Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: PRG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tímto zakládám JEDINÝ topik na téma: rady při koupi S/V-40, 50 a jiných..
Tady si pište všechny dotazy k jednotlivým autům, dávejte si sem odkazy na jednotlivé nabídky v bazarech a tak dále.
Už mě opravdu nebaví číst nové topiky na jedno a to samé (k dnešnímu datu je tady těchto stále se opakujících topiků cca 26), takže:
1- Všechny ostatní stávající topiky na toto téma zamykám a do týdne smažu.
2- Všechny nově vzniklé topiky na toto téma (od dnešního dne) bez varování okamžitě mažu.
3- Veškeré OT budu nekompromisně mazat - takže opravdu "pouze k věci". Na vykecávání máte Lampárnu, Chat a SZ.
Lachtan
Tady si pište všechny dotazy k jednotlivým autům, dávejte si sem odkazy na jednotlivé nabídky v bazarech a tak dále.
Už mě opravdu nebaví číst nové topiky na jedno a to samé (k dnešnímu datu je tady těchto stále se opakujících topiků cca 26), takže:
1- Všechny ostatní stávající topiky na toto téma zamykám a do týdne smažu.
2- Všechny nově vzniklé topiky na toto téma (od dnešního dne) bez varování okamžitě mažu.
3- Veškeré OT budu nekompromisně mazat - takže opravdu "pouze k věci". Na vykecávání máte Lampárnu, Chat a SZ.
Lachtan
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Prosím o radu při koupi Volva S/V-40
Než budete mít nějaké dotazy, přečtěte si tento článek https://www.volvoklub.cz/modely.php?link ... 06-m40.txt . Byl stvořen pro vás, aby vám odpověděl na některé dotazy.
-
Offline
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40
prošel jsem 5 stran na toto téma a vyjmul z toho jediné dva topiky, zbytek jsou řeči o konkrétním kusu, kterej už je kdoví kde ve stylu "má to špatné spáry u předních dveří" Takže zde je výňatek
Hans napsal-
Počítej s tím, že do každého ojetého auta budeš muset nějaké prachy nasypat. Nikdo většinou neprodává ojeté auto v bezvadném stavu, i když je to u inzerátu většinou napsané. Mně u každého ojetého auta hned a nebo velmi brzy odešla baterka. A to i u dvouletého mercedesa, kterého jsem koupil přímo u Daimlera. Většinou hned jsem musel koupit buď sadu letních a nebo sadu zimních gum. Nevím jestli jsem tak kupoval auta jenom já, ale vždycky jsem koupil ojeté auto těsně před prohlídkou, takže jsem musel investovat do filtrů a náplní. Až budeš kupovat auto, tak se podívej, jestli souhlasí rozměr disků a pneumatik s údaji v TP. Já jsem si to jednou nezkontroloval, vyhodili mě z STK a musel jsem koupit sadu plecháčů a gum, abych auto mohl přihlásit. Taky si pořádně prohlídni čalounění uvnitř auta. Díly čalounění jsou příšerně drahé. Origo potah sedáku sedadla stojí u V40 8000 Kč. Bývalej majitel něco bastlil okolo volantu a provrtal kryt sloupku řízení. Ten kus plastu mě stál 2500. U V40 se přední pásy vytahují přes plastový kryt sloupku a při používání se pásy do hmoty sloupku zařezávají. Není to zrovna nejchytřejší řešení. Já mám na autě najeto 110000 km a pásy vyřízly v hmotě drážku asi 1 mm. Viděl jsem V40, která měla najeto 70000 km a pásy byly zařízlé v plastu do hloubky asi 5 mm a nešly ani vytahovat. Taky to říká něco o délce užívání auta. Koupě ojetého auta je vždycky trochu o náhodě.
Conan napsal-
Takže tu máme ty motory:
B4164S - 1587cc, 16v
B4164S2 - 1587cc, 16v + VVT
B4184S - 1731cc, 16v
B418S2/3 - 1783cc, 16v + VVT
B4194T - 1855cc, 16v (147kW)
B4194T2 - 1855cc, 16v + VVT (147kW)
B4204S - 1948cc, 16v
B4204S2 - 1948cc, 16v + VVT
B4204T - 1948cc, 16v (118kW)
B4204T2/3 - 1948cc, 16v + VVT (118kW)
B4204T5 - 1948cc, 16v + VVT (147kW)
* VVT - proměnné časování ventilů (zařazeno od cca r.v. 1999)
GDI (Mitsubishi)
B4184SM - 1834cc, 16v (92kW)
B4184SJ - 1834cc, 16v (90kW)
Hans napsal-
Počítej s tím, že do každého ojetého auta budeš muset nějaké prachy nasypat. Nikdo většinou neprodává ojeté auto v bezvadném stavu, i když je to u inzerátu většinou napsané. Mně u každého ojetého auta hned a nebo velmi brzy odešla baterka. A to i u dvouletého mercedesa, kterého jsem koupil přímo u Daimlera. Většinou hned jsem musel koupit buď sadu letních a nebo sadu zimních gum. Nevím jestli jsem tak kupoval auta jenom já, ale vždycky jsem koupil ojeté auto těsně před prohlídkou, takže jsem musel investovat do filtrů a náplní. Až budeš kupovat auto, tak se podívej, jestli souhlasí rozměr disků a pneumatik s údaji v TP. Já jsem si to jednou nezkontroloval, vyhodili mě z STK a musel jsem koupit sadu plecháčů a gum, abych auto mohl přihlásit. Taky si pořádně prohlídni čalounění uvnitř auta. Díly čalounění jsou příšerně drahé. Origo potah sedáku sedadla stojí u V40 8000 Kč. Bývalej majitel něco bastlil okolo volantu a provrtal kryt sloupku řízení. Ten kus plastu mě stál 2500. U V40 se přední pásy vytahují přes plastový kryt sloupku a při používání se pásy do hmoty sloupku zařezávají. Není to zrovna nejchytřejší řešení. Já mám na autě najeto 110000 km a pásy vyřízly v hmotě drážku asi 1 mm. Viděl jsem V40, která měla najeto 70000 km a pásy byly zařízlé v plastu do hloubky asi 5 mm a nešly ani vytahovat. Taky to říká něco o délce užívání auta. Koupě ojetého auta je vždycky trochu o náhodě.
Conan napsal-
Takže tu máme ty motory:
B4164S - 1587cc, 16v
B4164S2 - 1587cc, 16v + VVT
B4184S - 1731cc, 16v
B418S2/3 - 1783cc, 16v + VVT
B4194T - 1855cc, 16v (147kW)
B4194T2 - 1855cc, 16v + VVT (147kW)
B4204S - 1948cc, 16v
B4204S2 - 1948cc, 16v + VVT
B4204T - 1948cc, 16v (118kW)
B4204T2/3 - 1948cc, 16v + VVT (118kW)
B4204T5 - 1948cc, 16v + VVT (147kW)
* VVT - proměnné časování ventilů (zařazeno od cca r.v. 1999)
GDI (Mitsubishi)
B4184SM - 1834cc, 16v (92kW)
B4184SJ - 1834cc, 16v (90kW)
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Prosím o radu při koupi Volva V50
Že má ta mrška mimo vzatejch dveří štrejchlý kolo? :?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
S40 Turbo 147kW
Hele, klídek, vydrž. Určitě tu mají T4, ale neseděj v neděli po obědě u kompu nažhavený předávat informace a zkušenosti. Zatím si projdi třeba topik o spotřebě a jiné.
-
Offline
- Příspěvky: 438
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
S40 Turbo 147kW
Čus chlape, mám T4 a je to pekelný stroj :!: :!: :!:
Jsem s ní moc spokojený a to jsem ještě nejel na plných 200 koníků !
Spotřeba je stejná jako u 1.8 v benzínu,žere v kombinované spotřebě 8,7 l. na 100km. a do 2,0l. bych nešel má méně koní.
Další věc,T4 má většinou plnou výbavu,já ji mám až na PC.
Dnešní nové motory o výkonu 200 koní jsou už jen 2,4 nebo 2,5. už nevím přesně.A to asi i víc žere a pojistka je dražší.
Jsem s ní moc spokojený a to jsem ještě nejel na plných 200 koníků !
Spotřeba je stejná jako u 1.8 v benzínu,žere v kombinované spotřebě 8,7 l. na 100km. a do 2,0l. bych nešel má méně koní.
Další věc,T4 má většinou plnou výbavu,já ji mám až na PC.
Dnešní nové motory o výkonu 200 koní jsou už jen 2,4 nebo 2,5. už nevím přesně.A to asi i víc žere a pojistka je dražší.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40
Harry: přesunuto z opravjogin3 píše:Cus , tak snad se zaradim mezi vas s v40kou t4, rok vyroby 98 doufam, ze sem nenapsal nakej offtopic, ale kam jinam stim nez sem do s,v40tek tady je: https://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=5932964
Auto tam mam zamluveny,tak ,jen me ji pls nikdo nevykupte
Chci jen poradit na co si mam pri koupi dat pozor! Piste klidne odstavce me je to jedno , hlavne nechci koupit srajdu nakou totalne rozjetou, a s investicema v 10titisicich Prodavam svoje krasne udrzovany auto, do kteryho sem dal dost penez aby bylo v takovym stavu jakym je, ale bohuzel potrebuju diky prirustku do nasi rodiny :pij: vetsi auto
Tak se obracim na vas, na co si dat pozor, co zkontrolovat, de me hlavne o caste zavay, ctu tady problem s civkama, turbo, svicky, filtry, rozvody, hlavne me de o motor, ten chci mit v cajku, dale poloosy, atd. nejcastejsi problemy.
Ma to servisku tak snad ty rozvody delat nemusim, pac ty prej byli delany pred 10 000Km takze tam akorat sundame kryt mrkneme na rozvodak prohlidneme kladky, atd.
Diky vsem za rady,doufam, ze koupim dobre
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40
No doufam, ze bude co nejdrive, ale cekal by sem nejake rady, na co si mam dat pozor, de me hlavne o motor, a nachylny casti podvozku, brzdy(ty si zmerim suplerou sam ) ale ptam se z duvodu, ze ty volva tady mate, hlavne t4ky, tak co tam odchazi ma to najeto 135000, tak snad to nebude zase tak hrozny,
Jinak kolik si to vzme na 100Km? Da se stim jet i za 8-9? pocitam pri normalni jizde s 9l a pri sem tam, nakoureni srajdam typu superb,oct.RS, atd 10l na 100Km
Lol se tesim jak o malej jarda kuci, doufam, ze me to dopadne, pac ten zvuk kdyz sem to slysel to je nadhera, jeste se v tom projedu a uz me od tamtud nedostanou
Jinak kolik si to vzme na 100Km? Da se stim jet i za 8-9? pocitam pri normalni jizde s 9l a pri sem tam, nakoureni srajdam typu superb,oct.RS, atd 10l na 100Km
Lol se tesim jak o malej jarda kuci, doufam, ze me to dopadne, pac ten zvuk kdyz sem to slysel to je nadhera, jeste se v tom projedu a uz me od tamtud nedostanou
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40
pokud v mezičase (při čekání na další reakci na dotazy) pročítáš fórum, tak zjišťuješ, že se tady nechá hodně najít. třeba o spotřebě je tady topic asi o třech stránkách. jinak v opravách se problémy dají taky vyhledat.
nechci Tě buzerovat, ale ani Ti to hledat. jen poradit. postupně totiž neustále se opakujícími dotazy a odpověďmi odpadají i ti nejotrlejší a za chvíli tu budeme asi už jen my, sami dva
při koupi Ti samo držím palce, ať narazíš na slušný kousek
nechci Tě buzerovat, ale ani Ti to hledat. jen poradit. postupně totiž neustále se opakujícími dotazy a odpověďmi odpadají i ti nejotrlejší a za chvíli tu budeme asi už jen my, sami dva
při koupi Ti samo držím palce, ať narazíš na slušný kousek
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40
:?: viewtopic.php?f=7&t=10176&hilit=
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40
Hele kuci, pls, jak sou ty svetylka napr u S70ky ve dverich, krasne to sviti kdyz sou otevreny, tak koukam ze to v40ka a s40ka nemaj? Diky ne ze by me na tom zalezelo, ale je to pekny
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: PRG
Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40
Ne, nemají.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
dieslové motory ve 40-kách
asi by chtělo vidět tu servisku. nepíšeš jak starý to je, ale km je fakt podezřele málo. ale proč ne.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3648
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
dieslové motory ve 40-kách
2Harry: je tam výroba 2004 (asi 3. řádek v popisu)
2Lukenson: o stáčení tachometrů a přepisech ŘJ se tu vedla diskuze..pohledej. Někdo říkal ne, jinej jo. a pokud enmáš panický strach že ti ho někdo vyfoukne, upřesni kde to auto stojí a myslim že se někdo ochotný z okolí na to sjede kouknout (třeba za lahvinku něčeho dobrýho )
Ps.: a možná to dát do tohoto tématu viewtopic.php?f=28&t=9045
2Lukenson: o stáčení tachometrů a přepisech ŘJ se tu vedla diskuze..pohledej. Někdo říkal ne, jinej jo. a pokud enmáš panický strach že ti ho někdo vyfoukne, upřesni kde to auto stojí a myslim že se někdo ochotný z okolí na to sjede kouknout (třeba za lahvinku něčeho dobrýho )
Ps.: a možná to dát do tohoto tématu viewtopic.php?f=28&t=9045
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40
jo, přehlíd jsem to. téma jsem přesunul, abych ušetřil Lachtanovy nervy .
pokud by seděly km, tak je to myslím super cena.
pokud by seděly km, tak je to myslím super cena.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Online
- Příspěvky: 3603
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40
Koukal jsem na to, a líbilo by se mi taky ( mám podobné, jen starší )Lukenson píše:Mel by tam byt uz tem motor od Forda - ten je snad ok. diky
Lukenson
Ale s tím motorem - bych teda neřekl, že se do V 40 dávaly motory od forda, řekl bych že je toklasickej rencek, jako máme všichni tady......
A jestli kecám, at mi spadne trabant na nohu
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40
přesně, je to stejný motor co máme my. i v tom VT je to vidět, označení 4192T3 (nebo 4?).
takže common rail od renaulta, ale myslím dost spolehlivý. fotky vypadají pěkně. má podznačník od Haseho, možná by Ti tam podle VINu i řekli, jak se servisovalo a při jakých km.
takže common rail od renaulta, ale myslím dost spolehlivý. fotky vypadají pěkně. má podznačník od Haseho, možná by Ti tam podle VINu i řekli, jak se servisovalo a při jakých km.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40
Stačí se podívat na již existující témata. O GDI motorech zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=9165 a o motorech B4184S, taky určitě něco najdeš. Osobně bych, ale volil raději již B4184S2 s proměnlivým časováním ventilů.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40
Lidičky už jsem to sice jednou psal ale do špatnýho topicu takže znovu. Má to někdo z vás blízko do Svencaru v Ostravě? Chci to řešit v podstatě okamžitě. Takže čím dříve tím lépe. V nejhorším se projedu vlakem asi 400-500km tam a když to nevyjde, tak i zpátky.Mají tam jednu S40 z roku 2001 a vzhledem k tomu, že jsem z druhého konce republiky.Rád bych chtěl nechat poreferovat od tamních volvistů.
Děkuji vám s doufám ve vaší solidárnost.
Díky moc
Děkuji vám s doufám ve vaší solidárnost.
Díky moc
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40
Dobry den, zvazuji koupi Volva S40/V50 od roku 2004. Motor 2.0D 103kw od Fordu. Na Tipcars.com jsem prekvapive nasel vic kombiku nez sedanu, ja bych preferoval spise sedan. Ovsem s cim mam problem je stav najetych km u techle dieslu. Vetsinou maji najeto 130tis. km a vice u dva a pul let starych aut. Nevite, zda neexistuje u tohoto motoru nejaky problem po ujeti tolik km? Jako by se jich vsichni snazily po ujeti urciteho mnozstvi km zbavit. Neco jako se delu u zanesenych trysek u motoru 2.0 TDCi u Mondeii, jejichz oprava se dost prodrazila. Predem diky za informace.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: PRG
Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40
Končí leasing, popřípadě záruka, tak je posílají do světa a kupují fungl nové (aby se jich zase po 2-3 letech a 130.000 km zbavili)Anderlu píše:Vetsinou maji najeto 130tis. km a vice u dva a pul let starych aut. Nevite, zda neexistuje u tohoto motoru nejaky problem po ujeti tolik km? Jako by se jich vsichni snazily po ujeti urciteho mnozstvi km zbavit.
130.000 km za 2,5 let spíše vypadá na firemní káry než na privátní vozítka. Moc lidí kteří najedou ročně tyhle km pro soukromé záležitosti asi nenajdeš.
Nějak jsem tady nezaznamenal negativní recenze na tyto motorizace, takže asi tak.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Online
- Příspěvky: 3603
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40
Zatím je to taky asi tím, že tolik uživatelů s těmahle autama není, ale poud budou pravidelně servisovaná, tak snad problém nebude.Lachtan píše:Nějak jsem tady nezaznamenal negativní recenze na tyto motorizace, takže asi tak.
A případně bys mohl zkusit zavolat do autorizovaného servisu, jaké problémy se tam na těch motorech mohou objevit. Vesměs jsem se vždy setkal s ochotou a příjemným přístupem
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40
Zdravím všechny příznivce značky Volvo,
zvažuji nákup vozidla V40 a bohužel se nemohu rozhodnout mezi
http://www.tipcar.cz/volvo/volvo-v40-1.9-td-85-kw.-navigace-cz-22680059.html
a
http://www.tipcar.cz/volvo/volvo-v40-1.9-d---cr.-nehav.-1.maj.-cz-8760905.html
První uvedené je novější a má údajně méně najeto, ale to je asi poslední údaj na který bych koukal, protože doposud jsem měl Opel Vectra s motorem 2.0DTi 74kW - velmi špatně hodnocený motor a za dobu co jsem vozidlo měl jsem jen 1x měnil turbo při 275tis km jinak běžná údržba.....
Na co se mohu připravit u motoru, který je ve výše uvedených vozidlech? Je 225tis km najeto již mnoho, nebo používá Volvo motory, které jsou držáky? odhaduji, že pokud mne zase někdo nesestřelí tak vozidlo musí sloužit 4-5 let cca 150tis-300tis km
Kamarád říká, že auto je OK, že s V70 2.5TDi natočil 750tis km, ale neuvedl, kolik dal celkem do oprav
Dále bych moc ocenil info o kolik může být draží servis na Volvo proti Opel (aut. servisy)
Děkuji předem za každou reakci
Kája
Volvo neznalý druh
zvažuji nákup vozidla V40 a bohužel se nemohu rozhodnout mezi
http://www.tipcar.cz/volvo/volvo-v40-1.9-td-85-kw.-navigace-cz-22680059.html
a
http://www.tipcar.cz/volvo/volvo-v40-1.9-d---cr.-nehav.-1.maj.-cz-8760905.html
První uvedené je novější a má údajně méně najeto, ale to je asi poslední údaj na který bych koukal, protože doposud jsem měl Opel Vectra s motorem 2.0DTi 74kW - velmi špatně hodnocený motor a za dobu co jsem vozidlo měl jsem jen 1x měnil turbo při 275tis km jinak běžná údržba.....
Na co se mohu připravit u motoru, který je ve výše uvedených vozidlech? Je 225tis km najeto již mnoho, nebo používá Volvo motory, které jsou držáky? odhaduji, že pokud mne zase někdo nesestřelí tak vozidlo musí sloužit 4-5 let cca 150tis-300tis km
Kamarád říká, že auto je OK, že s V70 2.5TDi natočil 750tis km, ale neuvedl, kolik dal celkem do oprav
Dále bych moc ocenil info o kolik může být draží servis na Volvo proti Opel (aut. servisy)
Děkuji předem za každou reakci
Kája
Volvo neznalý druh
-
Offline
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40
Ten druhý inzerát registruji tak asi 2-3 měsíce,víc nevím, jen že už je to tam déle. Určitě se na to auto bylo pár lidí podívat. Proč si jej nikdo nekoupil to nevím, možná bylo dražší než mělo, nebo čeká na tebe. Co se týče km tak tu vetšina lidí píše, pokud to má řádný a hlavně pravidelný servis nemusíš se toho bát. Osobně mluvím takto mít řádně a pravidelně vedenou servisku s menším nájezdem. (sice vyšší cena) Na ty bazary ale buď více ve střehu chtěj to auto prodat, tak ti budou mazat med kolem pusy. Neříkám že se nedá v bazaru koupit dobře, chce to jen hledat a jezdit a jezdit. Osobně jsem pořizoval auto manželce a přemýšlel jsem o S/V40. Nakonec to vyhrála S40 sice bych řekl drahá ale s nájezdem jen 58000km z r. 01. Nicméně chtěl jsem tě upozornit na inzerát http://www.automoda.cz/index.php?page=c ... ail&id=147 ale říkám pozor. Je divný že to tam ještě je. Kdybych se byl já před koupí nakonec rozhodl pro V40 určitě bych se jel na ní podívat. Stálo by mi to za tu cestu protože podle fotek je moc pěkná ale skutečnost bývá někdy hodně jinde.Kaja píše:Zdravím všechny příznivce značky Volvo,
zvažuji nákup vozidla V40 a bohužel se nemohu rozhodnout mezi
http://www.tipcar.cz/volvo/volvo-v40-1.9-td-85-kw.-navigace-cz-22680059.html
a
http://www.tipcar.cz/volvo/volvo-v40-1.9-d---cr.-nehav.-1.maj.-cz-8760905.html
První uvedené je novější a má údajně méně najeto, ale to je asi poslední údaj na který bych koukal, protože doposud jsem měl Opel Vectra s motorem 2.0DTi 74kW - velmi špatně hodnocený motor a za dobu co jsem vozidlo měl jsem jen 1x měnil turbo při 275tis km jinak běžná údržba.....
Na co se mohu připravit u motoru, který je ve výše uvedených vozidlech? Je 225tis km najeto již mnoho, nebo používá Volvo motory, které jsou držáky? odhaduji, že pokud mne zase někdo nesestřelí tak vozidlo musí sloužit 4-5 let cca 150tis-300tis km
Kamarád říká, že auto je OK, že s V70 2.5TDi natočil 750tis km, ale neuvedl, kolik dal celkem do oprav
Dále bych moc ocenil info o kolik může být draží servis na Volvo proti Opel (aut. servisy)
Děkuji předem za každou reakci
Kája
Volvo neznalý druh
Servis nevím asi je dost drahý nebyl jsem tam z důvodu že jsem to koupil asi měsíc po servisní prohlídce.
Tady ale jsou lidi co mají vztah k Volvům a opravují to. tuším že je to http://www.t6r.cz Všichni si je chválí, takže tudy by mohla vést cesta k případným opravám.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé