Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#701 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
já jen doplním článek k V40, přečti si, docela zajímavé informace k V40 před faceliftem a po faceliftu, k motorům atd.: http://www.svedsketanky.cz/index.php/clanky/4-clanek/16-volvo-s40v40
Pomáhal jsem sestře na Vánoce 2012 vybírat auto, viděli jsme několik V40 a jednoznačně jsme hledali auto po faceliftu, s benzínem 2,0 atmo nebo 2,0 LPT (LPT už jede velice hezky, atmo chce točit). Nakonec sestra skončila u S60, ale to kvůli dobré nabídce.
Pomáhal jsem sestře na Vánoce 2012 vybírat auto, viděli jsme několik V40 a jednoznačně jsme hledali auto po faceliftu, s benzínem 2,0 atmo nebo 2,0 LPT (LPT už jede velice hezky, atmo chce točit). Nakonec sestra skončila u S60, ale to kvůli dobré nabídce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 28
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
#702 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Super clanek, diky! Bohuzel se mi nejak nechteji nacist obrazky, mohlbyste nekdo postnout fotky, jak vypada V40 pred a po faceliftu?
Diky moc!
Diky moc!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 28
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
#703 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Mimochodem nad tou S60 jsem taky uvazoval, trochu mi vadi provedeni sedan protoze obcas potrebuju neco odvezt. Vejde se (da se nacpat kufrem) do S60 po sklopeni sedacek treba kolo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#704 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No mně se taky fotky nenačtou, škoda.
Před faceliftem:
- je na předním nárazníku ochranná lišta po celém obvodu i pod SPZ
- jsou ovladače elektrického otevírání oken u ruční brzdy
- mřížkované světla
Po faceliftu:
- je na předním nárazníku ochranná lišta přerušená pod SPZ
- jsou ovladače elektrického otevírání oken ve dveřích
- pozdější ročníky po facelifu již mají čirá, ale první ještě myslím taky vroubkovaná
Bude ještě více změn, na středovém panelu, jiný gril, možná i budíky, ale to nevím z hlavy. Foto nedávám, abych neporušil autorská práva někoho, kdo je má na webu
K S60: nacpat kolo tam asi nacpeš, ale shodit sedlovku a přední kolo a bude to drbačka. Kufr je jakž takž veliký, ale nakládací prostor je užší. To raději na střechu.
Před faceliftem:
- je na předním nárazníku ochranná lišta po celém obvodu i pod SPZ
- jsou ovladače elektrického otevírání oken u ruční brzdy
- mřížkované světla
Po faceliftu:
- je na předním nárazníku ochranná lišta přerušená pod SPZ
- jsou ovladače elektrického otevírání oken ve dveřích
- pozdější ročníky po facelifu již mají čirá, ale první ještě myslím taky vroubkovaná
Bude ještě více změn, na středovém panelu, jiný gril, možná i budíky, ale to nevím z hlavy. Foto nedávám, abych neporušil autorská práva někoho, kdo je má na webu
K S60: nacpat kolo tam asi nacpeš, ale shodit sedlovku a přední kolo a bude to drbačka. Kufr je jakž takž veliký, ale nakládací prostor je užší. To raději na střechu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#705 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
já ze svý zkušenosti doporučuju klidně jít i do dobře udržovaný v40 i před FL s benzínovým motorem min. 1,8, těžko generalizovat o nějakých převodovkách, když se vysere, no tak si jí na vrakárně koupíš za pár litrů a jedeš dál, a ještě ušetříš oproti FL. Zrovna ohledně takhle "starých" aut už je podle mně základní rada - jít do lepšího kusu, třeba i staršího, než zásadně redukovat možnosti odkazem na špatný zkušenosti u svýho auta nebo podobně hrubě nereprezentativního vzorku.
Nedávno mi říkal člověk z autorizáku, že servisovali nějakou firemní flotilu starých v40 a co ty vydrželi, to dlouho neviděli, 400t nájezd normálně.
Nedávno mi říkal člověk z autorizáku, že servisovali nějakou firemní flotilu starých v40 a co ty vydrželi, to dlouho neviděli, 400t nájezd normálně.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 28
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
#706 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No ja zrovna koukam, ze ty V40ky po faceliftu ve dvoulitru se po bazarech moc nevidej, a kdyz, tak uz jsou cenove trochu vejs nez jsem si predstavoval. Jestli je nova prevodovka opravdu otazka par tisic, tak bych se toho mozna nebal. Jsou v Praze nebo okoli nejaky rozumny servisy, kde to kolem tech par tisic opravdu udelaj? (Ackoliv nato je tu mozna jina sekce, co...)
V podstate jediny, co jsem nasel v tyhle oblasti je tohle https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/12507629 ale pisou, ze sviti kontrolka motoru, to mi docela smrdi.
V podstate jediny, co jsem nasel v tyhle oblasti je tohle https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/12507629 ale pisou, ze sviti kontrolka motoru, to mi docela smrdi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 28
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
#707 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Diky moc, podle tohodle popisu uz to jde docela dobre odhalitHaben píše:No mně se taky fotky nenačtou, škoda.
Před faceliftem:
- je na předním nárazníku ochranná lišta po celém obvodu i pod SPZ
- jsou ovladače elektrického otevírání oken u ruční brzdy
- mřížkované světla
Po faceliftu:
- je na předním nárazníku ochranná lišta přerušená pod SPZ
- jsou ovladače elektrického otevírání oken ve dveřích
- pozdější ročníky po facelifu již mají čirá, ale první ještě myslím taky vroubkovaná
To mi zni, jako ze S60 neni uplne pro meHaben píše: K S60: nacpat kolo tam asi nacpeš, ale shodit sedlovku a přední kolo a bude to drbačka. Kufr je jakž takž veliký, ale nakládací prostor je užší. To raději na střechu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#708 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
...
Naposledy upravil(a) old.fashioned dne 18 črc 2013 15:03, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#709 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
za pár tisíc jí seženeš určitě na vrakárnách (pohledej - Mlčechvosty, AVdily.cz a další), ale já bych si spíš tipnul, že o převodovce to fakt nebude. A když svítí kontrolka motoru, tak to dobrej servis nemělo a šel bych se podívat jinam.zlc píše:No ja zrovna koukam, ze ty V40ky po faceliftu ve dvoulitru se po bazarech moc nevidej, a kdyz, tak uz jsou cenove trochu vejs nez jsem si predstavoval. Jestli je nova prevodovka opravdu otazka par tisic, tak bych se toho mozna nebal. Jsou v Praze nebo okoli nejaky rozumny servisy, kde to kolem tech par tisic opravdu udelaj? (Ackoliv nato je tu mozna jina sekce, co...)
V podstate jediny, co jsem nasel v tyhle oblasti je tohle https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/12507629 ale pisou, ze sviti kontrolka motoru, to mi docela smrdi.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#710 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
to může být s tou kontrolkou naopak dobře . Vem s sebou někoho z Prahy, kdo se ve Volvech vyzná (Marra, David Patočka), oni zjistí co tomu je, určitě usmlouvají cenu a za ušetřené peníze to opravíš nebo i levněji. Nebo si dej požadavek na nákup tady na fóru, někdo by se mohl ozvat. Chce to čekat, pokud máš možnost, ono se něco objeví., Já bych to před faceliftu nešel, dle toho článku, co jsme postoval je více změn, které nejsou na pohled vidět, ale ovlivňují jízdní vlastnosti, bezpečnost.
U V40, co jsem vypozoroval se připrav na zatékání kolem zadního stěrače, "padající" zadní nárazník, sem tam nějakou rez kolem podběhů, na 5. dveřích. Jinak ničeho extra bijícího do očí jsem si při laickém prolézání bazarů na autech nevšiml.
U V40, co jsem vypozoroval se připrav na zatékání kolem zadního stěrače, "padající" zadní nárazník, sem tam nějakou rez kolem podběhů, na 5. dveřích. Jinak ničeho extra bijícího do očí jsem si při laickém prolézání bazarů na autech nevšiml.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#711 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
nebo taky nevyzjistí, odhadnou, a seš v tom za to samý co stálo auto.Haben píše:to může být s tou kontrolkou naopak dobře . Vem s sebou někoho z Prahy, kdo se ve Volvech vyzná (Marra, David Patočka), oni zjistí co tomu je, určitě usmlouvají cenu a za ušetřené peníze to opravíš nebo i levněji. Nebo si dej požadavek na nákup tady na fóru, někdo by se mohl ozvat. Chce to čekat, pokud máš možnost, ono se něco objeví., Já bych to před faceliftu nešel, dle toho článku, co jsme postoval je více změn, které nejsou na pohled vidět, ale ovlivňují jízdní vlastnosti, bezpečnost.
U V40, co jsem vypozoroval se připrav na zatékání kolem zadního stěrače, "padající" zadní nárazník, sem tam nějakou rez kolem podběhů, na 5. dveřích. Jinak ničeho extra bijícího do očí jsem si při laickém prolézání bazarů na autech nevšiml.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#712 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Old.fashioned: problém je právě těch "pár" tisíc. A to, že když zrovna potřebuješ M5p, tak všude maji jen M3p i když tvrdí opak...
Generalizovat na základě jedný zkušenosti: ano, moje to byla jedna zkušenost, ale jinak je pokažená renckovatá převodovka dost běžná závada.
Svítící kontrolka motoru může bejt kravina, David Patočka je kousek, neni problém za nim s tim sjet a načíst.
Malá rada, pokud jedete testovací jízdu s V40 s rencčí skříní, tak to vyskládejte na 5tku a pak začněte houpat plynem, jakmile vyskočí kvalt, ruce pryč, může to bejt počínající problém. Na druhou stranu to neni nic co se nedá opravit, ale takovejch věcí je...
Občas je přehnaná snaha o objektivitu výrazně mimo mísu, hlavně u jedinců, kteří to maji těžce v paži.
Generalizovat na základě jedný zkušenosti: ano, moje to byla jedna zkušenost, ale jinak je pokažená renckovatá převodovka dost běžná závada.
Svítící kontrolka motoru může bejt kravina, David Patočka je kousek, neni problém za nim s tim sjet a načíst.
Malá rada, pokud jedete testovací jízdu s V40 s rencčí skříní, tak to vyskládejte na 5tku a pak začněte houpat plynem, jakmile vyskočí kvalt, ruce pryč, může to bejt počínající problém. Na druhou stranu to neni nic co se nedá opravit, ale takovejch věcí je...
Občas je přehnaná snaha o objektivitu výrazně mimo mísu, hlavně u jedinců, kteří to maji těžce v paži.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#713 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
nevim, prostě mi přijde trapný na tomhle trhu při koupi stařičký v40 zazdít veškerej předFL jenom kvůli tomu že si měl na hovno převodovku a někde psali že někdo taky. Kdybys tu udělal anketu, komu se na s40/v40 vysrala, tak bys byl asi jedinej (vycházim z toho, že na tomhle fóru jsem přečet všechno co tu bylo napsáno za posledních 7 let, a fakt si jinýho nepamatuju, ale může být další - +1? ). A že se má zkusit, jestli nevypadávaj rychlosti, to je snad jasný, vedle asi dalších 40 věcí. Mně je to jedno, jen říkám, že prostě udělat tady výron, že fakt hustě v40 před FL ne kvůli převodovkám, to je nepřiměřenýUrvanej píše:Old.fashioned: problém je právě těch "pár" tisíc. A to, že když zrovna potřebuješ M5p, tak všude maji jen M3p i když tvrdí opak...
Generalizovat na základě jedný zkušenosti: ano, moje to byla jedna zkušenost, ale jinak je pokažená renckovatá převodovka dost běžná závada.
Svítící kontrolka motoru může bejt kravina, David Patočka je kousek, neni problém za nim s tim sjet a načíst.
Malá rada, pokud jedete testovací jízdu s V40 s rencčí skříní, tak to vyskládejte na 5tku a pak začněte houpat plynem, jakmile vyskočí kvalt, ruce pryč, může to bejt počínající problém. Na druhou stranu to neni nic co se nedá opravit, ale takovejch věcí je...
Občas je přehnaná snaha o objektivitu výrazně mimo mísu, hlavně u jedinců, kteří to maji těžce v paži.
Naposledy upravil(a) old.fashioned dne 18 črc 2013 15:31, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#714 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Čeče, ona ta 40 na tom nebude o moc líp, tuším že starýho favorita jsem tam nacpal, ale většího treka jsem musel upravitHaben píše: K S60: nacpat kolo tam asi nacpeš, ale shodit sedlovku a přední kolo a bude to drbačka. Kufr je jakž takž veliký, ale nakládací prostor je užší. To raději na střechu.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#715 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
jj sundat přední kolo radši, aby se nic neušpinilo/nepodřeloyoby píše:Čeče, ona ta 40 na tom nebude o moc líp, tuším že starýho favorita jsem tam nacpal, ale většího treka jsem musel upravitHaben píše: K S60: nacpat kolo tam asi nacpeš, ale shodit sedlovku a přední kolo a bude to drbačka. Kufr je jakž takž veliký, ale nakládací prostor je užší. To raději na střechu.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#716 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
přední kolo si myslím, že bych musel sundat i ve V70 I, můžu dnes zkusit . Ale ten malý vstupní prostor u S60 udělá hodně a dokáže otrávit - možná by tam člověk ani sám kolo nedostal, kdyby neměl pomocníka, co kolo popotahoval za sedadlama. Takže pokud do auta rvát kolo tak V40, V70 nebo starší krabice. Pokud kolo na střechu, osobně bych volil S60, která se mi více líbí a je to "větší kus auta".
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#717 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak pro info, do V70 I dostanu kolo v pohode bez sundavani cehokoli. Vesly by na sebe i 2 kola. Mluvim o horskem pro 170 cm postavu. Takze i do V40 dle me kolo bez odmaslovani dostanes, ikdyz to bude uz tesne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 28
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
#718 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Super, diky moc za info.
Musim rict, ze z toho mam trochu hlavu jak balon, ale mam co jsem chtel Diky moc za tip ohledne Davida Patocky, to se bude jeste urcite hodit. Jen moc nevim, co si muzu v takovym bazaru dovolit. Myslite, ze me po dohode nechaji v ramci zkusebni jizdy proste hodit auto do servisu na diagnostiku?
Cekat mi nevadi, tak si holt zkusim pockat na tu spravnou V40ku s dvoulitrem po faceliftu, precejenom pokud se lze riziku s prevodovkou vyhnout, tak tim lip. A nejsem zrovna typ cloveka, co by se bavil objizdenim vrakovist.
Ocenuju i informaci s vyskakovanim rychlosti, jak jsem rikal, je to moje prvni a takovyhle veci proste nevim.
Ohledne toho zatekani kolem sterace, tomu moc nerozumim. Kam presne ta voda natece? Do auta nebo do dveri? Da se nato nejak normalne pri prohlidce prijit?
Musim rict, ze z toho mam trochu hlavu jak balon, ale mam co jsem chtel Diky moc za tip ohledne Davida Patocky, to se bude jeste urcite hodit. Jen moc nevim, co si muzu v takovym bazaru dovolit. Myslite, ze me po dohode nechaji v ramci zkusebni jizdy proste hodit auto do servisu na diagnostiku?
Cekat mi nevadi, tak si holt zkusim pockat na tu spravnou V40ku s dvoulitrem po faceliftu, precejenom pokud se lze riziku s prevodovkou vyhnout, tak tim lip. A nejsem zrovna typ cloveka, co by se bavil objizdenim vrakovist.
Ocenuju i informaci s vyskakovanim rychlosti, jak jsem rikal, je to moje prvni a takovyhle veci proste nevim.
Ohledne toho zatekani kolem sterace, tomu moc nerozumim. Kam presne ta voda natece? Do auta nebo do dveri? Da se nato nejak normalne pri prohlidce prijit?
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#719 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
2 Haben: ona ta 40 má taky blbě tvarovanej vstup do kufru. Holt vrata V70 jsou geniální
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#720 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
S Davidem se dá asi domluvit, i že s diagnostikou pojede s tebou. A pokud se prodejce bude cukat, když budeš chtít zajet na kontrolu do servisu, tak ruce pryč.zlc píše: Diky moc za tip ohledne Davida Patocky, to se bude jeste urcite hodit. Jen moc nevim, co si muzu v takovym bazaru dovolit. Myslite, ze me po dohode nechaji v ramci zkusebni jizdy proste hodit auto do servisu na diagnostiku?
Ohledne toho zatekani kolem sterace, tomu moc nerozumim. Kam presne ta voda natece? Do auta nebo do dveri? Da se nato nejak normalne pri prohlidce prijit?
Ta voda zateče do sklepa kufru k rezervě (stačí zvednou dekl spodku kufru a uvidíš, ale pokud o tom prodejce ví a vodu vytře, prd poznáš. Snad že ten sklep bude nápadně čistej
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#721 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
S tou vodou je to tak, jak pise Yoby. Ale vse je opravitelne, treba Libre zde z fora měl problem, ze mu zatekalo kolem gumy dveri, takze vymenil a je klid.
A pokud ti nekdo neumozni prohlidku ve vybranem servise nebo napichnout na doVezenou diagnostiku, tak se s nimi rozloucit.
A pokud ti nekdo neumozni prohlidku ve vybranem servise nebo napichnout na doVezenou diagnostiku, tak se s nimi rozloucit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 28
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
#722 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jo, mate pravdu. Zkusim do toho servisu zavolat, jsem zvedav co mi reknou.
A diky za vyjasneni ty vody!
A diky za vyjasneni ty vody!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 28
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
#723 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravim opet forum, mam jeste jednu zvidavou otazku.
Stale vybiram V40ku, kolem roku 2001. Bavil jsem se o tom pred par dny se znamym a on zaryte tvrdi, ze Volvum z tehle doby vypadava elektronika a to dost fatalnim zpusobem - vysadi palubni pocitac, vypnou posilovace v prubehu jizdy, atd. Pokousel jsem se tu hledat neco o podobnych potizich ale nic jsem nenasel. Mate nekdo podobne zkusenosti? Pripadne na zaklade ceho se podobne podezreni muze zakladat? Lze tomu predejit? Lze to diagnostikovat v servisu?
Diky!
Stale vybiram V40ku, kolem roku 2001. Bavil jsem se o tom pred par dny se znamym a on zaryte tvrdi, ze Volvum z tehle doby vypadava elektronika a to dost fatalnim zpusobem - vysadi palubni pocitac, vypnou posilovace v prubehu jizdy, atd. Pokousel jsem se tu hledat neco o podobnych potizich ale nic jsem nenasel. Mate nekdo podobne zkusenosti? Pripadne na zaklade ceho se podobne podezreni muze zakladat? Lze tomu predejit? Lze to diagnostikovat v servisu?
Diky!
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#724 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
A známý to má podložený čím? agentura JJP ?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#725 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
A znamej jezdi v cem? Koncern?
@yoby: JJP?
@yoby: JJP?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1243 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scarabeus
-
- 11 Odpovědi
- 1149 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomB
-
- 6 Odpovědi
- 692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous
-
- 3 Odpovědi
- 784 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepino33
-
- 3 Odpovědi
- 672 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa