Karbonizace/dekarbonizace agregátu

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 42
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 II T5 CC AWD (automat) 187 kW
Bydliště: Praha

#1 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od keramkecav »

Ahoj všem, mám takový obecný, zvědavý, nicméně dle mého názoru nezanedbatelný dotaz. Máte někdo zkušenosti s dekarbonizací agregátu jakéhokoliv typu :)? Ať už se jedná o diesel, nebo benzin. Obecně by mne to zajímalo, zda-li proces dekarbonizace může mít nějaké negativní (kromě těch pozitivních) účinky? Lze poznat zakarbonované "vnitřnosti" agregátu nějakými typický chováním například při akceleraci? Na svém autě už mám bohužel, ne-li bohudík zasebou několik nemalých servisních úkonů, u kterých se domnívám, že jejich příčinou byl karbon/usazeniny, pokud-li budu jmenovat, jedná se o například o odvětrání klikové skříně, nové dmychadlo atp. Od těchto úkonů jsem usoudil, že dobrou volbou je používát olej Mobil1 (předchozí majitel ctil olej předepisovaný dle automobilky), našel jsem tu několik diskusí, které považuji do jisté míry za opodstatněné a vhodné. Dotaz tedy vlastně zní, zda-li kvalitnější olej rozpouští karbon (což je žádoucí), ale aby usazeniny necestovaly dál. Nejedná se o dotaz pouze na moje vozidlo, spíš se ptám obecně :).

Myslím si, že je to zajímavé téma.

Děkuji všem za reakce, ať už smysluplné, či nesmysluplné :lol:

Mnoho šťastných kilometrů, vytvářející úsměv na tváři :ROFL:

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od Zajsoft »

keramkecav píše:Ahoj všem, mám takový obecný, zvědavý, nicméně dle mého názoru nezanedbatelný dotaz. Máte někdo zkušenosti s dekarbonizací agregátu jakéhokoliv typu :)? Ať už se jedná o diesel, nebo benzin. Obecně by mne to zajímalo, zda-li proces dekarbonizace může mít nějaké negativní (kromě těch pozitivních) účinky? Lze poznat zakarbonované "vnitřnosti" agregátu nějakými typický chováním například při akceleraci? Na svém autě už mám bohužel, ne-li bohudík zasebou několik nemalých servisních úkonů, u kterých se domnívám, že jejich příčinou byl karbon/usazeniny, pokud-li budu jmenovat, jedná se o například o odvětrání klikové skříně, nové dmychadlo atp. Od těchto úkonů jsem usoudil, že dobrou volbou je používát olej Mobil1 (předchozí majitel ctil olej předepisovaný dle automobilky), našel jsem tu několik diskusí, které považuji do jisté míry za opodstatněné a vhodné. Dotaz tedy vlastně zní, zda-li kvalitnější olej rozpouští karbon (což je žádoucí), ale aby usazeniny necestovaly dál. Nejedná se o dotaz pouze na moje vozidlo, spíš se ptám obecně :).

Myslím si, že je to zajímavé téma.

Děkuji všem za reakce, ať už smysluplné, či nesmysluplné :lol:

Mnoho šťastných kilometrů, vytvářející úsměv na tváři :ROFL:
Dekarbonizace smysl ma, idealne velka(tj. chemie do sani, pred klapku, viz. BG) jejiz soucasti je i mala(BG44K - leje se do nadrze).
Ano rozpousti.
Negativni je, ze nekde uz ten karbon mohl vytestnovat, ale to uz je holt o tom, jak se k tomu kdo choval servisne, co tam lil...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 42
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 II T5 CC AWD (automat) 187 kW
Bydliště: Praha

#3 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od keramkecav »

Zajsoft píše:
keramkecav píše:Ahoj všem, mám takový obecný, zvědavý, nicméně dle mého názoru nezanedbatelný dotaz. Máte někdo zkušenosti s dekarbonizací agregátu jakéhokoliv typu :)? Ať už se jedná o diesel, nebo benzin. Obecně by mne to zajímalo, zda-li proces dekarbonizace může mít nějaké negativní (kromě těch pozitivních) účinky? Lze poznat zakarbonované "vnitřnosti" agregátu nějakými typický chováním například při akceleraci? Na svém autě už mám bohužel, ne-li bohudík zasebou několik nemalých servisních úkonů, u kterých se domnívám, že jejich příčinou byl karbon/usazeniny, pokud-li budu jmenovat, jedná se o například o odvětrání klikové skříně, nové dmychadlo atp. Od těchto úkonů jsem usoudil, že dobrou volbou je používát olej Mobil1 (předchozí majitel ctil olej předepisovaný dle automobilky), našel jsem tu několik diskusí, které považuji do jisté míry za opodstatněné a vhodné. Dotaz tedy vlastně zní, zda-li kvalitnější olej rozpouští karbon (což je žádoucí), ale aby usazeniny necestovaly dál. Nejedná se o dotaz pouze na moje vozidlo, spíš se ptám obecně :).

Myslím si, že je to zajímavé téma.

Děkuji všem za reakce, ať už smysluplné, či nesmysluplné :lol:

Mnoho šťastných kilometrů, vytvářející úsměv na tváři :ROFL:
Dekarbonizace smysl ma, idealne velka(tj. chemie do sani, pred klapku, viz. BG) jejiz soucasti je i mala(BG44K - leje se do nadrze).
Ano rozpousti.
Negativni je, ze nekde uz ten karbon mohl vytestnovat, ale to uz je holt o tom, jak se k tomu kdo choval servisne, co tam lil...
Přechozí majitel lil Castrol (dle servisky), což tedy z postupem času nebyla vhodná volba, já liji Mobil, ale přemýšlím o dekarbonizaci, nicméně by mne už jen ze zvědavosti zajímalo, jestli se do dá nějakým jednoznačným způsobem poznat na chování automobilu a zda-li bych dekarbonizaci neprováděl třeba zbytečně, když už jsem absolvoval výše uvedené úkony

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#4 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od Zajsoft »

keramkecav píše:Přechozí majitel lil Castrol (dle servisky), což tedy z postupem času nebyla vhodná volba, já liji Mobil, ale přemýšlím o dekarbonizaci, nicméně by mne už jen ze zvědavosti zajímalo, jestli se do dá nějakým jednoznačným způsobem poznat na chování automobilu a zda-li bych dekarbonizaci neprováděl třeba zbytečně, když už jsem absolvoval výše uvedené úkony
To, ze vymenis olej, kterej sice zacne neco postupne rozpoustet, ale vubec uz neznamena, ze Ti to dostane karbon z ventilu a tak dale...
Poznat se to da na akceleraci, spotrebe a hlucnosti...
Jsi z Prahy, takze doporucim Milana Tucka. http://www.rychloservis-praha8.cz/
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 42
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 II T5 CC AWD (automat) 187 kW
Bydliště: Praha

#5 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od keramkecav »

Zajsoft píše:
keramkecav píše:Přechozí majitel lil Castrol (dle servisky), což tedy z postupem času nebyla vhodná volba, já liji Mobil, ale přemýšlím o dekarbonizaci, nicméně by mne už jen ze zvědavosti zajímalo, jestli se do dá nějakým jednoznačným způsobem poznat na chování automobilu a zda-li bych dekarbonizaci neprováděl třeba zbytečně, když už jsem absolvoval výše uvedené úkony
To, ze vymenis olej, kterej sice zacne neco postupne rozpoustet, ale vubec uz neznamena, ze Ti to dostane karbon z ventilu a tak dale...
Poznat se to da na akceleraci, spotrebe a hlucnosti...
Jsi z Prahy, takze doporucim Milana Tucka. http://www.rychloservis-praha8.cz/
Rozumím, děkuji za konzultaci a tip na pana Tučka!

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1201
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#6 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od Blade »

Jaky je Vas nazor na toto: https://www.dekarbonizace-fm.cz/dekarbonizace/

Koukal jsem i na jejich facebook a neni tam snad jediny negativni komentar...

Romulusw
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4936
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#7 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od Romulusw »

Nevím jak ty ostatní komponenty, ale zakarbonované kroužky čistit pyrolýzou mi přijde poněkud fantastické. Očekával bych, že se to ještě zhorší a kroužky se zapečou definitivně.

Pamatuju, že se dříve zkoušelo přisávání vodní mlhy, ale to naopak ochlazovalo a stejně to zřejmě nefungovalo.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#8 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od volvoperformance »

Blade píše: 19 lis 2020 18:38 Jaky je Vas nazor na toto: https://www.dekarbonizace-fm.cz/dekarbonizace/

Koukal jsem i na jejich facebook a neni tam snad jediny negativni komentar...
Vyčištění vstřikovačů tímto způsobem je naprostý nesmysl!
Největší problém karbonu je v olejovém systému. Pokud vše na motoru funguje, je dekarbonizace vodíkem zbytečná! Pokud nefunguje, tak se motor krátkodobě může dekarbonizovat, ale pokud se neodstraní příčina, tak se problém vrátí. Z mého pohledu je užitečnější tyto peníze investovat do produktů BG Care, které fungují hloubkově a dlouhodobě!

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5004
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#9 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od python.p »

Doporučuji mrknout na SeaFoam ono to tak nějak funguje, např.:



Borca nikdo nesponzoruje a dělá videa na vlastní pěst, takže je troufnu si říct objektivní. Má tam víc videii na tohle téma :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1201
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#10 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od Blade »

A ostatni komponenty? Neco v tom musi byt dost aut bylo na brzde pred a po a je tam jasny rozdil.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5004
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#11 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od python.p »

Bych jim napsal, mám tolik najeto bla bla bla. Půjdu na brzu před a po, když to nebude fungovat, vrátíte mi peníze? Tam se pak pozná jak moc si za tím stojí. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#12 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od volvoperformance »

Motor před smrtí jede nejlépe.😂

Romulusw
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4936
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#13 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od Romulusw »

:D Jj, to platilo a asi to platí ještě dnes.

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1897
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#14 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od Munga »

Budou mi za pár hodin provádět čištění/dekarbonizaci motoru vodíkem na nákladáku. Mobilně.
Mám se chlapíků na něco speciálního zeptat v souvislosti s tímto čištěním?
Já se to dozvěděl teď a tak mne speciální otázky napadnou až za pár hodin kdyz budu mít hotovo.

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1897
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#15 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od Munga »

Mám teď možnost udělat dekarbonizaci motoru vodíkem (pyrolýza) za cca půlku tak o tom docela uvažuji (ale) Motor 2,4l musí mimo jiné běžet ve zvýšených otáčkách skoro 1,5h na místě.
Co Automat? Není pro převodovku špatně pokud tak dlouho běží na místě? Kámoš mechoš tvrdí že pokud tam mám D tak motor může běžet jak dlouho chci a nic se neděje - já tomutop moc nefandím tak nevím ..

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#16 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od Zajsoft »

Munga píše: 08 lis 2023 15:20 Kámoš mechoš tvrdí že pokud tam mám D tak motor může běžet jak dlouho chci a nic se neděje - já tomutop moc nefandím tak nevím ..
Snad N, resp. P, ne?! A prevodovce je to burt...

Čemu říkás, zvýšené otácky? Pokud se to uchladi, tak neni co resit... Treba pres Nemecko taky letim 4-6k ot/min. i nekolik hodin v kuse, kdyz je volna dalnice a neomezeny useky...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1897
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#17 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od Munga »

Jasně - překlep pozice P jako parking :oops:
Ty otáčky by měly být 2200-2500 ot/min. Na jízdu je At určena ,ale jestli je to i dimenzováno na stání a ještě v otáčkách 1,5hodiny. To už je celkem dost dlouho. Na chlazení je i vhodné počasí, ale co se tam vevnitř točí když to stojí jinak než když jede vůbec netuším.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#18 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od Zajsoft »

Asi bych v tom problem nevidel, ono jestli 1000, 1500, nebo 2500... Porad jsou to otacky, kam pusti i EU omezovac na P(4000 mam pocit).
A jestli to jede, nebo stoji, tam vidim jen kdyby pripadnej problem v chlazeni... Ale treba se vyjadri [smention u=1378]David Patočka[/smention] a prijde s necim, co si clovek neuvedomi :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1897
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#19 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od Munga »

Tak do toho nakonec aktuálně nejdu i když jsem to mohl mít za 1000kč - tvrdil že to čistí i egr což se mi moc nezdálo , ale dobře. Kolegovi začal na oktávce házet čerstvě občas egr chybu pouze na jednom místě v jednom jízdním režimu při na stejné trase.
Egr mu dle diag funguje, ale zřejmě se zanáší a při určitém krajním režimu hodí chybu což jsme čekaly že vyřeší vyčištění jenže vůbec nic se nezměnilo a tak nemám důvěru že je to aspoň trochu vyčistí i egr. Lepší si dát rychlejší vejlet po dálnici a věřím že bude efekt stejný.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12081
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#20 Karbonizace/dekarbonizace agregátu

Příspěvek od Urvanej »

Já prostě tutém čarodějum nevěřim... co možná funguje je voda, jenže to musí dělat někdo, kdo fakt umí, protože to výrazně zvýší tlaky v motoru a může to utrhat nějakej ten karbon. Každopádně na autě s katem nebo DPF ten karbon skončí kde? :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“