B230 - prasklý píst

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
T0M
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 23
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Zbraslav
Vůz: 245, B230A, M47,´85

B230 - prasklý píst

Příspěvek od T0M »

Zajímaly by mně vaše názory, co způsobilo tuto poruchu.
motor jezdil na plyn, do poslední chvíle měl v pořádku kompresní tlaky.
Divné je, že ostatní písty byly v pořádku
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

GDPR_user

B230 - prasklý píst

Příspěvek od GDPR_user »

osobně to tipuji na protékající benzínový vstřikovač.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

B230 - prasklý píst

Příspěvek od Urvanej »

Na karburátorovym motoru? :-)
LPG je tam podtlak?
Zkontroloval bych vršek, tzn. ventilový vůle a sedla. Podle mě tam byla někde netěsnost, přisávalo si to vzduch kudy nemělo a pálilo to chudě = hic.
Ale je to vaření z vody.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

T0M
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 23
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Zbraslav
Vůz: 245, B230A, M47,´85

B230 - prasklý píst

Příspěvek od T0M »

Je to taková záhada hlavolamu,
zapomněl jsem napsat že ventily po zalití neprotékaly.
Ještě mě napadl špatný předstih, to by se ale neprojevilo jenom na jednom válci?

Zpět na „200“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé