C30 - Motory
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#51 C30 - Motory
Pokud to nebude chtít hnát někde po okruhu tak je 2,4 pro ,,běžné ježdění,, dostatečná. 125kW (135kW) není zas tak málo a stačí i v S60/V70.
T5 je pro ty jenž ten výkon opravdu využijí, tím nemyslím na to 5x za rok šlápnout na dálnici.
T5 je pro ty jenž ten výkon opravdu využijí, tím nemyslím na to 5x za rok šlápnout na dálnici.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#52 C30 - Motory
haben : někdo zde psal (neumím už dohledat kdo a kde-maličko mám podezření, že to snad mohl být Raolsa ? ), že stejně je na tom i ta 2.4i. Blok by měl mít dle jeho slov co si tak matně vybavuju jinak udělané odlitky pro držáky motoru. PCV je tam snad co vím taky jinak a to celým tělesem současně s blokem pro patronu olejového filtru. Takže co já vím, tak spodek nepasuje skoro určitě. Střeva a vršek (hlava) by asi pasovat měl. Teda až na to, že sání má VVT, ale to je asi zaměnitelné za verzi bez.
Takže i ta 2.4i pokud by zdechla a musela se měnit kus za kus, tak jedině z P1.
Takže i ta 2.4i pokud by zdechla a musela se měnit kus za kus, tak jedině z P1.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#53 C30 - Motory
no to možná ano, ale tuněnou a honěnou 2,4i jsem tedy neviděl. A pokud někdo 2,4i točil, tak jen dobře, vždyť ten motor je na to stavěný. Jinak je to primitivní motor a není co by se tam posralo, je to starý osvědčený motor, tak proto ta volba. A pokud má prasknout blok, tak tomu se nevyhneš nikde.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#54 C30 - Motory
Však jasný, já nepopírám nic z toho co píšeš, jen podotýkám, že zaměnitelnost toho bloku pravděpodobně (nemám to teď jak doložit, tak raději takto..) není možná s jinými 2.4i 103/125Kw z dřívějších Volv.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#55 C30 - Motory
Díky za všechny zkušenosti a názory, prioritou bude 2.4i Teď už jen čekat
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#56 C30 - Motory
Taaakze, nakonec to dopadlo tak, ze mám C30 s motorem D5, vím ze jsem původně chtěl benzin, ale už jsem to potřeboval řešit vcelku rychle a jednu hezky zachovalou měl R-Speed. Musím říct, ze svezení je v tom fakt parádní a už se těším na spooustu kilometrů strávených za volantem tohoto nejmenšího Volva
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#57 C30 - Motory
Jo D5 pojede paradne, at slouzi. Uvidis, ze C30 bude delat radost.
Jedine, co je na D5 blbe, je vaha. Moc kilo na predku. Vazit jak 1,6i, to by byla parada.
Posli foto
Jedine, co je na D5 blbe, je vaha. Moc kilo na predku. Vazit jak 1,6i, to by byla parada.
Posli foto
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#58 C30 - Motory
Jsem zvědavý v zatáčkách na mé trase Zítra to nafotim a hodím sem. A je černá, přijde mi to u té C30 elegantní
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#59 C30 - Motory
Jen tak jsem to dneska blejsknul, udělám víc foto později
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5001
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#60 C30 - Motory
Takové krásné auto a počasí jak dělané na leštění a ty to propásneš.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#61 C30 - Motory
No já vím Ale bohužel na to dneska nebyl čas
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#62 C30 - Motory
Zadni spojler a doplnkkovy predni spojler to posunuje o level vys
#63 C30 - Motory
S dovolenim bych se pripojil s dotazem ohledne motoru do C30. Mame ted 2,4i ve V70II a ten zvuk se mi proklate zalibil. Sice jezdime za 9, ale akusticka pohoda za to stoji. Pro mamacar poskytuje motor dostatecnou dynamiku, no rekneme na spodni hranici pripustneho minima , a v C30 by mel jet za me velmi slusne. Trochu me prekvapila Habenova spotreba, cekal bych, ze v mensim/lehčím aute pojede za mene, ale co uz. A ted ten dotaz: ma smysl uvazovat o fordich benzinovych motorech? Turbo nechci a naftu pokud mozno take ne, jedine D5, ale tezky motor v prednim narazniku radsi ne. 1.6 a 1.8 bych pocitove nechal focusum, takze asi jen ta 2.0? Pocet valcu spatny, ale zase ta auta jdou sehnat, 2.4i je jako safranu :/
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 442
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#64 C30 - Motory
Nepíšeš kolik a jak s tím plánuješ ročně najet.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#65 C30 - Motory
U me holt spotreba odrazi jizdni profil zeny. Rano nastartuje a sjede 2 km mestem z kopce do prace. Odpoledne nastartuje, popojede 1 km do obchodu. Pak 1 km domu do kopce.
Kdyz jede na vzdalenejsi pracoviste, tak rano 1 km z kopce a pak 7 km po rovine mestem.
Kdyz si to vezmu i vikendu ja na okresku, tak se to snazim klidne prijet a pak tomu dam.
Posledni spotreba z nedele byla 12,1
Kdyz jede na vzdalenejsi pracoviste, tak rano 1 km z kopce a pak 7 km po rovine mestem.
Kdyz si to vezmu i vikendu ja na okresku, tak se to snazim klidne prijet a pak tomu dam.
Posledni spotreba z nedele byla 12,1
#66 C30 - Motory
nepisu, jelikoz nevim:) minimalne 15k urcite a odhadem tak 20-22k max. Neni to zadna racio volba, to auto se mi proste libi, resp. pouze predface, novym cumakem ten design imho dojebali.
@Haben: tak to je pak jasny, ac mamacar, tak tyhle 1-2km poskoky nejsou u nas zatim tak caste, tim se leccos vysvetluje. Btw nebudes to chcit vyhldove prodat?
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#67 C30 - Motory
Zena brble, ze to zere, tak bych ji mozna presvedcil a koupil neco mestskeho, at nefrfle. Ale co bych si koupil ja? Mozna nejakou staresinu, at je v cem dojet na sraz.
Cena by byla ale docela hodne vysoko postavena, pac vse opraveno vcetne bufika za 16 tkc.
Cena by byla ale docela hodne vysoko postavena, pac vse opraveno vcetne bufika za 16 tkc.
#68 C30 - Motory
mazdu 3 nebo 2 se skyaktivem, ta pojede za 6-7... resp. po trojce koukam i ja, bylo by to racio reseni, ale volvo to neni, malo valcu.. vis jak
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#69 C30 - Motory
Ja bych klidne citigo. Jezdil jsem v tom obcas v praci a ridila to i zena. Zere to 5-7 l, docela se to i rozjede, slusny rejd, dily za korun. Lidi tady budou brblst, ze to neni bezpecne pri havarii, jsko ano, volvo to neni, ale neni to plechovks z devadesatych let.
Nova mazda 2 a 3 jsou krasne, klidne bych koupil, ale cenovy nesmysl
Nova mazda 2 a 3 jsou krasne, klidne bych koupil, ale cenovy nesmysl
#71 C30 - Motory
Nová ne, líbí se nám doma ta předchozí 3ka do 2019, tj. generace BM, BN. Ty už dají za 300k sehnat. Podmínkou je červená, ta se jim fakt povedla.
@quaero: za 7 by to jezdilo paní Habenove ty kilometrové přískoky, běžná spotřeba je 5-6. Pokud zvažuje Citigo, bral bych Mazdu 2 se čtyřválcem 1.5.
Ať nejsme úplně mimo téma, má smysl do C30 zvažovat ten fordi 2.0 nebo budu zklamaný?
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#72 C30 - Motory
Ja ve 2,0 jel. Pujcil mi ho jeden vlastnik z fora.
Jako takto, je to o pznani lepsi jak 1,8, zvuk nijaky, nejak to jede, ale zadny zazrak. A to bych rekl ze ta 2,4i je tak na hrane s dynamikou. Holt chce to radit a neni vyjimka, kdy predjizdis na dvojku. Aby to jelo, tak furt stridam na okresce 2 a 3. Zase ta 2,0 zere min jak 2,4i, o cca 1,5 l.
Ja bych bud sel do 2,4i nebo do toho nejslabsiho a nejmene uzraneho, tedy 1,6.
T5 je super, to fakt kouzli usmev, zere to stejne jak 2,4, ale u T5 v C30 se bojim, ze bude uhonena - proto jsem se ji vyhnul
Jako takto, je to o pznani lepsi jak 1,8, zvuk nijaky, nejak to jede, ale zadny zazrak. A to bych rekl ze ta 2,4i je tak na hrane s dynamikou. Holt chce to radit a neni vyjimka, kdy predjizdis na dvojku. Aby to jelo, tak furt stridam na okresce 2 a 3. Zase ta 2,0 zere min jak 2,4i, o cca 1,5 l.
Ja bych bud sel do 2,4i nebo do toho nejslabsiho a nejmene uzraneho, tedy 1,6.
T5 je super, to fakt kouzli usmev, zere to stejne jak 2,4, ale u T5 v C30 se bojim, ze bude uhonena - proto jsem se ji vyhnul
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 442
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#73 C30 - Motory
Se to tu skoro bojím zmínit, ale D2 84kW je povedený motor, který jezdí reálně za 5.5l. Nebo potom tu 2.4 atmo a šup tam chip na 135kW. Záleží na prioritách no.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#74 C30 - Motory
Potvrzuji, že mi ten 8-mi ventil D2/84 kW jezdil dlouhodobě za 5,5L/100 km a rozhodně jsem nebyl brzdou provozu. S T5/169 kW jsem se pod 11 L/100 km ještě nedostal.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#75 C30 - Motory
Co vím, měl ho i PinďaBC ve své C30. A nestěžoval si na nic. Výkonově, no jako odspodu to jede samozřejmě lépe jak 2,4i, ale od středních a ve vysokých otáčkách ani omylem. Člověk neustále čeká, kdy ho ta D2 zatlačí do sedaček a ono nic, psíš začíná vadnout. Ale na svižnější ustálené ježdění bez nutnosti neustálé akcelerace, točení a neustálého řazení s odměnou v podobě malé spotřeby, proč ne.
U D2 , co vím, tak je potřeba si být jistý zacházením předchozími majiteli. Měnit co 15 tkm olej a snad u tohoto motoru bylo fajn ještě překopat výpustný otvor pro olej, aby se vypustilo vše a nezůstával tam binec.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek