Tak mam novou devitku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#1 Tak mam novou devitku
Ano, jde o tu z Opavy, viz podpis.
Prvni postrehy:
Na morave celej den chcalo (dneska)
Je neco s multilinkem, na dirach to hazi zadkem ze strany na stranu
Celkove zadek sedi dost nizko - mozna nivomaty? Ani nevim, jestli tam nivomaty jsou..
Motor ne, ze by nejel ale 170 klokanu skace myslim jinak... Olej to ale nezere, coz je pozitivni a spotreba pod 10/100 naznacuje, ze mozna bude kdesi cosi priskrceno
Interier ujde, semisovy sloupky jsou parada, ridicova sedacka rozsezena - pujde na repasi..
Klima nejede, subjektivne se zda v hajzlu kompresor, uvidi se..
Rizeni jako novy, stejnetak predni naprava pusobi nevymlacene
Lak az na 2 mista na kapote ujde
Ma to samosvor
Kde hledat dofukovaci ventilek na nivomaty?
Automat neradi OD - nebo k cemu je ten cudlik z boku hlavy fofrklacku?
Original autoradio good
Sibr netece ale rychlejsi jizda zpusobuje meluzinu nad hlavou - treba vyspravit
Tempomat je super vec!
Jsou slyset nektery napinaci kladky, musim zjistit ktery. Mozna je to taky lozisko kompresoru ci pumpa..
Plynovej pedal ma nezvykle velkej odpor - jde dost ztuha
Jet 200km s otevrenejma dverma neni dobrej napad
Suma - musim s tim na zvedak a poradne se v tom porochnit, vymenit oleje a zase se porochnit a rochnit a rochnit.. :prace: :kuch:
Prvni postrehy:
Na morave celej den chcalo (dneska)
Je neco s multilinkem, na dirach to hazi zadkem ze strany na stranu
Celkove zadek sedi dost nizko - mozna nivomaty? Ani nevim, jestli tam nivomaty jsou..
Motor ne, ze by nejel ale 170 klokanu skace myslim jinak... Olej to ale nezere, coz je pozitivni a spotreba pod 10/100 naznacuje, ze mozna bude kdesi cosi priskrceno
Interier ujde, semisovy sloupky jsou parada, ridicova sedacka rozsezena - pujde na repasi..
Klima nejede, subjektivne se zda v hajzlu kompresor, uvidi se..
Rizeni jako novy, stejnetak predni naprava pusobi nevymlacene
Lak az na 2 mista na kapote ujde
Ma to samosvor
Kde hledat dofukovaci ventilek na nivomaty?
Automat neradi OD - nebo k cemu je ten cudlik z boku hlavy fofrklacku?
Original autoradio good
Sibr netece ale rychlejsi jizda zpusobuje meluzinu nad hlavou - treba vyspravit
Tempomat je super vec!
Jsou slyset nektery napinaci kladky, musim zjistit ktery. Mozna je to taky lozisko kompresoru ci pumpa..
Plynovej pedal ma nezvykle velkej odpor - jde dost ztuha
Jet 200km s otevrenejma dverma neni dobrej napad
Suma - musim s tim na zvedak a poradne se v tom porochnit, vymenit oleje a zase se porochnit a rochnit a rochnit.. :prace: :kuch:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#2 Tak mam novou devitku
blahopřeji a ať ti dobře slouží
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#4 Tak mam novou devitku
Paráda, přeju příjemný rochnění
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 Tak mam novou devitku
Takz gratuluju, mit ty pracgy tak ji taky beru :pij:
Tak to gratuluju jeste vic :prace:Drtic píše:Ma to samosvor
Je to na zdolavani kopcovityho terenu - automat neradi ctyrku, je to takovej obracenej overdrive nez u manualu.Drtic píše:Automat neradi OD - nebo k cemu je ten cudlik z boku hlavy fofrklacku?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 Tak mam novou devitku
Nivomaty nepotrebuju ziadny tlakovy zdroj, pumpa sa nachadza priamo v nich. Zjavne si prehliadol: viewtopic.php?f=5&t=16804
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#7 Tak mam novou devitku
Sergej: diky!
V patek rano mam domluvenej zvedak, tak se v tom poprve porochnim.. uz se nemuzu dockat!
V patek rano mam domluvenej zvedak, tak se v tom poprve porochnim.. uz se nemuzu dockat!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#8 Tak mam novou devitku
Taky gratuluju, vypadá fakt pěkně
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#9 Tak mam novou devitku
Gratuluji, dobrá volba, zase je nás o jednoho víc.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#10 Tak mam novou devitku
3 hodiny jsem se v tom ted vrtal.. Proc mi nikdo nerek, ze ten automat ma skrytou pojistku na stupen P?
V rychlostech kolem 40-60 km/h se ozyva huceni, jako meluzina - muze to byt hudromenic? Co to znamena?
Kdyz na rovince nedrzim auto na brzde, rozjizdi se - je to u automatu dobre nebo spatne?
Automat mam prvne, tak nevim..
Diky vsem za gratulace!
V rychlostech kolem 40-60 km/h se ozyva huceni, jako meluzina - muze to byt hudromenic? Co to znamena?
Kdyz na rovince nedrzim auto na brzde, rozjizdi se - je to u automatu dobre nebo spatne?
Automat mam prvne, tak nevim..
Diky vsem za gratulace!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#11 Tak mam novou devitku
Jen diky tomu uz mam pres rok nefunkcni rucni brzdu a stale jsem se nedostal k tomu to resitDrtic píše:Proc mi nikdo nerek, ze ten automat ma skrytou pojistku na stupen P?
Jj, i do mirnyho kopce by melo auto bud popojizdet nebo stat, bez brzdy. Po rovine jede.Drtic píše:Kdyz na rovince nedrzim auto na brzde, rozjizdi se - je to u automatu dobre nebo spatne?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#12 Tak mam novou devitku
Automat by měl pojíždět i do mírného kopce s motorem na volnoběh
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#13 Tak mam novou devitku
jsem za jedno s Jarkem,je to pohoda v kolonách po Prazejarek.krizan píše:Automat by měl pojíždět i do mírného kopce s motorem na volnoběh
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#14 Tak mam novou devitku
Wow, taky gratuluji k novému volvozidlu
Nahoď foto, nějak nevím co bylo v Opavě...
Nahoď foto, nějak nevím co bylo v Opavě...
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#15 Tak mam novou devitku
Sibr: Jeste nemam vlastni, ale tady jsou nejaky vypovidajici http://auta.yauto.cz/volvo-960-v-6-470709.html
Taky pak neco nafotim, perfektni je predevsim interier
Taky pak neco nafotim, perfektni je predevsim interier
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#16 Tak mam novou devitku
gratuluji k nové 960.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#17 Tak mam novou devitku
Tak vysokej odpor plynovyho pedalu zpusobuje pravdepodobne lanko kickdownu, kdyz motor nebezi, jde pedal zlehka, po nastartovani ztuhne. Cim to je a je to dobre ci spatne?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#18 Tak mam novou devitku
To je ta hezká devítka, co jsem chtěl původně koupit na ND, ale vypadala moc dobře a hlavně je na ní to co potřebuju jinak, tak ať ještě dlouho slouží, bylo by jí škoda rozebrat.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#19 Tak mam novou devitku
To ne, zadny rozebrani, pujde do gala Ale jen postupne a pomalu... Sedmicka uz se zacina blizit stavu, ve kterem bych ji chtel mit - uz jen dodelat predni napravu, repasi hlavy a nejakou kosmetiku na kastli A pak pujde na radu devitka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#20 Tak mam novou devitku
Tak smutne zjisteni, ze vzadu jsou v haji tlumice a jeste smutnejsi, jsou to nejspis nivomaty
Oddechove jsem se jal vyndat jeste kompresor klimy a zjistit, proc ze nepumpuje a neklade zadny odpor. Jake bylo prekvapeni, kdyz jsem pod odkryti vika zjistil, ze je jako novy! Akorat je skoro suchej, neni v nem skoro zadnej olej.. Takze je mozny, ze az s olejem zacnou pistky tesnit a tlacit.
Oddechove jsem se jal vyndat jeste kompresor klimy a zjistit, proc ze nepumpuje a neklade zadny odpor. Jake bylo prekvapeni, kdyz jsem pod odkryti vika zjistil, ze je jako novy! Akorat je skoro suchej, neni v nem skoro zadnej olej.. Takze je mozny, ze az s olejem zacnou pistky tesnit a tlacit.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#21 Tak mam novou devitku
Pozor část oleje se vyvakuuje při vyprázdnění klimy. A moc ho tam nebývá.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#22 Tak mam novou devitku
Jj to me napadlo ale tohle spis vypada, ze to jednou nekudy uteklo a od ty doby to neplnili - proto je divny, ze tam ten olej moc neni. Jde o kompresor s planzetovymi ventily.. Uvidim, az to budu plnit tak tam necham nalit novej olej..
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 1369 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od wacully
-
- 17 Odpovědi
- 1730 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 12 Odpovědi
- 398 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nosound89