Lützow - 244/1980/B21E

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#1 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od jojo »

Dovolím si tady představit svůj nejnovější úlovek do své sbírky.
Přílohy
IMG_0268.JPG
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#2 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od jojo »

IMG_0269.JPG
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#3 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od jojo »

další
Přílohy
IMG_0272.JPG
IMG_0270.JPG
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#4 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od jojo »

Je na tom mnoho drobností k doladění, ale celkový stav je pozoruhodně pěkný. Jede to jako vítr, brzdí super, servo servuje, etc.
Největší šichtu jsme si dali s T. Moravcem, výměna radiátoru topení, který nám zabralo šest hodin soustředěné práce ve dvou.
Přílohy
IMG_0280.JPG
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#5 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od jojo »

Palubku netřeba sundavat, jde to demontovat i bez toho, ale chápu každého, kdo tu palubku sundavá, protože především zpětná montáž bloku topení by byla jednodušší se sundanou palubkou. Ale zase by to bylo o dost víc babrání s kabely při skládání. Teď vysouším koberec a to co je pod ním a čistím podlahy. Teklo to řidiči i spolujezdci pod nohy. A smrdí to pekelně.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Begi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 193
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 T5 2007

#6 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od Begi »

nadhera
_________________
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum) Obrázek
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum) Obrázek
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#7 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od jojo »

Prosím adminy, jestli by se nepodívali. Náhled je tak jak se sluší, ale rozkliknutej obrázek do plné velikosti je vzhůru nohama.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#8 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od jojo »

@Begi: trochu jsi mě inspiroval s těma gumičkama u oken. Objednal jsem, ale stojí to randál...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#9 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od Urvanej »

Musíš si upravit i výchozí obrázek, ideálně v nějakym softu otočit tam a zpět, protože náhled si to načte, i s info o pozici, ale skutečnej obrázek už tuto info nemá.
Teda ale auto je nechutně pěkný, teda na to že to je dvojka a má to 4 dveře. Něco se dvouma nemáš? :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Begi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 193
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 T5 2007

#10 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od Begi »

jojo píše: 26 kvě 2021 15:33 @Begi: trochu jsi mě inspiroval s těma gumičkama u oken. Objednal jsem, ale stojí to randál...
jj, je to palka. Mne uz sa olamovali takym sposobom ze nebolo na vyber.

Neviem sa vynadivat (teda okrem toho ze musim otacat monitor :lol: ). Interier ako zo showroomu. A tie narazniky...
_________________
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum) Obrázek
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum) Obrázek
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#11 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od jojo »

No... interiér jsem tam nasázel ten co mám schovanej do Tirpitze. Ten původní hadrovej má trochu utahanou řidičovu sedačku. Musím se rozhodnout, jestli ho dám pospravit a vrátím ho tam. Nárazníky jsou na fotkách lepší než naživo. Ale ne o moc. Poptávám modrý zadní hlavový opěrky. Postačí i jen jedna samotná. A modrý podlážky, nebo hnědý. Help PLS!
Veteránská testace už je hotová.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od pekelnik »

Velice gratuluji ke koupi, myslím velice pěkného a odborně udržovaného sedanu.
Sadu modrých podlážek rád vyměním za sadu béžových :D

A ty lišty s gumou podle oken si asi taky objednám. uvidím, jak na tom budu po klempíři a lakošovi.
Myslím, žes koupil dobře. Ty sedačky bych teda dal asi jiný, ale proti gustu....
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#13 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od jojo »

Tak jako tak tyhle koženkový mám primárně do Tirpitze, takže pokud nechci do dlouhý dávat nakonec něco úplně jinýho, v Lützowovi nezůstanou. Ale vypadají v tom fakt luxusně. Objevil jsem možnost získat ten pěnovej sedák i záda sedačky jako novej díl, takže pak už by to bylo jen o tom potahu, kterej by asi můj dvorní čalouník zvládl vysochat bez potíží.
Ještě mi tam prdí vejfuk, takže v dohledný době dojde na výměnu pár dílů. Uvažuju jestli nepoptat nerez. A po vyřešení potíží s inkontinencí radiátoru topení, zbývá jako poslední vyřešit problematický starty teplýho motoru. Studenej a horkej chytá na brnk. Leccos už zkusil předchozí majitel, takže já se pro začátek posoustředím na vstřiky. A šíbr mi funguje a neteče! :P
Béžový podlážky odjely v Scharnhorstovi.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#14 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od jojo »

Tak jsem si taky vyměnil gumičky na dveřích. Pěkně to přiléhá ke sklu a když se sklo stáhne až dolů, přikryje to vzniklou spáru. Díky Begimu za inspiraci. Na předních dveřích se mi ty původní už lámaly na kousky.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#15 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od standa »

To je moc fešný auto :)
Pravidelně s ním jezdi (to znamená NE jako s hovňousem :P deponovaným v muzeu), nebo Ti ten K-jet vyschne a budeš v pérdeli!
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#16 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od kolemjdouci »

to je stav jak ze salónu, nádhera. Do tý koženky bych se bál zabořit zadel, abych ji nepomačkal :-) kam na to chlapi chodíte, na takový krasavice?
Na Ondrovu turbínu mi taky vytekla slina. Jako daily už to asi nejni, ale víkendovka famózní.
_________________
škatule hejbej se

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#17 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od jojo »

No... já myslím, že už bych to mohl prozradit. On po ní šel dlouho Luboš a s majitelem to měl dlouho dopředu předjednaný. A když se mu chlapík ozval, že teda jo, tak mi poslal obrázky ať mu to zhodnotím. Jednoznačně jsem mu řekl ať do toho jde bez váhání, jinak že to koupím já. Jenže pan Košela jak je známo nemá vkus na auta. Že by prej raději sedmu nebo devítku. No a tak zbyla na mě. Musel jsem se obětovat. S pánem jsem se dohodl a byla ruka v nohávě.
Bylo tam a je dost drobností k dosažení optimálního stavu, ale díky svýmu bohatýmu archivu jsem prozatím čerpal ze zásob. Jediný co jsem prozatím kupoval za hotový, jsou ty gumičky a termostat do foroty. Opatřil jsem modrý zadní hlavový opěrky a podlážky, habych si nezasvinil koberce. Buzeraci s radiátorem topení jsem už popsal a zbývá vyměnit pár dílů výfuku a pak pořešit ten motor. Nebude toho málo, ale všechno jsou to drobnosti, který nekazí celkový dobrý dojem z jízdy a pohledově je to fakt velká paráda.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#18 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od Petr Marek »

Pěkná, moc pěkná, už se těším naživo! :Bravo:

Testovací komisař říkal, že stojí za to... :wink:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 224
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Šluknov
Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
Bydliště: Šluknov

#19 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od Výska »

To je ovšem velmi parádní kousek !
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#20 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od Ondra. »

kolemjdouci píše: 01 čer 2021 15:59 to je stav jak ze salónu, nádhera. Do tý koženky bych se bál zabořit zadel, abych ji nepomačkal :-) kam na to chlapi chodíte, na takový krasavice?
Na Ondrovu turbínu mi taky vytekla slina. Jako daily už to asi nejni, ale víkendovka famózní.
nemam turbo :D Hučel jsem do kamaráda asi 6 let než mi jí pustil. Ale dneska už je doba jiná, Ceny takových aut lezou do pro mě neakceptovatelných (resp. nedosažitelných) výšin
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#21 Lützow - 244/1980/B21E

Příspěvek od kolemjdouci »

sem to tradičně zmotal, omlouvám se. na kráse jí to nicméně neubírá ani v nejmenším :-)
_________________
škatule hejbej se
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“