Člověk který mi prodával moje Volvo mi řekl následující.
Ten vrchní kryt motoru jsem tam nedával, automechanik mi řekl ať to nedávám, že to vadí těm indukčním svíčkám, blbě se pak chladí. Takže kryt mám v regálu a přemýšlím zda je to pravda nebo ne. Co vy na to?
Horní kryt motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 77
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: Volvo V40 2.0i, 103kw r.v.1996
#1 Horní kryt motoru
_________________
Nyní Véčko V40 po 100 letech auto v benzinu
Před tím Ford Mondeo 1.8TD spolehlivý parťák
Nyní Véčko V40 po 100 letech auto v benzinu
Před tím Ford Mondeo 1.8TD spolehlivý parťák
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#2 Horní kryt motoru
Tak proč ho tam potom ten výrobce vlastně dával???
Ničemu tam neva.Má ho snad každé auto.
Ničemu tam neva.Má ho snad každé auto.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 940 B200FT 1998
#3 Horní kryt motoru
Výrobce ho dává kvůli odhlučnění.
_________________
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#4 Horní kryt motoru
S ty krytom, ci bez neho, stale je to siaci stroj... cievky sa kazia ci tam je, alebo nieje. Cievky su francuzky vyrobok
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 255
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
#5 Horní kryt motoru
Renóóó je prostě RENÓÓÓLT... Volvo - neVolvo...kwiko píše:S ty krytom, ci bez neho, stale je to siaci stroj... cievky sa kazia ci tam je, alebo nieje. Cievky su francuzky vyrobok
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#6 Horní kryt motoru
Origo kable su Bougicord, a cievky tusim Sagem. Motor je samozrejme volvo. Vsetky tieto diely (aj ten Renautl) sa do volva dostali lebo DAF fabrika (ktoru svedi kupili a kde sa tieto volva vyrabali) mala s tymito dodavatelmi dlhorocnu spolupracu. Nemam dojem ze by sa kazili viacej ako konkurencia (bosch, magnetti marelli) a su relativne lacne... (pri pohlade kolko som sa ich uz navymienal na S70, ci S60...) To aby som povedal celu story.
Horny kryt to podla mna nezachrani ani neznici
Horny kryt to podla mna nezachrani ani neznici
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek