Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: 945 Salinelli B200FT 1998
- Bydliště: Babice nad Svitavou 275
#1 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
Ahoj, chtel bych se zeptat jestli u auta 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km problematicky z hldiska najetyvh kilometru. Hrozi nejaka draha zasadni vymena jako: hlava, vacka krouzky, spojka? Diky, J.
_________________
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush
#2 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
Vím o motoru,který je death a má 150000km a vím o motoru,který má 1.750.000km a stále jezdíziza2 píše:Ahoj, chtel bych se zeptat jestli u auta 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km problematicky z hldiska najetyvh kilometru. Hrozi nejaka draha zasadni vymena jako: hlava, vacka krouzky, spojka? Diky, J.
Prakticky záleží na danném kuse,jak se s ním nakládalo.Obecně lze říci,že pokud se k němu člověk chová slušně,tak je motor nesmrtelný.Pokud bys měl zájem nahoď více informací o tom autě,nebo mi zavolej na 775148152
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#3 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
a druhá věc že 18 let staré dieslové auta mají všechny najeto 300 a víc, akorát některý to nemaj na tacháči
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
#4 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
Ne všechny.Lukaso píše:a druhá věc že 18 let staré dieslové auta mají všechny najeto 300 a víc, akorát některý to nemaj na tacháči
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#5 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
já taky néééééééé
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
#6 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
jen pro info: v r.95 jsem koupil 740 s D24 - rok výroby 90. Měla najeto 220 000 km a hodně jsem ohrnoval nos
Najel jsem za 3 roky 80 000 bez jakýchkoliv problémů, čistě jen běžná údržba.
V mém případě tak mělo auto po 8 letech najeto přes 300000.
Najel jsem za 3 roky 80 000 bez jakýchkoliv problémů, čistě jen běžná údržba.
V mém případě tak mělo auto po 8 letech najeto přes 300000.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
#7 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
Hele je to otom, jak se stim autem jezdi [rozumne]?? Martin ma pravdu vtom,ze jsou diesely, co kleknou po par letech, ale znam nezmary, co naklapou milion. nejvic dulezity je ten "meziclanek" mezi volantem a pedaly, ataky pravidelny service.
_________________
Volvo 945, D24TIC, manual 5q,96 white polar locker webasto
sen: hnuujdaj i10 uz dost bylo krabic!!!
Volvo 945, D24TIC, manual 5q,96 white polar locker webasto
sen: hnuujdaj i10 uz dost bylo krabic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1323
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#8 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
Je to kus od kusu,tenhle motor dokáže být při slušném zacházení téměř nesmrtelný,ovšem trotl řidič ho dokáže odrovnat během chvilky.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: 945 Salinelli B200FT 1998
- Bydliště: Babice nad Svitavou 275
#9 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
Auto vypada zvenku takhle
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21188398
(kliknout na obr.)
Auto je v dennim provozu, no nejak zaspal STK a ted by se to melo dohnat.
Kluk rika, ze pro STK je potreba na tom necjake drobnosti udelat:
(preklad je googlem)
Brzdové destičky zadní L / R, montážní držák na brzdu ?
baterie, žárovky
a neco se rizenim - Únik oleje v bedynce hřebenového rizeni - melo by byt jen vickem ??
manžeta řídících tyčí
... to mysli nejaky hydraulicky posilovac rizeni? Da se to u nas sehnat cele?
Trochu se rozpakuju, protoze je to cca 18h cesty a pkud by apk s tim byly problemy, tak tady v norsku jsou vsechny opravy 3x drazssi jak u nas. Navic oni to spravuji stylem, ze rovnou objednaji celej nvej kus.
Tomu bych se rad vyhnul a vzal to auto kdyztak na vetsi prohlidku do CR.
Vite kde by se dala udelat nejaka GO prohlidka, popr preventivne neco vymenit?
Jasne, poridit si "veterana" a nebyt automechanikem je trochu nerozum.
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21188398
(kliknout na obr.)
Auto je v dennim provozu, no nejak zaspal STK a ted by se to melo dohnat.
Kluk rika, ze pro STK je potreba na tom necjake drobnosti udelat:
(preklad je googlem)
Brzdové destičky zadní L / R, montážní držák na brzdu ?
baterie, žárovky
a neco se rizenim - Únik oleje v bedynce hřebenového rizeni - melo by byt jen vickem ??
manžeta řídících tyčí
... to mysli nejaky hydraulicky posilovac rizeni? Da se to u nas sehnat cele?
Trochu se rozpakuju, protoze je to cca 18h cesty a pkud by apk s tim byly problemy, tak tady v norsku jsou vsechny opravy 3x drazssi jak u nas. Navic oni to spravuji stylem, ze rovnou objednaji celej nvej kus.
Tomu bych se rad vyhnul a vzal to auto kdyztak na vetsi prohlidku do CR.
Vite kde by se dala udelat nejaka GO prohlidka, popr preventivne neco vymenit?
Jasne, poridit si "veterana" a nebyt automechanikem je trochu nerozum.
_________________
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: 945 Salinelli B200FT 1998
- Bydliště: Babice nad Svitavou 275
#10 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
jo, jeste poznaka vic obecna
tady v norsku de fakto nejsou autobazary a 90% ojetin si prodavaji lidi mezi sebou
rikaji si, naco zivit nekoho dalsiho
kilometry se tady nestaci takze co se 940 tyce davam link pro informaci
http://www.finn.no/finn/car/used/result?CAR_MODEL%2FMODEL=1476&sort=5
prave si rikam, ze uz neni moc rozdil mezi cca 250.000km na benzinu, kterych je tady nejvic a 300.000 na D24
tady v norsku de fakto nejsou autobazary a 90% ojetin si prodavaji lidi mezi sebou
rikaji si, naco zivit nekoho dalsiho
kilometry se tady nestaci takze co se 940 tyce davam link pro informaci
http://www.finn.no/finn/car/used/result?CAR_MODEL%2FMODEL=1476&sort=5
prave si rikam, ze uz neni moc rozdil mezi cca 250.000km na benzinu, kterych je tady nejvic a 300.000 na D24
_________________
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1323
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#11 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
Myslím,že se dá něco podobného koupit i u nás,stačí jen počkat.....
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
#12 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
Hele nevim, jak ses na tom, vzhledem k situaci, ale doporucil bych Ti, abys koupil auto u sousedu, mam omrknute ceny z minulosti ze SWE a vim,ze v NOR je vseobecne draho! tyka se to vseho,ale musis pocitat /clo,prevody sek-nok,atd. musis vedet sam coje lepsi.
_________________
Volvo 945, D24TIC, manual 5q,96 white polar locker webasto
sen: hnuujdaj i10 uz dost bylo krabic!!!
Volvo 945, D24TIC, manual 5q,96 white polar locker webasto
sen: hnuujdaj i10 uz dost bylo krabic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: 945 Salinelli B200FT 1998
- Bydliště: Babice nad Svitavou 275
#13 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
No, za nabidku dekuju a s timhle smerem bych normalne souhlasil.
Problem je v tom, ze jsem v norsku ted 4 roky sem tam pracoval a ac momentalne na pracaku, verim, ze se situace zmeni a hodlam se tady jeste tak rok spis dva byt.
Nori maji jeden blbej predpis, ze cizinec tu muze mit svoje auto maximalne 2 roky. je to vazano na osobu nikoli na auto. Takze privezt si jiny mi nepomuze.
Mozny to samozrejme je ale napr. za moje V40-2.0-1997-103 kW bych zaplatil dovozni prirazku cca 40.000Nkr coz je cca 120.000kc. Ano davaji 100% "trzni" ceny auta navic. Pocitano dle r.v. kubatury, hmotnosti a vykonu.
Takze ja bych spis potreboval koupit norsky auto tady a po navratu ho asi legalizovat u nas.
Hm
Problem je v tom, ze jsem v norsku ted 4 roky sem tam pracoval a ac momentalne na pracaku, verim, ze se situace zmeni a hodlam se tady jeste tak rok spis dva byt.
Nori maji jeden blbej predpis, ze cizinec tu muze mit svoje auto maximalne 2 roky. je to vazano na osobu nikoli na auto. Takze privezt si jiny mi nepomuze.
Mozny to samozrejme je ale napr. za moje V40-2.0-1997-103 kW bych zaplatil dovozni prirazku cca 40.000Nkr coz je cca 120.000kc. Ano davaji 100% "trzni" ceny auta navic. Pocitano dle r.v. kubatury, hmotnosti a vykonu.
Takze ja bych spis potreboval koupit norsky auto tady a po navratu ho asi legalizovat u nas.
Hm
_________________
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: 945 Salinelli B200FT 1998
- Bydliště: Babice nad Svitavou 275
#14 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
K dovozu ze Svedska do Norska
tak jsem zadal konkretni data na
http://www.toll.no/templates_TAD/RegistrationTax.aspx?id=79&epslanguage=no
a vyslo mi ze za tohle auto bych pri dovozu dal 23.000Nkr plus DPH
Jinak uz se asi rok divam na dovoz ze Svedska a sice bych byval mou ceskou V40 vymenil za V40-T4.
tak jsem zadal konkretni data na
http://www.toll.no/templates_TAD/RegistrationTax.aspx?id=79&epslanguage=no
a vyslo mi ze za tohle auto bych pri dovozu dal 23.000Nkr plus DPH
Jinak uz se asi rok divam na dovoz ze Svedska a sice bych byval mou ceskou V40 vymenil za V40-T4.
_________________
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 210
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
#15 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
Já jsem zastánce a příznivec nafty....ale být v cizí zemi a ještě k tomu s chladnějším podnebím rozhodně nekoukám po D24T....a to hned z několika důvodů....
- ten motor má i když vše chodí jak má relativně drahý náklady na provoz... třeba udělat rozvody není zrovna levná záležitost - dost práce a dost materiálu oproti volvu v benzínu. a to nemluvě o tom když se pak na něm něco po.ere
- věčina těch motorů co jsem viděl nebo měl byly polozdechliny který maj problémy se starty při mrazu a hulí
- i přesto že je to diesel budeš jezdit cca kolem 8 litrů
nevím kolik km najezdíš ročně, ale já osobně bych sáhnul bych po nějakým obyč 2.3 benzín.....spotřeba se dá taky udržet kolem 10-ti litrů a riziko případných problémů s motorem je nižší.
Navíc náklady na provoz D24 ( už jen třeba interval výměny oleje - diesel má předepsáno 7500 benzín 15000 ) výhodu menší spotřeby nafty vynulují.....
Toť jen můj názor
- ten motor má i když vše chodí jak má relativně drahý náklady na provoz... třeba udělat rozvody není zrovna levná záležitost - dost práce a dost materiálu oproti volvu v benzínu. a to nemluvě o tom když se pak na něm něco po.ere
- věčina těch motorů co jsem viděl nebo měl byly polozdechliny který maj problémy se starty při mrazu a hulí
- i přesto že je to diesel budeš jezdit cca kolem 8 litrů
nevím kolik km najezdíš ročně, ale já osobně bych sáhnul bych po nějakým obyč 2.3 benzín.....spotřeba se dá taky udržet kolem 10-ti litrů a riziko případných problémů s motorem je nižší.
Navíc náklady na provoz D24 ( už jen třeba interval výměny oleje - diesel má předepsáno 7500 benzín 15000 ) výhodu menší spotřeby nafty vynulují.....
Toť jen můj názor
Naposledy upravil(a) LukyKolin dne 04 bře 2010 20:44, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#16 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
Pokud je to TIC tak bych se 300 000 nebál, do TD bez IC bych ale asi nešel. Ovšem je rozdíl D24 u který je umazaná číslice na sedmý pozici a diesel s 300 000 skutečnýma...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#17 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
No jestli ti přijde 2000Kč za rozvody hodně,tak potěš koště.LukyKolin píše:Já jsem zastánce a příznivec nafty....ale být v cizí zemi a ještě k tomu s chladnějším podnebím rozhodně nekoukám po D24T....a to hned z několika důvodů....
- ten motor má i když vše chodí jak má relativně drahý náklady na provoz... třeba udělat rozvody není zrovna levná záležitost - dost práce a dost materiálu oproti volvu v benzínu. a to nemluvě o tom když se pak na něm něco po.ere
- věčina těch motorů co jsem viděl nebo měl byly polozdechliny který maj problémy se starty při mrazu a hulí
- i přesto že je to diesel budeš jezdit cca kolem 8 litrů
nevím kolik km najezdíš ročně, ale já osobně bych sáhnul bych po nějakým obyč 2.3 benzín.....spotřeba se dá taky udržet kolem 10-ti litrů a riziko případných problémů s motorem je nižší.
Navíc náklady na provoz D24 ( už jen třeba interval výměny oleje - diesel má předepsáno 7500 benzín 15000 ) výhodu menší spotřeby nafty vynulují.....
Toť jen můj názor
Na druhou stranu je to proti 300Kč na B230 fakt ranec.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 210
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
#18 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
Za dvatisíce možná Ty ano, Martinemartinopel píše: No jestli ti přijde 2000Kč za rozvody hodně,tak potěš koště.
Na druhou stranu je to proti 300Kč na B230 fakt ranec.
Ale když to budeš chtít udělat pořádně včetně vodní pumpy a kladky tak jsi v tom cca za 4 tis kč (beru hrubé ceny pro člověka - zákazníka z ulice)
navíc počítej s tím že si to spousta lidí samo neudělá....takže k tomu připočti cca 3 -4 hoďky práce
(ale to je můj velice hrubej odhad -neznám přesný ceny dílů - už je to 5 let co jsem měl D24T)
samozřemě ve srovnání s moderními motory je provoz D24 asi za pakatel.....
ale zase dle mé zkušenosti narazit na D24 která není po smrti je skoro zázrak
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
#19 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
Všechny kladky i s vodní pumpou běžná cena cca 3000KčLukyKolin píše:Za dvatisíce možná Ty ano, Martinemartinopel píše: No jestli ti přijde 2000Kč za rozvody hodně,tak potěš koště.
Na druhou stranu je to proti 300Kč na B230 fakt ranec.
Ale když to budeš chtít udělat pořádně včetně vodní pumpy a kladky tak jsi v tom cca za 4 tis kč (beru hrubé ceny pro člověka - zákazníka z ulice)
navíc počítej s tím že si to spousta lidí samo neudělá....takže k tomu připočti cca 3 -4 hoďky práce
(ale to je můj velice hrubej odhad -neznám přesný ceny dílů - už je to 5 let co jsem měl D24T)
samozřemě ve srovnání s moderními motory je provoz D24 asi za pakatel.....
ale zase dle mé zkušenosti narazit na D24 která není po smrti je skoro zázrak
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 210
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
#20 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
Tak to není mnoho..... to jsem teda přestřelilmartinopel píše: Všechny kladky i s vodní pumpou běžná cena cca 3000Kč
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#21 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
Proč to člověče komplikovat? Kup první benzinový Fko, který se ti bude pozdávat. Redbloky choděj (atmosféry kort) - tohle nikdo nikdy neokecá. Naftu si šetři do kamen. Až se divim, že i zoufalci na severu sedlaj LTčkový agregáty. To jim v tom borcům není zima, když jedou těch 10km do hakny?ziza2 píše:K dovozu ze Svedska do Norska
tak jsem zadal konkretni data na
http://www.toll.no/templates_TAD/RegistrationTax.aspx?id=79&epslanguage=no
a vyslo mi ze za tohle auto bych pri dovozu dal 23.000Nkr plus DPH
Jinak uz se asi rok divam na dovoz ze Svedska a sice bych byval mou ceskou V40 vymenil za V40-T4.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: 945 Salinelli B200FT 1998
- Bydliště: Babice nad Svitavou 275
#22 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
OK, tak ted stejne nevim na cem jsem. Zelenac...
Auto na dojizdeni do prace 10km tu mam. Bezva malou Toyotu Starlet 1,3 na 750kg.
Pro delsi cesty je tenhle bobeh docela nepohodlnej. Absolvoval jsem v nem cestu do Brna a zpet zadnej ohar na dvoudeni jizdu to neni. Proto ho prodavam a chtel bych kombika.
Bud 900 nebo 700.
Vezmu si ho pak asi do CR jako veterana pro radost.
Kdyz uz to kupuju se zamerem na delsi cesty - ctu tady ze pry jsou sedadla fakt pohodlny ? - tak jsem si rikal ze je lepsi diezel kvuli spotrebe. No a taku je to 6ti valec takze cekam kultivovanejsi chod. TDI (TD) tu moc velka hustota neni. tak 2 auta na 50 benzinu.
Ted mi piseste, ze benzin je jistejsi.
Urcite bych oteviral 100x omlety tema.
1) Nemate odkaz na tema kde jste tohle pretrasali? Benzin x TDI?
2) Kdyz uz benzin, tak proc ne s Turbem?
Tady je celkem moda, ze si 700/900 kupuji mladsi kluci a realizujou se na nich.
Turba tu celkem pridavaji ale auto je pak drazssi.
3) Je nejak poznat rozdil v jizde s 7X0 x 940?
Sedmistovky jsou tu o pulku lacinejsi.
Auto na dojizdeni do prace 10km tu mam. Bezva malou Toyotu Starlet 1,3 na 750kg.
Pro delsi cesty je tenhle bobeh docela nepohodlnej. Absolvoval jsem v nem cestu do Brna a zpet zadnej ohar na dvoudeni jizdu to neni. Proto ho prodavam a chtel bych kombika.
Bud 900 nebo 700.
Vezmu si ho pak asi do CR jako veterana pro radost.
Kdyz uz to kupuju se zamerem na delsi cesty - ctu tady ze pry jsou sedadla fakt pohodlny ? - tak jsem si rikal ze je lepsi diezel kvuli spotrebe. No a taku je to 6ti valec takze cekam kultivovanejsi chod. TDI (TD) tu moc velka hustota neni. tak 2 auta na 50 benzinu.
Ted mi piseste, ze benzin je jistejsi.
Urcite bych oteviral 100x omlety tema.
1) Nemate odkaz na tema kde jste tohle pretrasali? Benzin x TDI?
2) Kdyz uz benzin, tak proc ne s Turbem?
Tady je celkem moda, ze si 700/900 kupuji mladsi kluci a realizujou se na nich.
Turba tu celkem pridavaji ale auto je pak drazssi.
3) Je nejak poznat rozdil v jizde s 7X0 x 940?
Sedmistovky jsou tu o pulku lacinejsi.
_________________
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#23 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
rozdíl v jízdě mezi 700kou a 900kou neni. Motorizace většinou stejná, interiér u combíků až na pár drobností stejný. Sedan 900 má lepší posez na zadních sedácích oproti 700.ziza2 píše:
3) Je nejak poznat rozdil v jizde s 7X0 x 940?
Sedmistovky jsou tu o pulku lacinejsi.
Na rozdíl můžeš narazit, pokud koupíš modely označené 760 po r.v. 1988, popřípadě 960. Jedná se o sedany, ty mají konstrukci zadní nápravy víceprvkovou, tzv. multilink, oproti modelům 760 do r.v. 1988 a všem 740 a 940. Mluvím o sedanech. Combi má vždy nápravu tuhou, bez rozdílu modelu do r.v. 1994.
U modelu 960, od r.v. 1994 výrobce začal montovat multilink i do kombíků.
Multilink má výhodu většího komfortu při jízdě, narozdíl od tuhé nápravy. Tuhá náprava je zase skoro bez údržbová.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1323
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#24 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
Pokud nevíš co, tak zkus porovnat 10l benzínu oproti 7l nafty,když už nic jinýho.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: 945 Salinelli B200FT 1998
- Bydliště: Babice nad Svitavou 275
#25 Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?
No, pro tuhle jednoduchou uvahu jsem si vybral toto konkretni auto v dieslu a pak se tu zeptal co kdo na to.
O par radku nahore pise LukyKolin par pripominek ktere jsou z jineho soudku.
Cili zrejme ma vse plus a minus.
Ptam se protoze primou zkusenost jako lidi tady nemam a prece jen auto nejsou ponozky.
Jinak vidim, ze jsi z Brna a mas autoelektriku.
Prehodil bys mi na V40 svetla H4 x H7? Mam je koupeny (Depa myslim) nejakej patek ale zatim nebylo u koho to udelat.
O par radku nahore pise LukyKolin par pripominek ktere jsou z jineho soudku.
Cili zrejme ma vse plus a minus.
Ptam se protoze primou zkusenost jako lidi tady nemam a prece jen auto nejsou ponozky.
Jinak vidim, ze jsi z Brna a mas autoelektriku.
Prehodil bys mi na V40 svetla H4 x H7? Mam je koupeny (Depa myslim) nejakej patek ale zatim nebylo u koho to udelat.
_________________
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 169 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wolverine
-
- 17 Odpovědi
- 1730 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 2 Odpovědi
- 731 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 8 Odpovědi
- 1427 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LUBOŠ
-
- 48 Odpovědi
- 2376 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek