D6/24- umístění olej. filtru, únik

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 36
Registrován: 5 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: 244 D6 89'

#1 D6/24- umístění olej. filtru, únik

Příspěvek od Shaebaumers »

Zdravím,
jedná se o 240 1989 údajně D6 (ale je možné, že už tam je něco jiného)
chtěl bych se zdejších odborníků a znalců zeptat, zda je umístění olejového filtru na mém autě normální, nebo to je nějáký bastl ze 740 nebo tak. Přijde mi divné, že je filtr takto "vysunutý", osazení na kterém drží se dá rukou pootočit a jsou tam dva nějaké "vývody" z toho osazení, které jsou jakš takš ucpané. napadlo mě, že by to mohlo být osazení z turbo D24 a vývody by mohly být k turbu a zpět a proto jsou ucpané? Krom toho je to tam řádně špinavé, takže tipuji, že to někde kolem útíká. Neoriginalita mi nevadí, jde mi hlavně o funkčnost, takže s nápady jak to dát do kupy nemusíte šetřit :D a předem všem mockrát díky! :) Když bych odmontoval osazení filtr nepůjde jen tak namontovat na bok bloku jak by asi měl být, že?
foto zde: https://drive.google.com/drive/folders/1HI0Z_cCJfHXtL5BMh5hK2CoHiguMpwHr?usp=sharing
_________________
Volvo 244 D6 89'
740 B230F 89'

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2127
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#2 D6/24- umístění olej. filtru, únik

Příspěvek od peter cz »

Jo to je ze 7/9, když to celý sundáš, filtr by měl jít přímo na blok, jen budeš potřebovat spojku 1257040. Ta kostka pod filtrem s vývodama je výměník pro rychlejší zahřívání/chlazení oleje -> mají tam být připojené vodní hadice.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#3 D6/24- umístění olej. filtru, únik

Příspěvek od Zajsoft »

A az to sundas, tak to nezahazuj, rad se toho ujmu, pacz me se to naopak na D24 v moji dvojce bude hodit :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 36
Registrován: 5 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: 244 D6 89'

#4 D6/24- umístění olej. filtru, únik

Příspěvek od Shaebaumers »

Super, díky! :) A ještě dotaz, s odmontováním toho "vývodu" předpokládám vyteče nějaké množství oleje, ale ne moc? Nebo to spíš řešit až s výměnou oleje?
_________________
Volvo 244 D6 89'
740 B230F 89'

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#5 D6/24- umístění olej. filtru, únik

Příspěvek od Zajsoft »

0,0 prd osobne bych to videl treba na 1-2dcl, nejvic asi vycintas manipulaci s filtrem. No tak pri vymene filtru budes muset filtr stejne sundat, ze :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 36
Registrován: 5 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: 244 D6 89'

#6 D6/24- umístění olej. filtru, únik

Příspěvek od Shaebaumers »

No, já filtr už právě vyměněný mám i s olejem :D Každopádně díky, uvidím jak to vymyslím a kdyžtak se ozvu, kdybych to vykuchnul ven ;)
_________________
Volvo 244 D6 89'
740 B230F 89'

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2127
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#7 D6/24- umístění olej. filtru, únik

Příspěvek od peter cz »

Myslim že se mi tu někde válela trubka 4-10, kdyby po ní někdo toužil...
Přílohy
vymenik.JPG
vymenik.JPG (51.47 KiB) Zobrazeno 807 x
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“