nestačím občas valit oči....
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#1 nestačím občas valit oči....
To so snad někdo dělá prdel...
Občas nestačím kroutit hlavou nad tím, jak je neustíle podváděna veteránská klientela tím, že jsou za stejné peníze jako historicky cenné originály nabízena auta, které nesplňují historickou původnost která je NEZBYTNÁ při určování ceny každého historického předmětu, nebo možnost snížené platby povinného ručení po klubové testace Autoklubu ČR. Chudáci hlavně začínajíví veteránisti kteří neznají každý detail vozu, nebo prostě kluci, kteří si jen chctějí za své peníze koupit "historický" vůz se pak u testací na historickou původnost vozu nestačí divit.
Nějaké neodborné kosmetické vady, nebo nedodržení přesného ročníku (jako, že si někdo dá na 262C mřížku chladiče z 264, protože má víc chromu) mne až tak neurazí, ale toto mi hnulo žlučí. Jen se dobře koukněte na tuto úžasnou 262C. Tento unikátní vzácný model za standartní cenu jistě nemůže být naznán veteránem. Ovšem pořizovací cena je stejná jako u kusů historicky původních.
Dalo by se namítat, že to prostě někdo neřeší, že prostě má auto, podle svých představ a na normální ježdění a ne na výstavy. a protože se mu tenhle kupé model líbí, tak si ho udělal podle svého. ANO, ale měl by na to upozornit při prodeji, jedná-li se navíc o historický vůz (starší 25 let).
nemluvím teď o tuningu, okruhových speciálech a jiných, ale o standartním civilním autě, kde si majitel dá do 262C z roku 80 komplet přístrojovku z 850
!!!
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vxkm3gjazxnf
!!!!
Toto už by skoro šlo.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vyrmqcwtbgme
Není to skok o několik modelů jinam, ale jen o generaci - facelift. t.j. rozhodně to není rok 77, ale 81 po laku i tam ,kde nemá být a na nepůvodních kolech.
Občas nestačím kroutit hlavou nad tím, jak je neustíle podváděna veteránská klientela tím, že jsou za stejné peníze jako historicky cenné originály nabízena auta, které nesplňují historickou původnost která je NEZBYTNÁ při určování ceny každého historického předmětu, nebo možnost snížené platby povinného ručení po klubové testace Autoklubu ČR. Chudáci hlavně začínajíví veteránisti kteří neznají každý detail vozu, nebo prostě kluci, kteří si jen chctějí za své peníze koupit "historický" vůz se pak u testací na historickou původnost vozu nestačí divit.
Nějaké neodborné kosmetické vady, nebo nedodržení přesného ročníku (jako, že si někdo dá na 262C mřížku chladiče z 264, protože má víc chromu) mne až tak neurazí, ale toto mi hnulo žlučí. Jen se dobře koukněte na tuto úžasnou 262C. Tento unikátní vzácný model za standartní cenu jistě nemůže být naznán veteránem. Ovšem pořizovací cena je stejná jako u kusů historicky původních.
Dalo by se namítat, že to prostě někdo neřeší, že prostě má auto, podle svých představ a na normální ježdění a ne na výstavy. a protože se mu tenhle kupé model líbí, tak si ho udělal podle svého. ANO, ale měl by na to upozornit při prodeji, jedná-li se navíc o historický vůz (starší 25 let).
nemluvím teď o tuningu, okruhových speciálech a jiných, ale o standartním civilním autě, kde si majitel dá do 262C z roku 80 komplet přístrojovku z 850
!!!
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vxkm3gjazxnf
!!!!
Toto už by skoro šlo.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vyrmqcwtbgme
Není to skok o několik modelů jinam, ale jen o generaci - facelift. t.j. rozhodně to není rok 77, ale 81 po laku i tam ,kde nemá být a na nepůvodních kolech.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#2 nestačím občas valit oči....
pekelniku, pekelniku - doufam, ze si delas legraci
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#3 nestačím občas valit oči....
ne. když jsem to viděl, málem jsem se poblil
jsem tak rád, že jsem nevzal první dvojku, kterou jsem viděl a počkal (asi týden) na Zlaťáka, který sice není v 100% stavu ,ale je původní a kompletní
jsem tak rád, že jsem nevzal první dvojku, kterou jsem viděl a počkal (asi týden) na Zlaťáka, který sice není v 100% stavu ,ale je původní a kompletní
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#4 nestačím občas valit oči....
Pekelník se nám tak rozčílil, až si nevšim, že na fotce interieru 850ky je oknem vidět nějaký náááhodou taky stříbrný dvoukilo a na fotce bertonky je vidět, že nějaký moderní volvo stojí těsně za
Peklo, už to nehul
Jo - a ty svině dali do bertonky i manuál, protože na fotce palubky je zřetelně vidět spojka!
Peklo, už to nehul
Jo - a ty svině dali do bertonky i manuál, protože na fotce palubky je zřetelně vidět spojka!
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#5 nestačím občas valit oči....
dostali jste mně. vzdávám se!!!!!
já jen kdybych dával někam inzerát na 262, tak do něj dám fotky 262 a ne S90, protože tu aktuálně neprodávám, že. A neomlouvá ho, že 262 stojí před ním a je vidět 1 cm zadní kapoty a to ještě špatně
262 se dělal i s manuálem, tak jak se i S90 dělala i s manuálem.....
já jen kdybych dával někam inzerát na 262, tak do něj dám fotky 262 a ne S90, protože tu aktuálně neprodávám, že. A neomlouvá ho, že 262 stojí před ním a je vidět 1 cm zadní kapoty a to ještě špatně
262 se dělal i s manuálem, tak jak se i S90 dělala i s manuálem.....
Naposledy upravil(a) pekelnik dne 01 pro 2008 12:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
#6 nestačím občas valit oči....
ty sedačky jsou úžasný, skoro připomínaj trůn než sedadla do auta. Nevěděl jsem, že se do Volv dávala taková paráda....
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#7 nestačím občas valit oči....
No jo, u te prvni 262 je za ni na fotce postavena stribrna 850...tak to vzali jednim vrzem. muhehee uz chapu z ceho pekelnika malem kleplo...850 interier v Bertonce...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#8 nestačím občas valit oči....
no nedivte se mi. Měl jsem možnost jednoho takového "bastarda" vlastnit.
Naštěstí se jednalo o normální 240. Papírově r.v. 80, kastle 83. když se toto dá dohromady "aby to nikdo nepoznal" stane se, že najednou máte 240, kde jsou namontovány starý velký hliníkový nárazníky, malý světla a starý typ mřížky. nesedí gumy, chybí lišty...... to je lepší nechat to tak.
Nebo tato modrá 244 (1978) "po renovaci" má také mnoho dílů tak, že se s toho kdekomu může zablokovat krční páteř jak kroutí krkem. Jedná se o kastli 1981- , opět stejným způsobem "opravenou" na papíry 1978. T.j. Interiér 81-93, ale malá světla, nárazníky 1975-1980. A to si nejsem jist, jestli by neměla mít kulatá světla....(Standa ví i detaily)
http://www.eurooldtimers.com/cze/inzerat.php?id=3406
Naštěstí se jednalo o normální 240. Papírově r.v. 80, kastle 83. když se toto dá dohromady "aby to nikdo nepoznal" stane se, že najednou máte 240, kde jsou namontovány starý velký hliníkový nárazníky, malý světla a starý typ mřížky. nesedí gumy, chybí lišty...... to je lepší nechat to tak.
Nebo tato modrá 244 (1978) "po renovaci" má také mnoho dílů tak, že se s toho kdekomu může zablokovat krční páteř jak kroutí krkem. Jedná se o kastli 1981- , opět stejným způsobem "opravenou" na papíry 1978. T.j. Interiér 81-93, ale malá světla, nárazníky 1975-1980. A to si nejsem jist, jestli by neměla mít kulatá světla....(Standa ví i detaily)
http://www.eurooldtimers.com/cze/inzerat.php?id=3406
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 nestačím občas valit oči....
tak mam bastarda nooo
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#10 nestačím občas valit oči....
už mlčím, nebo mně při příštím možném setkání utlučete heverama
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#11 nestačím občas valit oči....
Koukám že má asi zase nějakej novej model podle všeho to máká alepoň 3x víc než ten minulej, když po tom má takovej haluzstanda píše:Peklo, už to nehul
Doufám že Pekelníku prodáš nějakej vzorek, víc po sz. NPC je všude
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 440 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od frantaklika
-
- 12 Odpovědi
- 1148 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 7 Odpovědi
- 1477 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3
-
- 7 Odpovědi
- 517 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomB
-
- 16 Odpovědi
- 882 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tasso