940 odstranenie vrtule

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 11
Registrován: 12 roků 4 měsíce

#1 940 odstranenie vrtule

Příspěvek od Pavol.R »

Ahojte mám doma jednu starú 940 GLE, ktora sa mi dostala nedávno pod ruky, niesom sice mechanik, ale auto sa mi neskutocne moc páči, a Časom by možno toto, kedže je trošku podracne ostalo v ulohe Drift machine, a buduci rok by som chel pritiahnut z DE daľšie volvo, asi na kaŽdoenne vozenie alebo na súčiastky. Kedže ide zima trošku som auto začal pripravovať. a tak ma napadlo. Vrtula je pohanana remenom tutiz sa toci od 1 RPM doma mam funkcnu elektricku vrtuľku o +-- 1 cm menšiu a tak ma napadlo, Prehodiť to, bude to mať nejaký vplyv na výkon? moj laický rozum hovori že asi trošku aj hej. nehovoriac otom Že auto sa zahreje sôr.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 940 odstranenie vrtule

Příspěvek od Sergej »

Pavol.R píše:Ahojte mám doma jednu starú 940 GLE, ktora sa mi dostala nedávno pod ruky, niesom sice mechanik, ale auto sa mi neskutocne moc páči, a Časom by možno toto, kedže je trošku podracne ostalo v ulohe Drift machine, a buduci rok by som chel pritiahnut z DE daľšie volvo, asi na kaŽdoenne vozenie alebo na súčiastky. Kedže ide zima trošku som auto začal pripravovať. a tak ma napadlo. Vrtula je pohanana remenom tutiz sa toci od 1 RPM doma mam funkcnu elektricku vrtuľku o +-- 1 cm menšiu a tak ma napadlo, Prehodiť to, bude to mať nejaký vplyv na výkon? moj laický rozum hovori že asi trošku aj hej. nehovoriac otom Že auto sa zahreje sôr.
Ak su tvoje zrucnosti rovnake ako tvoj pisomny prejav tak to radsej nachaj tak ako to je.