automat B280F par otazek
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#1 automat B280F par otazek
pokracuju v renovaci, a postupne odstranuju co to cune prede mnou s touhle krasavici udelalo...ale k dotazum:
1) jak funguje cerne plastove tocitko umistene na benzinovem sestivalci zespoda na sani? Kdyz je uplne zatocene dovnitr a zacnu ho povolovat, volnobezne otacky jdou nahoru, ale jaka je idealni pozice? Podle ceho to stelovat?
2) v jake pozici mate zobacek hlinikove kladky lanka plynu vuci zobacku co vymezuje zezdola jeji pohyb, kdyz mate pedal plynu nezmacknuty? Dotykaji se nebo je mezi nima mezera?
3) jak jezdite s automatem? ja jsem do nej sednul z manualu, takze jsem automaticky dal levou na brzdu a pravou na plyn. Pak jsem cetl ze to tak je spatne (v nemecku primo zakazany) a ze se ma ovladat jen pravou oboje. Ale zase co ctu na netu, nekdo to dela tak, nekdo tak. Hlavne me pri ovladani jen pravou zneklidnuje pocit, ze nemuzu rychle reagovat, treba v kolone si musim udrzovat vetsi odstup, abych stihl prendavat nohu; taky si myslim ze po hodine popojizdeni bych mel pravou uz v kreci a leva by byla uuplne nevyuzita
1) jak funguje cerne plastove tocitko umistene na benzinovem sestivalci zespoda na sani? Kdyz je uplne zatocene dovnitr a zacnu ho povolovat, volnobezne otacky jdou nahoru, ale jaka je idealni pozice? Podle ceho to stelovat?
2) v jake pozici mate zobacek hlinikove kladky lanka plynu vuci zobacku co vymezuje zezdola jeji pohyb, kdyz mate pedal plynu nezmacknuty? Dotykaji se nebo je mezi nima mezera?
3) jak jezdite s automatem? ja jsem do nej sednul z manualu, takze jsem automaticky dal levou na brzdu a pravou na plyn. Pak jsem cetl ze to tak je spatne (v nemecku primo zakazany) a ze se ma ovladat jen pravou oboje. Ale zase co ctu na netu, nekdo to dela tak, nekdo tak. Hlavne me pri ovladani jen pravou zneklidnuje pocit, ze nemuzu rychle reagovat, treba v kolone si musim udrzovat vetsi odstup, abych stihl prendavat nohu; taky si myslim ze po hodine popojizdeni bych mel pravou uz v kreci a leva by byla uuplne nevyuzita
- Přílohy
-
- 42366567.gif (8.77 KiB) Zobrazeno 1489 x
-
- 42366570.gif (6.58 KiB) Zobrazeno 1489 x
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#2 automat B280F par otazek
a u manualu jsi taky slapal na brzdu levou? tak vidis.. na levou zapomen, vse se ovlada pravou.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 168
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Loucká pošta VELVARY
#3 automat B280F par otazek
A hlavně už jsi si rozbil hubu?? Já v automatu při brždění levou skoro vždywickey píše:a u manualu jsi taky slapal na brzdu levou? tak vidis.. na levou zapomen, vse se ovlada pravou.
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#4 automat B280F par otazek
no da se to naucit, ale chce to celkem cit. kdyz jsem mel 940 a chcipala mi na volnobeh na lpg, tak dojezdy do krizovatky byli zajimave - vyradit, pak pravou udrzovat otacky a levou brzdit
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#5 automat B280F par otazek
Standard, néé Š120wickey píše:no da se to naucit, ale chce to celkem cit. kdyz jsem mel 940 a chcipala mi na volnobeh na lpg, tak dojezdy do krizovatky byli zajimave - vyradit, pak pravou udrzovat otacky a levou brzdit
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#6 automat B280F par otazek
Tak dneska jsem zkousel na vylete ovladat vse pravou a jde to - dokonce docela v poho takze zbyvaji otazky 1 a 2
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#7 automat B280F par otazek
OT: tento zazrak ceskoslovenske techniky me nastesti velkym obloukem minul moje prvni auto bylo volvo a posledni je zatim taky volvo - zatim mam 100% vernost znaccehroch32 píše:Standard, néé Š120
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#8 automat B280F par otazek
Stacilo vysrobovat ten zazrak menom odpojovac volnobehu, dieru zaslepit a razom bolo po problemoch, aj ked pricin moze byt viac...hroch32 píše:Standard, néé Š120wickey píše:no da se to naucit, ale chce to celkem cit. kdyz jsem mel 940 a chcipala mi na volnobeh na lpg, tak dojezdy do krizovatky byli zajimave - vyradit, pak pravou udrzovat otacky a levou brzdit
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 294
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
#9 automat B280F par otazek
ahoj. tak ja mam tu S80 taky v automatu. skoušel sem taky brzdit levou a malem sem si rozbyl hubu o volant takže doporučuju vše dělat pravou nohou.
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#10 automat B280F par otazek
Tak já se do toho radši moc nemontoval, ono to po zahřátí fungovalo až podezřele kvalitně (motor tahnul a spokojeně vrčel, všichni si ho pochvalovali, že je na 120 úžasněj).Sergej píše:Stacilo vysrobovat ten zazrak menom odpojovac volnobehu, dieru zaslepit a razom bolo po problemoch, aj ked pricin moze byt viac...hroch32 píše: Standard, néé Š120
wickey: závidim
Omluva za OT.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#11 automat B280F par otazek
Seřizovat nejlépe na paltestu. Takové to od oka sice jde taky, ale chce to cit pro auto.
Brzdím zásadně levou, jednak je to rychlejší a jednak je tak větší cit. Pokud má automat ( auto ) v pořádku brzdy a dvojitý posilovač, jsou brzdy hodně jedovaté.
Brzdím zásadně levou, jednak je to rychlejší a jednak je tak větší cit. Pokud má automat ( auto ) v pořádku brzdy a dvojitý posilovač, jsou brzdy hodně jedovaté.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#12 automat B280F par otazek
Takéwickey píše:OT: tento zazrak ceskoslovenske techniky me nastesti velkym obloukem minul moje prvni auto bylo volvo a posledni je zatim taky volvo - zatim mam 100% vernost znacce
A je fakt že jsem dříve nad tou schade přemýšlel, pak ale z nějakého důvodu začala být priorita číslo jedna bezpečnost, takže asi proto mám Volvo
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek