Dovoz dvoustovky z anglie.

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!

Moderátor: wickey

This topic is 5 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
voltony
Offline
Příspěvky: 101
Registrován: 30 pro 2008 23:09
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

Dovoz dvoustovky z anglie.

Příspěvek od voltony »

Jelikož mě závažná choroba, která bohužel často končí smrtí přinutila ulehnout do postele a nemůžu dělat nic jiného než čumět do počítače,rozhodl jsem se popsat jak jsem dovážel dvoustovku z anglie. Protože mám spoustu času, bude to dlouhé a prokládané spoustou nesouvisejících vsuvek, které jsem pro přehlednost označil NV- nesouvisející vsuvka a konec pak KNV- konec nesouvisející vsuvky. Text mezi NV a KNV je většinou blábol, který nestojí za čtení.

Tak tedy:
V Anglii na ebaju jsem objevil takove to placate dvoudveřové volvo, dvoustovku. Vypadá solidně, teda až na obvyklou závadu tj urezlé sloupky. Prý je pojízdné, akorát 9 let stálo u plotu a teď trochu cuká. Začíná se od nuly, tak ze srandy přihazuju nereálně malou částku a spokojeně odjiždím na několik dní z domu, poohlednout se po finančních zdrojích (FZ). Po návratu zapínám computér a zírám,vozidlo zakoupeno, a prej udělejte další krok- zaplaťte a odvezte. Pochopitelně zaplatit nemám čím, a odvézt nemám jak, tak s danou situací seznamuji širokou rodinu a odjiždím opět za FZ. Rodina tedy reaguje neadekvátně, místo aby byli rádi jak jsme levně nakoupili tak nadávají, spílají mi apod. Po návratu se naštěstí ukazuje, že i konali tak jsem seznámen s tím že se našel člen rodiny ochotný auto zaplatit, což mě potěsilo neboť to nejsem já. A že byl vybrán i ten kdo pro něho pojede což mě zase nepotěšilo, neboť vybrali mě. Důvod mého malého nadšení byl ten, že anglicky neumím ani bé a o anglii samotné jsem nic dobrého taky neslyšel, anžto je to kolébka imperialismu.
Naštěstí se ukázalo , že jedna ze sester, kterou jsem doma už hodně dlouho neviděl, prý v té anglii bydlí a umí dokonce anglicky, neb tam vystudovala jakousi kembridž. Vzhledem k tomu, že tam tehdy byla olympiada, a tudíž přelidněno, bylo domluveno, že tam pojedu až po jejím skončení. Ale pak si to prodejci rozmysleli a že co nejdříve neboli hned. Byla tedy zakoupena laciná letenka u nízkonákladové společnosti VISSÉR. Doma mě nabalili, že jsem si připadal jak hloupý honza ( kufr řízků a buchet)a hurá na brněnské letiště.

NV
Brněnskému letišti se zdaleka vyhněte! Odmítli mě tam pustit s dvackou benzínu z ONA kterou jsem chtěl pochopitelně vzít ssebou, abych ušetřil a ještě měli nechutné připomínky.
Další specifikum je,že se musíte dostavit hodinu před odletem, ale v meziprostoru kde se čeká se nedá koupit nic ke čtení. Dostupné jsou tedy zdarma reklamní tiskoviny které dvoujazyčně upozorní čtenáře na to že v Brně se kupodivu nacházejí restaurace ve kterých se dá koupit jídlo a pití.
Samotný let mě rovněž zaujal, Sedadla jsou rozmístněna tak, že když se mi po hodině kroucení a štelování podařilo narovnat nohy, kluk sedící vedle prohlásil že mi závidí, měřil totiž okolo 176 tedy o dva cm víc jak já a byl zcela bez šance.
Další zajímavost byli pasažéři. Zhruba třetinu tvoří matky vracející se s dětmi do své nové vlasti. Děti jsou ve věku od týdne do jednoho roku, ale těch moc není, průměr je tak 3měsíce. Brněnská dráha není nejdelší a letadlo tudíž velmi solidně akceleruje a protože pak letí přes město i velmi strmě stoupá.V letadle pak bylo navíc celou dobu zcela nedýchatelno. Mrňousům se to pochopitelně nelíbí a tak dělají jediné co mohou a tudíž mohutně řvou. Matky nutno uznat to berou sportovně, klábosí spolu a těch chudáků si ani nevšimnou. V letové hladině pak už bylo překvapivě ticho, tak jsem se domníval že mimina pochcípala a těšil se na srdcervoucí scény po přistání. Ale protože přistání je ještě nepříjemnější většina se bohužel zase probrala.
Druhá skupina pak byli mládežníci dělající kariéru. Poznají se podle toho, že do poslední chvíle leští sklo. Během letu pak bez ducha zírají před sebe, aby pak s dotekem země opět zapli své aparáty a s evidentní ulevou pak za mohutného pípání opět leští.
Třetí skupina pak jsou podezřelá individua jako já, která by do letadel vůbec neměli pouštět.
KNV

Po přistání na Stanstedu jsem pak po četných zmatcích vlakem dojel k sestře a šel spát. Ráno jsem dle pokynů dojel vlakem do londyna a odtud, jsme jeli místním pendolinem az nekam nahoru do skotska.


Na místě už nás čekali prodejci, neboli dva zrzaví a neuvěřitelně umatlaní skoti vlastnící malinký servisek. Auto samozřejmě vypadalo trochu hůř než na fotkách, ale za tu cenu pořád v pohodě. Motor samozřejmě teplej, takže studený start holt nevyzkouším. Tak teplej, startuju, startuju a nic. Chlapíci silně znervozní a odněkud donášejí kanystr a dolévají benzín, auto pak chytá hned. Nechávám klapat, obhlížím. Náplně v pořádku, akorát gumy jsou silně popraskaný a asi už opravdu starý. Pak jedu na zkušebku. Přesně jak říkali to pod zátěží cuká, ale jinak v pohodě, automat řadí hladce, brzdí to a motor se nehřeje, takže berem. Chlapící nás ještě zvou na obhlídku jejich pokladů. V jedněch vratech renovují mini ( což jak jsem pochopil je tady něco jako u nás stodesítka erko). Ve druhých mají zachovalý Ford Zephyr. Na fotkách to vypadá podivně, ve skutečnosti pak ještě hůř. Pak vycházíme ven a jen tak přejíždím očima sbírku vraků u plotu a najednou málem padám na zadek. Mezi různejma fiestama, fabiama apod stojí Lamborghini Countach, jedna z prvních sérií. Nemyslel jsem, že tohle auto někdy uvidím.
Chlapík ho hned ochotně předvádí, vnitřek jak nový, originální kola, jen motor je fordV8 a děsivý lak. No nic budu muset do prasátka házet ceniny o vyšší hodnotě a hlavně s výrazně vyšší frekvencí.

Tak vyrážíme zpátky domů, před náma je přes 500km. Sestra mě upozorňuje že má druhý den v poledne životně důležitý pohovor, a že tedy počítá s tím, že doma nebudem do půlnoci , ale v šest už tam být musíme. Zajímavé jak jsou i opravdu hodně vzdělaní lidé někdy naivní. Při nájezdu na dálnici první problém. Od pravého kola se valí dým. Nojo, zatvrdlý brzdy. Zastavuji, sundávám kolo a bouchám do toho , kupodivu se to po chvíli začíná trochu otáčet, tak pokračujem. Při další kontrolní zastávce zjišťuju, že brzdí i komplet zadek- horký že se nedá sáhnout a levý přední- hodně teplý až horký. Pravé kolo je taky horké, ale už se z něho aspoň nekouří. Situace se jeví býti zapeklitou, neb na nějaké opravování nemáme nářadí, peníze ani čas. Vzhledem k tomu, že se do podobných beznadějných situací dostávám poměrně často, mám na to už vymyšlený chyták, neboli úřední rozhodnutí. Vydávám tedy úřední rozhodnutí, že když se z toho nekouří, tak to nevadí a auto musí dojet. Dále se zavazuji, že na brzdy nebudu šlapat,a brzdit budeme za pomoci odporu vzduchu což by u volva řady 200 neměl být problém. Sestra se tedy tváři udiveně, ale proti úřednímu rozhodnutí stejně nic nezmůže tak pokračujeme.
Druhý problém se objevuje, když to trochu rozjedu. Počítal jsem s tím, že pojedu tak 90, ale za těch devět let se na kolech udělali plošky a rychleji než 70 to prostě nejde. No nic, budeme se kochat. Bohužel není čím, krajina plochá provoz skoro na nule. Spolujezdec usnul po deseti kilometrech, ale i tak je to nový rekord. Kladem je jen spotřeba, která je do deseti na sto. Při občasných zastávkách mě ještě zaujalo podivné kňučení zespodku auta. No ale ráno v pět jsme doma.

NV
V pátek jedu do londýna do Imperial war museum a odpoledne prohlížíme londýn.
KNV

V sobotu ránu pak jdu koupit šroubovák,kladivo a wedéčko a rozhýbávám brzdy.
Při tom pozoruji, že jsem z okolních domů stále sledován. Sestra mi vysvětluje, že angličani si dovedou natankovat, někteří tzv, car fans pak i dolévají sami vodu do odstřikovačů, ale vše ostatní svěřují servisu. Takže už to, že jsem otevřel kapotu a dokonce vím jak, zde vzbuzuje pozornost. Dílo se daří, kola se vcelku obstojně hýbou. Tak hr do vlasti. Zjišťujeme ale, že vzhledem k olympijádě jsou ceny za trajekt opravdu nelidové a do pondělka neodjedu. Tak jedeme koupit alespoň povinnou výbavu a pumpu na kola, protože dvě kola silně uchází. V anglii se totiž u pumpy za vzduch platí a to ne málo.

Sobotní odpoledne a neděli tak trávím výlety do londýna. V pondělí odpoledne vyrážíme na cca 40 km vzdálený zámeček. Tam po příjezdu zaznamenávám stále intenzivnější kňučení a kvílení zpod auta. Chvíli pátrám a není to převodovka, jak se zprvu domnívám, ale palivová pumpa. Je horká a kvílí děsivě. Po cestě zpátky ve dvou menších servisech zjišťujeme možnost opravy. Všude tvrdí no problem, ale musíme dodat pumpu. Ve vísce u sestry je bývalý autorizák Saabu, tam pumpu i seženou, ale cena je dražší než za auto. Jednání je ale na úrovni. Jedeme tedy domů a pumpu objednáváme. V úterý nedošla, takže jedu do hendonu do muzea raf. Ve středu mě sestra radostně budí, pumpa došla! Bohužel po rozbalení zjišťuji. že to není ona. Sestra se rozčiluje, a jde telefonovat. Zjišťuje že to spletli, ale dodavatel sídlí jen asi 50km od nás, tak tam jedeme. Výměna chvíli trvá a tak do prvního servisu dojíždíme pozdě odpoledne. Arab, kterému servisek patří a který v pondělí tvrdil no problem teď kývá hlavou a mele, že big problem, ve druhem servise to samé.Jedem do saabu velí znechucená sestra.Tam se nás hned ujímají, ale je opravdu pozdě, domlouváme se tedy hned na ráno.
Ve čtvrtek ráno najíždím podle pokynů na stání v servise, velký teda není, všeho všudy 4 místa, obsazená saaby samozřejmě.
Mechanik auto zvedá a začíná demontáž staré pumpy, po chvíli práce začíná čuchat a je tady problém. Jak s tím při povolování trochu pohnul,stará palivová trubka dopředu k motoru praskla a teče. V servise ujišťují, že není problém, trubku udělají z metráže, ale hned to nebude, máme zavolat odpoledne. Domů nás odvážejí služebním saabem 9000. Odpoledne už je sice trubka hotová, ale až napodruhé, tak to smontují až v pátek.
V pátek , že mu nejde nasadit nějaká trubka, ale v sobotu ráno máme přijít pro auto, to už to určitě bude.
Čtvrtek a pátek tak trávím opět v Londýně.

NV - o anglii, kdo tam už byl ať to nečte protože už to zná.

Našince v anglii zaujme značné množství cizozemců, na první pohled cizokrajných. Je zde obrovské množství mouřenínů, indů, asiatů apod. Neviděl jsem snad pouze eskymáka, ale bylo parné léto tak asi proto. Běloši jsou, minimálně v londýně nepochybně menšinou.
I řidiči londýnské mhd jsou většinou ( drtivou) nepůvodní obyvatelé, což vytváří velmi zajímavé situace nekorespondující s údajnou anglickou zdrženlivostí a ohleduplností. Autobusy se cpou do těch nejnemožnějších skulin. Ucpávají beznadějně cestu ostatním autobusům, kterým to ale vůbec nevadí a naprosto nepochopitelně se z toho nějak dostanou a cpou se dál. Do toho taxíky, jezdící obdobně. Zkrátka orient hadr.
Druhou zajímavostí je přecházení. Znám provoz v německu- popis naprosto normální situace: Němec přijde ve dvě ráno k přechodu, svítí červená, výhled pět kilometrů na obě strany, provoz totální nula. Němec zastaví, zmáčkne čudlík, počká pět minut na zelenou a přejde. Kdyby tam omylem šlápnul jde se okamžitě udat resp. ho ještě dřív udá někdo jiný. V anglii? Na zelenou nikdo nepřechází, protože všichni už dávno přešli na červenou. Jednou jdu k přechodu, je červená a naproti dva policajti. Tak zastavím a čekám. Policajti v pohodě přešli na červenou a podezřívavě na mě koukali proč tam stojím.
Další trochu nesouvisející věc. Nikdy nejezděte v létě do Japonska. Umřete tam hlady, nikdo tam nebude, všichni japonci jsou v british museu!
K tomu britiš muzeu. Národ, který nejvíc krade jsou pochopitelně švýcaři, na ty ani němci nemají. Ale angličani teda taky slušný. Ukrást komplet vnitřek, athénského partheonu a ještě si to vystavit v muzeu, za mě palec nahoru to chce talent!
KNV


V sobotu ráno tedy ťapeme do servisu,Tam nám zarmouceně sdělují, že to ještě není a mechanik co to dělá tam dnes není.
Sestra je na mrtvici, přece jen průměrný čech toho sní podstatně více než angličan, což při tamních cenách , směřuje její rozpočet do propasti.
Začíná tudíž rozhovor, jenž zde věrně přepisuji. ( já tedy mluvím po našemu, sestra překládá)

V čem je problém?
Přinášejí čerpadlo a ukazují-čerpadlo je spojeno trubkou s regulátorem tlaku, který je vedle a ta trubka že jim při nasazování praská.
Teda trubka, je to cca 6cm dlouhá PE černá plastová trubička pruměr 8mm. Třeba u náklaďáků jsou toho kilometry,hlavně teda na rozvody vzduchu, dělal jsem to už stokrát.
Jak to nasazujete?
No jak? ohřejeme to v horké vodě a nasazujem a ono to praská!
Tak to ohřejte nad plamenem, máte tady plynový vařič?
Mechanici i majitel otevírají pusy a vytřeštěně zírají, pak jeden rozhodně odpovídá- to je otevřený oheň, TO JE NEBEZPEČNÉ.
Teď padá huba mě , propánajána a tihle chtějí válčit s rusama!
OK tak já bych to zkusil doma, máme dobrou konvici říkám,
Dívají se pochybovačně, ale dávají nam to a tak s tím ťapeme dom. Sestra cestou kupuje zapalovač. Doma zapalovačem nahřívám a nasazuju, cca pul minuty a je hotovo. Takže zpátky do servisu. Tam, že teda jo ale nemají volného mechanika, leda že bych si to namontoval sám, ale rychle za 20 min končí. Vrhám se do toho. Prvně mě brzdí to, že ten mechanik byl bordelář a klíče a díly se válí všude možně, ale protože já tomu pořádku taky moc nedám tak mě to vlastně ani moc nebrzdí. Za 15min mám hotovo. Majitel i mechanici přicházejí s protaženými obličeji, auto spouštějí, startují a znovu zvedají, pak 10 min zkoumají jestli to někde neteče. Pak vyjíždím ven, sestra jde platit. Majitel servisu prý se velice omlouval a nabízel mi místo, ha,ha tak tady určitě, v zemi kde nemají chleba a rohlíky!

Večer pak vyrážím na trajekt do doveru, auto jede jako drak, už necuká, benzínu půl nádrže a přede mnou na rozloučenou jede kus Triumph Stag. V Doveru to jde jak na drátkách, ani nikde nezastavuju, jen mávnou rukou a najiždím k lodi. Asi pul hodiny čekám, je tam obrovská plocha, ale prázdno, jen u lodi co s ní pojedu asi stovka aut. Pak připluje loď, auta vyjedou a my hned najíždíme. Do lodi vede velmi strmá rampa, vyrážím asi desátý v pořadí a v pulce rampy škyt, auto stojí, zastartuju, párkrát škytne a zdechá. Sjíždím z rampy a dojíždím na plácek vedle.Zastartuju znova, auto neochotně chytá, vynechává, ale jakž takž běží. Závada je jasná, resp.dvě možné příčiny se stejným následkem, buď je prasklá resp prorezlá trubka v nádrži, nebo špatný podávací čerpadlo v nádrži ( taková specialita dvoustovek).
Proto to při koupi neběželo, po dolití trochy benzínu jo a pak se tam vlezlo jen 30 litrů, a já na to pak ve víru událostí zapoměl. No nic náprava jednoduchá, dolejt benzín.
Jdu za chlápkem co návádí na loď,on tam taky nikdo jiný není a vysvětluju mu situaci. Chlápek souhlasí, že až to pojede tak mě pustí další lodí. A kde seženu benzín? U pumpy vcelku logicky odpovídá. A kde? Tam ukazuje chlapík, rukou a dodává škodolibě, asi 3 míle. OK hlásím po anglicku páč už jsem lecos pochytil a vyrážím udaným směrem. Chlapík je evidentě mojí reakcí velmi překvapen, něco zařve a pak se všude rozeznějí sirény a rozsvítí světla, pochopitelně se všechno zastaví. Chlápek volá všude možně postupně světla zhasínají a sirény tichnou, evidentně překvapením zmáčknul nějakej poplachovej čudlík. Pak mi vysvětluje, že mě samotnýho pustit nemůže, že je to nebezpečné,což vzhledem k tomu, že 90% kamionů na ploše je polských musím uznat. a že pro mě přijede ochranka. Tak čekám, při čekání mě zaujme, že v podobné situaci rozhodně nejsem sám , na ploše zůstávají 3 nepojízdná auta a dvě vytlačují z lodi, žádný starý plečky, ale normální běžný auta. Evidentně to není nic výjimečného protože okamžitě přijíždí odtahovky a auta odvážejí. A už je je tady i pro mě, esbéeskár ako vravja na slovensku mě veze k pumpě.Kupuju 5 lirtrový kanistr, větší nemají a jedeme zpět. Auto chytá a běží jakoby nic. Na loď už najíždím v pohodě. Za mnou stojí němec co si veze dom Austin A40, u nás jich moc není.
Nalodi nic moc, působí vybydleně, houpe se a je tam hluk a spousta lidí.
V Calais první cedule co vidím upozorňuje,že příštích 180km není žádná pumpa a to s 5 litrama neujedu. No nic říkám si Calé není malé, najdu nějakou pumpu a dotankuju. Projíždím městem a nic. Jedna pumpa u obchodáku, otevřená od 9 a jedná malá od 7. je cca 5hod město jak po vymření. Až vidím 2 chlápky jak z jednoho domku vytlačují skutry, zastavuju a ptám se na pumpu. Nechápavě na mě zírají. No nic narodil se u nás Debureau i Polívka tak jim to předvedu. Otevírám nádrž a předvádím, že potřebuju natankovat, ti dva zírají ještě bezradněji. Pak jim něco svitne a cosi mi vysvětlují, podle toho co ukazují vyrozumím, že mě posílají k obchoďáku.Volám sestře ať zkusí internet. Za chvíli mě naviguje, ale třetí a poslední pumpa je v rekonstrukci. Tak jedu k té malé pumpě od sedmi. Je půl osmé a nic, akorát u budovy naproti se shromažďuje dav lidí v různých hábitech, muslimové se jdou modlit k jakési nadpřirozené bytosti. Uznávám, že jsou to výborní teroristé a skvělí sebevražední atentátníci, ale to teď nepotřebuju tak jedu k tomu obchoďáku. Tam okukuju samoobslužný systém placení a tankuju. Obsluha tam není protože je obchodák v neděli zavřený. Jinak v Calais je spousta sídlišť která mi silně připomínala moskvu za jelcina.

Tak uháním dál, přes francii, belgii do německa. Ještě, že je neděle a nejedou kamiony, se svojí maximálkou 70km/ h bych ve všední den asi dlouho nepřežil.
Kolem poledne odbočuji na v minulosti proslulém kaiserbergkreuzu a zdá se mi, že auto ztrácí výkon, pak už zase jede normálně. Ale stejně po chvíli zastavuju, kvůli obvyklé pravidelné kontrole náplní a dofouknutí kol. Je děsný hic, zpod auta se ozývá kvílení, šahám na pumpu je horká. Vedle stojí němec a má puštěné rádio, zřetelně slyším, že dnes padne teplotní rekord, bude hodně přes 40. Rozhoduju se počkat do večera až se ochladí. Jsem za Dortmundem, rovná krajina bez stromů. Černá střecha a černé kožené čalounění vytvářejí v autě zajímavé mikroklima, nedá se spát, nedá se sedět, nedá se nic. Večer v 7 vyjíždím. U Kasselu jsou známé velké kopce tak to beru zkratkou po okreskách a zastavuju na plácku na obvyklou kontrolu. Jen tak ze setrvačnosti, vytahuju měrku oleje, dosud, neubyla ani kapka. A hele, je uplně suchá! No, tak abych to ještě zadřel. Mapu nemám, ale trochu to tam znám, první město kde by touhle dobou mohla být otevřená pumpa je tak 20 km. Hodně dlouhých 20, ale neustále sledujíce kontrolku mazání jsem pumpu našel. Dál jedu po 38, provoz na nule, tma jak v pytli, začíná se hlásit únava. Není divu sobota hektická, v noci jsem nespal, a přes den v tom hicu to taky nešlo. Zajíždím na parkoviště, u osobáků dvě dodávky, obklopené kouřícíma polákama, hm tam bych se asi nevyspal. Zajíždím na plac pro kamiony, je tam pusto, jen na druhé straně stojí jeden. Lezu na zadní sedadla a usínám. Dlouho jsem asi nespal, budím se protože mi někdo svítí baterkou do očí. To je snad nějakej debil říkám si a mžourám do světla. A hele on je to doopravdy debil, neboli dálniční policie. Důležitým hlasem mi vysvětluje, že tam stát nemůžu protože to je místo pro kamiony. Rozhlížím se, na parkovišti jsem jen já a ten kamion na druhém konci, zbylých 50 míst prázdných. No nepotkal jsem němce poprvé, tak už znám jejich myšlení, uznávám tedy závažné pochybení,s tím , že učiním opatření aby se to už neopakovalo a okamžitě odjedu abych tak závadovému jednání učinil přítrž. Esesák spokojeně pokyvuje hlavou, jde si ještě proslustrovat doklady a pokračuju dál.

No a dál už se nic nedělo a v pořádku jsem dojel domů. Auto teď čeká ve frontě na renovaci.

Zde tedy končím, choroba se bohužel horší, patrně přichází konečná fáze. Manželka sice z kuchyně vřeští, že ona s rýmou takové cavyky nikdy nedělá, ale já přece sám musím vědět .jak mi je. Tak snad ještě někdy.
_________________
Cca 20x Volvo

GDPR_user

Re: Dovoz dvoustovky z anglie.

Příspěvek od GDPR_user »

Nějaké fotky?
Předpokládám 242 ??

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10748
Registrován: 21 lis 2009 20:33
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Bydliště: Semily

Re: Dovoz dvoustovky z anglie.

Příspěvek od raolsa »

Nádherně napsaný příběh :Bravo: :good: . Taky se přimlouvám za fotky. :oops:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

penek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2307
Registrován: 16 dub 2013 19:48
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987

Re: Dovoz dvoustovky z anglie.

Příspěvek od penek »

Paráda! Vole... :wink:

Já to dotáhnul z Dánska, vo x levlů nudnější... :beer:
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS

Keine Panik auf der Titanic!!!

voltony
Offline
Příspěvky: 101
Registrován: 30 pro 2008 23:09
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

Re: Dovoz dvoustovky z anglie.

Příspěvek od voltony »

Přikládám požadované fotky. Bohužel trpím tzv. absolutní pamětí, tudíž nefotím, protože si stejně všechno pamatuji ( teda hlavně blbosti). Fotky mám proto jen dvě.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Cca 20x Volvo

GDPR_user

Re: Dovoz dvoustovky z anglie.

Příspěvek od GDPR_user »

nemáš někde fotku té 242C kterou máš v podpisu?

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2284
Registrován: 10 říj 2006 15:29
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Re: Dovoz dvoustovky z anglie.

Příspěvek od Sarkasmic »

Ta se ještě léčí... :D
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432

neuman zdenek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 7321
Registrován: 23 srp 2006 07:54
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

Re: Dovoz dvoustovky z anglie.

Příspěvek od neuman zdenek »

Nádherně prožitý a uspěšně zakončený příběh. :good:
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

GDPR_user

Re: Dovoz dvoustovky z anglie.

Příspěvek od GDPR_user »

Sarkasmic píše:Ta se ještě léčí... :D
A jak vypadá 242C ?

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2284
Registrován: 10 říj 2006 15:29
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Re: Dovoz dvoustovky z anglie.

Příspěvek od Sarkasmic »

No to je těžký,to je takový auto... No nevím jestli mám oprvávnění to vysvětlovat...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2849
Registrován: 05 srp 2012 22:33
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Re: Dovoz dvoustovky z anglie.

Příspěvek od 3m3 »

Krasny cteni,i auto...tesim se na pokracovani a tohle by bylo skoda aby nekde zapadlo
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

moravec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 222
Registrován: 13 led 2006 20:43
Bydliště: Praha 8

Re: Dovoz dvoustovky z anglie.

Příspěvek od moravec »

vždyť to je to jeho 242 C, jelikož vtom má čtyřval přeci.
_________________
valícíse kamení

GDPR_user

Re: Dovoz dvoustovky z anglie.

Příspěvek od GDPR_user »

moravec píše:vždyť to je to jeho 242 C, jelikož vtom má čtyřval přeci.
Takže nějaký bastl?
This topic is 5 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „200“