D24 - potká se?

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1 D24 - potká se?

Příspěvek od Urvanej »

Zajímalo by mě, zda se etalon mezi pohonnými jednotkami potká, pokud praskne rozvodový řemen.
A pokud by někdo věděl, jak moc časově náročné je vyměnit komplet rozvody včetně čerpadla a seřídit ventily.
Mam možnost relativně pěknou dvojku(zatim jen podle fotek), ale o rozvodech nejsou žádné informace a o ventilech taky ne, tak bych rád věděl, za kolik do toho ještě případně zahučim, když rozv. sada SKF je za 3500, další nevim co bude třeba...
Díky
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 D24 - potká se?

Příspěvek od Ondra. »

potká se. Rozvody vyjdou kolem trojky, atmosféra se napíná přes vodní pumpičku (myslím 20 zubů) jinak je tam ještě vodící kladka a přední a zadní řemen. Já mam mechanika co mi dělal rozvody 2x a udělal je dobře za cca 600 kč ale ani jednou mi správně nenastavil čerpadlo, s tim sem pak musel jinam
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

mce
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 81
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 245 GL
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 D24 - potká se?

Příspěvek od mce »

dobrej dotaz,
odhodlan se pridat ke kontrole/serizeni rozvodu/ventilu , muzeme pak ve dvou pozadat o skupinovou slevu.

ja mel zatim smulu jenom na ty co se jako znalci akorat tvarili :)
_________________
245GL,1982,D24

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 D24 - potká se?

Příspěvek od Urvanej »

Tajně jsem doufal, že se nepotká, nicméně pokud to auto vezmu, tak musim minimálně ty rozvody s pumpou nechat udělat.
Skupinovou slevu u Marry nedostanem, spíš přirážku, neví kde mu hlava stojí. :-) Jestli mě neveme, tak zkusim nějakej lokální servis, nebo T6R.
Od Prahy na západ nikdo osvědčenej neni, aspoň tady na foru se o nikom nemluví :-( , tak neni zbytí...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#5 D24 - potká se?

Příspěvek od kV8ba »

Lokální servisy bych vybíral hodně obezřetně... napadá mi snad jedině Černík http://www.cernikplzen.cz/
Popřípadě pokud jsi šikovnej a troufáš si, tak výměnu řemenů a vodní pumpy zvládneš s pomocí servisního manuálu i sám. :) Pak jen u někoho doladit předvstřik a jezdíš...
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 D24 - potká se?

Příspěvek od Urvanej »

Rozvody jsem už u Regaty měnil i sám, ale právě kuli tomu předvstřiku se toho bojim... rozladim to a nikam nedojedu na doštelování :-(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#7 D24 - potká se?

Příspěvek od LukášM »

Každý diesel servis to zvládne bez problémů, nechápu proč všichni na takovouhle práci hledají Volvo servis :D
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

mce
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 81
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 245 GL
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 D24 - potká se?

Příspěvek od mce »

LukášM píše:Každý diesel servis to zvládne bez problémů, nechápu proč všichni na takovouhle práci hledají Volvo servis :D

Tak tohle je rada "nad zlato". Kazdy servis to urcite neudela. Spis myslim ze temer kazdy servis zvladne nechat si zaplatit, za to ze to zkusi. A mozna objevi furu dalsich veci, ktery je "potreba" povymenovat :)

Ja akorat muzu vyjmenovat servisy se kterymi mam zkusenost spatnou, ale radeji po SZ ...
_________________
245GL,1982,D24

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#9 D24 - potká se?

Příspěvek od Urvanej »

LukášM píše:Každý diesel servis to zvládne bez problémů, nechápu proč všichni na takovouhle práci hledají Volvo servis :D
Nepotřebuju volvoservis ale ověřenej servis, kterej mi někdo ze známých uživatelů fóra doporučí.

BTW na rozvody na D24 ve 240 nemusí motor ven, že ne. :angel:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#10 D24 - potká se?

Příspěvek od LukášM »

mce píše:
Tak tohle je rada "nad zlato". Kazdy servis to urcite neudela. Spis myslim ze temer kazdy servis zvladne nechat si zaplatit, za to ze to zkusi. A mozna objevi furu dalsich veci, ktery je "potreba" povymenovat :)

Ja akorat muzu vyjmenovat servisy se kterymi mam zkusenost spatnou, ale radeji po SZ ...
Pokud nezvládne diesel servis základní nastavení vstřiků a mechanického čerpadla, tak pak to není diesel servis, ale banda neschopných "mechaniků".
S rozvodama je to úplně stejné. Klidně to napiš, ať všichni vědí, kam nejezdit a hlavně napiš konkrétní zkušenosti.

Jinak na diesel servisy máme na táborsku vážně štěstí. Dva s velmi dlouhou tradicí a opravdu profesionálními službami.


http://www.autodieseltabor.cz/index.php?p=1

http://www.dieselservice.cz/index.html
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#11 D24 - potká se?

Příspěvek od LukášM »

Urvanej píše: BTW na rozvody na D24 ve 240 nemusí motor ven, že ne. :angel:
Místa je všude dostatek :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

mce
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 81
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 245 GL
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 D24 - potká se?

Příspěvek od mce »

OK tedy:

1) ja uz bych se vyhnul Marrovi: prosakovala mi vodni pumpa, po jeho zasahu - vymene pumpy a preventivne i termostatu se motor prehriva, v podstate me donutil koupit a vymenit chladic(malinko narezly ale veci to nepomohlo), puvodni dily mi nevratil(krome chladice samotneho), jim rozhozeny predvstrik mi opravil tim ze povolil a posunul nahon vstrikovaciho cerpadla... navic mi v motoru zustala jeho baterka :)

=takhle zacaly moje problemy=

2) http://www.autorava.cz/ taky nebrat - jednani celkem slusne - prvni serizeni za cca 1000 Kc - vysledek daleko horsi, pry kvuli tomu co napachal Marra - rozhozeny zakladni predvstrik a musi na stolici - druhe serizeni - rozebrat - repase - cisteni/serizeni vstriku a buhvi s cim vsim si hrali - nakonec spalene rele zhaveni - vymeneno za jine vadne - cyklovac/ostrikovac mi prestal fungovat - auto kourilo jak blazen, vybec nezhavilo - ucet jako za dovolenou u more - auto zpraseny

=celkovy vysledek je ze rele jsem si spravil sam, vymenil vsechny zhavici svicky, utahl hadice prepadu a auto ted aspon slusne startuje - spotreba je o litr vyssi - motor jede za studena nepravidelne - asi vysledek cisteni/serizeni vstriku odborniky z autorava. zkusil jsem zkontrolovat rysky na kolech nahonu cerpadla a na setrvacniku, vubec to nedpovida servisnimu manualu... musim na emise, takze pokud vysledek nebude ok, pisu na Autorava stiznost do Bosche.

mimochodem, pokud sundam vicko pro doliti oleje za behu motoru, je normalni pravidelny tupy bouchani ?
_________________
245GL,1982,D24

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#13 D24 - potká se?

Příspěvek od LukášM »

Tak to je velmi smutná zkušenost :(

Jen pro info, kolik stojí servis v DIP servisu :)

"Dobrý den,

vyzkoušení a seřízení vstřiků 500,- a seřízení čerpadla 800,- a pokud
by jste chtěl nový termočlánek, tak cena by se zjistila podle
čerapadla, je několik druhů. Pokud by jste měl ještě nějaký dotaz, tak
napište. Nebo volejte 777287328

Děkujeme za Váš zájem

S pozdravem
J. Plocha
DIP Service "
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#14 D24 - potká se?

Příspěvek od Ondra. »

Hele komplet rozvody by tě udělal pan Pilný u nás v Holýšově, ten ty motory umí, já k němu vždycky jezdim na seřízení toho čerpadla :D účtuje si kolem 350 za hodinu a asi nebude rád když mu přivezeš svoje řemeny. A co vim tak Richard si chválil někoho v Liticích co zná D24.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

veetec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 228
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 GL, B230F, 1989
Bydliště: Nižbor

#15 D24 - potká se?

Příspěvek od veetec »

ahoj,
taky hledám někoho šikovnýho a znalýho na etalony - nejradši v blízkém okolí Prahy a Berouna. Chtěl bych si nechat posoudit ropuchu po svém loňském extempore...j estli ji stojí za to ještě resuscitovat... sice jezdí i startuje, ale za studena rozhodně na méně válců a než se trochu ohřeje, tak bílej dým s trvanlivostí cca 10 minut... a plive olej do karteru nebo kam...

V.
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#16 D24 - potká se?

Příspěvek od LukášM »

veetec píše:ahoj,
taky hledám někoho šikovnýho a znalýho na etalony - nejradši v blízkém okolí Prahy a Berouna. Chtěl bych si nechat posoudit ropuchu po svém loňském extempore...j estli ji stojí za to ještě resuscitovat... sice jezdí i startuje, ale za studena rozhodně na méně válců a než se trochu ohřeje, tak bílej dým s trvanlivostí cca 10 minut... a plive olej do karteru nebo kam...

V.
Co se ti přihodilo, od kdy se motor tak chová?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

veetec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 228
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 GL, B230F, 1989
Bydliště: Nižbor

#17 D24 - potká se?

Příspěvek od veetec »

ále zamotaná historie...


vloni při sněhové kalamitě (asi shoda náhod) mi praskla trubička přívodu paliva do vstřiku posledního válce a já to nějak nepoznal - jsem hluchej jak poleno a jezdil jsem ve 20 cm sněhu. Bohužel jsem takhle vyjel 3 nádrže než jsem se všiml (ano, jsem idiot), pak to dal nějak Adam dohromady - vyměnil trubičku čerpadlo-vstřik a a vše se zdálo být OK. Jenže nebylo. Za pár dní to začalo zase kašlat a tuším, že se propálilo těsnění pod hlavou. Trochu se to asi pokroutilo, takto Adam s Ferym rozdělali a nechali srovnat a vyměnili, co mysleli že je třeba... asi i ventily na tom posledním válci. A protože to pak plivalo olej do filtru, tak to tam Adam nějak zbastlil, aby se nezasíral filtr, no a od té doby to sice startuje, jezdí, ale s výše popsanými neduhy, A protože je čím dál chladněji a startuje to čím dál méně ochotně, resp. ty válce, co tomu při startu chybí, se chytají stále neochotněji... chtěl bych požádat někoho, kdo se tomu opravdu věnuje, jestli by to neuměl skouknout. Prý jsou asi připečené kroužky... Adamovi se do toho už moc nechce (dieselům se doteď moc nevěnoval, )Fery už se s ním asi nekamarádí, tak hledám někoho dalšího...

kdybste o někom věděli...

dík, V.
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#18 D24 - potká se?

Příspěvek od Ondra. »

hele a co zkusit travexe??? On ty motory dobře znal i když to není automechanik :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#19 D24 - potká se?

Příspěvek od Urvanej »

Tak dotaz je už pasé, auto mi o jeden pitomej den vyfoukli...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#20 D24 - potká se?

Příspěvek od LukášM »

Urvanej píše:Tak dotaz je už pasé, auto mi o jeden pitomej den vyfoukli...
Jaké to bylo auto?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#21 D24 - potká se?

Příspěvek od kV8ba »

_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#22 D24 - potká se?

Příspěvek od Urvanej »

nene, bila bílá, a bohužel už ti ho ani nemůžu ukázat, protože ten člověk byl tak aktivní, že už to všude smazal...
EDIT: tak našel, ale nevim jak dlouho tam bude:
http://auto.bazos.cz/inzerat/11651893/volvo-240-kombi.php
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#23 D24 - potká se?

Příspěvek od LukášM »

Tak to je velká škoda, moc si váhal :Search:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#24 D24 - potká se?

Příspěvek od Urvanej »

No bohužel sem ani neváhal, hnedka jak jsem ji objevil, tak jsem se domluvil na dnešek, ale bylo to v pondělí a někdo jinej byl holt rychlejší :(
Já se holt nemůžu přes tejden utrhnout na vejlet...
Popis co mi k tomu napsal vypadal velice slibně:
Před rokem jsem nechával dělat brzdy, je to sice už rok, ale brzdí stále skvěle, motor se nenechá vůbec přemlouvat a naskočí vždycky na první pootočení, kastle je hezká, není nikde prorezlá jen pár malých puchýřků, lak je původní, když otevřu motor, tak je vidět že to nebylo bourané. Jelikož se mi do něj někdo chtěl vloupat, tak nejde zvenku odemknout zámek u řidiče a zadní sklo je vyměněné, protože se tam nedostali a použili nějákou cihlu. Na novém skle byly uhnilé kontakty na vyhřívání, jinak veškerá elektrika funguje jak má. Lehce začíná hučet ložisko v diferenciálu (záležitost 500,-) a nemám středový panel mezi řidičem a spolujezdcem (trošku zručnější truhlář zvládne za hodinu...) To už je ze závad asi všechno, jinak si ho nemůžu vynachválit, dost sem s nim najezdil a dal bych za něj ruku do ohně. Jezdím s ním tak do 8 litrů, ale když jsem jel třeba v zimě na hory, nebo nějákou jinou dálku tak jsem se vešel někam mezi 6-7 litrů. Získal jsem výhodně starou mazdu na plyn, takže si jezdím defakto za 1/2 a volvík mi tu jen tak stojí a zabírá místo, proto prodávám...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#25 D24 - potká se?

Příspěvek od Urvanej »

Tak není všem dnům konec, automobil mi vyfoukl překupník, na kterého mi dal Marra kontakt. Vozidlo je nyní nabízeno bez příslušenství za překrásných 25tis(původní majitel mi ho v tomto stavu nabídl za 16).
Jedinou pozámku kterou jsem nasbíral ke stavu je, že opěrky neodpovídají roku výroby, nic jinýho nevim. Neměl by někdo dvojek znalý chuť vůz více zkritizovat podle fotek z hlediska původnosti? Pokud bychom se s kritikem pak někde potkali, tak tekutá odměna budiž mu trestem. :-)
ODKAZ

Děkuji předem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“