Nevím si rady
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#1 Nevím si rady
Prosím o radu.
Přišla doba kdy je potřeba na dvojce zase lecos udělat. Jsem trochu bezradnej, ve stavu v jakým je má dle mýho cenu tak 10000+ přepis. Já nevím jestli do toho nechat investovat (sám si dokážu udělat minimum věcí, resp dokážu lecos, ale výsledky bejvají všelijaký) nebo to posunout někomu kdo se o to dokáže starat. Navíc pro ní nemam ani garáž. Cenu kterou jsem tak nějak odhadnul aby se mi to auto zase líbilo je mezi 20000-30000. Otázkou na kteoru každou chvíli mám jiný názor je, zda to do konkrétní dvojky která nikdy nebude veteránem a bude stát venku a jezdit denně dát, nebo jí dát pryč a koupit si možná ani ne Volvo (peníze které jsem spočítal jsem schopnej ušetřit cca za půl roku).
Záludnosti:
Začínající koroze, není to nic tragickýho kromě pátých dveří který kvetou dost, fachman to zkouknul a vyhodnotil hrubým nástřelem na 10 000, osobně počítám spíš do 15 000
Motor- sice je to D24 ale i ta by měla mít lepší chod a výkon, poslední dobou to dělá neuvěřitelný zvuky a pazvuky (v otáčkách, možná to bude jen dirka ve vejfuku zatím jsem blíž nezkoumal), šla nahoru spotřeba. V -15 jsem nenastartoval, kolem 0 mam problémy, oleje dolejvám tak 1 l za 2500 (což docela jde), s Tomem jsme počítali 8000 materiál jen motor přetěsnit a já mam obavu že až to rozebereme tak nezůstaneme jen u přetěsňování. Do rozvodů chybí ještě 30 000.
Mam nový všechny destičky a zase jinou vývěvu, docela to brzdí ale vadne (to už asi jinak nebude)
Nivomaty jsou po smrti- možná vím o nivomatech za 3500 kus ale otázka je kdyby to klaplo, aby nebyla netěsnost jinde v soustavě a to fakt řešit nechci nebo tam vrazit obyč tlumiče s tim že prdel bude sedět
Čelní sklo mi sjelo po lepidle, sice mi do budky nezatejká ale sebou to vyštíplo lištu, sice to nebude kdoví jaká investice ale bude...
A pak jsou tu další věci kterým moc nerozumím ale mam tušení že taky přijdou, repase přední nápravy, zavěšení motoru, různý silentbloky
Takže stále jsem se nerozhodnul jestli to dát pryč nebo něco dělat i za cenu že si na to vezmu půjčku (měsíčně fakt víc než 5000 dát na stranu nemůžu a to jen za předpokladu že vše ostatní půjde lehce). Zase nechci po tý dvojce zázraky, nebudu s ní lítat denně desítky kilometrů (ročně najedu tak 12000- 15000) ani že mi to bude jezdit 150 km/h, ale na druhou stranu bude stát venku a potřebuju aby mi každej den odvezla 8 km do práce, 20 km na trénink 2x týdně, 40 km na zápas 1x týdně, do toho nějakej čundr a sraz a abych se nemusel panicky bát nasolených silnic. Za těhle okolností by asi bylo rozumný pořídit jiný přibližovadlo, ale já prostě ke dvojce mam vztah a mám předtuchu že když bych jí dal teď pryč tak za rok, za 5 nebo za deset let bych chtěl zas koupit pěknou dvojku za pěknou cenu a to bude pořád větší problém (nedostatek pěkných kousků+ zlatokopové). A úplně poslední faktor je jak dlouho mi ještě budou trpět byrokrati provoz takhle neekologickýho auta!
Prosím vaše názory, protože já fakt nevím
Přišla doba kdy je potřeba na dvojce zase lecos udělat. Jsem trochu bezradnej, ve stavu v jakým je má dle mýho cenu tak 10000+ přepis. Já nevím jestli do toho nechat investovat (sám si dokážu udělat minimum věcí, resp dokážu lecos, ale výsledky bejvají všelijaký) nebo to posunout někomu kdo se o to dokáže starat. Navíc pro ní nemam ani garáž. Cenu kterou jsem tak nějak odhadnul aby se mi to auto zase líbilo je mezi 20000-30000. Otázkou na kteoru každou chvíli mám jiný názor je, zda to do konkrétní dvojky která nikdy nebude veteránem a bude stát venku a jezdit denně dát, nebo jí dát pryč a koupit si možná ani ne Volvo (peníze které jsem spočítal jsem schopnej ušetřit cca za půl roku).
Záludnosti:
Začínající koroze, není to nic tragickýho kromě pátých dveří který kvetou dost, fachman to zkouknul a vyhodnotil hrubým nástřelem na 10 000, osobně počítám spíš do 15 000
Motor- sice je to D24 ale i ta by měla mít lepší chod a výkon, poslední dobou to dělá neuvěřitelný zvuky a pazvuky (v otáčkách, možná to bude jen dirka ve vejfuku zatím jsem blíž nezkoumal), šla nahoru spotřeba. V -15 jsem nenastartoval, kolem 0 mam problémy, oleje dolejvám tak 1 l za 2500 (což docela jde), s Tomem jsme počítali 8000 materiál jen motor přetěsnit a já mam obavu že až to rozebereme tak nezůstaneme jen u přetěsňování. Do rozvodů chybí ještě 30 000.
Mam nový všechny destičky a zase jinou vývěvu, docela to brzdí ale vadne (to už asi jinak nebude)
Nivomaty jsou po smrti- možná vím o nivomatech za 3500 kus ale otázka je kdyby to klaplo, aby nebyla netěsnost jinde v soustavě a to fakt řešit nechci nebo tam vrazit obyč tlumiče s tim že prdel bude sedět
Čelní sklo mi sjelo po lepidle, sice mi do budky nezatejká ale sebou to vyštíplo lištu, sice to nebude kdoví jaká investice ale bude...
A pak jsou tu další věci kterým moc nerozumím ale mam tušení že taky přijdou, repase přední nápravy, zavěšení motoru, různý silentbloky
Takže stále jsem se nerozhodnul jestli to dát pryč nebo něco dělat i za cenu že si na to vezmu půjčku (měsíčně fakt víc než 5000 dát na stranu nemůžu a to jen za předpokladu že vše ostatní půjde lehce). Zase nechci po tý dvojce zázraky, nebudu s ní lítat denně desítky kilometrů (ročně najedu tak 12000- 15000) ani že mi to bude jezdit 150 km/h, ale na druhou stranu bude stát venku a potřebuju aby mi každej den odvezla 8 km do práce, 20 km na trénink 2x týdně, 40 km na zápas 1x týdně, do toho nějakej čundr a sraz a abych se nemusel panicky bát nasolených silnic. Za těhle okolností by asi bylo rozumný pořídit jiný přibližovadlo, ale já prostě ke dvojce mam vztah a mám předtuchu že když bych jí dal teď pryč tak za rok, za 5 nebo za deset let bych chtěl zas koupit pěknou dvojku za pěknou cenu a to bude pořád větší problém (nedostatek pěkných kousků+ zlatokopové). A úplně poslední faktor je jak dlouho mi ještě budou trpět byrokrati provoz takhle neekologickýho auta!
Prosím vaše názory, protože já fakt nevím
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#2 Nevím si rady
Myslím že možnosti jsou jen dvě.
Auto postupně opravovat,i když do něj nacpeš postupně 30000Kč budeš mít pak na dlouho klid,ale je to dvojka a bohužel koroze je svině.
Druhá varianta je dle mého rozumnější,dvojku někomu prodat vzít si půjčku,a koupit devítku.
O neVolvo variantách neuvažuj protože cokoliv jiného tě sežere spíše než dvojka.
Auto postupně opravovat,i když do něj nacpeš postupně 30000Kč budeš mít pak na dlouho klid,ale je to dvojka a bohužel koroze je svině.
Druhá varianta je dle mého rozumnější,dvojku někomu prodat vzít si půjčku,a koupit devítku.
O neVolvo variantách neuvažuj protože cokoliv jiného tě sežere spíše než dvojka.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 1
#3 Nevím si rady
auto si nechej !
ten problém s nivomaty by možná šel řešit jejich vyhozením a náhradou za normální pružiny a tlumiče - materiál vyjde cca na 4.000,- (zadní tlumiče Kayaba 2x 960, zadní pružina lsf4295803 2 x 1.090)
držím palce !
ten problém s nivomaty by možná šel řešit jejich vyhozením a náhradou za normální pružiny a tlumiče - materiál vyjde cca na 4.000,- (zadní tlumiče Kayaba 2x 960, zadní pružina lsf4295803 2 x 1.090)
držím palce !
_________________
945, B200FT, M90,´97
(bylo +244GL, B23A, M46,´82 +245, B230A, M47,´85 )
945, B200FT, M90,´97
(bylo +244GL, B23A, M46,´82 +245, B230A, M47,´85 )
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#4 Nevím si rady
člověče to by bylo ideální řešení, bohužel v práci mam smlouvu na dobu určitou a tak se půjčku bojím vzít, nehledě na to že jednu už mám na byt.martinopel píše: Druhá varianta je dle mého rozumnější,dvojku někomu prodat vzít si půjčku,a koupit devítku.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#5 Nevím si rady
příteli ve zbrani...
Dvojku si nechej. je to jak píšeš. Když dvojku prodáš, budeš za pár let stejně chtít jinou. Dokud k ní máš vztah (jako že máš), tak bych to nedělal. Až budeš natuti přesvědčen, že ji nechceš vidět a je to shit pak ji prodej. Nivomaty vyměn za normální tlumiče. koroze se vyskytuje i na novějších vozech a její oprava není až tak drahá, aby se kvůli tomu měnilo auto. Samozřejmě drobnosti, jako sklo atd člověka štvou, ale není to neřešitelné a nemusí se to udělat hned. Silentbloky a věcičky na nápravu bude mít někdo z rozborky, nebo je postupně vyměníš. Na podvozek je spousta neoriginálů, které se dají finančně unést.
s tou garáží je to blbý, takže používej nějaký ty sr...y do nafty, ať ráno nastartuješ a bude to v pohode.
Tvoje 240 je krásný vůz. není to nějaká prorezlá, zanedbaná hyjena, tak se její stav, myslím, vyplatí udržet
držím palce
Dvojku si nechej. je to jak píšeš. Když dvojku prodáš, budeš za pár let stejně chtít jinou. Dokud k ní máš vztah (jako že máš), tak bych to nedělal. Až budeš natuti přesvědčen, že ji nechceš vidět a je to shit pak ji prodej. Nivomaty vyměn za normální tlumiče. koroze se vyskytuje i na novějších vozech a její oprava není až tak drahá, aby se kvůli tomu měnilo auto. Samozřejmě drobnosti, jako sklo atd člověka štvou, ale není to neřešitelné a nemusí se to udělat hned. Silentbloky a věcičky na nápravu bude mít někdo z rozborky, nebo je postupně vyměníš. Na podvozek je spousta neoriginálů, které se dají finančně unést.
s tou garáží je to blbý, takže používej nějaký ty sr...y do nafty, ať ráno nastartuješ a bude to v pohode.
Tvoje 240 je krásný vůz. není to nějaká prorezlá, zanedbaná hyjena, tak se její stav, myslím, vyplatí udržet
držím palce
Naposledy upravil(a) pekelnik dne 29 pro 2009 11:34, celkem upraveno 1 x.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#6 Nevím si rady
Zásadní problém vidím v tom, že není auto kde parkovat!!! Pak mi přijde zcela kontraproduktivní do auta cpát peníze a snažit se ho nějakým způsobem vymazlit
Sám mám 480 v garáži a nechce se mi ven ani když je ošklivě, naštěstí to řeším druhým autem - levným přibližovadlem, neVolvem, kde mi jakákoli újma na tomto vozidle nezpůsobí šok.
Nebudeme si nic nalhávat, ale dvojka už není auto na běžné ježdění, ale auto na milování a piplání se s ní Zcela rozumný se mi zdá návrh Martina, koupit 9xx popř. nějakou 850 Ale dvojku bych klidně někam zaparkoval (kamkoli kde bude pod střechou) a v budoucnu se k ní vrátil.
Sám mám 480 v garáži a nechce se mi ven ani když je ošklivě, naštěstí to řeším druhým autem - levným přibližovadlem, neVolvem, kde mi jakákoli újma na tomto vozidle nezpůsobí šok.
Nebudeme si nic nalhávat, ale dvojka už není auto na běžné ježdění, ale auto na milování a piplání se s ní Zcela rozumný se mi zdá návrh Martina, koupit 9xx popř. nějakou 850 Ale dvojku bych klidně někam zaparkoval (kamkoli kde bude pod střechou) a v budoucnu se k ní vrátil.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#7 Nevím si rady
Ode mně se asi ani jinej názor čekat nedá, ale pokusím se být objektivní.
Dvojku neprodávej z tisíce různých důvodů, ale především proto, že ji nikdy neprodáš tak, haby jsi na tom netratil kalhoty. Pokus se ji někam uložit, značky dej do depozit a (souhlas s Martinoplem) pořiď devítku na běžný ježdění. Časem by jsi opravdu začal shánět jinou dvojku a problém to bude stále větší.
Dvojku neprodávej z tisíce různých důvodů, ale především proto, že ji nikdy neprodáš tak, haby jsi na tom netratil kalhoty. Pokus se ji někam uložit, značky dej do depozit a (souhlas s Martinoplem) pořiď devítku na běžný ježdění. Časem by jsi opravdu začal shánět jinou dvojku a problém to bude stále větší.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#8 Nevím si rady
kolik to uložení a vyzvednutí z depozitu stojí? mam povinný ručení za 3500 ročně a jestli se to vůbec vyplatí..
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#9 Nevím si rady
Uložení 100,- a vyzvednutí zdarma...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 Nevím si rady
Uložení do depozitu stojí 100 kč. Včera jsem to dělal. A pojištění ti přeruší. Na základě zápisu v TP. Ale depozit máš stejně jenom na rok (nebo po prodloužení na rok a půl). Pak musíš značky vyzvednout, dojít na technickou, úspěšně projít a následně je můžeš zase na rok uložit. To mi bylo řečeno na úřadě. Otázka je jestli se to vyplatí a nebylo by lepší sehnat si potvrzení o ekologické likvidaci, auto zrušit, nechat si ho doma, postupně ho dávat dohromady, něco našetřit a pak si sehnat jiné s papírama a přepsat ho.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#11 Nevím si rady
nee. papíry dáš do depozitu za 100kč. necháš je tam, jak dlouho chceš a oni ti to automaticky prodlužují. Nemůžou ti zničit-trvale odhlásit tvůj majetek. Nebo chtít po majiteli, aby doklady vyzvedl a šel na technickou s autem, které má třeba v renovaci (proto má ty doklady v depozitu, že).
Pokud máš nějakou možnost koupit na norm. ježdění 9xx, tak jdi do toho. ale mám dojem, že jsi tu psal, že na další auto nemáš a že že si nechceš brát půjčku, že máš práci na dobu určitou a úvěr na byt. proto jsem nákup DALŠÍHO vozu nenavrhoval
Pokud máš nějakou možnost koupit na norm. ježdění 9xx, tak jdi do toho. ale mám dojem, že jsi tu psal, že na další auto nemáš a že že si nechceš brát půjčku, že máš práci na dobu určitou a úvěr na byt. proto jsem nákup DALŠÍHO vozu nenavrhoval
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 440
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#12 Nevím si rady
Já na to koukám ještě jinak.
Když jsmi mi na Brněnské motortechně popisoval, co vše bylo s tvoji dvojkou dělané za psí kusy, je jasné , že jako veterán v budoucnu bude pořád mrzáček.
Jasně, že dvojky nebudou nikdy v takovém postavení na trhu jako třeba 262 C, ale od té doby, co ji také mám doma, ti rozumím, koukám na ní každý den a prostě to auto miluji.
Takže si myslím, že by jsi ji měl prodat, koupit si 940 kombi a po x letech koupit dvojku s krásnou historii a hlavně z jednoho, pokud možno původního kusu.
Třeba někdo z klubu bude prodávat a nebo, což by bylo zajímavější, sehnat si 264 nebo 265.
Určitě si ji taky zamiluješ.
Když jsmi mi na Brněnské motortechně popisoval, co vše bylo s tvoji dvojkou dělané za psí kusy, je jasné , že jako veterán v budoucnu bude pořád mrzáček.
Jasně, že dvojky nebudou nikdy v takovém postavení na trhu jako třeba 262 C, ale od té doby, co ji také mám doma, ti rozumím, koukám na ní každý den a prostě to auto miluji.
Takže si myslím, že by jsi ji měl prodat, koupit si 940 kombi a po x letech koupit dvojku s krásnou historii a hlavně z jednoho, pokud možno původního kusu.
Třeba někdo z klubu bude prodávat a nebo, což by bylo zajímavější, sehnat si 264 nebo 265.
Určitě si ji taky zamiluješ.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 Nevím si rady
No to bylo dřív, alespoň mi to tak říkali na úřadě, ale dneska je to prý jinak. Po roce ti depozit zruší (asi po písemném upozornění) a musíš začít zase platit povinné ručení a starat se o technickou. Ale jak to funguje v praxi nevím.pekelnik píše:nee. papíry dáš do depozitu za 100kč. necháš je tam, jak dlouho chceš a oni ti to automaticky prodlužují. Nemůžou ti zničit-trvale odhlásit tvůj majetek. Nebo chtít po majiteli, aby doklady vyzvedl a šel na technickou s autem, které má třeba v renovaci (proto má ty doklady v depozitu, že).
Možná, že jenom musíš dojít na úřad s tím, že auto je stále nepoužívané a prodloužit si ten depozit, ale automatické prodloužení prý nefunguje. Je to obrana proti starým třeba už i neexistujícím autům. V žádosti na depozit je kolonka o délce depozitu. Buď rok a nebo prodloužení o šest měsíců.
Žádost tady
Znění vyhlášky:
O dočasné vyřazení může vlastník nebo provozovatel vozidla požádat, nechce-li vozidlo z nějakého důvodu delší dobu provozovat (například sezónní provoz, dlouhodobá oprava). Tato doba nesmí přesáhnout 12 po sobě jdoucích kalendářních měsíců. V odůvodněných případech na žádost vlastníka vozidla lze lhůtu prodloužit, nesmí však přesáhnout 6 měsíců od uplynutí předešlé doby dočasného vyřazení.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#14 Nevím si rady
O dočasné vyřazení může vlastník nebo provozovatel vozidla požádat, nechce-li vozidlo z nějakého důvodu delší dobu provozovat (například sezónní provoz, dlouhodobá oprava). Tato doba nesmí přesáhnout 12 po sobě jdoucích kalendářních měsíců. V odůvodněných případech na žádost vlastníka vozidla lze lhůtu prodloužit, nesmí však přesáhnout 6 měsíců od uplynutí předešlé doby dočasného vyřazení.[/quote]
a když to neudělá?
a když to neudělá?
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#15 Nevím si rady
A když to neudělá,přijde mu doporučenej dopis že jakto že neplatí poviný ručení,zaplat hajzle i s procentama. Tak de covek na urad a tam mu reknou-pane kde máte technickou? Tady uz vam 2 mesice smrdej znacky,který si tu nemůžm nechat...
Jako já a můj polák... Ale zase soused tam má značky už třetí rok a jemu se nic neděje...
Jako já a můj polák... Ale zase soused tam má značky už třetí rok a jemu se nic neděje...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#16 Nevím si rady
Dvojku si stejně nechá, už se rýsuje případný náhradní vůz. Případně alespoň dárce D24
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#17 Nevím si rady
jestli se to povede tak je to volvo-akce rokuTom85 píše:Dvojku si stejně nechá, už se rýsuje případný náhradní vůz. Případně alespoň dárce D24
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#18 Nevím si rady
Blbost.Sarkasmic píše:A když to neudělá,přijde mu doporučenej dopis že jakto že neplatí poviný ručení,zaplat hajzle i s procentama. Tak de covek na urad a tam mu reknou-pane kde máte technickou? Tady uz vam 2 mesice smrdej znacky,který si tu nemůžm nechat...
Jako já a můj polák... Ale zase soused tam má značky už třetí rok a jemu se nic neděje...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#19 Nevím si rady
Ondro, ta tvoje dvojka je prostě od pohledu pěkná . Viděl jsem jí jednou, má něco do sebe i když je to taková mrcha jak píšeš. Já bych jí tu péči dal, postupně, podle priorit. Odkladný věci bych odložil a třeba se vyskytne nějaká slevička a tak. Navíc mi k tobě tak nějak ta dvojka v kombíku pasuje.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#20 Nevím si rady
jo já do toho půjdu, kačáky postupně budou a mam k tomu dva borce který, pomůžou a poradí viď Kubo a Tome?doktor píše:Ondro, ta tvoje dvojka je prostě od pohledu pěkná . Viděl jsem jí jednou, má něco do sebe i když je to taková mrcha jak píšeš. Já bych jí tu péči dal, postupně, podle priorit. Odkladný věci bych odložil a třeba se vyskytne nějaká slevička a tak. Navíc mi k tobě tak nějak ta dvojka v kombíku pasuje.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#21 Nevím si rady
A navíc, na ty devítce bys moh lehce taky něco zničit, znáš se.Ondra. píše: jo já do toho půjdu, kačáky postupně budou a mam k tomu dva borce který, pomůžou a poradí viď Kubo a Tome?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#22 Nevím si rady
Je jasný.Ondra. píše:jo já do toho půjdu, kačáky postupně budou a mam k tomu dva borce který, pomůžou a poradí viď Kubo a Tome?doktor píše:Ondro, ta tvoje dvojka je prostě od pohledu pěkná . Viděl jsem jí jednou, má něco do sebe i když je to taková mrcha jak píšeš. Já bych jí tu péči dal, postupně, podle priorit. Odkladný věci bych odložil a třeba se vyskytne nějaká slevička a tak. Navíc mi k tobě tak nějak ta dvojka v kombíku pasuje.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#23 Nevím si rady
vim o epesním žigulu na plyn prakticky zadarmo Tome co ty na to? Sedma východuTom85 píše:
Je jasný.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#24 Nevím si rady
Jestli je libovej, přemýšlel bych. Dnes pokecáme.Ondra. píše:vim o epesním žigulu na plyn prakticky zadarmo Tome co ty na to? Sedma východuTom85 píše:
Je jasný.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#25 Nevím si rady
O tom neštuduj, to je jasný.Ondra. píše:jo já do toho půjdu, kačáky postupně budou a mam k tomu dva borce který, pomůžou a poradí viď Kubo a Tome?
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 24 Odpovědi
- 2416 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pegos
-
- 9 Odpovědi
- 2989 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 34 Odpovědi
- 4590 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kamov
-
- 11 Odpovědi
- 1149 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomB
-
- 10 Odpovědi
- 749 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VolvoManiac