problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku

  • Autor
  • Zpráva
3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2998
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#51 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku

Příspěvek od 3m3 »

Drzim ti palce v tvem nadseni a doufam ze tu mapu delal nekdo s rozumem.Taky uz tu byla jedna v50 s propalenym pistem.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 18
Registrován: 10 roků
Vůz: Volvo V50 2.0D

#52 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku

Příspěvek od Stenly015 »

Propálený píst ??

To udělá střik, když teče ( kape )

Já mám nové střiky :)

:wink:


Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#54 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku

Příspěvek od Ondra. »

Bro já tě nevim, já bych byl rád že to jezdí a do větších akcí bych nepoštěl. Otázka. zrušil jsi DPF?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#55 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku

Příspěvek od Urvanej »

Občas bývá taky vychytávkou "lepšího" SW to, že naladí výpočet spotřeby, aby se to líbilo. Doporučuji ověřit si to tankováním.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#56 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku

Příspěvek od Urvanej »

Občas zkontroluj hladinu oleje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 371
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

#57 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku

Příspěvek od Siggi »

John píše:
martinopel píše:tzv runaway efekt.Motor jede na spalování oleje,který se tlačí přes turbo,nebo odvětrání.Evidentně jsou chlapci u Volfa znalí problematiky. :D
Dá se této fatální závadě nějak předejít? Třeba včasná preventivní repase turba? Budu mít najeto 225 tis. km. Jak se chovat k turbu během jízdy a po asi všichni víme. Díky za odpověď.
Mi se to stalo prave okolo 225tis km. ze se blozi neco nekaleho bylo poznat spatnou regeneraci DPF a vyrazne zvysenou spotrebou. Pak nasledoval popis na prvnich strankach. Na turbo jsem v ramci oprav ani nesahal, protoze to prezilo bez uhony.
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“