Volvo 264, ministerstvo obrany DDR

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 12 roků 4 měsíce

#1 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR

Příspěvek od spartakfreund »

Zdravím všechny VOLVO-fandy...mám jeden takový problém. Na dvoře mi stojí Volvo 264, 2,7 l, které nejede :( ...zkoušeli jsme ledasco a myslím, že nejsme s kolegou úplní mimoni a "pár" veteránů jsme již udělali, ale nějak se nedaří..zřejmě nějaká závada v čerpadle...nemáte s tímto vozem/motorizací nějaké zkušenosti? Původní majitel říkal, že to do poslední chvíle jelo, ale pak se mu podařilo jet nějaký kus bez vody a od té doby to nejde...nebyla by i nějaká dokumentace, alespoň k motoru a palivovému systému? Jedná se totiž o vcelku raritní kus, používal ho ministr obrany DDR za vlády E.Honeckera (na ty SPZ nekoukejte:) )...originální video tohoto vozu z dob jeho slávy mohu zaslat, na nahrání sem je moc velké..díky Jirka
Přílohy
P1130113 (2).JPG
P1130112 (2).JPG
P1130112 (2).JPG (117.77 KiB) Zobrazeno 2377 x

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#2 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR

Příspěvek od yoby »

Vítej, pěkný autíko :good: kdybys měl vyplněný podpis a bydliště dle pravidel, určitě by tě někdo nasměroval na někoho v blízkosti, kdo pomůže
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#3 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR

Příspěvek od tomasss »

Zkusenosti mame :) tlak paliva mate? obe cerpadla vrci?

Obrázek

Obrázek
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 12 roků 4 měsíce

#4 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR

Příspěvek od spartakfreund »

Díky moc! No, obě čerpadla vrčí, nějaký benzín tam jde, protože motor naskočí, ale drží jen vysoké otáčky, tak kolem 2.000 1/min. Jinak je chod nepravidelný a při menších ot. zhasne...nejde nám to vyladit, asi je to na nás moc nóbl motor:) ...ne vážně, pokud by někdo mohl pomoci radou či tipem, kde by mohl být zakopán pes, budu rád. Vůz stojí mezi Poděbrady a Jičínem...díky Jirka

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#5 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR

Příspěvek od LukášM »

Pokud byl motor bez vody, tak to mělo nějakou příčinu a možná i důsledek. Co vodní pumpa a teplotní čidlo?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 12 roků 4 měsíce

#6 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR

Příspěvek od spartakfreund »

souhlasím, ale to je snad v pořádku. Nebo je tam nějaká zapeklitá souvztažnost v elektronice? Stále si říkám, že to vypadá na problém s řízením dávky paliva....teď ale jde o to, kde začít a jaké úskalí tyto motory mají...díky

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#7 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR

Příspěvek od Drtic »

Mechanicke vstrikovani - trysky oteviraji tlakem paliva, myslim ze hodnotu jsem tu nekde psal, kdyz jsem menil vstriky na B200E - Stejny system. Hledej info o Bosch K-Jetronic. Trysky vyndat a odzkouset na jaky tlak otevrou.
Na spodnim obrazku ta velka soucastka c. 40 - regulator tlaku paliva. Uvnitr je bimetalovy pasek, ktery zvysuje tlak paliva za studena. Nastartovanim se zapne jeho vyhrivani a postupne se tlak snizuje - skontroluj funkcnost. Jinak u tohoto systemu je celkem dulezite dodrzet tlak paliva na vstrikach v mezich, protoze je na nem zavisle jejich otevirani. Presne hodnoty tu ale ted nemam, kdyz bys chtel, asi bych to nekde vyhrabal - Ja to jednou seridil a od te doby to proste funguje a na nic se nemusi sahat :beer:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR

Příspěvek od pekelnik »

ahoj, vítej na fóru. Poprosil bych to video poslat přes uschovnu na: hofmann.corno@post.cz

jinak s tím motorem... Zkus se zeptat Sorela třeba přes soukromou zprávu, ten dělá ty mototry skutečně dobře. mně dělal 262 a chystám pro něj časem i motor z mojí 264. Nenapsal bych k tomu větší moudro, než kolega Drtic. Taky machr na PRV šestiválce :good:
ale na to video bych mrknul rád.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#9 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR

Příspěvek od Drtic »

To zase takova moudra nejsou, ale diik :oops:
Taky se podivej na startovaci trysku (obrazek c.8) , jestli nepropousti pri zavreni..
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#10 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR

Příspěvek od jojo »

PRVčka jsou na vodu dost citlivý, takže pokud to jelo bez vody, může to s tím taky souviset.
Pravda je, že prvotně bych ale taky hledal v K jetroniku. Pouze je třeba vyloučit tu vodu.
Taky bych poprosil o zaslání odkazu na tu úschovnu... :oops:
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 440
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Bruntál
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

#11 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR

Příspěvek od Thorsten »

Ahoj Jirko, jsi třetí majitel auta Volvo 264 zde na klubu o kterých vím.
(určitě jsou ještě někde nějaké)

Auto je nádherné a vzácné, podle slov to zní tak, že je auto v dobrých rukou.

Až se seznámíš s dalšími Volvo maniaky na nějakém Volvo srazu, zjistíš, že je zde super parta lidí, kteří rádi pomůžou a poradí.

Zdravím do Brna, Ostravy, Prahy, Havl Brodu a okolí.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“