Zdravim, mám s40 II T5 162 kw a poslední dobou mi nárazově svítí elektronika motoru. Přesněji to funguje takhle, nastartuju a zustane svitit a poté v prubehu jizdy mi padá a stoupá ukazatel teploty vody. Pokud nastartuju a elektronika nesvítí tak mi ručička normalně vystoupá na 90 a drží. Napadlo mě jestli to spolu až takhle nesouvisí, protože to děla jen a pouze když svítí kontrolka elektroniky.. Auto normalne jede jak má a žádné další zavady nevykazuje..
Neví někdo co by to mohlo být? Díky
S40 teplota a elektornika motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 S40 teplota a elektornika motoru
Koukni na konektory k CEM, jestli tam není oxidace.
Co říká origo diagnostika?
Co říká origo diagnostika?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 11
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Sojovice
- Vůz: S40 T5, S40 T4 a S80 D5
#3 S40 teplota a elektornika motoru
Problemy s CEM snad byly až po roce 2005 u jiných modelů, S40 a V50 se netykaly.. A do elektriky šahat určitě nebudu, z toho mam respekt.. Jinak diagnostika Delphi se připojila k jednotce na treti pokus a oznamila že je vše bez chyby a žádná chyba ani nikdy nebyla..
Takže nevím jak moc si rozumí s mojí jednotkou.. Koukal jsem že v popisu máš uvedeno že diagnostiku máš k dispozici a evidentně se v problému vyznáš více než já(mě CEM na začatku ani nenapadlo), tak mě napadlo jestli bych se nemohl stavit a podívat se na to společně.. Semily zas tak extrémně daleko nemám..
Takže nevím jak moc si rozumí s mojí jednotkou.. Koukal jsem že v popisu máš uvedeno že diagnostiku máš k dispozici a evidentně se v problému vyznáš více než já(mě CEM na začatku ani nenapadlo), tak mě napadlo jestli bych se nemohl stavit a podívat se na to společně.. Semily zas tak extrémně daleko nemám..
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 S40 teplota a elektornika motoru
No nejdřív by to chtělo k někomu s origo diagnostikou. Delphi není zrovna moc vhodná. A máš to blíže do Prahy k někomu z prověřených servismanů - Marra, T6R, AVdily.
Já si s tou elektrikou taky zas extra nerozumím, vědomosti mám spíše načtené zde z fóra, než z vlastních zkušeností. A vím, že jsem zde četl o problémech s oxidací konektorů u CEM u V50, kde je CEM umístěna někde v podběhu, takže na ni jde bordel od podvozku.
Já si s tou elektrikou taky zas extra nerozumím, vědomosti mám spíše načtené zde z fóra, než z vlastních zkušeností. A vím, že jsem zde četl o problémech s oxidací konektorů u CEM u V50, kde je CEM umístěna někde v podběhu, takže na ni jde bordel od podvozku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 11
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Sojovice
- Vůz: S40 T5, S40 T4 a S80 D5
#5 S40 teplota a elektornika motoru
Jinak problem byl vyřešený, vadny termostat/čidlo teploty. Ke konci už to pak nechtělo startovat ohřátý, stačilo vymazat chybu a jelo to. Po vyměněně obojího bez problemů
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 792 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 6 Odpovědi
- 294 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od czemartin1
-
- 26 Odpovědi
- 1688 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx
-
- 16 Odpovědi
- 651 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kubexxx
-
- 6 Odpovědi
- 478 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej