzus otacky.

Příspěvek od VanThomas »

jaster píše:A dif mas 3,54?...
Asi jo, štítek na nohavici ale není a jsem minimálně pátý majitel, takže možné je cokoliv...

BTW když jsem dal na alternátor klínový řemen šířky 13mm, otáčkoměr ukazoval o 500 míň... - bral bych to opravdu hodně orientačně...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“