D6/24- umístění olej. filtru, únik

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!

Moderátor: wickey

  • Autor
  • Zpráva
Shaebaumers
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 07 pro 2018 11:21
Bydliště: Brno
Vůz: 244 D6 89'

D6/24- umístění olej. filtru, únik

Příspěvek od Shaebaumers »

Zdravím,
jedná se o 240 1989 údajně D6 (ale je možné, že už tam je něco jiného)
chtěl bych se zdejších odborníků a znalců zeptat, zda je umístění olejového filtru na mém autě normální, nebo to je nějáký bastl ze 740 nebo tak. Přijde mi divné, že je filtr takto "vysunutý", osazení na kterém drží se dá rukou pootočit a jsou tam dva nějaké "vývody" z toho osazení, které jsou jakš takš ucpané. napadlo mě, že by to mohlo být osazení z turbo D24 a vývody by mohly být k turbu a zpět a proto jsou ucpané? Krom toho je to tam řádně špinavé, takže tipuji, že to někde kolem útíká. Neoriginalita mi nevadí, jde mi hlavně o funkčnost, takže s nápady jak to dát do kupy nemusíte šetřit :D a předem všem mockrát díky! :) Když bych odmontoval osazení filtr nepůjde jen tak namontovat na bok bloku jak by asi měl být, že?
foto zde: https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
_________________
Volvo 244 D6 89'

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 1781
Registrován: 15 led 2009 15:12
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Re: D6/24- umístění olej. filtru, únik

Příspěvek od peter cz »

Jo to je ze 7/9, když to celý sundáš, filtr by měl jít přímo na blok, jen budeš potřebovat spojku 1257040. Ta kostka pod filtrem s vývodama je výměník pro rychlejší zahřívání/chlazení oleje -> mají tam být připojené vodní hadice.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Zajsoft
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 1728
Registrován: 08 pro 2013 18:35
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Bydliště: Bydliště

Re: D6/24- umístění olej. filtru, únik

Příspěvek od Zajsoft »

A az to sundas, tak to nezahazuj, rad se toho ujmu, pacz me se to naopak na D24 v moji dvojce bude hodit :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG

Zpět na „200“