Pár dotazů na 740
- Autor
- Zpráva
#1 Pár dotazů na 740
Ahoj, napíšu to do jednoho topicu, ať to tady nezaplácám...jedná se o pár drobností, s kterejma si nejsem jistej....
1) zadní světla - vyměnil jsem obě zadní světla za prasklá...vylil jsem z nich vodu , odstranil jsem fůru různejch drátků a asi kilo izolačky..vše jsem poupravil a vyčistil a osadil nová světla...teď otázka....v dolní řadě by to mělo být asi takto....světla svítí dvě dolní pole (vnitřní červené je mlhovka), brzda - rozsvěcí se jedno z polí světla(to vnější), kde je dvouvláknovka....a do boku ještě směřuje jedna žárovička....ta byla u mě úplně zrezlá (bůh ví zda vůbec svítila)...u nového světla není přibalená (je to 1,5W) a ta byla dvěma drátama přiheftlá k vnitřnímu políčku světla....je to tak OK? Nebo jak je to zapojené origo...nechce se mě nějak věřit, že už z výroby by to bylo tažené venkem nějakým drátem.
2) svítí vám vzadu obě mlhovky a nebo je zapojená pouze jedna (mě svítí pouze levá)
3) začínám si nějak všímat, že kolem 70-80km/h se začíná auto klepat....a zase pak kolem 110 to přestane....napadlo mě nechat vyvážit kola (bůh ví, kdy se to naposledy dělalo), ale teď kdy propuklo zimní přezouvací šílenství se mě moc nechce...vibruje celé auto, ale volant je relativně v klidu....ještě mě napadlo, že to začíná, těsně než se ozve turbo, zda to nemůže být ty vibrace od toho zvýšeného výkonu nebo turba, ale to by to pak ve 110 neutichlo....
Blbě vyvážená kola se mě u dřívějších aut vždycky projevily až při vyšší rychlosti...tak kolem 100-110km/h...tady je to o dost dříve.
1) zadní světla - vyměnil jsem obě zadní světla za prasklá...vylil jsem z nich vodu , odstranil jsem fůru různejch drátků a asi kilo izolačky..vše jsem poupravil a vyčistil a osadil nová světla...teď otázka....v dolní řadě by to mělo být asi takto....světla svítí dvě dolní pole (vnitřní červené je mlhovka), brzda - rozsvěcí se jedno z polí světla(to vnější), kde je dvouvláknovka....a do boku ještě směřuje jedna žárovička....ta byla u mě úplně zrezlá (bůh ví zda vůbec svítila)...u nového světla není přibalená (je to 1,5W) a ta byla dvěma drátama přiheftlá k vnitřnímu políčku světla....je to tak OK? Nebo jak je to zapojené origo...nechce se mě nějak věřit, že už z výroby by to bylo tažené venkem nějakým drátem.
2) svítí vám vzadu obě mlhovky a nebo je zapojená pouze jedna (mě svítí pouze levá)
3) začínám si nějak všímat, že kolem 70-80km/h se začíná auto klepat....a zase pak kolem 110 to přestane....napadlo mě nechat vyvážit kola (bůh ví, kdy se to naposledy dělalo), ale teď kdy propuklo zimní přezouvací šílenství se mě moc nechce...vibruje celé auto, ale volant je relativně v klidu....ještě mě napadlo, že to začíná, těsně než se ozve turbo, zda to nemůže být ty vibrace od toho zvýšeného výkonu nebo turba, ale to by to pak ve 110 neutichlo....
Blbě vyvážená kola se mě u dřívějších aut vždycky projevily až při vyšší rychlosti...tak kolem 100-110km/h...tady je to o dost dříve.
_________________
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 Pár dotazů na 740
1) zadní světla - vyměnil jsem obě zadní světla za prasklá...vylil jsem z nich vodu , odstranil jsem fůru různejch drátků a asi kilo izolačky..vše jsem poupravil a vyčistil a osadil nová světla...teď otázka....v dolní řadě by to mělo být asi takto....světla svítí dvě dolní pole (vnitřní červené je mlhovka), brzda - rozsvěcí se jedno z polí světla(to vnější), kde je dvouvláknovka....a do boku ještě směřuje jedna žárovička....ta byla u mě úplně zrezlá (bůh ví zda vůbec svítila)...u nového světla není přibalená (je to 1,5W) a ta byla dvěma drátama přiheftlá k vnitřnímu políčku světla....je to tak OK? Nebo jak je to zapojené origo...nechce se mě nějak věřit, že už z výroby by to bylo tažené venkem nějakým drátem.
Tato ziarovka sa normalne nepouziva, je urcena pre USA/CND
2) svítí vám vzadu obě mlhovky a nebo je zapojená pouze jedna (mě svítí pouze levá)
Obe
3) začínám si nějak všímat, že kolem 70-80km/h se začíná auto klepat....a zase pak kolem 110 to přestane....napadlo mě nechat vyvážit kola (bůh ví, kdy se to naposledy dělalo), ale teď kdy propuklo zimní přezouvací šílenství se mě moc nechce...vibruje celé auto, ale volant je relativně v klidu....ještě mě napadlo, že to začíná, těsně než se ozve turbo, zda to nemůže být ty vibrace od toho zvýšeného výkonu nebo turba, ale to by to pak ve 110 neutichlo....
Blbě vyvážená kola se mě u dřívějších aut vždycky projevily až při vyšší rychlosti...tak kolem 100-110km/h...tady je to o dost dříve.
Treba pozret geometriu, moze to robit aj uchytenie kardanu, treba skontrolovat ci sa vyfukova rura nedotyka prevodovky.
Tato ziarovka sa normalne nepouziva, je urcena pre USA/CND
2) svítí vám vzadu obě mlhovky a nebo je zapojená pouze jedna (mě svítí pouze levá)
Obe
3) začínám si nějak všímat, že kolem 70-80km/h se začíná auto klepat....a zase pak kolem 110 to přestane....napadlo mě nechat vyvážit kola (bůh ví, kdy se to naposledy dělalo), ale teď kdy propuklo zimní přezouvací šílenství se mě moc nechce...vibruje celé auto, ale volant je relativně v klidu....ještě mě napadlo, že to začíná, těsně než se ozve turbo, zda to nemůže být ty vibrace od toho zvýšeného výkonu nebo turba, ale to by to pak ve 110 neutichlo....
Blbě vyvážená kola se mě u dřívějších aut vždycky projevily až při vyšší rychlosti...tak kolem 100-110km/h...tady je to o dost dříve.
Treba pozret geometriu, moze to robit aj uchytenie kardanu, treba skontrolovat ci sa vyfukova rura nedotyka prevodovky.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3 Pár dotazů na 740
ad 1) drobnou zarovku osazenou nemam a ani v origo dokumentaci v ty dire nic neni.
ad 2) Mlhovky maji svitit obe.
ad 2) Mlhovky maji svitit obe.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#4 Pár dotazů na 740
Ty maly zarovicky sou opravdu only pro usa trh. Ale v Eur. si to tam lidi dobastlavali....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#5 Pár dotazů na 740
OK, díky.....mlhovky jsem už rozchodil obě - vadná patice.....ty přídavné žárovky na to vypadají, že jsou samo domo, každá je jiná a vypadají hodně staře....takže na ně peču....a ta geometrie společně s vyvážením asi bude dobré řešení, alespoň pro začátek...
díky moc všem
díky moc všem
_________________
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#6 Pár dotazů na 740
ad vibrace-kardan taky umí věci....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#7 Pár dotazů na 740
Ty žárovky tam mám taky. Nějakej dobrák předemnou to tam dobastlil. Ale musim říct, že se mi to líbí....když už tam ta díra na žárovku je, tak proč jí nevyužít. To jak je to zapojený je jiná věc
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#8 Pár dotazů na 740
Nahod jak to vypadakV8ba píše:Ty žárovky tam mám taky. Nějakej dobrák předemnou to tam dobastlil. Ale musim říct, že se mi to líbí....když už tam ta díra na žárovku je, tak proč jí nevyužít. To jak je to zapojený je jiná věc
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#9 Pár dotazů na 740
Tak jsem zjistil, že to vlastně za tmy vyfocený vůbec nemám , tak aspoň jedno foto za světla, bohužel to tolik nevynikne.tomasss píše:Nahod jak to vypada
- Přílohy
-
- DSCN6586.JPG (57.61 KiB) Zobrazeno 1817 x
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
#10 Pár dotazů na 740
Jinak je to jednoduchý, žárovka a z ní dráty připojené (připájené na patici) ob jedno světlo na klasická světla (je to ta jednoduchá žárovka), když seženu nějaké patice, které tam taky půjdou vložit, tak to tam loupnu zpět....tyhle jsou tak orezlé, že tu žárovku už ven nedostanu....přemýšlel jsem nad klasickou celoskleněnou 1,2W a nebo 3W...+klasická patice z palubky....spíš to bude chtít otestovat, aby to nesvítilo míň a nebo víc než ty ostatní světla...
kV8ba jaké tam máš žárovky a patice ty?
Ale je fakt, že na té fotce to vypadá hezky, když svítí komplet ta řada....
kV8ba jaké tam máš žárovky a patice ty?
Ale je fakt, že na té fotce to vypadá hezky, když svítí komplet ta řada....
_________________
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#11 Pár dotazů na 740
Žárovky tyhle - 12V 5W W2,1x9,5dSovaja píše: kV8ba jaké tam máš žárovky a patice ty?
A patice jsou gumové, pasují přesně do té dirky ve světle.
- Přílohy
-
- zarovka.JPG (57.85 KiB) Zobrazeno 1784 x
-
- 12v-5w-w2,1x9,5d.jpg (3.06 KiB) Zobrazeno 1784 x
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#12 Pár dotazů na 740
Vzhledem k tomu, že mám sedmici původem dovezenou z Kanady, tak mám v zadních lampách v krajních pozicích originál kabeláž a zapojenou tak, že jsou tam žárovky W10W a svítí společně s brzdovými světly. Takže vzadu celkem 4x parkovací - obrysová světla, 5x brzdová světla, 2x mlhová světla, 2x zpátečková světla, 2x osvětlení SPZ, líbila by se mi ještě ta propojená zadní část s dalšími obrysovkami a odrazkami.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
#13 Pár dotazů na 740
zaparazituju trošinku na tomto topiku, neboť se mi zdá zbytečný podobný znovu zakládat...
Poraďte - jak se jmenuje či jak se říká takové té rouře co přisává teplý vzduch od výfuku do sání, případně kde ji sehnat - motor B230F. Je celá popraskaná, výměny hodná...
Dále mám dotaz na plynaře - dá se nějako uspíšit po raním startování přepnutí z benzínu na plyn? Přepíná to automaticky, ale až tak po 10 i více km, což se mi zdá moc. V každém případě je motor již dostatečně zahřátý a plyn ne a ne přepnout. Kde je vlastně nějaký čidlo co toto řídí? Hadice s horkou vodou ke směšovači s mi zdají poněkud dlouhé, má smysl je nějak zaizolovat, případně čím?
Poraďte - jak se jmenuje či jak se říká takové té rouře co přisává teplý vzduch od výfuku do sání, případně kde ji sehnat - motor B230F. Je celá popraskaná, výměny hodná...
Dále mám dotaz na plynaře - dá se nějako uspíšit po raním startování přepnutí z benzínu na plyn? Přepíná to automaticky, ale až tak po 10 i více km, což se mi zdá moc. V každém případě je motor již dostatečně zahřátý a plyn ne a ne přepnout. Kde je vlastně nějaký čidlo co toto řídí? Hadice s horkou vodou ke směšovači s mi zdají poněkud dlouhé, má smysl je nějak zaizolovat, případně čím?
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#14 Pár dotazů na 740
Nevim jak se ji rika, ale ve >skandixu< se da obednat pod cisly 1019018 a 1014911.zoid píše:zaparazituju trošinku na tomto topiku, neboť se mi zdá zbytečný podobný znovu zakládat...
Poraďte - jak se jmenuje či jak se říká takové té rouře co přisává teplý vzduch od výfuku do sání, případně kde ji sehnat - motor B230F. Je celá popraskaná, výměny hodná...
Dále mám dotaz na plynaře - dá se nějako uspíšit po raním startování přepnutí z benzínu na plyn? Přepíná to automaticky, ale až tak po 10 i více km, což se mi zdá moc. V každém případě je motor již dostatečně zahřátý a plyn ne a ne přepnout. Kde je vlastně nějaký čidlo co toto řídí? Hadice s horkou vodou ke směšovači s mi zdají poněkud dlouhé, má smysl je nějak zaizolovat, případně čím?
Plyn se da upravit bez problemu, cidlo byva na reduktoru, staci odpovidajicim zpusobem upravit jeho hodnotu.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#15 Pár dotazů na 740
si budem ukazovat zadky?kV8ba píše:Tak jsem zjistil, že to vlastně za tmy vyfocený vůbec nemám , tak aspoň jedno foto za světla, bohužel to tolik nevynikne.tomasss píše:Nahod jak to vypada
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 72
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slepotice
- Vůz: Plymouth Woyager
- Bydliště: Slepotice okr. Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
#16 Pár dotazů na 740
ahojky
k bodu 3. taky bych tipoval kardan
k bodu 3. taky bych tipoval kardan
_________________
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
#17 Pár dotazů na 740
Měl bych ještě dotaz...tentokrát na větrák v autě. Dle spínače by měl mít tyto polohy.
0, 1, 2, 3 a 4
Už v poloze 0 ho slyším vrčet...to asi není správně, že? (resp ihned po otočení klíčku vrní)
Je slyšet, celkem dost hučí (možná nějaké ložisko...možná je jen v něm něco spadlého..)...má otázka zní...dá se k němu nějak pohodlně dostat? Slyším ho za kastlíkem u spolujezdce, tak vyndat spodní polovinu a tam někde?
A ještě jedna otázka, dnes jsem se pokusil vyndat panel klimatizace....po povolení čtyř šroubů šel panel kousek dobře, ale pak už jsem s ním vůbec nehnul....dá se nějak pohodlně vyndat? A hlavně, jsou tam táhla a nebo jak je to zezadu řešené? Neměl jsem moc času a hlavně jak je brzy tma, tak jsem viděl kulový....
díky moc
0, 1, 2, 3 a 4
Už v poloze 0 ho slyším vrčet...to asi není správně, že? (resp ihned po otočení klíčku vrní)
Je slyšet, celkem dost hučí (možná nějaké ložisko...možná je jen v něm něco spadlého..)...má otázka zní...dá se k němu nějak pohodlně dostat? Slyším ho za kastlíkem u spolujezdce, tak vyndat spodní polovinu a tam někde?
A ještě jedna otázka, dnes jsem se pokusil vyndat panel klimatizace....po povolení čtyř šroubů šel panel kousek dobře, ale pak už jsem s ním vůbec nehnul....dá se nějak pohodlně vyndat? A hlavně, jsou tam táhla a nebo jak je to zezadu řešené? Neměl jsem moc času a hlavně jak je brzy tma, tak jsem viděl kulový....
díky moc
_________________
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#18 Pár dotazů na 740
Ad. ta hadice - něják jsem si jí vloni při nějákým šašení roztrhnul. Tak jsem jí sundal a jak se letos již ochladilo, její absence je fakt znát. Doba ohřevu motoru se téměř zdvojnásobila - což při mém pojíždění po městě je rozdíl dost markantní. Tzn. musím zakoupit novoutomasss píše:Nevim jak se ji rika, ale ve >skandixu< se da obednat pod cisly 1019018 a 1014911.zoid píše:zaparazituju trošinku na tomto topiku, neboť se mi zdá zbytečný podobný znovu zakládat...
Poraďte - jak se jmenuje či jak se říká takové té rouře co přisává teplý vzduch od výfuku do sání, případně kde ji sehnat - motor B230F. Je celá popraskaná, výměny hodná...
Dále mám dotaz na plynaře - dá se nějako uspíšit po raním startování přepnutí z benzínu na plyn? Přepíná to automaticky, ale až tak po 10 i více km, což se mi zdá moc. V každém případě je motor již dostatečně zahřátý a plyn ne a ne přepnout. Kde je vlastně nějaký čidlo co toto řídí? Hadice s horkou vodou ke směšovači s mi zdají poněkud dlouhé, má smysl je nějak zaizolovat, případně čím?
Plyn se da upravit bez problemu, cidlo byva na reduktoru, staci odpovidajicim zpusobem upravit jeho hodnotu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#19 Pár dotazů na 740
Stačí sundat kryt nad nohama spolujezdce a seš u něj.Sovaja píše:...má otázka zní...dá se k němu nějak pohodlně dostat? Slyším ho za kastlíkem u spolujezdce, tak vyndat spodní polovinu a tam někde?
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
#20 Pár dotazů na 740
Ahoj , vibrace u mé 740 dělá střední uložení kardanu. Před výměnou vibrace na 3jku při cca 40 - 60 km/h, po výměně na 4ku při cca 60-70 km/h (hlavně kolem 2000 ot./min).
_________________
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
#21 Pár dotazů na 740
Tak po dlouhé době zase jeden dotaz....asi se mi odporoučí do věčných lovišť jeden přední reprák.....netušíte, jaké průměry resp. jaké repráky jsou v sedmici? Přiznám se, že jsem se ještě nedostal k tomu sundat ten dekl.....a podívat se. Jsou to standardní repráky, nebo nějaká specialitky, případně má to nějakou redukci od kabelů a nebo je tam klasika?
díky
díky
_________________
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#22 Pár dotazů na 740
dekl je pouze nasunutej - bud kolmo nebo do strany. Ohledne rozmeru, viz https://turbobricks.com/showthread.php?t=40141 , kabely konci klasickym uzkym a sirokym fastonem.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek