B230 - prasklý píst

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!

Moderátor: wickey

This topic is 3 years a 4 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
T0M
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 13
Registrován: 25 led 2014 17:01
Bydliště: Zbraslav
Vůz: 245, B230A, M47,´85

B230 - prasklý píst

Příspěvek od T0M »

Zajímaly by mně vaše názory, co způsobilo tuto poruchu.
motor jezdil na plyn, do poslední chvíle měl v pořádku kompresní tlaky.
Divné je, že ostatní písty byly v pořádku
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

GDPR_user

Re: B230 - prasklý píst

Příspěvek od GDPR_user »

osobně to tipuji na protékající benzínový vstřikovač.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10369
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: B230 - prasklý píst

Příspěvek od Urvanej »

Na karburátorovym motoru? :-)
LPG je tam podtlak?
Zkontroloval bych vršek, tzn. ventilový vůle a sedla. Podle mě tam byla někde netěsnost, přisávalo si to vzduch kudy nemělo a pálilo to chudě = hic.
Ale je to vaření z vody.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

T0M
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 13
Registrován: 25 led 2014 17:01
Bydliště: Zbraslav
Vůz: 245, B230A, M47,´85

Re: B230 - prasklý píst

Příspěvek od T0M »

Je to taková záhada hlavolamu,
zapomněl jsem napsat že ventily po zalití neprotékaly.
Ještě mě napadl špatný předstih, to by se ale neprojevilo jenom na jednom válci?
This topic is 3 years a 4 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „200“