740 GLE 88´ kombi - najednou nejde chcipnout klickem

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#1 740 GLE 88´ kombi - najednou nejde chcipnout klickem

Příspěvek od kubavlc »

Ahoj, mam dalsi problem-najednou mi auto odmita chcipat.Vypnu klicek a nic, chcipam to tedy pres ctyrku, coz urcite neni ideal, ale chcipnout sm to musel.U MB Vito se mi to stalo taky, po vymene zarovek za neorigo.Tady jsem sice dost zarovek nechal taky menit, ale asi pred mesicem, pride mi divny, ze by se to projevilo az ted.Stalo se nekomu neco podobnyho?dik
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Miki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 249
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradištko u Nymburka

#2 740 GLE 88´ kombi - najednou nejde chcipnout klickem

Příspěvek od Miki »

No mě není úplně jasný jak by mohli žárovky souviset s chcípáním, osobně bych začal od spínací skříňky ( kontakty ).
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 740 GLE 88´ kombi - najednou nejde chcipnout klickem

Příspěvek od Sergej »

Zozen si schemu a chod po dratoch. Mimo spinacej skrinky to tiez moze byt opadana izolacia na kabloch v motorovom priestore6. zo ziarovkami to urcite nic nema.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#4 740 GLE 88´ kombi - najednou nejde chcipnout klickem

Příspěvek od Ondra. »

Miki píše:No mě není úplně jasný jak by mohli žárovky souviset s chcípáním, osobně bych začal od spínací skříňky ( kontakty ).
ono se to stává když se přeruší štelování výšky světel, má to podtlak a pak to nechcípneš, u MB běžná záležitost. U Volva spíš membrána?
kubavlc: po vypnutí klíčku to běží normálně na volnoběh nebo se to začne přidušovat?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1739
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#5 740 GLE 88´ kombi - najednou nejde chcipnout klickem

Příspěvek od standa »

taky to může být spečený spínač světel (kontakty 15 a 30)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#6 740 GLE 88´ kombi - najednou nejde chcipnout klickem

Příspěvek od kubavlc »

Bezi to uplne normalne, jinak se vsechna elektrika vypne-sterace, vetrak atd. Ale to je asi jasny.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#7 740 GLE 88´ kombi - najednou nejde chcipnout klickem

Příspěvek od jarek.krizan »

Ondra. píše:
Miki píše:No mě není úplně jasný jak by mohli žárovky souviset s chcípáním, osobně bych začal od spínací skříňky ( kontakty ).
ono se to stává když se přeruší štelování výšky světel, má to podtlak a pak to nechcípneš, u MB běžná záležitost. U Volva spíš membrána?
kubavlc: po vypnutí klíčku to běží normálně na volnoběh nebo se to začne přidušovat?
Odkdy se volvo chcípá podtlakem ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#8 740 GLE 88´ kombi - najednou nejde chcipnout klickem

Příspěvek od jarek.krizan »

Takhle na dálku to těžko někdo zdiagnostikuje. Jen navrhne možnosti a těch je nepřeberné množství, zvlášť když nikdo neví, v jakém stavu tu elektriku máš.
Nedal si tam 100W žárovky ? To by se pak hodně vysvětlilo.
A pokud s tím tak jezdíš pořád, tak dofám že máš hodně funkčních hasičáků, takový spečený kabelový svazek když chytne, to se pak dějí věci.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#9 740 GLE 88´ kombi - najednou nejde chcipnout klickem

Příspěvek od kubavlc »

jarek.krizan píše:Takhle na dálku to těžko někdo zdiagnostikuje. Jen navrhne možnosti a těch je nepřeberné množství, zvlášť když nikdo neví, v jakém stavu tu elektriku máš.
Nedal si tam 100W žárovky ? To by se pak hodně vysvětlilo.
A pokud s tím tak jezdíš pořád, tak dofám že máš hodně funkčních hasičáků, takový spečený kabelový svazek když chytne, to se pak dějí věci.
Nejezdim s tim, planuju akorat jednu cestu a to do servisu.Podle schemat jsem to tak nejak prosel, samozrejme jsem nic nenasel.Zarovky menili:brzddovky, zpatecka a mlhovky zadni-muze tam byt ten problem s temi 100W?Neprojevilo by se to hned?No elektrika mi pride paradne zprasena, jen kdyz otevru pojistky tak pod nima je spousta ruznych kabelu a evidentne pospojovanych samodomo spojkami.Jen to tak analyzuju, i kdyz vim, ze to sam asi nevyresim.Diky
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#10 740 GLE 88´ kombi - najednou nejde chcipnout klickem

Příspěvek od jarek.krizan »

Ne 100W jdou jen do předních světel a někdy způsobí zpečení drátů.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#11 740 GLE 88´ kombi - najednou nejde chcipnout klickem

Příspěvek od kubavlc »

jarek.krizan píše:Ne 100W jdou jen do předních světel a někdy způsobí zpečení drátů.
A kde se to vetsinou zpece?
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#12 740 GLE 88´ kombi - najednou nejde chcipnout klickem

Příspěvek od jarek.krizan »

kubavlc píše:
jarek.krizan píše:Ne 100W jdou jen do předních světel a někdy způsobí zpečení drátů.
A kde se to vetsinou zpece?
Většinou v necitlivějších místech, jako svorkovnice, prudké ohyby kabelového svazku, místa vystavené vyšší teplotě, nebo třeba v místech kde se mění průřez vodiče, ale úplně nejčastěji v místě změny průměru vedení a to nejblíže ke zdroji proudu, jako jsou pojistky, relé, spínací skříňka apod.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“