245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#26 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od tomasss »

Treba pomuze...
jarek.krizan píše:I u atmosférického benzínu jde zvýšit výkon. Je to ale piplavá práce, ale pokud si to uděláš sám, není to tak drahé. V první řadě musí být motor ve výborné kondici, tzn. chlazení, mazání, všechno musí těsnit. A pak se může do toho člověk vrhnout. Vyčistit olejovou soustavu a vyleštit kanály jak jen to půjde ( člověk by nevěřil, ale i olej je dobrá brzda, pokud mu něco brání v průtoku ). To samé platí i pro chladící soustavu. Sundat hlavy a zarovnat , zabrousit ventily a samozřejmě motor a součásti zbavit naneseného karbonu. Zkontrolovat minimálně opotřebení vaček a případně dát nové, nebo použít ty pro lepší výkon ( jiné časování a ostrost + zdvih ) vyrábělo se jich dost variant, tak to chce hlavně správně vybrat. Nové rozvody, nové článkové řetězy myjí menší odpor a vyšší přesnost časování. Vyleštit a to důkladně sací a výfukové kanály. Dá se i použít sportovní sání, co se pro tyto motory vyrábělo, nebo si vyrobit vlastní z nerezu. Nové pístní kroužky, případně i písty. Vyúhlovat ojnice. Pokud je třeba nové ojniční a klikové šálky. Vyčistit celou chladící soustavu a případně použít silikonové hadice - to není pro parádu. použít samostatné výfukové svody a nechat upravit a naladit výfuk. Vybrakovat kat a nebo použít jen trubky není ideální. Další odbornější zásahy jsou už spíš laboratorní práce a hraní s naladěním vstřikovací dávky, zapalování apod.
travex píše:nejdal jsem dosel s motorem, ktery oznacuji jako 781.T3 a jeho brutalnejsi verzi 781.T4 - oboje skodovacke motory 1300 ccm, prvni cca 65 kW, druhy 74 kW (pro souteze) nebo az 90 kW (pro kopce).... a co se na nich dela? (v zavorce jsou rozdily pro T4). Vyvazena a lestena klika, lestene ojnice na zakazku, nucene chlazeni dna pistu olejem, (kovane pisty), hlinikova hlava, lestene a zvetsene kanaly v hlave, vetsi ventily, ostra vacka, horcikove kozliky, hlinikove tycky rozvodu, progresivni a silnejsi ventilove pruziny, lestene a licovane sani, slicovane svody (svody namiru z trubek), rozdelovac s upravenou charakteristikou, karburator pierburg (del orto), otevrene sani, odlehcena remenice, lepsi olejova pumpa (mazani se suchou skrini).... na to ze se jedna o skodovacke motory vyjde (v cenach materialu) slabsi provedeni, ktere je pouzitelne pro denni jezdeni na nejakych 40 tisic korun a ostrejsi provedeni vychazi na skoro 70 tisic (s timhle motorem jezdej kamaradi CMP)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1193
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#27 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od VanThomas »

Nechci tě nějak brzdit v rozletu, nebo podceňovat tvůj rozhled, ale možná by to opravdu chtělo se nejdřív začíst do nějaký teorie. Pak ti bude jasnější, co se vlastně s motorem stane, když použiješ ostřejší vačku, zkrátíš/prodloužíš sání/výfuk, odlehčíš setrvačník a další věci. Spoustu docela dobrých článků napsal CJ na techwebu, dobrá kniha je od Juliuse Mackerleho Motory závodních automobilů. V pdf není problém stáhnout.
Zpousta se toho dá najít o úpravách starých škodovek, stačí jen hledat...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#28 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od Urvanej »

LukášM: komu jsi svěřil kliku? Nechával si jí jen stočit a vyvážit nebo si i měnil zdvih?
Mam něco podobnýho v plánu, protože co sem měl použitý kliky v ruce tak už byly trochu ojetý a když už by šla na "opravu" tak proč už to nevzít z gruntu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 233
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#29 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od Fritzko »

Sarkasmic píše:Jsi blázen... Ked potrebuješ odborníky na výměnu motoru a svazku,ale myslíš že performancedíly si koupíš jen tak a našroubuješ a bude to silný???
prehodit motor sa nebojim,ale do kabelaze sa nevyznam, a na to by som potreboval pomoc cloveka ktory sa vyzna.. stacilo by ak by mi hovoril ze toto zapojis do toho atd.. performance parts som myslel nejaku inu vacku(nie volvo oe) a ,,camgear´´ je mi jasne ze s tym z toho 200 koni nedam..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 233
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#30 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od Fritzko »

tomasss píše:Treba pomuze...
jarek.krizan píše:I u atmosférického benzínu jde zvýšit výkon. Je to ale piplavá práce, ale pokud si to uděláš sám, není to tak drahé. V první řadě musí být motor ve výborné kondici, tzn. chlazení, mazání, všechno musí těsnit. A pak se může do toho člověk vrhnout. Vyčistit olejovou soustavu a vyleštit kanály jak jen to půjde ( člověk by nevěřil, ale i olej je dobrá brzda, pokud mu něco brání v průtoku ). To samé platí i pro chladící soustavu. Sundat hlavy a zarovnat , zabrousit ventily a samozřejmě motor a součásti zbavit naneseného karbonu. Zkontrolovat minimálně opotřebení vaček a případně dát nové, nebo použít ty pro lepší výkon ( jiné časování a ostrost + zdvih ) vyrábělo se jich dost variant, tak to chce hlavně správně vybrat. Nové rozvody, nové článkové řetězy myjí menší odpor a vyšší přesnost časování. Vyleštit a to důkladně sací a výfukové kanály. Dá se i použít sportovní sání, co se pro tyto motory vyrábělo, nebo si vyrobit vlastní z nerezu. Nové pístní kroužky, případně i písty. Vyúhlovat ojnice. Pokud je třeba nové ojniční a klikové šálky. Vyčistit celou chladící soustavu a případně použít silikonové hadice - to není pro parádu. použít samostatné výfukové svody a nechat upravit a naladit výfuk. Vybrakovat kat a nebo použít jen trubky není ideální. Další odbornější zásahy jsou už spíš laboratorní práce a hraní s naladěním vstřikovací dávky, zapalování apod.
travex píše:nejdal jsem dosel s motorem, ktery oznacuji jako 781.T3 a jeho brutalnejsi verzi 781.T4 - oboje skodovacke motory 1300 ccm, prvni cca 65 kW, druhy 74 kW (pro souteze) nebo az 90 kW (pro kopce).... a co se na nich dela? (v zavorce jsou rozdily pro T4). Vyvazena a lestena klika, lestene ojnice na zakazku, nucene chlazeni dna pistu olejem, (kovane pisty), hlinikova hlava, lestene a zvetsene kanaly v hlave, vetsi ventily, ostra vacka, horcikove kozliky, hlinikove tycky rozvodu, progresivni a silnejsi ventilove pruziny, lestene a licovane sani, slicovane svody (svody namiru z trubek), rozdelovac s upravenou charakteristikou, karburator pierburg (del orto), otevrene sani, odlehcena remenice, lepsi olejova pumpa (mazani se suchou skrini).... na to ze se jedna o skodovacke motory vyjde (v cenach materialu) slabsi provedeni, ktere je pouzitelne pro denni jezdeni na nejakych 40 tisic korun a ostrejsi provedeni vychazi na skoro 70 tisic (s timhle motorem jezdej kamaradi CMP)
diki tomasss, to to je to co potrebujem. podporu a nie tak to som zvedavy alebo si blazen atd.. :good:
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 233
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#31 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od Fritzko »

schvalne by ma zaujimalo kolko ludi uz uspesne v CR /SR konvertovalo k jet na lh jet turbo..?! alebo vsetci mali to ,, stastie´´ ze uz kupili turbo ktore vyslo z fabriky.. pripadne je to hracka pre ludi ,ktori pracuju v ,,obore´´
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#32 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od Sarkasmic »

Tak treba ja mam za sebou konverzi z atmo na turbo, z lh 2.2 na lh 2.4.
Atmosferickou 1.4ku s karbecem posílenou o 13kW, spoustu slepejch uliček na motronicu... atd... A vím co to dá... Vzhledem k tomu co jsi tu psal a já četl,myslím že tvůj čas teprve zraje... Ten motor co máš komplet rozdělej a měř,porovnávej zda se vejdeš do tolerančních rozměrů a opotřebení,dej nový kruhy,nech udělat hlavu. Vyčisti chlazení,mazání. Hlavu si nech snížit,použij nízké těsnění pod hlavu. Ale tak,aby se ti tam vešli ventily. Vyřeš dostatečné chlazení oleje,slícuj sání. Pokud máš karbec,slícuj sání s hlavou,vylešti kanály a sání,s výfukem totéž. Sežen spočítaný svody 4-2-1.... Pokud nepřímej vstřik,jen slícuj sání,nelešti,výfuk stejně jak u karbecu... A ted jsi teprve ve fázi kdy můžeš řešit vačku.... :)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 8

#33 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od moravec »

příznivci k-jet by nešli do lh-jet a naopak, je to totiž něco osobního a ne jen u Volva tedy i u značek Vw, Audi a MB.
sarkasmic ti napsal, že jsi blázen a je to tak. to není myšleno špatně, ale každý z nás, který už má takových podobných projektů za sebou víc, ví o čem mluví, jelikož svým způsobem to bláznovství je. každý kdo ti do tvojeho vlákna něco odepsal, ho tvůj projekt zajímá. a takový projekt si zaslouží fotodokumentaci jak tedy postupuješ.
_________________
valícíse kamení

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#34 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od Sergej »

Fritzko píše: obavam sa,ze ma asi ma nepusti rozpocet, lebo bolo by treba platit za druhy motor, ist pren, menit kabelaz a nakolko sa sam nevyznam tak by to musel robit niekto kto sa vyzna a koho by trebalo za to platit, a potom kto vie v akom stave by bol ten turbo motor.a ja jeden motor uz mam.. takze za cenu druheho motora a nieciju pracu naviac si radej kupim nejake performance diely..
comu som ale stale otvoreny by bol pripad ak by mi z neba spadol B21ET..lebo ked uz mam auto k jet tak nech aj ostane k jet. ale verim vlastne na zazraky?! :unknown:
sranda je ze som v kontakte s chlapikom co tvrdi ze mu doma lezia 4ks B21ET, no zaplat dopravu na slovensko..ved to ma 120-140kg ked nie viac..
Paletova preprava nie je draha, 100kg po europe vyjde na cca 150Eur, urcite sa najde aj za menej.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 233
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#35 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od Fritzko »

teraz vam davam palec hore! :good: este mi povedzte vas nazor na to ci M46+OD,alebo M47.. lebo mam obe akurat u M46 neviem v akom je stave a ako je na tom OD vobec.. ale osobne sa mi viac paci predstava ze by som mohol mackat knoflik a nemusel radit.. i ked cital som ze M46 je tazsia ako M47..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#36 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od Urvanej »

Jediný k čemu se mohu vyjádřit je životnost. M47 se dávala ke slabším motorizacím a pokud se s výkonem dostaneš někam vysoko, nemusí to dlouhodobě přežít. Ale to sis na turbokostkách už přečet ;-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 8

#37 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od moravec »

46 je na váhu těžší než 47, to je pravda. 46 je bezvadná snese toho hodně pokavad neklouže pětka a zpátečka. když jezdim na rychlost předjíždění , tak řadim pětku až ve 120 s vědomím, že mám dvě převodovky v zásobě. raději ale jezdím se 47 na pohodu.
_________________
valícíse kamení

GDPR_user

#38 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od GDPR_user »

M90 nebo Getrag vše ostatní dříve nebo později chcípne.

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 8

#39 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od moravec »

ale on to má na vyzkoušení, převody může zkoušet později
_________________
valícíse kamení

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 233
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#40 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od Fritzko »

moravec píše:46 je na váhu těžší než 47, to je pravda. 46 je bezvadná snese toho hodně pokavad neklouže pětka a zpátečka. když jezdim na rychlost předjíždění , tak řadim pětku až ve 120 s vědomím, že mám dvě převodovky v zásobě. raději ale jezdím se 47 na pohodu.
ale funcknost M46 zistim asi az vtedy ak ju nahodim do auta.. OD detto.. ?! alebo da sa to aj nejak ak je mimo auta,ze zhodim dekel a pozrem dnu?
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 8

#41 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od moravec »

správnou funkčnost asi až na autě při zátěži. pokavad rozebereš OD, tak to budeš muset minimálně zpět přetěsnit. což je rychlejší to tam šoupnout a vyzkoušet.
_________________
valícíse kamení

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 233
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#42 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od Fritzko »

moravec píše:správnou funkčnost asi až na autě při zátěži. pokavad rozebereš OD, tak to budeš muset minimálně zpět přetěsnit. což je rychlejší to tam šoupnout a vyzkoušet.
no a v pripade ze moja m46 bude k.o. verim ze u vas v CR sa najde nieco pouzitelne..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 8

#43 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od moravec »

tak či onak tu převodovku budeš muset vyzkoušet a nejlépe v autě, kterýho se někdo zbavuje
_________________
valícíse kamení

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#44 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od gusto »

Ja ti aj tak radím zohnať B230FT, máš zaručený výkon aj bez úprav. Na naladenie atmosféry treba skúsenosti a mravenčiu prácu, strojovú dielňu so šikovným majstrom, plus pracné zháňanie ťažko dostupných a drahých špeciálnych dielov. A keď sa ti to aj podarí dotiahnuť do konca, tak ten výkon nebude prevažovať nad charakterom motora, ktorý pre jazdu v premávke bude viac otrava, ako pôžitok.
Ale rozhodnutie je aj tak na tebe. :beer:
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#45 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od LukášM »

Urvanej píše:LukášM: komu jsi svěřil kliku? Nechával si jí jen stočit a vyvážit nebo si i měnil zdvih?
Mam něco podobnýho v plánu, protože co sem měl použitý kliky v ruce tak už byly trochu ojetý a když už by šla na "opravu" tak proč už to nevzít z gruntu.
Ahra z Hradce, dělají mi tam výbrusy a kliky na motorky, vždy spokojenost. Klika se nechávala brousit, bez úprav.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 233
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#46 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od Fritzko »

je nejaky sposob ako by som mohol na B23E docielit aby to pekne zabralo od nizsich otacok? neovplyvnuje tot nahodou vacka? ak ano podla coho vyberat?

je mi jasne ze nemozem porovnavat diesel a benzin,ale ked som prilezitoste jazdieval na v70 2,5tdi, tak tam sa mi to velmi pacilo ako to oprelo do sedacky..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#47 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od LukášM »

:shock: :o Leda změnit objem a zdvih motoru :D
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 233
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#48 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od Fritzko »

i ked je mi jasne ze Nm a kW narastaju s otackami..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#49 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od tomasss »

Tyhle tvoje slepy vystrely do tmy mne fakt bavej...z nich usuzuju ze zadnou ze zde doporucovanejch knih (napriklad Mackerle je fakt dobrej) jsi zatim neprelouskal. Takze ti prozradim, ze na rozdil od turbiny to u atmosfery fakt neni o tom pohrat si s jednim sroubkem aby to jelo. Tech sroubecku je mnoho a navzajem se ovlivnujou, a bez zakladniho povedomi nema moc smysl se ptat na jeden z nich, protoze ziskana odpoved ti bude bez tveho uvazeni vlivu na ostatni sroubecky stejne nanic.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 233
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#50 turbo / karburator/atmosfera

Příspěvek od Fritzko »

tomasss píše:Tyhle tvoje slepy vystrely do tmy mne fakt bavej...z nich usuzuju ze zadnou ze zde doporucovanejch knih (napriklad Mackerle je fakt dobrej) jsi zatim neprelouskal. Takze ti prozradim, ze na rozdil od turbiny to u atmosfery fakt neni o tom pohrat si s jednim sroubkem aby to jelo. Tech sroubecku je mnoho a navzajem se ovlivnujou, a bez zakladniho povedomi nema moc smysl se ptat na jeden z nich, protoze ziskana odpoved ti bude bez tveho uvazeni vlivu na ostatni sroubecky stejne nanic.
mackerleho som pravdupovediac zbezne prehebol. a co ma zaujalo som si precital cele, momentalne citam knihu o k jet a to citam komplet cele.. nazvi to ako chces aj slepe vystrely . ja tomu hovorim zbieranie informacii.. :wink:
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“