Moja V940SE

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Moja V940SE

Příspěvek od Sergej »

Dnes som bol pozret jednu 940SE rv 1993, s motorom B200FT/84kW. To SE je ako Social Edition ? Lebo vybava by tomu odpovedala... Nie je tych 84kW na turbo motor trochu malo ? Ak je to OK, je potom spotreba 10l (priemer) v normale ?
Naposledy upravil(a) Sergej dne 06 lis 2008 18:15, celkem upraveno 2 x.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#2 V740SE

Příspěvek od HonzaA »

Máme tady v ČR jedno zajímavý sedanový turbo, italskou 960, nechceš radši to? Jinak B200FT má výhradně 114kW a spotřeba 10l může být reálná.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 V940SE

Příspěvek od Sergej »

No motor turbo ma (videl som ho), na stitku je napis B200FT, v technicaku Tiez B200FT a v kolonke vykon: 84kW. Ked som na nom jazdil, tak do 3000ot/min to tahalo asi ako moj rozbity diesel, nad tieto otacky to vyrazilo dopredu. Vzhladom na to, ze moj diesel ide fakticky len na 5 valcov (aj to s blbou kompresiou...), som cakal viacej...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#4 V940SE

Příspěvek od HonzaA »

U B200FT by jsi marně čekal nějakej kopanec, i když právě okolo 3000ot ožije, ale v nižších otáčkách to rozhodně není zdechlý. Něco nebylo v pořádku.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#5 V940SE

Příspěvek od travex »

HonzaA píše:U B200FT by jsi marně čekal nějakej kopanec, i když právě okolo 3000ot ožije, ale v nižších otáčkách to rozhodně není zdechlý. Něco nebylo v pořádku.

kolega ma B200FT v devitkovym kombajnu a funguje dobre, vykon je 114kW (stejnej jako u B234F), oboje jede srovnatelne a rozhodne lip nez jakakoliv D24...... ale trhace asfaltu to nejsou....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Michalka

#6 V940SE

Příspěvek od Michalka »

SE znamená tuším Swedish edition...

Jinak B200FT rozhodně není trhač asfaltu ale taky to není žádnej lenoch.
I pod 3000ot jede celkem slušně

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 V940SE

Příspěvek od Sergej »

Michalka píše:SE znamená tuším Swedish edition...

Jinak B200FT rozhodně není trhač asfaltu ale taky to není žádnej lenoch.
I pod 3000ot jede celkem slušně
No skor by odpovedalo Social Edition :D Co sa tyka tahu, tak svoje mozno hra fakt, ze vyfuk je dieravy (oba tlmice) a majitelka autu moc na krk nestupala.... Ale cakal som viac, cestu som absolvoval feldou 55kW a to volvo o moc lepsie neslo, ked zabralo turbo (podla ukazovatela tlaku funguje) tak auto radikalne zmenilo svoje spravanie a jazdu bolo mozne nazvat dynamickou. Jo a po nie moc setrnom pustani spojky mi to dokonca zdochlo (Ja viem, moja chyba, ale pripadal som si jak v ochcafke f TDi )
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#8 V940SE

Příspěvek od wickey »

SE=Special Edition
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 V940SE

Příspěvek od Sergej »

wickey píše:SE=Special Edition
Jedine co bolo na nej specialne, bolo oblozenie palubky imitaciou korenoveho dreva, taktiez vanicky pre otvaranie dveri, popolnik boli z imitacie dreva.
Ono asi neklamali bola to specialne ocesana verzia... Dokonca aj stropne svietidlo malo zaslepene reflektory co osvetluju priestor vodica a spolujazdca
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 V940SE

Příspěvek od Sergej »

Ma niekto napad co by mohlo sposobovat nevalny vykon motora ? Motor mal medzichladic takze asi to naozaj bola 114kW verzia (ale neviem, mozno ho davali vsade). Motor drzi volnobeh dobre, na 3000 taha slusne. celkom uvazujem nad jeho kupou.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 V940SE

Příspěvek od Sergej »

No to nik nevie ? Lebo uz je moje... Foto nahodim ked ho trochu umyjem...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#12 V940SE

Příspěvek od HonzaA »

Nic jinýho než 114kW verze osmiventilovej dvoulitr FTčko být nemůže a ET by mělo výkon dokonce větší....

Jinak gratuluju a přeju brzké vyřešní problému. Trochu jsem myslel na turbo, ale to by se takhle neprojevovalo.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

GDPR_user

#13 V940SE

Příspěvek od GDPR_user »

HonzaA píše:Nic jinýho než 114kW verze osmiventilovej dvoulitr FTčko být nemůže a ET by mělo výkon dokonce větší....

Jinak gratuluju a přeju brzké vyřešní problému. Trochu jsem myslel na turbo, ale to by se takhle neprojevovalo.
ETčko co vím se dělalo pouze jako B230
špatný tah motoru v nízkých otáčkách může způsobovat spoustu věcí,zasraný vzduchový filtr,vyhoněný motor apod.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 V940SE

Příspěvek od Sergej »

Vcera som v nom absolvoval cca 160km, a zas take zle to nie je, skor som nauceny na "tvrdost" 6 valcoveho dieslu, benzin treba trocha drzat v otackach. problem bude asi aj v brzdach, v predu su nove kotuce a platncky a jednoznacne pribrzduju viac nez je zdrave, dalej auto ma totalne dierave oba tlmice vyfuku. Taktiez majitelka vyuzivala otackomer tak do 3000 max, takze moze byt ze auto je proste lenive.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#15 V940SE

Příspěvek od HonzaA »

Jen tak na okraj: ETčko se dělalo i jako dvoulitr, ale překvapilo by mě, kdyby se dávalo i do devítkové řady. B200FT jede natolik slušně, že není potřeba to točit nad 3000ot., pokud nepotřebuješ prudce akcelerovat. Něco určitě bude špatně.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Moja V940SE

Příspěvek od Sergej »

Tak by som si dovolil par otazok:
1. Ked chcem dat dolu veko filtra vzduch, je potrebne domontovat aj hadicu medzichladica ?
2. Ako vymontujem pristrojovy panel ? Na boku som videl dva otvory, treba do nich nieco strcit ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#17 Moja V940SE

Příspěvek od jarek.krizan »

Sergej píše:Tak by som si dovolil par otazok:
1. Ked chcem dat dolu veko filtra vzduch, je potrebne domontovat aj hadicu medzichladica ?
2. Ako vymontujem pristrojovy panel ? Na boku som videl dva otvory, treba do nich nieco strcit ?
na kterým z těch aut ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#18 Moja V940SE

Příspěvek od Sergej »

jarek.krizan píše:
Sergej píše:Tak by som si dovolil par otazok:
1. Ked chcem dat dolu veko filtra vzduch, je potrebne domontovat aj hadicu medzichladica ?
2. Ako vymontujem pristrojovy panel ? Na boku som videl dva otvory, treba do nich nieco strcit ?
na kterým z těch aut ?
Sme v topiku o 940ke tak na nej.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#19 Moja V940SE

Příspěvek od jarek.krizan »

Sergej píše:
jarek.krizan píše:
na kterým z těch aut ?
Sme v topiku o 940ke tak na nej.
Tak se omlouvám, jsem tak utahanej a zblblej z toho věčného přezouvání, že už přehlížím na co odpovídám.
1. Nemusíš, ale pokud si ji na jedné straně sundáš, ušetříš si nadávání jak to jde blbě.
2. Už je to tu minimálně 2x někde na fóru popsané, tak jen velmi stručně Přístrojovka alá 960 je uchycená pod plastem co kryje ofuky na palubce ( středové ) , tak se musí nejprve sundat ten plast před palubkou - je přišroubovaný.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 Moja V940SE

Příspěvek od Sergej »

Dakujem, zajtra vyskusam. Mimoto ma caka otvaranie zaseknuteho kastlika - ide normalne zamknut a odomknut, ale nejde otvorit...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#21 Moja V940SE

Příspěvek od jarek.krizan »

Sergej píše:Dakujem, zajtra vyskusam. Mimoto ma caka otvaranie zaseknuteho kastlika - ide normalne zamknut a odomknut, ale nejde otvorit...
Bude tam ulomená taková páčka, neboli kvedlvehement, ale dá se to otevřít dvěma ocelovýma , šikovně naohýbanýma , tenkýma drátama, nejlépe strunou z š 120
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Moja V940SE

Příspěvek od Sergej »

jarek.krizan píše:
Sergej píše:Dakujem, zajtra vyskusam. Mimoto ma caka otvaranie zaseknuteho kastlika - ide normalne zamknut a odomknut, ale nejde otvorit...
Bude tam ulomená taková páčka, neboli kvedlvehement, ale dá se to otevřít dvěma ocelovýma , šikovně naohýbanýma , tenkýma drátama, nejlépe strunou z š 120
Mas na mysli ten jazycek co vychadza z telesa zamku ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#23 Moja V940SE

Příspěvek od jarek.krizan »

Nevím co přesně myslíš, ale asi jo. nejsem zrovna mistr na popis věcí a tak to kolikrát popisuju blbě, ale ukázat to nemám jak.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Moja V940SE

Příspěvek od Sergej »

jarek.krizan píše: Tak se omlouvám, jsem tak utahanej a zblblej z toho věčného přezouvání, že už přehlížím na co odpovídám.

2. Už je to tu minimálně 2x někde na fóru popsané, tak jen velmi stručně Přístrojovka alá 960 je uchycená pod plastem co kryje ofuky na palubce ( středové ) , tak se musí nejprve sundat ten plast před palubkou - je přišroubovaný.
Vazne som dnes prehladal celu sekciu opravy 700/900 ale nasiel som len navod na 960 rv 94, kde sa skutocnost akosi nezhoduje s mojou realitou. Moje auto je po technickej stranke vlastne 7xx v kabate 940. V clanku boli spominane nejake srobiky na strope kaplicky a dalej dalsie pod ozdobnymi listami (ziadne nemam). V tych bocnych otvoroch je zjavne nejake perko, ale do oboch som strcil srobovak, zatlacil...a nic... mozno by to chcelo 3. ruku (a presunutie do sekcie opravy)
Len tak mimochodom by ma zaujimalo co za vymysel su tie ziarovky podsvetlenia... pribodovane k patici grrrr...., ale vymenit pojdu v pohode, len to bude dlhsie trvat.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#25 Moja V940SE

Příspěvek od jarek.krizan »

Ty máš ještě hranatou kapličku ? Pokud ano, tak v pravém a levém dolním rohu jsou záslepky a pod nimi šroubky. Jsou jen 2, jinak nic.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět

Zpět na „700 / 900“