Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2
Registrován: 10 měsíců
Bydliště: Czechia
Vůz: Giulietta 1.4 MA

#1726 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od tomule »

Ahoj,
Potřebuji větší auto na výlety než Giuliettu. V70 nechci, je to na mě moc velké.
Už delší dobu se dívám na V50. Přečetl jsem si toto vlákno i zahraniční fórum a z mého pohledu zvítězil benzín 2.4i.
Mám však trochu obavu z automatu, a trochu mě trká celkovou spotřebu podle fotek 9.9l.
Kolega má 2.4 s 104kw. Na dálnici mu šlape na krk, a nedá se říct, že by po městě loudal. A má tam něco málo přes 8l, v zimě 9.3l
Obvykle nehledám v ČR, protože žiji v zahraničí. Dneska jsem se ale náhodou podíval na volvista a vypadá to skvěle za tu cenu.
Co si o tom myslíte? Do Čech se dostanu až ke konci května, nevyfoukne mi to někdo do té doby?
Takovou nabídku jsem nezahlídl ani na mobile
https://www.volvista.cz/ojety-vuz/volvo-v50-2-4i-summum-aut-07307120
Díky za tipy!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 86
Registrován: 1 rok 1 měsíc
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II D5 120kW 02'

#1727 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Paťa »


jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2114
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#1728 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od jirka87 »

Jestli to za tu cenu vypada skvele,tak napisem smlouvu,posli mi 30 zalohu,ja ji nekde za 100 sezenu a za 150 (aby ta cena zustala porad skvela) ti ji prodam. :green:

Btw pokud ma kdokoliv 2.4 a jak rikas "slape tomu" a jezdi neco malo pres 8 tak mu to pise asi americke galony.

Slapat u me znamena vyuzivat potencial motoru, honit to v otackach a jezdit dynamicky .

2.4i v relativne lehke v50 umi jet do 8L s manualem jen velmi zridka kdy a pri velmi lehke noze

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#1729 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od python.p »

Myslím, že když bys o ni projevil zájem a domluvil se na zálohové faktuře, tak by to neměl být problém pak podržet. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2
Registrován: 10 měsíců
Bydliště: Czechia
Vůz: Giulietta 1.4 MA

#1730 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od tomule »

Paťa píše: 20 kvě 2023 06:10 Tady se ta V50 řešila. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80106
Děkuji už jsem to taky našel.
jirka87 píše: 20 kvě 2023 06:17 Jestli to za tu cenu vypada skvele,tak napisem smlouvu,posli mi 30 zalohu,ja ji nekde za 100 sezenu a za 150 (aby ta cena zustala porad skvela) ti ji prodam. :green:

Btw pokud ma kdokoliv 2.4 a jak rikas "slape tomu" a jezdi neco malo pres 8 tak mu to pise asi americke galony.

Slapat u me znamena vyuzivat potencial motoru, honit to v otackach a jezdit dynamicky .

2.4i v relativne lehke v50 umi jet do 8L s manualem jen velmi zridka kdy a pri velmi lehke noze
Já jsem to hodnotil podle fotek, předtím než jsem objevil vlákno od vedle. Poslední dobou jsem se díval na V50 s motory 2.4 nebo 2.4i v zahraničí a věřte mi, aut je málo a ceny jsou úplně jinde. Ano, teď tam je jedno stříbrné za 3000 euro, ale to snad nechcete srovnávat s tímto. Ty slušné po faceliftu začínají na hranici 10 tisíc euro s nájezdem kolem 100-150 tisíc kilometrů. To, že jste znalec a podle vás to auto má hodnotu 100 tisíc korun, neznamená, že by se mělo prodávat za takovou cenu. Cena určuje trh, já do toho nejdu, protože byla to velká bouračka. Děkuji všem za tipy a názory.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1
Registrován: 6 měsíců
Bydliště: Nymburk
Vůz: S40

#1731 Prosím o radu při koupi Volva S/V-40

Příspěvek od Jirka-nbk »

Jarda S40 píše: 01 srp 2007 00:32 Než budete mít nějaké dotazy, přečtěte si tento článek https://www.volvoklub.cz/modely.php?link ... 06-m40.txt . Byl stvořen pro vás, aby vám odpověděl na některé dotazy.
"Omlouváme se, ale Vámi požadovanou stránku nemůžeme najít. Zřejmě se nám někam ztratila, a nebo tu ani nikdy nebyla. Vy však nezoufejte a pokračujte na hlavní stranu a zkuste to znovu."

Přidáno za 15 minut 46 sekund:
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím zkušené ... Vždy se mi Volvo líbolo a naní uvažuji o koupi staršího Volva S40:
"Volvo S40 1,8i LPG, r.v.2009 koupeno v CZ, najeto 190tis.km, platnost nádrze 11-2029, závěs, střešní nosiče, dual klima,natáčecí světlomety, sada zimních kol, nové pneu,
bez koroze, el.sklápěcí zrcátka, vyšší třída audio,alarm,tempomat atd. spotřeba LPG 8l/100km"

Moc prosím o radu, na co se při prohlídce před koupí zaměřit, co zkonrolovat a nad čím je možno případně přimhouřit oko.
Děkuji všem a doufám, že budu další spokojený majitel VOLVA

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2114
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#1732 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od jirka87 »

https://www.sbazar.cz/martinadamec/detail/196763488-volvo-s40-18-lpg-s-dph

Než odpoví skutečně povolaní (spíš ale asi neodpoví nikdo, protože řada 40/50 je tady v totální nemilosti a já po jejím vlastnictví chápu proč) , tak já jsem letos kupoval nějaká auta s mnoha lidmi a v zásadě v OBECNÉ rovině platí následující

- není to úplně tak Volvo. Což s sebou nese mnohé útrapy například stran palubní sítě, která je tuze nepřátelská - například stran audia je to mrtvá zóna a jen těžko se s tím dělají nějaké změny - toto je před-facelift, takže to nemá ani AUX a tedy to v zásadě neumí přehrát nic z telefonu, USB apod..Zkrátka jen rádio a pálené CD - MP3 (někdo to neřeší, já osobně jsem z toho totálně rostl)
- do faceliftu je to opravdu hodně nepraktické v kabině. Není si kam dát věci a dveřní výplň pojme JEDNU peněženku. To je vše. Loketní opěrka (schránka) je rovněž výsměch
- to auto je k dnešnímu dni skoro 15let staré = s sebou minimálně jakoukoliv fungující diagnostiku a "vraceče na zem" (tzn. dalšího člověka, ideálně mechanika)
- nejlépe kupovat auto s dražším systémem LPG (to poradí zasvěcení - já mám zato, že Landi Renzo a Lovato patří k těm lepším, ale je tady hodně kluků protřelých LPG)
- tento konkrétní motor je Duratec z dílen Fordu a je sice mechanicky robustní, ale často trpí při vyšším nájezdu na spotřebu oleje - někdy až tolik, že pouhé strčení prstu do výfuku napoví. Současně pokud oddělám za běhu motoru víčko pro dolití oleje a linou se z tama oblaka kouře, tak beze slova rychle odejít a ani neděkovat.
- zkontrolovat důsledně DOT na pneumatikách. 8 z 10 inzerovaných aut má třeba dvě sady, super vzorek a guma je 14let stará. Nenechat se ukolíbat jakýmkoliv tvrzením, protože guma starší 6..7let pro mě osobně už není něco co na autě chci.
- Bylo by fajn aby to mělo origo 2 klíče, protože nejsou standardní a dodělat lze, ale něco to stojí.

Chápu, když to někdo má se silným motorem (pro slušný podvozek a jízdní vlastnosti) a má to jako motokáru. Takových tady pár je. Ale jako běžné auto pro život je to podle mě úplně nevhodné auto.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1733 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

Měl jsem, C30, tak doplním. Je to vlastně S40/v50 s jinou prdelí.

- není to úplně tak Volvo. Což s sebou nese mnohé útrapy například stran palubní sítě, která je tuze nepřátelská - například stran audia je to mrtvá zóna a jen těžko se s tím dělají nějaké změny - toto je před-facelift, takže to nemá ani AUX a tedy to v zásadě neumí přehrát nic z telefonu, USB apod..Zkrátka jen rádio a pálené CD - MP3 (někdo to neřeší, já osobně jsem z toho totálně rostl) - souhlas, ale já si řešení našel, propojil jsem telefon přes jack kabel s rádiem a přehrával vše z telefonu. Jediná nevýhoda je ta, že jsme musel vše ovládat na telefonu - posuny vpřed, vzad na volantu nefungují, pouze hlasitost.
- do faceliftu je to opravdu hodně nepraktické v kabině. Není si kam dát věci a dveřní výplň pojme JEDNU peněženku. To je vše. Loketní opěrka (schránka) je rovněž výsměch - potvrzuji, místa na odložení je málo, holt jsme házel věci za sebe na zem dozadu či do kapes na zádech předních sedadel.
- to auto je k dnešnímu dni skoro 15let staré = s sebou minimálně jakoukoliv fungující diagnostiku a "vraceče na zem" (tzn. dalšího člověka, ideálně mechanika) - ano, chce to mít někoho, kdo má origo Volvo diagnostiku a umí dělat volvo - po mechanické stránce je to ale zase ok, je to ford, umí to každý
- nejlépe kupovat auto s dražším systémem LPG (to poradí zasvěcení - já mám zato, že Landi Renzo a Lovato patří k těm lepším, ale je tady hodně kluků protřelých LPG) - neodkážu se vyjádřit, neměl jsem nikdy LPG
- tento konkrétní motor je Duratec z dílen Fordu a je sice mechanicky robustní, ale často trpí při vyšším nájezdu na spotřebu oleje - někdy až tolik, že pouhé strčení prstu do výfuku napoví. Současně pokud oddělám za běhu motoru víčko pro dolití oleje a linou se z tama oblaka kouře, tak beze slova rychle odejít a ani neděkovat. - 1,8i je dle lidí zanjící tyto for motory to nejhorší, co můžeš v benzínu koupit. Raději línou 1,6i nebo 2,0i, případně volví 5 válce - ale ty nechceš živit.
- zkontrolovat důsledně DOT na pneumatikách. 8 z 10 inzerovaných aut má třeba dvě sady, super vzorek a guma je 14let stará. Nenechat se ukolíbat jakýmkoliv tvrzením, protože guma starší 6..7let pro mě osobně už není něco co na autě chci.
- Bylo by fajn aby to mělo origo 2 klíče, protože nejsou standardní a dodělat lze, ale něco to stojí.

Chápu, když to někdo má se silným motorem (pro slušný podvozek a jízdní vlastnosti) a má to jako motokáru. Takových tady pár je. Ale jako běžné auto pro život je to podle mě úplně nevhodné auto. - se silnou T5 to letí krásně, ale motor už je relativně těžký a auto dle zkušeností jiných zatáčí o poznání hůře jak s lehkou 1,6i, která ale zase nejede. Tak si vyber :-) Máš možnost si vzít ještě 5 válcovou 2,4i, která tak nějak už obstojně jede, má krásný zvuk, ale T5 to zdaleka není a žere podobně. Pokud chceš dobrý podvozek, pak stejně musíš udělat lepší tlumiče a pružiny - zkušenost majitele mé bývalé C30, kdy po výměně tlumičů a pružin, lepších pneu to byl kosmický posun.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2114
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#1734 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od jirka87 »

Jinými slovy to není takové terno no...Asi bych si radši koupil rovnou dvojkového Focuse no...
Je pravda, že koupit slušné auto za kilo je skoro nemožné

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#1735 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Michl »

Jako spokojený majitel V50 (mám už druhou) doplním.
Ano, tato modelová řada P1 (C30, C70II, V50, S40II) vyráběná v letech cca 2004-2012 se skutečně vymyká ostatní Volví produkci a to nejvíce:
1. jízdními vlastnostmi. Troufám si říci, že tak obratná, zábavná a řidičská auta Volvo do dnešní doby nevyrobilo.
2. není to rodinné auto. Všechny modely řady mají málo místa na zadních sedadlech a malý kufr. Chybějící odkládací prostory ve dveřích beru spíše jako výhodu z důvodů pasivní bezpečnosti.
3. v porovnání s jinými modely Volvo není tato řada tak pohodlná. Logicky díky menšímu rozvoru to není dálniční křižník, který umí lépe tlumit silniční nerovnosti. Toto lze vhodným výběrem kol i pneumatik částečně pořešit. Obráceně platí, že P1 auta díky většímu rejdu a menšímu rozvoru umí výrazně lépe projíždět zatáčky i parkovat na místě než jejich větší sourozenci.
4. dieselové motory původem od PSA (1.6D a 2.0D) nemají dobrou pověst a při zanedbávané údržbě mohou časem majitele pořádně pozlobit. Nicméně aut s těmito motory je na trhu s ojetinami nejvíce a je tedy šance pořídit za vadný díl náhradní z jiného dárce.
5. na kompatibilitu s dnešnímu multimediálními prostředky (kde jde vývoj technologicky dopředu daleko rychleji) je nutné pohlížet z úhlu roku výroby auta a ani u konkurence toto nebylo jiné. Všechno je řešitelné a existuje jen otázka, co je ještě finančně smysluplné.

P.S. Benzínový motor 1.8 je původem od Mazda a jak je psáno výše, tak také neoplývá v recenzích chválou. U každé koupi ojetiny obecně platí, že je to trochu loterie a záleží na tom, jak se k autu choval předchozí majitel/majitelé.
Naposledy upravil(a) Michl dne 22 zář 2023 08:43, celkem upraveno 1 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#1736 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od python.p »

Ad. 1. je to slušný podvozke Focusu, žejo. :)
Ad. 4. někde jsem viděl, že ten motor je sice špatnej z fabriky, ale když se mu dá péče, může to být slušný držák a nemusí to stát milion. Jakože výměna olejové vany? Sacího koše a takový ty věci...
Ad. benzíny, oni jedou, fungují, ale žerou olej a na to je potřeba myslet, většina z nich zaklepe právě na nedostatek oleje.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#1737 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Michl »

Tak i podvozek v P3 původem z Mondea je jízdně hodně dobrý, nicméně ten v P1 původem z Focusu je ještě lepší.
Opakovaně tvrdím, že fordí podvozky byly pro Volvo velký přínos a ostatní pak už jen menší či větší průšvih.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#1738 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od python.p »

Tak P3 jsem sem nechtěl tahat. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2
Registrován: 8 měsíců
Bydliště: Sok, Plz
Vůz: Mazda 6 2.3i, Toyota Auris 2.2 Dcat

#1739 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Junqueira »

https://auto.bazos.cz/inzerat/176329479/volvo-v50-d4-130kw-2011.php
Zajimal jsem se o tuhle V50 D4 automat, ale nakonec pujdu do Mazdy 3.
Predavam zjistene info.
250k to jezdilo v rezimu HK-Praha, mela to nejaka doktorka. Jezdi to za 6-6.3. Spodek je osetreny loni v listopadu i s dutinami. STK je mozno udelat pri evidencce, cili nezbavuje se toho pred dalsi STK. Byl lehce chyceny levy predni i zadni blatnik, tak to je opravovano cca mesic zpet. Rozvody jsou delany ve 320k. Olej v prevodovce menen à 60k. Jedine co je treba udelat jsou brzdy. Coz je fain, teda za me. Alespon si kazdy da jake mu vyhovoji. Auto na letnich a dva prazdne disky k tomu. Doplnena je rezerva v kufru, byla jen sada na opravu.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2
Registrován: 10 dnů
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: ...

#1740 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ZadrHell »

Dobrý den,
měl bych dotaz na někoho znalého, je tohle dobrý kup?: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/194202706
Nebo radši nebrat?
Děkuji za případné rady

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2114
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#1741 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od jirka87 »

To patri mezi 3 prakticky jedine s klidnejsim svedomim doporucitelne motorizace daneho modelu.

Cena je velmi nizka
Kilometry jsou spise vyssi
Automat neni nesmrtelny
Vybava vypada hodne slusne
Bez diagnostiky v miste a alespon nejak znaleho cloveka bych tam nejezdil
Je NUTNE pocitat s tim,ze v tomto konkretnim pripade (kilometry a nizka cena) se snadno muze stat, ze servis v prvnim treba pulroce provozu muze zdvojnasobit kupni cenu auta (rozvody 10..12, neco na brzdach, olej v automatu, nove gumy a skoro tam jsme)
Auto je z hlediska velikosti atd podle meho soudu celkem nevhodne pro rodinu, ale to si musi kazdy rict sam

Chapu,ze ta rada zni a vlastne je dost obecnay ale konkretne z inzeratu a fotky radit fakt nejde

Pokud to bude servisovat nejaky tvuj mechanik, mel by jet s tebou idealne. A taky se priprav,ze je to velky motor v malem aute,takze spousta kravin je o nervy, protoze ty ruce moc nikam nevejdou...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2
Registrován: 10 dnů
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: ...

#1742 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ZadrHell »

Děkuji za radu.
potřebuju to jen jako pracovní auto, na převážení nářadí a nějakého drobného materiálu. Z inzerátu mi připadalo hezké, za tu cenu. O motoru jsem se někde dočetl, že jsou spolehlivé, ale nevím co vydrží ta převodovka, popřípadě za kolik se dá sehnat jiná.

S tou diagnostikou v miste a alespon nejak znaleho cloveka, to bude trošku horší. :-D to nějak nevím kde sehnat, z okolí mých známých se Volvu nikdo nevěnuje.

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2114
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#1743 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od jirka87 »

Hele nechci byt skarohlid, ale z hlediska toho bych sel do nejakeho jednodussiho povozu, ktery me nebude obtezovat pokud mozno zadnymi, ne tak jeste drazsimi ci fatalnimi (automat) zavadami

Nabizi se napriklad Ford Focus II s motorem 1.6i 74kw, coz je temer stejny podvozek a ano, sice benzin, ale on ten rozdil ve spotrebe paliva u 2,4 naftoveho petivalce v automatu a lehkeho maleho 1.6i nebude zasadni.

Ale je to treba jen muj pohled.

Z hlediska podnikani (?) bych u najezdu mensich vzdalenosti hledal co nejjednodussi auto. Chapu ale,ze vykonny motor a pohodli automatu za 50tis kc laka 🤷🏻

https://auto.bazos.cz/inzerat/181840803/ford-focus-2-kombi-16i-74kw-klima-2010-215tkm.php

Giew
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 391
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

#1744 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Giew »

Mně přijde cena docela neodpovídající, pokud by to auto mělo být bez vážnějších problémů. Tím chci říct, že bych čekal u takovýho auta např. 75 nebo víc, přecejen těch D5 v V50 moc není a je to slušný motor. Souhlas s Jirkou, tahle převodovka není silnou stránkou vozu a může s ní být problém při těhle kilometrech a výkonu motoru. Nějaký převodovky asi na vrakáčích v ČR najdeš, ale zas tolik jich podle mě nebude, V50 se dělaly hlavně v manuálu s 1.6d nebo 2.0d.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2114
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#1745 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od jirka87 »

No hlavne u auta za 50tis jsou to pak zbytecne statorosti s tou prevodovkou a mentalne bych ja osobne nezvladl dat 100% porizovaci ceny auta za opravu prevodovky :green: ono do ojetiny.teto kategorie s temito kilometry tech treba 30, kdyz je clovek trochu psychicky pricetny a zodpovedny padne uplne vzdycky a zcela jiste a to nepocitam tu prevodovku
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“