Volvo 264, ministerstvo obrany DDR
- Autor
- Zpráva
#1 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR
Zdravím všechny VOLVO-fandy...mám jeden takový problém. Na dvoře mi stojí Volvo 264, 2,7 l, které nejede ...zkoušeli jsme ledasco a myslím, že nejsme s kolegou úplní mimoni a "pár" veteránů jsme již udělali, ale nějak se nedaří..zřejmě nějaká závada v čerpadle...nemáte s tímto vozem/motorizací nějaké zkušenosti? Původní majitel říkal, že to do poslední chvíle jelo, ale pak se mu podařilo jet nějaký kus bez vody a od té doby to nejde...nebyla by i nějaká dokumentace, alespoň k motoru a palivovému systému? Jedná se totiž o vcelku raritní kus, používal ho ministr obrany DDR za vlády E.Honeckera (na ty SPZ nekoukejte:) )...originální video tohoto vozu z dob jeho slávy mohu zaslat, na nahrání sem je moc velké..díky Jirka
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3677
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#2 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR
Vítej, pěkný autíko kdybys měl vyplněný podpis a bydliště dle pravidel, určitě by tě někdo nasměroval na někoho v blízkosti, kdo pomůže
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR
Zkusenosti mame tlak paliva mate? obe cerpadla vrci?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#4 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR
Díky moc! No, obě čerpadla vrčí, nějaký benzín tam jde, protože motor naskočí, ale drží jen vysoké otáčky, tak kolem 2.000 1/min. Jinak je chod nepravidelný a při menších ot. zhasne...nejde nám to vyladit, asi je to na nás moc nóbl motor:) ...ne vážně, pokud by někdo mohl pomoci radou či tipem, kde by mohl být zakopán pes, budu rád. Vůz stojí mezi Poděbrady a Jičínem...díky Jirka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1905
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#5 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR
Pokud byl motor bez vody, tak to mělo nějakou příčinu a možná i důsledek. Co vodní pumpa a teplotní čidlo?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#6 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR
souhlasím, ale to je snad v pořádku. Nebo je tam nějaká zapeklitá souvztažnost v elektronice? Stále si říkám, že to vypadá na problém s řízením dávky paliva....teď ale jde o to, kde začít a jaké úskalí tyto motory mají...díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#7 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR
Mechanicke vstrikovani - trysky oteviraji tlakem paliva, myslim ze hodnotu jsem tu nekde psal, kdyz jsem menil vstriky na B200E - Stejny system. Hledej info o Bosch K-Jetronic. Trysky vyndat a odzkouset na jaky tlak otevrou.
Na spodnim obrazku ta velka soucastka c. 40 - regulator tlaku paliva. Uvnitr je bimetalovy pasek, ktery zvysuje tlak paliva za studena. Nastartovanim se zapne jeho vyhrivani a postupne se tlak snizuje - skontroluj funkcnost. Jinak u tohoto systemu je celkem dulezite dodrzet tlak paliva na vstrikach v mezich, protoze je na nem zavisle jejich otevirani. Presne hodnoty tu ale ted nemam, kdyz bys chtel, asi bych to nekde vyhrabal - Ja to jednou seridil a od te doby to proste funguje a na nic se nemusi sahat
Na spodnim obrazku ta velka soucastka c. 40 - regulator tlaku paliva. Uvnitr je bimetalovy pasek, ktery zvysuje tlak paliva za studena. Nastartovanim se zapne jeho vyhrivani a postupne se tlak snizuje - skontroluj funkcnost. Jinak u tohoto systemu je celkem dulezite dodrzet tlak paliva na vstrikach v mezich, protoze je na nem zavisle jejich otevirani. Presne hodnoty tu ale ted nemam, kdyz bys chtel, asi bych to nekde vyhrabal - Ja to jednou seridil a od te doby to proste funguje a na nic se nemusi sahat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1489
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#8 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR
ahoj, vítej na fóru. Poprosil bych to video poslat přes uschovnu na: hofmann.corno@post.cz
jinak s tím motorem... Zkus se zeptat Sorela třeba přes soukromou zprávu, ten dělá ty mototry skutečně dobře. mně dělal 262 a chystám pro něj časem i motor z mojí 264. Nenapsal bych k tomu větší moudro, než kolega Drtic. Taky machr na PRV šestiválce
ale na to video bych mrknul rád.
jinak s tím motorem... Zkus se zeptat Sorela třeba přes soukromou zprávu, ten dělá ty mototry skutečně dobře. mně dělal 262 a chystám pro něj časem i motor z mojí 264. Nenapsal bych k tomu větší moudro, než kolega Drtic. Taky machr na PRV šestiválce
ale na to video bych mrknul rád.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#9 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR
To zase takova moudra nejsou, ale diik
Taky se podivej na startovaci trysku (obrazek c. , jestli nepropousti pri zavreni..
Taky se podivej na startovaci trysku (obrazek c. , jestli nepropousti pri zavreni..
#10 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR
PRVčka jsou na vodu dost citlivý, takže pokud to jelo bez vody, může to s tím taky souviset.
Pravda je, že prvotně bych ale taky hledal v K jetroniku. Pouze je třeba vyloučit tu vodu.
Taky bych poprosil o zaslání odkazu na tu úschovnu...
Pravda je, že prvotně bych ale taky hledal v K jetroniku. Pouze je třeba vyloučit tu vodu.
Taky bych poprosil o zaslání odkazu na tu úschovnu...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 440
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#11 Volvo 264, ministerstvo obrany DDR
Ahoj Jirko, jsi třetí majitel auta Volvo 264 zde na klubu o kterých vím.
(určitě jsou ještě někde nějaké)
Auto je nádherné a vzácné, podle slov to zní tak, že je auto v dobrých rukou.
Až se seznámíš s dalšími Volvo maniaky na nějakém Volvo srazu, zjistíš, že je zde super parta lidí, kteří rádi pomůžou a poradí.
Zdravím do Brna, Ostravy, Prahy, Havl Brodu a okolí.
(určitě jsou ještě někde nějaké)
Auto je nádherné a vzácné, podle slov to zní tak, že je auto v dobrých rukou.
Až se seznámíš s dalšími Volvo maniaky na nějakém Volvo srazu, zjistíš, že je zde super parta lidí, kteří rádi pomůžou a poradí.
Zdravím do Brna, Ostravy, Prahy, Havl Brodu a okolí.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 20 Odpovědi
- 3234 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mates
-
- 3 Odpovědi
- 1631 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VanThomas
-
- 27 Odpovědi
- 6188 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pišta...
-
- 9 Odpovědi
- 1274 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 181 Odpovědi
- 16141 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci