Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!

Moderátor: wickey

This topic is 4 years a 9 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
olivin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 480
Registrován: 29 čer 2014 21:23
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od olivin »

Povest o spolehlivosti jedne nejmenovane severske znacky vychazi znacnou merou z jejich famoznich benzinovych "redbloku". Zazraku z Wolfsburgu bych se pokud mozno vyvaroval. Nechci nikomu rozmlouvat jeho sny, ale D24 patri do mist, odkud puvodne vzeslo - do LTcka.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Velorex 16/350 1971, Land Rover Series III 88 2.25 petrol...........

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2508
Registrován: 14 bře 2006 08:12
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od LukášM »

Podle mého je to ideální motor, pokud víš co od něj můžeš čekat. Jen bych upozornil, že nemá rád dlouhodobé dálniční trápení díky krátké převodovce, kdy se nadměrně zahřívá. Pokud chceš jezdit krajinky, tak pak není problém.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

olivin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 480
Registrován: 29 čer 2014 21:23
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od olivin »

LukášM píše:Podle mého je to ideální motor, pokud víš co od něj můžeš čekat. Jen bych upozornil, že nemá rád dlouhodobé dálniční trápení díky krátké převodovce, kdy se nadměrně zahřívá. Pokud chceš jezdit krajinky, tak pak není problém.
Ano, souhlas. V lodi vydrzi urcite pres milion, v nakladaku jakbysmet. V osobaku s nim pouceny majitel s poucenym mechanikem zjevne dokaze totez.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Velorex 16/350 1971, Land Rover Series III 88 2.25 petrol...........

olivin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 480
Registrován: 29 čer 2014 21:23
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od olivin »

Jinak pokud se nepletu, potencialni nadsenec do dvojky se tazal i na jine motorizace. Coz takhle B230K/E/F?????
Osobne doporucuju se svezt s benzinem :oops:
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Velorex 16/350 1971, Land Rover Series III 88 2.25 petrol...........

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5095
Registrován: 26 zář 2004 15:10
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Ondra. »

olivine benzín nemá zvuk :D
jinak co se týče D24xxx tak to myslím že Ondra krásně shrnul zde, není potřeba nic dodávat :)
viewtopic.php?f=38&t=38757&p=441076&hil ... dy#p441076
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2520
Registrován: 16 led 2012 21:22
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Krystof P. »

Tak to mi teda ušlo, teda ne že má dýzl víc, ale to, že se tam nedá moc dostat...

Nicméně je to pořád dobrej tool na koupi staršího auta, kde se to dá aplikovat :lol:
serdži ale tenhle na 80% etalonů co jezdí stačit bude hehe :D
:good: :ROFL:

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10369
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Urvanej »

Hele kdyby byl Kája s redblokem, tak už je dávno nemam a Blua bych asi ani nekoupil...
Srovnání redblock a greenblock je na každym.
Na denní ježdění benzínem do háku nejsem dost bohatej a etalon mi poskytuje to, co potřebuju. Průměr 110km/h dle gps na dálnici mi stačí a odměnou je mi spotřeba pod 7l. I kdyby vydržel jen 100tkm, tak si na GO za tu dobu vydělá... Jen Kája má 385 a Blu 440tkm. ;-)
Pokud do "souboje" posadim plynovej redblock, tak už je to pak opět na každym. Já ho z FT vypáral, a vracet ho budu až usoudim, že mi už D24 z nějakýho důvodu nevyhovuje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

olivin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 480
Registrován: 29 čer 2014 21:23
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od olivin »

Ondra. píše:olivine benzín nemá zvuk :D
jinak co se týče D24xxx tak to myslím že Ondra krásně shrnul zde, není potřeba nic dodávat :)
viewtopic.php?f=38&t=38757&p=441076&hil ... dy#p441076
Promin, ale hukot vrtule u B230x mi prijde pomerne impozantni a libozvucny, temer jako u osobnich Tater. D24 ma famozni "zentour" zvuk na volnobeh, ale vsechno je veci vkusu :)
Nechci tady nijak shazovat vyrobky zapadonemeckych soudruhu, jenom si proste myslim, ze je potreba vec "videt takrikajic v souvislostech" :D
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Velorex 16/350 1971, Land Rover Series III 88 2.25 petrol...........

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10369
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Urvanej »

Olivine mam obojí, a pokud je přítomna elektrická vrtule, tak je redblock bohužel dost nudnej.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

olivin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 480
Registrován: 29 čer 2014 21:23
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od olivin »

Urvanej píše:Olivine mam obojí, a pokud je přítomna elektrická vrtule, tak je redblock bohužel dost nudnej.
Ja myslel,ze se tu bavime o dvojkach. Tam jsem elektrickou vrtuli videl max. jako dobastl.

Edit: pisu gramaticky cunaciny, pardon :oops:
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Velorex 16/350 1971, Land Rover Series III 88 2.25 petrol...........

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2761
Registrován: 31 bře 2008 10:36
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od tomasss »

olivin píše:Promin, ale hukot vrtule u B230x mi prijde pomerne impozantni a libozvucny
Tak se uklidnime :D a ja bych rad pripomenul, ze jedinej motor kterej ma vysadu k pouzivani pojmu jako "impozantni" a "libozvucny" pripadne "kulervouci" hukot je benzinovej vidlicovej sestivalec B27xx/B28xx. U ctyrvalce by se dalo s primhourenim oka mluvit treba o zvuku treba "zajimavem" ci "nevsednim" :twisted:
_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2508
Registrován: 14 bře 2006 08:12
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od LukášM »

Jen škoda, že B27/28 není v ničem lepsí než B30 :D
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10369
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Urvanej »

Ekonomika provozu? :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2761
Registrován: 31 bře 2008 10:36
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od tomasss »

B30 origo ve dvojce? :)
_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

VitekCI5
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 19 črc 2015 12:24
Bydliště: Dubeč
Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od VitekCI5 »

Klucí, teď mam hlavu jak patrací balon :lol: byl jsem zkálo pevně rozhodnutý pro naftu. Jednak provozní náklady a pak mocnost zvuku :D ikdyž každej to bere jinak. Jsou tu dva tabory, jeden říká jdi do nafty a druhej nechoď. Auto chci používat na ježdění do práce + na výlety a nákupy :D :D :D prostě každodení používání. V případě nafty a ježdění po dalnici by rychlost 110/120 neměla vadit ne ?

VitekCI5
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 19 črc 2015 12:24
Bydliště: Dubeč
Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od VitekCI5 »

Urvanej píše:Mam D24 v 244 a půjde na prodej :-)
Auta s D24 mam dvě a pohoda, jen to fakt nechce honit, kor ve dvojkách to pak žere olej.
Auta jsem obě koupil, a na motor sem měl asi kliku, jdou dobře.
Jezdim s oběma těsně pod 7, s Kájou mam najeto přes 40tkm a s dvojkou asi 8tkm.
Kdyby tě zajímal sedan, tak dej vědět, abys mohl na něj hodit očko. Vybleju co budu vědět, nepotřebuju si kazit jméno...
Určitě mam zájem. Ja už dokonce minulej týden prodal svoje auto :D tak aktivně scháním ! Měl jsem vždy saaby (96 V4, 900I,9000, 9-5 LPT - aero) ale pak jsem začal dělat v redakci časopisu Oldtimer a ježdění bylo víc a víc .... Tak jsem od znamích koupil VW Golf V. 1.9Tdi a to byla chyba :D bezpateřní, nudne, nic neříkající, malé za màlo jezdící auto a to šlo min týden do světa. V patek se planuju vyrazit a případně odvest tu 245. Nicméně nejsem zatím o tomto kuse na 100% přesvědčený... Je tam dělané čerpadlo a jinak vše funkční a v pohodě. Ale jiné nabídky beru ! Pokud ji chceš prodat, sem s ní :)

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2520
Registrován: 16 led 2012 21:22
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Krystof P. »

Občas jsem tu viděl jak někdo prodává italskou dvojku kombík s LPG v moc pěknym stavu, sice celkem drahou, ale zase když to máš jako hlavní auto...
Kluci budou nejspíš vědět, o koho šlo.

penek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2305
Registrován: 16 dub 2013 19:48
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od penek »

tomasss píše:
olivin píše:Promin, ale hukot vrtule u B230x mi prijde pomerne impozantni a libozvucny
Tak se uklidnime :D a ja bych rad pripomenul, ze jedinej motor kterej ma vysadu k pouzivani pojmu jako "impozantni" a "libozvucny" pripadne "kulervouci" hukot je benzinovej vidlicovej sestivalec B27xx/B28xx. U ctyrvalce by se dalo s primhourenim oka mluvit treba o zvuku treba "zajimavem" ci "nevsednim" :twisted:
Tak ale koukej mhouřit a to vobě!!! :D
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS

Keine Panik auf der Titanic!!!

olivin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 480
Registrován: 29 čer 2014 21:23
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od olivin »

VitekCI5 píše:Klucí, teď mam hlavu jak patrací balon :lol: byl jsem zkálo pevně rozhodnutý pro naftu. Jednak provozní náklady a pak mocnost zvuku :D ikdyž každej to bere jinak. Jsou tu dva tabory, jeden říká jdi do nafty a druhej nechoď. Auto chci používat na ježdění do práce + na výlety a nákupy :D :D :D prostě každodení používání. V případě nafty a ježdění po dalnici by rychlost 110/120 neměla vadit ne ?
Na Tvem miste bych se poohledl po lidech z okoli co vlastni dvojku s ruznymi motorizacemi a pozadal je, at Te nechaji svezt. Uvidis co Ti vic sedne.
Jeste co se "daily car" tyce, hodlas s tim jezdit i v zime? Ona se totiz dvojka nema moc rada se soli. Jizda po dalnici pri 120-ti km/h s ni mimochodem neni zadnej slagr - ne, ze by neumela jet i rychleji, ale zkratka musis pocitat s tim, ze jizdni komfort tam neni zdaleka takovej, jako treba u 7xx. Na druhou stranu na okreskach i do mesta neznam lepsiho vozu. Tam si jedes svou rychlosti a vsichi okolni vynervovani .... Ti muzou polibit..... :)
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Velorex 16/350 1971, Land Rover Series III 88 2.25 petrol...........

penek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2305
Registrován: 16 dub 2013 19:48
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od penek »

Na Tvem miste bych se poohledl po lidech z okoli co vlastni dvojku s ruznymi motorizacemi a pozadal je, at Te nechaji svezt. Uvidis co Ti vic sedne.
Jeste co se "daily car" tyce, hodlas s tim jezdit i v zime? Ona se totiz dvojka nema moc rada se soli. Jizda po dalnici pri 120-ti km/h s ni mimochodem neni zadnej slagr - ne, ze by neumela jet i rychleji, ale zkratka musis pocitat s tim, ze jizdni komfort tam neni zdaleka takovej, jako treba u 7xx. Na druhou stranu na okreskach i do mesta neznam lepsiho vozu. Tam si jedes svou rychlosti a vsichi okolni vynervovani .... Ti muzou polibit..... :)

Prej není žádnej šlágr, no mě vopláchnou! Nad 120kmh to teprvá ZAČÍNÁ bejt šlágr!!! :D :D :D
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS

Keine Panik auf der Titanic!!!

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2761
Registrován: 31 bře 2008 10:36
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od tomasss »

penek píše:Tak ale koukej mhouřit a to vobě!!! :D
Te priste vezmu na vejlet po okoli Petrova a uvidime kdo bude privirat oci :twisted: :D
_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

penek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2305
Registrován: 16 dub 2013 19:48
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od penek »

tomasss píše:
penek píše:Tak ale koukej mhouřit a to vobě!!! :D
Te priste vezmu na vejlet po okoli Petrova a uvidime kdo bude privirat oci :twisted: :D
no jo, aby sis nekáknul, frajere nagelovanej... :D
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS

Keine Panik auf der Titanic!!!

zahradník
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 19 dub 2015 15:54
Bydliště: Praha 6
Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od zahradník »

[/quote]Te priste vezmu na vejlet po okoli Petrova a uvidime kdo bude privirat oci :twisted: :D[/quote]


spolujezdec strachy z auta a důchodci hrůzou že se vracej němci s haklama, jakej to má hučák :lol:
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT

olivin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 480
Registrován: 29 čer 2014 21:23
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od olivin »

penek píše:Prej není žádnej šlágr, no mě vopláchnou! Nad 120kmh to teprvá ZAČÍNÁ bejt šlágr!!! :D :D :D
A cimpak pan jezdi na dovcu? Olivinek jezdi kuprikladu dvojkou 8)
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Velorex 16/350 1971, Land Rover Series III 88 2.25 petrol...........

penek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2305
Registrován: 16 dub 2013 19:48
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od penek »

olivin píše:
penek píše:Prej není žádnej šlágr, no mě vopláchnou! Nad 120kmh to teprvá ZAČÍNÁ bejt šlágr!!! :D :D :D
A cimpak pan jezdi na dovcu? Olivinek jezdi kuprikladu dvojkou 8)
Pokud se za dovolenou počítá i jednodenní dovolená v Petrově u Prahy, tak taky dvojkou. 8)
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS

Keine Panik auf der Titanic!!!
This topic is 4 years a 9 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „200“