Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Moderátor: wickey

  • Autor
  • Zpráva
Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5143
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

Jo a jeste fordi motory nemaji synchronizovanou zpatecku, tak tam obcas nejde, nebo jde spatne, s pazvuky. U Volvo motoru synchronizovana zpatecka je. A tu 1,6 hodnotili jako velmi tichy motor o kterem temer nevis a ani pri vytaceni neznela na 1,6 spatne.
_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

erdasv
Offline
Příspěvky: 124
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno - Bystrc
Vůz: Volvo v50 D5, Volvo c30 1.6 2008

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od erdasv »

Haben: moje spotřeba u D5 v automatu je ve městě 7,5-8 l/100km, dálnice 6,8-7,2 l/100km a pokud jedu pianko mimo město tak 6 - 6,5 l/100km. Spotřebu jsem měl cca o půl litru vyšší, ale po opravě vířivých klapek (nebo co to bylo:) se spotřeba snížila na uvedené hodnoty.

Za mě bych do V50 šel klidně znovu, s autem jsem spokojený.
_________________
Erda
volvo v50 D5, MY 2008
volvo c30 1.6 benzin, MY 2008

majtinek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 579
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od majtinek »

Hojte,

prosím o radu - jaký motor vybrat do V40? Bylo by to auto pro manželku na cukání práce - školka - nákup, takže určitě benzín s nájezdem max. 10.000km za rok. Jde mi o to, aby nakonec 1.6 nebo 1.8 nežrala stejně jako 2.0T nebo T4, ovšem s úplně jinou dynamikou...

Díky moc.
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2257
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od kwiko »

2,0T 120kW po roku 1999 povazujem za naj do V40 ale...
_________________
kwiko

majtinek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 579
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od majtinek »

Ale co? :-)
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2257
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od kwiko »

v manualy nedostatkova a vsetko zalezi na cene auta. Ak bude 1,8 po roku 2000 za polovicu... jedine comu sa vyhni je 1,6ka.
_________________
kwiko

majtinek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 579
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od majtinek »

Díky moc za odpověď ;-)
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

wunti
Offline
Příspěvky: 28
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

Pánové a nadšenci značky Volva, zdravím vás.

Po x letech užívání vozidla Škoda Octavia I (musím říci, že je to opravdu držák), které ovšem pomalu dosluhuje. Optické vady na kráse, které se hromadí a navíc bychom rádi zvýšili jízdní komfort :-)
Po několika diskuzích s kolegy, výpravách po bazarech atd. jsme se s manželkou nadchli pro precizní provedení vozidel Volvo. Bohužel finanční situace nám dovoluje šáhnout eventuálně pouze na V 50 do cca 150 tis.
Otázka zní zda-li šáhnout po dieslovém nebo benzínovém motoru a v jakém provedení. Jako dlouhodobý uživatel naftových motorů jsem dlouho kopal za dieslové provedení. Momentálně ovšem nalítáme za rok něco kolem 12 tis. km a navíc ze 75% v městském provozu - takže .... Navíc v benzínu je řešením i přestavba na LPG.
Možnosti jsou:
http://www.tipcars.com/volvo-v50/volvo- ... 92667.html
http://www.tipcars.com/volvo-v50/volvo- ... 50199.html

Mohl bych poprosit o vyjádření k těmto vozům? Děkuji
Ten diesel jsme již viděli osobně a jsem domluven i na důkladnější prohlídku.
_________________
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 10996
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Bydliště: Semily

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od raolsa »

Vítej, myslím, že ani jedna motorizace není na městský provoz příliš vhodná. T5 tě sežere a diesel může mít na couračky problémy. Uvažoval bych spíše nad 2.4i.
Doporučuju kontaktovat uživatele Martinopel a vzít si ho sebou na prohlídku vozů. Do Ostravy to má kousek.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

wunti
Offline
Příspěvky: 28
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

raolsa píše:Vítej, myslím, že ani jedna motorizace není na městský provoz příliš vhodná. T5 tě sežere a diesel může mít na couračky problémy. Uvažoval bych spíše nad 2.4i.
Doporučuju kontaktovat uživatele Martinopel a vzít si ho sebou na prohlídku vozů. Do Ostravy to má kousek.
Tak děláme i výjezdy 40 - 80 km dlouhé. Cca 3x do měsíce.
Ale je fakt ze bych se rad s potřebou dostal aspoň pod 10 litru :))) a samozřejmě pokud půjde i ta přestavba na plyn.
S dieslu mam respekt - hlavně člověk neví jak s tím jezdil předchozí majitel atd. Atd.
_________________
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972

wunti
Offline
Příspěvky: 28
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

Takže teoreticky by sel i ten diesel ;) co? ;)
_________________
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5143
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

1,6D a 2,0D tady většina kritizuje jako průserové motory. Já nemám osobní zkušenost, musí poradit jiní. Nicméně je prý jen otázkou času, kdy odejdou vstřikovače a další náchylné komponenty na motoru. Takže raději volit benzín. Nebo naftu D5, ale ta bude po městě žrát to, co menší benzín... A bude asi taky s DPF. U DPF je problém, že nevíš, kdy ti začala regenerace a x-krát ji přerušíš a postupně se ti zadělá filtr a pak už je jen na výměnu. A regenerace probíhá myslím každých cca 800 km??? Kdyby regenerace byla signalizovaná, tak je to v pohodě, uděláš si delší výlet cestou domů a je klid. Dle mne je to ale "skryté" schválně, neb servis je v současnosti prakticky jediný zdroj výdělků pro automobilky... :(
_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

wunti
Offline
Příspěvky: 28
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

Haben píše:1,6D a 2,0D tady většina kritizuje jako průserové motory. Já nemám osobní zkušenost, musí poradit jiní. Nicméně je prý jen otázkou času, kdy odejdou vstřikovače a další náchylné komponenty na motoru. Takže raději volit benzín. Nebo naftu D5, ale ta bude po městě žrát to, co menší benzín... A bude asi taky s DPF. U DPF je problém, že nevíš, kdy ti začala regenerace a x-krát ji přerušíš a postupně se ti zadělá filtr a pak už je jen na výměnu. A regenerace probíhá myslím každých cca 800 km??? Kdyby regenerace byla signalizovaná, tak je to v pohodě, uděláš si delší výlet cestou domů a je klid. Dle mne je to ale "skryté" schválně, neb servis je v současnosti prakticky jediný zdroj výdělků pro automobilky... :(
Tak já někde četl, ze u tech 2,0D do nějakého roku filtry pevných částic není, ale Nevím to jistě. O zbytku problémů u dieslu netuším, samozřejmě rád se nechám vtahnout do diskuze. Nerad bych koupil něco čeho bych litoval...
_________________
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972

Z.Paul
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Most
Vůz: V50

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Z.Paul »

Já mám tu 1.6D motor od PSA/Ford. Má najeto cca 210tkm, je dovezený z říše v cca 175t. Němec to poslal dál nejspíš když se to začalo srát, koupil to čech a chvíli do toho asi rval prachy než se na to vykašlal, pak jsemt o kupil já, mam najeto asi 5 tisíc.

Za mě:
- zatím v pohodě - jen jsem měl podtlakový ventil turba - auto padalo do nouzáku při jízdě nad 3t otáček
- pochybuju, že někdo měnil už vstřiky turbo nebo cokoliv - ale turbo je v naprostém pořádku
- čekám kdy odejde DPF
- spotřeba cca 7.5l na 100 - ale jezdím brzda plyn
- je to chrochtací motor ale oproti Oct. není tak hlučný - zvlášt uvnitř
- to pohodlí je neskutečný :D

Nevím co víc bych řek, kdybys chtěl vědět víc tak se zeptej. ;)
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum

wunti
Offline
Příspěvky: 28
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

Z.Paul píše:Já mám tu 1.6D motor od PSA/Ford. Má najeto cca 210tkm, je dovezený z říše v cca 175t. Němec to poslal dál nejspíš když se to začalo srát, koupil to čech a chvíli do toho asi rval prachy než se na to vykašlal, pak jsemt o kupil já, mam najeto asi 5 tisíc.

Za mě:
- zatím v pohodě - jen jsem měl podtlakový ventil turba - auto padalo do nouzáku při jízdě nad 3t otáček
- pochybuju, že někdo měnil už vstřiky turbo nebo cokoliv - ale turbo je v naprostém pořádku
- čekám kdy odejde DPF
- spotřeba cca 7.5l na 100 - ale jezdím brzda plyn
- je to chrochtací motor ale oproti Oct. není tak hlučný - zvlášt uvnitř
- to pohodlí je neskutečný :D

Nevím co víc bych řek, kdybys chtěl vědět víc tak se zeptej. ;)
Supr dik za vstup. Není ta 1,6D slaboucka? ;)
_________________
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 10996
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Bydliště: Semily

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od raolsa »

Jenom taková vsuvka: když srovnám pohodlí V50 a V70II tak V70 je o hodně pohodlnější. :wink: :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Deshi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3770
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Deshi »

taky mě překvapila spotřeba, já jezdím podle palubáku okolo 5,7 a na klobouka nejezdím :oops:
_________________
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Dream car: C70

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5143
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

No pokud jde o spotrebu ve meste, jak psal wunti, ze se v 75% bude pohybovat, tak je to na styl brzda-plyn odpovidajici. Jako kombinace mesto-okreska by ty jizdy museli byt snad na hranici neustaleho praseni. Porovnavm se stejne objemovou Octou, ktera i pri neustalem praseni pres 7,5 nevyleze
_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

wunti
Offline
Příspěvky: 28
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

Pánové, pěkně se nám to rozjíždí.
Každopádně pls co jsem nastudoval, někdy v roce 07 došlo k reirkarnaci V50.
Pls nej motorizaci před faceliftem a po?
Ohledně km , klasická rodina. Jednou za týden za 14 dni delší výlet, 2x do týdně nějaké pojizdky po městě do 10 km. Do prace se snažím řešit dopravu po své linii. :))))
Danke za vase příspěvky. Začínám si dělat pomalu obrázek. A samozřejmě se začíná šetřit.
Varianty do 150 tis. a nebo nasetrime do 200 :)
_________________
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972

Jeffík
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Topolová 2020, 253 01 Hostivice

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Jeffík »

Ondra71 píše:Ahoj,
jsem tu nový a chtěl bych poprosit o radu s koupí Volva. Mam už sedm let staré auto, r.v.98, takže už statečně hnije a chtěl bych si pořídit konečně něco pořádného.
Jedná se o první mé Volvo, líbí se mi jedno V50 s motorizací D4 130kw, rok výroby 2011, najeto 145t km.
Trošku jsem pročetl toto vlákno a je zde spoustakrát napsáno: Nekupuj si V50! Úplně jsem nepochopil proč, je poruchové než ostatní modely?
Není to sice čistokrevné Volvo, ale to mi nevadí.
V tomto vlákně jsem moc informací o tomto modelu nenašel, myslím obecného rázu, nechce se mi prolézat celé forum.
Podle informací odsud by měl pětiválec D4 být Volvo výroby..?
Zajímaly by mě zkušenosti pokud někdo z vás toto auto má, servisní intervaly-rozvody,olej, spotřeba,
na co si dát pozor, nejčastější závady (pokud nějaké jsou...).
Děkuji za odpovědi :)
Mám V50 od 2010 do dnes a bez problémů. Ono si spousta chytráků na VOLVA myslí, že něco má výdrž bez údržby. Vřele doporučuji, ale diesel neznám. Naftu znám jenom v kamnech mých rodičů.
_________________
Jeffík
V40/2.0-100kW,05/2002
V50/2.0-107kW,01/2011

Z.Paul
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Most
Vůz: V50

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Z.Paul »

wunti píše:
Z.Paul píše:Já mám tu 1.6D motor od PSA/Ford. Má najeto cca 210tkm, je dovezený z říše v cca 175t. Němec to poslal dál nejspíš když se to začalo srát, koupil to čech a chvíli do toho asi rval prachy než se na to vykašlal, pak jsemt o kupil já, mam najeto asi 5 tisíc.

Za mě:
- zatím v pohodě - jen jsem měl podtlakový ventil turba - auto padalo do nouzáku při jízdě nad 3t otáček
- pochybuju, že někdo měnil už vstřiky turbo nebo cokoliv - ale turbo je v naprostém pořádku
- čekám kdy odejde DPF
- spotřeba cca 7.5l na 100 - ale jezdím brzda plyn
- je to chrochtací motor ale oproti Oct. není tak hlučný - zvlášt uvnitř
- to pohodlí je neskutečný :D

Nevím co víc bych řek, kdybys chtěl vědět víc tak se zeptej. ;)
Supr dik za vstup. Není ta 1,6D slaboucka? ;)
Tak ono těch 81Kw není jak moc sportovních, ale mě to stačí. 140 km za hodinu při 3t ot/m je akorát. Nejsem závodník, ale žádná brzda provozu :)

Ale kdybych měl vybírat znova tak jdu do 2.0D, tam je myslim 100Kw a 6q přeovodovka. Ale asi nejlepší volba z dieslů je D5 jak už bylo řečeno ;) je to Volvácký motor, 1.6 a 2.0 jsou PSA/Ford.

Ještě k tomu pohodlí - já do V50 přesedlal z Peugeotu 205 1.9D 47Kw r. v. 1991 :D pro mě bylo pohodlný i MHD.
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum

pilsner87
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 122
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pilsner87 »

Zdravim pokoukavam po tom ze bych svoje Dieslove volvo vymenil za benzinove například takove http://tinyurl.com/qxoke9h co by jste mi rekli na toto konkretni ci na to ze je to T5 a AWD ? Nebo nějake jiné v cca cenové kategorii prodeje mého viz : Pilsner87 - Volvo V50

Diky za každý názor ci doporuceni.
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2888
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od 3m3 »

K tomu konkretnimu budes si kupovat kombika anebo dodavku?Z myho pohledu pokud awd nevyuziju je to jen dalsi vec na aute kerou sebou vetsinu casu vozim jako zavazi,a vec kera kdyz se pokazi tak bude stat dalsi peniz na opravu...a co ze chces menit?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

pilsner87
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 122
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pilsner87 »

Diesla jsem kupoval protože jsem s nim dojizdel do práce do Německa ted už asi budu pracovat v místě bydliště a na to mi ten diesel prijde zbytecnej a nechci ten motor trápit s tím ze budu dene jezdit do práce po městě 3 km.. Takže mi prijde ze ten benal bude lepší ze ?
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2888
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od 3m3 »

Na 3km po praze bude skoda i toho benzinu...
To jezdi na kole a nebo pesky :)
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“