V40 netopí, nejede :-(
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#1 V40 netopí, nejede :-(
Zdravím,
Potřebuje helpnout s diagnozou moji v40:
Co se děje:
- Problém se začal objevovat až teď v zimě, takže to možná souvisí s nížší teplotou
- Nastartuju, jedu, teplota chladící kapaliny na budíku ukazuje zahřátý motor. Motor zahřatý i být musí, trasu jezdím pořád, takže vím, kdy už se zahřeje.
- Pustím topení, ale pořád to fouká studený vzduch - nezáleží, co si nastavím na klimapanelu
- Po nějaké době to začne foukat normálně teplý vzduch (5-10 km)
- Ale pokud to ještě fouká studený vzduch a víc zatížím motor (jízdou do kopce), tak najednou vystřeli ručička teplota chlad. kapaliny, rozsvítí se její kontrolka a auto mi odstaví pedál plynu (nejde vytáčet, asi nějaká pojistka, fakt to potěší když jedu do kopce a za mnou auto). Potom najednou začne foukat teplý vzduch, teplota na budíku sleze dolu a zase se normálně jede. Celé to trvá cca 5 vteřin (zvyšená teploty, odpojeného plynu, začné normlně foukat teplý a zase mi to vrátí plyn).
- Rozsvítí se pouze kontrolka u teploty kapaliny, bez grilovaného kuřete. Na diagnostice nic. Kapalina tam je a jsou přece i stavy kdy to jede úplně normálně.
- Parkrát jsem jel a normálně to topilo. Dneska už mi i několikrát začal foukat studený vzduch během jízdy (jel jsem po rovině, takže bez dalších radostí), ale situace se teda asi zhoršuje. Ze začátku jsem myslel, že to dělá jenom po startu a jde pouze o regulaci topení v kabině.
Pocitově je to jako by něco dočasně blokovalo proudění horké vody do kabiny (ale o žádné takové kapce/ventilu nevím (?)), nějak se lokálně zahřeje čidlo teploty, potom to zase začné proudit, tak se to hodí do normálu.
Napadá mě, jestli by se systém mohl sám od sebe nějak zavzdušnit? Ale takový problém jsem předtím nikdy neměl, tak čím by to bylo...
Čím to, kdo poradí?
Potřebuje helpnout s diagnozou moji v40:
Co se děje:
- Problém se začal objevovat až teď v zimě, takže to možná souvisí s nížší teplotou
- Nastartuju, jedu, teplota chladící kapaliny na budíku ukazuje zahřátý motor. Motor zahřatý i být musí, trasu jezdím pořád, takže vím, kdy už se zahřeje.
- Pustím topení, ale pořád to fouká studený vzduch - nezáleží, co si nastavím na klimapanelu
- Po nějaké době to začne foukat normálně teplý vzduch (5-10 km)
- Ale pokud to ještě fouká studený vzduch a víc zatížím motor (jízdou do kopce), tak najednou vystřeli ručička teplota chlad. kapaliny, rozsvítí se její kontrolka a auto mi odstaví pedál plynu (nejde vytáčet, asi nějaká pojistka, fakt to potěší když jedu do kopce a za mnou auto). Potom najednou začne foukat teplý vzduch, teplota na budíku sleze dolu a zase se normálně jede. Celé to trvá cca 5 vteřin (zvyšená teploty, odpojeného plynu, začné normlně foukat teplý a zase mi to vrátí plyn).
- Rozsvítí se pouze kontrolka u teploty kapaliny, bez grilovaného kuřete. Na diagnostice nic. Kapalina tam je a jsou přece i stavy kdy to jede úplně normálně.
- Parkrát jsem jel a normálně to topilo. Dneska už mi i několikrát začal foukat studený vzduch během jízdy (jel jsem po rovině, takže bez dalších radostí), ale situace se teda asi zhoršuje. Ze začátku jsem myslel, že to dělá jenom po startu a jde pouze o regulaci topení v kabině.
Pocitově je to jako by něco dočasně blokovalo proudění horké vody do kabiny (ale o žádné takové kapce/ventilu nevím (?)), nějak se lokálně zahřeje čidlo teploty, potom to zase začné proudit, tak se to hodí do normálu.
Napadá mě, jestli by se systém mohl sám od sebe nějak zavzdušnit? Ale takový problém jsem předtím nikdy neměl, tak čím by to bylo...
Čím to, kdo poradí?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 V40 netopí, nejede :-(
Tipnu si - těsnění pod hlavou?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 V40 netopí, nejede :-(
A co umírající vodní pumpa, nebo teda spíš mrtvá s ulámanejma lopatkama? Tam je stejná jak na 5 válci, ne?
A vždy se kombinuje netopení s přehříváním, nebo se umí projevit i každé zvlášť?
A vždy se kombinuje netopení s přehříváním, nebo se umí projevit i každé zvlášť?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#4 V40 netopí, nejede :-(
Zkus na místě na cca minutu podržet otáčky nad 1500.
Pak dej vědět jestli začalo topit nebo ne.
Pak dej vědět jestli začalo topit nebo ne.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#5 V40 netopí, nejede :-(
Mám nějaké nové poznatky. Trochu se bojím toho těsnění. Něco jsem googlil, někdo psal těsnění, někdo ucpaná hadička z expanzky, ale mě je divné, že to někdy dělá, někdy ne...
Šel jsem zkotrolovat auto jak vychládlo, expanzní nádržka prázdná nebo skoro prázdná. Nikde ale nic neteče, pravidelně kotroluju hladiny, před týdnem dvěma byla hladina normální. V horní hadici z chladiče taky málo kapaliny (je tam odvzdušňovák). Nikde nic potečeného od kapaliny. V oleji to taky nevypadá, že by tam byla chladící kapalina, ani olej v kapalině, nesmrdí. Dolil jsem teda cca půl litru do expanzky, hned se zaplnila a neubývalo v ní. Nastartoval, odvzdušnil jsem tu horní hadici, v expanzce vody neubylo a se zahřívajícím motorem se kapalina při potevření začala tlačit ven. Nikdy jsem nezkoušel pootevřit expanzku, má se snad při zahřátí tlačit kapalina ven? Myslel jsem, že víčko drží natlakovaný vzduch, ne kapalinu. Třeba blbost jako špatné víčko? Nemám zatím zkušenost, co dělá špatně víčko, jestli to může i zazvdušnit systém... Nějaký smysl mi to i dává.
Urvanej: Netopení se projevilo vícekrát, ale přehřívání zatím 2krát a pouze, když to netopilo. Ta teplota vystoupá během chvilky (vzduch kolem čidla?) a potom během cca 3 sekund se ručička zase vrátí do normálu (potom, co mi to vrátí ovládání plynu). Je tam 1.9 dci od Renaultu. Rozvody jsem dělal cca 3roky zpět, dal jsem tam novou SKF pumpu s kovovýma lopatkama. Když to topí a autu jsem dal pokouřit, tak žádný problém nebyl. Možná za obě situace může stejná věc, ale nemusí nastat současně.
Juric: Auto začlo normálně topit, takže jsem nezkoušel držet ty otáčky nad 1500.
Šel jsem zkotrolovat auto jak vychládlo, expanzní nádržka prázdná nebo skoro prázdná. Nikde ale nic neteče, pravidelně kotroluju hladiny, před týdnem dvěma byla hladina normální. V horní hadici z chladiče taky málo kapaliny (je tam odvzdušňovák). Nikde nic potečeného od kapaliny. V oleji to taky nevypadá, že by tam byla chladící kapalina, ani olej v kapalině, nesmrdí. Dolil jsem teda cca půl litru do expanzky, hned se zaplnila a neubývalo v ní. Nastartoval, odvzdušnil jsem tu horní hadici, v expanzce vody neubylo a se zahřívajícím motorem se kapalina při potevření začala tlačit ven. Nikdy jsem nezkoušel pootevřit expanzku, má se snad při zahřátí tlačit kapalina ven? Myslel jsem, že víčko drží natlakovaný vzduch, ne kapalinu. Třeba blbost jako špatné víčko? Nemám zatím zkušenost, co dělá špatně víčko, jestli to může i zazvdušnit systém... Nějaký smysl mi to i dává.
Urvanej: Netopení se projevilo vícekrát, ale přehřívání zatím 2krát a pouze, když to netopilo. Ta teplota vystoupá během chvilky (vzduch kolem čidla?) a potom během cca 3 sekund se ručička zase vrátí do normálu (potom, co mi to vrátí ovládání plynu). Je tam 1.9 dci od Renaultu. Rozvody jsem dělal cca 3roky zpět, dal jsem tam novou SKF pumpu s kovovýma lopatkama. Když to topí a autu jsem dal pokouřit, tak žádný problém nebyl. Možná za obě situace může stejná věc, ale nemusí nastat současně.
Juric: Auto začlo normálně topit, takže jsem nezkoušel držet ty otáčky nad 1500.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 V40 netopí, nejede :-(
Jde o to, že obojí má stejný příznaky, "vzduch" v chladící soustavě.
Rozlouskne to buď test komprese, CO test v nádržce, nebo pumpa venku. Výběr je na tobě.
Rozlouskne to buď test komprese, CO test v nádržce, nebo pumpa venku. Výběr je na tobě.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#7 V40 netopí, nejede :-(
Zkusím zítra zavolat do okolí jeslti mi někde udělají ten test na spaliny. Co by se mělo přesně sledovat u testu komprese? Nedělám si iluze, že by i předtím byla bůhvíco.
Proč zrovna teď v zimě... Musím vozit manželku k dochtorům a na C70 nemám ani zimáky
Proč zrovna teď v zimě... Musím vozit manželku k dochtorům a na C70 nemám ani zimáky
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#8 V40 netopí, nejede :-(
Kapalina v expanzce by trochu stoupnout mohla, ale nesmí se tlačit ven. Pořád to vidím na to těsnění (nebo prasklá hlava, či blok) bohužel.
Ale tu variantu s částečně nefunkční pumpou, bych taky úplně nezatracoval.
Ale tu variantu s částečně nefunkční pumpou, bych taky úplně nezatracoval.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#9 V40 netopí, nejede :-(
Furt nad tím přemýšlím a skoro už se taky přikláním k těsnění... Což už by asi se vším všudy nebyla moc rentabilní oprava...
Jestli se mi tlačí kapilina z nádržky, tak mi asi nebudou chtít udělat test na spaliny...
Vrtá mi ale hlavou jak by ta pumpa mohla zazvdušnit systém? Sice by bylo jednodušší udělat jenom pumpu, ale ta by mohla jenom za přehřívání a špatnou cirkulaci, ni?
Jestli se mi tlačí kapilina z nádržky, tak mi asi nebudou chtít udělat test na spaliny...
Vrtá mi ale hlavou jak by ta pumpa mohla zazvdušnit systém? Sice by bylo jednodušší udělat jenom pumpu, ale ta by mohla jenom za přehřívání a špatnou cirkulaci, ni?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 V40 netopí, nejede :-(
Samotná pumpa ti systém nezavzdušní, ale tím, že pořádně nehoní vodu se ta voda může u některého válce vařit a tím vznikají vzduchové bubliny.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 V40 netopí, nejede :-(
ještě mi napadlo, že rozlišit těsnění a pumpu by mohlo jít pomocí rozdílu projevu za tepla a za studena. Studená voda se později vaří, ale těsnění bude podfukovat možná furt stejně, nebo taky ne Ale zkusit to nestojí nic...
Pokud se bude za tepla i za studena tlačit voda ven stejně brzo po startu, tak bych usuzoval spíš na těsnění/blok/hlava.
Ale to je tak jakoby babská rada... tonoucí se stébla chytá.
Pokud se bude za tepla i za studena tlačit voda ven stejně brzo po startu, tak bych usuzoval spíš na těsnění/blok/hlava.
Ale to je tak jakoby babská rada... tonoucí se stébla chytá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#12 V40 netopí, nejede :-(
No za studena se netlačí, nechál sem manželku i šlapat na plyn
Zatím jsem se díval na rozvoďák a subjektivně je s hladké strany opotřebovanější, takže možná i ta pumpa. Sleduju řemen při každé výměné oleje. Musí to ještě něco vydržet, budu sledovat řemen, co jen to půjde, tak shodím rozvody. Jestli to bude pumpa, tak už si u SKF nekoupím ani cihlu.
Zatím jsem se díval na rozvoďák a subjektivně je s hladké strany opotřebovanější, takže možná i ta pumpa. Sleduju řemen při každé výměné oleje. Musí to ještě něco vydržet, budu sledovat řemen, co jen to půjde, tak shodím rozvody. Jestli to bude pumpa, tak už si u SKF nekoupím ani cihlu.
Naposledy upravil(a) labanos dne 28 led 2021 08:27, celkem upraveno 1 x.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#13 V40 netopí, nejede :-(
Na pumpě jsem bohužel nic divného nenašel...
Řemen se mi zdál trochu volnější, ale na straně pumpy by to nemělo hrát takovou roli.
Řemen se mi zdál trochu volnější, ale na straně pumpy by to nemělo hrát takovou roli.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#14 V40 netopí, nejede :-(
Neprotáčí se vrtulka na hřídeli?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#15 V40 netopí, nejede :-(
Vůbec. Ložisko je tiché, nic nedrhne. Zkoušel jsem to i pořádně roztočit přes vrtačku.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#16 V40 netopí, nejede :-(
Test na CO2 se dělal?
Napadlo mě (taková blbost ) namontovat do teplé hadice, co jde do topení, automatický odvzdušňovák od topení. Pokud by to tam šlo z hlavy, tak by to odfouklo a bylo by po problému
Napadlo mě (taková blbost ) namontovat do teplé hadice, co jde do topení, automatický odvzdušňovák od topení. Pokud by to tam šlo z hlavy, tak by to odfouklo a bylo by po problému
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#17 V40 netopí, nejede :-(
Proč to tam nedávají rovnou z výroby?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#18 V40 netopí, nejede :-(
Abych tu dal taky nějaké rozhřešení.
Vyměna těsnění pod hlavou. Auto jsem složil před pár dny. Zatím jsem s tím moc nejezdil (protože lockdown), takže ťuk-ťuk, ale auto normálně topí, v expanzce mi netlakuje, žádné přehřívání.
Akorát jeden problém, auto po trochu hůř startuje, chytne až tak na 4-5 otočení. Po nastartování už normálně drží otáčky, jede jak má, tlak v railu (systém Bosch) je OK. Ihnem po vypnutí motoru a nastartování to chytí normálně. Myslím, že za to může zazvdušněný systému, zatím se to ani po nějakém projetí nezměnilo. Auto má balónek a ten jsem mačkal opravdu hodněkrát. Nafta nikde neteče. Může to být pořád zavzdušněné?
Měnil jsem i palivový filtr a poprvé jsem dával Bosch (jindy Mann nebo Volvo). Má někdo špatnou zkušenost s filtrem od Bosche?
PS: Podezřívám těsnění, co bylo k filtru.
Vyměna těsnění pod hlavou. Auto jsem složil před pár dny. Zatím jsem s tím moc nejezdil (protože lockdown), takže ťuk-ťuk, ale auto normálně topí, v expanzce mi netlakuje, žádné přehřívání.
Akorát jeden problém, auto po trochu hůř startuje, chytne až tak na 4-5 otočení. Po nastartování už normálně drží otáčky, jede jak má, tlak v railu (systém Bosch) je OK. Ihnem po vypnutí motoru a nastartování to chytí normálně. Myslím, že za to může zazvdušněný systému, zatím se to ani po nějakém projetí nezměnilo. Auto má balónek a ten jsem mačkal opravdu hodněkrát. Nafta nikde neteče. Může to být pořád zavzdušněné?
Měnil jsem i palivový filtr a poprvé jsem dával Bosch (jindy Mann nebo Volvo). Má někdo špatnou zkušenost s filtrem od Bosche?
PS: Podezřívám těsnění, co bylo k filtru.
Naposledy upravil(a) labanos dne 07 bře 2021 17:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#19 V40 netopí, nejede :-(
Co jsem vyhrál?raolsa píše:Tipnu si - těsnění pod hlavou?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#20 V40 netopí, nejede :-(
Sputnika? Kdyby sis tipl něco levnějšího a měl pravdu, tak budu radší
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek