Zdravím,
Stal jsem se hrdým majitelem Švédské krabice - Volvo 745 GLT. A přícházím za Vámi s dotazem - možná uplně triviálním.
Tedy: Kam je nejlepší umístit zvedák (dílenský dvousloupový) a zvednonout tak auto, aniž bych něco, slušně řečeno, nepokazil? Zvedat za originální body, kam přijde originální zvedák se mi moc nepozdává, mám obavu aby se "nesecvakli". Možná se ale pletu.
Forum jsem prohledal a nenašel jsem odpověď, ale přiznávám že jsem mohl přehlédnout, v tom případě bych poprosil o odkaz a zamknutí tématu...
Stejně tak jsem prohledal internet (v rámci možností) ale nenašel nic co by mi výrazně pomohlo. Pokud máte tip na nějaké video, nákres, manuál, poprosil bych o odkazy.
Pokud jsem dotaz špatně zařadil, omlovám se, a prosím o správné zařazení.
Díky všem za rady!
Kuba.
Umístění zvedáku - řada 700
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: SE (Hradec Králové)
- Vůz: 745
-
Offline
- Příspěvky: 1139
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: 965
-
Offline
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: město, ale dílna na vesnici
- Vůz: 745 TIC
Re: Umístění zvedáku - řada 700
Já taky, případně za nápravu či nějaký bod uchycení dílu nápravy (vepředu třeba za to uchycení kosti do kastle a tak. Podle nálady a potřeby 

_________________
745, D24TIC + M46, 1990
745, D24TIC + M46, 1990
-
Offline
- Příspěvky: 2090
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
Re: Umístění zvedáku - řada 700
Tož vitaj!
Hlavně nezvedat za spodní lem prahů...
To v avataru je to auto? Co poliši a evidenčka na ty tři dálkáče?
Hlavně nezvedat za spodní lem prahů...
To v avataru je to auto? Co poliši a evidenčka na ty tři dálkáče?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 886
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Re: Umístění zvedáku - řada 700
Každý kvalitní italský pneuservis zvedá za prahy. Nebuď jako italský pneuservis 

_________________
244 GLE B23E 1981 | 944 GLE B234F 1992 a další
244 GLE B23E 1981 | 944 GLE B234F 1992 a další
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: SE (Hradec Králové)
- Vůz: 745
Re: Umístění zvedáku - řada 700
Tak díky všem!
Zkusím to teda za originální zvedací body a snad to vydrží
.
K dotazu na dálkáče:
Ano je to moje auto, a nikdo s tím problém něměl:-). Asi se teda sluší říct že žiju na severu Švédska, a tady je to uplně normální a legální
. V Čechách by to asi neprošlo no, i když na STK (s jiným autem) mi bylo řečeno že když by tam byl kryt a vyndaná pojistka/ vypínač tak by to bylo asi OK.
Zkusím to teda za originální zvedací body a snad to vydrží

K dotazu na dálkáče:
Ano je to moje auto, a nikdo s tím problém něměl:-). Asi se teda sluší říct že žiju na severu Švédska, a tady je to uplně normální a legální

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Re: Umístění zvedáku - řada 700
Jo když je zakrytuješ tak je to v pohodě. Ono to razí, protože jich je lichý počet a v ČR je legální vždy do páru. Proto to zaujalo 
PS: Jo a vítej na foru

PS: Jo a vítej na foru

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km