Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v klapce)

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 17
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V50 2.0D 07'
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v klapce)

Příspěvek od AtreyC »

Ahoj,
pokud jsem náhodou založil duplicitní téma, omlouvám se, asi neumím hledat :)

K věci u mé V50 se projevuje velice nepříjemný neduh a už nevím co mám dělat a proto prosím o radu starších a zkušenějších Volvistů. Jezdím autem do práce, každý den stejná trasa, ovšem jeden den se spotřebou na jednom úseku 6.0 l/100km (dle ukazatele) a druhý den ten stejný úsek a na budíku svítí +9.0 l/100km. Jiný úsek do táhlého kopce, jeden den tam jedu za 9.0 l/100km, druhý den +14.0 l/100km a takto bych mohl pokračovat dokola. Vím, že ukazatel je pouze orientační záležitost, ale rozdíly se mi zdají obrovské. Ostatně viz moje poslední jízda, na plnou nádrž jsem ujel 550 km. Ze začátku se zdálo, že problém zmizel, ujel jsem 200 km a na ukazateli svítili "normální" čísla spotřeby a na ukazateli paliva ubyli 2 dílky. Poté se vše zvrhlo, objevili se nesmyslné hodnoty spotřeby a na zbylých 7-8 dílků ukazatele paliva jsem ujel 350 km :bad: .

Nevím, zda jsem vše dobře popsal, ale třeba Modří už vědí kde bude problém.

opravy od koupě vozu:
Výměna startéru
Jednou se mi podařilo zavzdušnit motor, kvůli dojezdu až na krev :cry: Do palivového vedení se dostalo svinsto z nádrže, ale podařilo se dát do kupy.

Byl jsem na "garanční" prohlídce u T6R kde jsem stručně problém popsal. Dostalo se mi odpovědí, vyměníme škrtící klapku a je prasklá hadice intercooleru (souvisela s jiným problémem a naštěstí hadice IC se dala opravit) oprava za 25k. Problém se škrtící klapkou a IC jsem si chtěl nechat ověřit u mého mechanika, který není specialista na Volvo. Vše zkontroloval, zrcátkem zkontroloval funkci klapky a nikde žádný problém nezaznamenal (třeba náhoda, ale trochu to otřáslo mojí důvěrou v tento servis).
Snad jsem na nic nezapomněl.

Mohlo by pomoct?

EGR ventil:
- Vyčistitdle návodu zde:

Škrtící klapka:

- Vyčistitdle návodu zde:


Prosím o rady a doporučení jak z tohoto začarovaného kruhu ven. Díky
Naposledy upravil(a) AtreyC dne 17 led 2016 12:52, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo V50 2.0D, 100kW, 2007

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 92
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Raspenava
Vůz: Volvo V50 2.0D
Bydliště: Raspenava

#2 Volvo V50 2.0D 2007 - Kolísavá spotřeba (Prosím pomoc)

Příspěvek od Jarda.E »

Zdravím, nepřícházím s radou, jen takový poznatek. Poslední dobou čím dál častěji pozoruji zakolísání (zacukávání) v otáčkách lehce pod 2000 (když plyn jen tak lechtám) nebo naopak při razantním sešlápnutí zakopává kolem 2500 ot. Projevuje se to na nižších kvaltech. Nebo jde během jízdy občas cítit, jakoby se něco zavřelo a lehce poklesne výkon, třeba právě přívod vzduchu. Nemáš podobný problém? Motorizaci i rok výroby mám shodný.
Krátce po koupi auta mi po odjezdu ze servisu netáhlo turbo, jelikož na u pravé škrtící klapky byla vypadlá ta malá hadička. Když jsem koukal do útrob klapky, bylo mi divné, že je z poloviny otevřená. Přitom na tomto videu je v klidovém stavu zcela zavřená. Náhlé zaškobrtání výkonu bych si tak odůvodnil třeba nesprávnou funkcí klapky.
Jediné co mě ve spojitosti se spotřebou napadá je častá regenerace při více ucpaném DPF filtru (osobní zkušenost).
Ale jsem tu zelenáč, řešení bude myslím znát některý ze zdejších matadorů.

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3 Volvo V50 2.0D 2007 - Kolísavá spotřeba (Prosím pomoc)

Příspěvek od Haben »

T6R je důvěryhodný servis. chceš-li porovnání, zajeť k marrovi http://www.marra.cz/ Jsi-li z jiného města jak Praha, můžeme doporučit i jinam, ale musíš si vyplnit bydliště. :) Nebo David Patočka, ten sídlí ve stejném dvoře jak T6R.
Předpokládám, že v T6R ti řekli problém s klapkou díky diagnostice, na kterou to napíchli - díky originální diagnostice. Pohledem nemusíš nic poznat, kór při vypnutém motoru, bez zátěže. Možná by bylo fajn auto napíchnout na origo diagnostiku a projet, ať se vypíšou hodnoty a porovnají se normovanými.

Přeji hodně zdaru s vyřešením, zvýšená spotřeba je to opravdu hodně a musí to dosti štvát.

EDIT: jinak obojí pomoci může, ten EGR by měl být snadno přístupný a uvidíš, zda je tam plno bordelu - i za ním v hadici sání směr motor. EGR můžeš případně zaslepit mechanicky a softwarově upravit, aby to neházelo chybu. V případě potřeby vyndáš záslepku z EGR ventilu a necháš si přehrát software. Pomoci by mohlo třeba @d5t5.com
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 17
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V50 2.0D 07'
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Volvo V50 2.0D 2007 - Kolísavá spotřeba (Prosím pomoc)

Příspěvek od AtreyC »

Tak a máme tu pokračování moji story :)

Podle videonávodu v prvním příspěvku jsem se vrhnul na čistění "nohavic" s klapkama a senzory.
Potom co jsem díl z auta jsem viděl něco, co tam asi nemělo být :(

[img]http://s27.postimg.org/gmshdpmf3/DSC_0001.jpg[/img][img]http://s27.postimg.org/lpeem8l33/DSC_0002.jpg[/img]
[img]http://s27.postimg.org/8mis2yuv3/DSC_0003.jpg[/img][img]http://s27.postimg.org/44ghavetb/DSC_0008.jpg[/img]

Vypadá to jako nějaké sesmahnuté těsnění, které to chytlo do kovové klapky, ta se díky tomu nedovírala. Vše jsem vyčistil, kus těsnění jsem dal pryč a namontoval zpět.

Pro úplnost přidám foto před a po očištění dílu motoru.
[img]http://s11.postimg.org/iomyadi5r/IMG_20160116_103309.jpg[/img][img]http://s11.postimg.org/lk01h8m5r/IMG_20160116_103828.jpg[/img]

Následná jízda byla o poznání hladší a jízda na jedničku "pojezd v garážích" úplně bez problému. Hodnoty spotřeby se dle mého odhadu hnuli směrem dolu, ale to může být jen placebo efekt a rozhodně to není tam, kde bych si to představoval (kde to bylo) :oops:

Čeho jsem si všiml co předtím nebylo tak razantní, při testovací jízdě a prudším přidání plynu auto krásně zabralo asi po dvou vteřinách, jako by ztratilo dech a jednou cuklo, pak se znovu nadechlo a jelo.

Mám tedy ve výsledku dvě otázky:

1) Odkud se v klapce vzalo to těsnění? Je tak zdemolované, že již nejde nic přečíst.
2) Co může být příčinou toho cunknutí při prudším rozjezdu?

Díky za Vaše rady :beer:
_________________
Volvo V50 2.0D, 100kW, 2007

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#5 Volvo V50 2.0D 2007 - Kolísavá spotřeba (Pokračování sto

Příspěvek od raolsa »

Vypadá to jako kus silikonu, který se odněkud utrhl. Zřejmě nějaký patla s tím zkoušel něco dotěsnit. :unknown:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 17
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V50 2.0D 07'
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Volvo V50 2.0D 2007 - Kolísavá spotřeba (Pokračování sto

Příspěvek od AtreyC »

Ne e neni to kus silikonu, je to stejný materiál jako oranžové těsnění na druhé straně viz foto (guma) :(

edit: je možně, aby ta guma doletěla až sem z hadice intercooleru?
_________________
Volvo V50 2.0D, 100kW, 2007

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 92
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Raspenava
Vůz: Volvo V50 2.0D
Bydliště: Raspenava

#7 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od Jarda.E »

S tímto škubáním mám problém taky, jak jsem tu psal. Po nedávné konzultaci a diagnostice v servisu to předběžně vypadá na vstřiky. Rozdíl tlaků cca 20 bar. Maximální přípustný je prý 10. Při razantním sešlápnutí je už i slyšet takové to nezdravé ,,chrochtání" a klapání při studeném motoru. Ten náhlý pokles výkonu se mi občas děje taky. Ale poslední 2 týdny, co mám naftu od pap oilu je to trochu lepší.

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#8 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od karelvolvo »

Jarda.E píše:S tímto škubáním mám problém taky, jak jsem tu psal. Po nedávné konzultaci a diagnostice v servisu to předběžně vypadá na vstřiky. Rozdíl tlaků cca 20 bar. Maximální přípustný je prý 10. Při razantním sešlápnutí je už i slyšet takové to nezdravé ,,chrochtání" a klapání při studeném motoru. Ten náhlý pokles výkonu se mi občas děje taky. Ale poslední 2 týdny, co mám naftu od pap oilu je to trochu lepší.
VIF přidáváš ?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 17
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V50 2.0D 07'
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od AtreyC »

VIF je u mě posledního půl roku standard, vynechal jsem snad jedou, ale to jsem tankoval u Shellu Fuel save.

Někdo nějaká idea, odkud může být to těsnění?
_________________
Volvo V50 2.0D, 100kW, 2007

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#10 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od kwiko »

take tesnenie je skoro na kazdom tlakovom spoji. ta niekde ti ho niekto pri nasadzovani nechtiac obrezal...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 92
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Raspenava
Vůz: Volvo V50 2.0D
Bydliště: Raspenava

#11 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od Jarda.E »

karelvolvo píše:
Jarda.E píše:S tímto škubáním mám problém taky, jak jsem tu psal. Po nedávné konzultaci a diagnostice v servisu to předběžně vypadá na vstřiky. Rozdíl tlaků cca 20 bar. Maximální přípustný je prý 10. Při razantním sešlápnutí je už i slyšet takové to nezdravé ,,chrochtání" a klapání při studeném motoru. Ten náhlý pokles výkonu se mi občas děje taky. Ale poslední 2 týdny, co mám naftu od pap oilu je to trochu lepší.
VIF přidáváš ?
Přidávám pořád.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 17
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V50 2.0D 07'
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od AtreyC »

Tak dneska se jede k Marrovi, jsem zvědav na co přijdeme a co se ukáže na diagnostice atp. :unknown:

edit: Tak jsem byl dnes u Marry, a klobouk dolu, lepší přístup jsem už dlouho nezažil, ale o tom jindy :) :Bravo: :Yahoo!:
Diagnostika ukázala "pouze" ucpaný filtr pevných částic ostatní v cajku. Uvidíme jak dopadne regenerace :oops:
Jakmile budu mít nové info, zas dám vědět 8)
_________________
Volvo V50 2.0D, 100kW, 2007

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#13 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od Haben »

tak co Marra? Podařilo se mu na něco dojít nebo stále auto v servise?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 17
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V50 2.0D 07'
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od AtreyC »

Zatím servisujeme :) Bylo tám ještě pár "prkotin" ale vypadá to že filtr je out :( Ještě ho bude vyndavat, aby na něj kouknul naživo, pak se definitivně uvidí...
O těsnění jsme nemluvili... neboj, jak bude čerstvé info dám echo :roll:

Edit:
Tak tu mám pár novinek, u Marry jsou vážně šikovní a mohu jen doporučit:
To kde se těsnění v klapce vzalo odkud přišlo atp., už asi nikdy nezjistíme, nikde nechybí, žádné další části v systému se nenašli. Teorie je takové, že v předchozím nejmenovaném servisu někomu spadlo staré těsnění do hadice, nevšiml si a zbytek znáte.

Kolísavou spotřebu nakonec měl na svědomí ucpaný filtr pevných částic DPF, rozhodl jsem se pro jeho výměnu (namísto vykuchání) přeci jenom tento vydržel 214 tis. km.
Poučení, budu jezdit aspoň jednou do roka na jeho čištění (vypálení). Též budu pravidelně používat pasivní čištění (na dálnici, vysoké otáčky motoru, aspoň 30-40 km).

U Marry si též všimli dalších drobných věcí, jako chyby na DSTC, vadný dešťový senzor atd. Jakmile si auto převezmu, nahodím sem kompletní seznam oprav.
_________________
Volvo V50 2.0D, 100kW, 2007

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 17
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V50 2.0D 07'
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od AtreyC »

Zdravím všechny,
celý problém vyřešen a spotřeba v kombinovaném provozu je 6.5 l/100 dle budíků. Výkon, zrychlení a celkové chování auta za jízdy, naprostá spokojenost. Tímto bych rád poděkoval Marra servisu za suprový přístup při opravě, vyslechli každou mojí připomínku, vše prověřili a opravili co se dalo, ve všem vyšli maximálně vstříc za mě hodnotím *****.

Ve zkratce, jádro pudla:

Příčina problému se spotřebou:
- ucpaný filtr pevných částic DPF => vyměněn za nový

V podstatě zvýšenou spotřebu vyvolal systém auta, který se snažil zvýšeným vstřikováním paliva ucpaný filtr "vypálit".


Původ těsnění seknutý v klapce:
- bohužel nevyřešeno, nicméně v celém sytému nebyli nalezeny žádné další části těsnění.
_________________
Volvo V50 2.0D, 100kW, 2007

GDPR_user

#16 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od GDPR_user »

AtreyC píše:Zdravím všechny,
celý problém vyřešen a spotřeba v kombinovaném provozu je 6.5 l/100 dle budíků. Výkon, zrychlení a celkové chování auta za jízdy, naprostá spokojenost. Tímto bych rád poděkoval Marra servisu za suprový přístup při opravě, vyslechli každou mojí připomínku, vše prověřili a opravili co se dalo, ve všem vyšli maximálně vstříc za mě hodnotím *****.

Ve zkratce, jádro pudla:

Příčina problému se spotřebou:
- ucpaný filtr pevných částic DPF => vyměněn za nový

V podstatě zvýšenou spotřebu vyvolal systém auta, který se snažil zvýšeným vstřikováním paliva ucpaný filtr "vypálit".


Původ těsnění seknutý v klapce:
- bohužel nevyřešeno, nicméně v celém sytému nebyli nalezeny žádné další části těsnění.
Proč se DPF ucpalo?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 17
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V50 2.0D 07'
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od AtreyC »

Podle servisní historie, zatím nebyl měněn, takže bych řekl že to odešlo jako postupným zanesením za celou dobu provozu (200k km +).
Mám též služební auto a Volvo beru jen a výlety s rodinou tj. větší vzdálenosti, neřadil jsem nikdy pod 2,5k otáček, poslední rok, byl vždy součásti tankovaného paliva VIF.

Pokud jsem na něco zapomněl, klidně doplňte, rád se přiučím :)
_________________
Volvo V50 2.0D, 100kW, 2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 401
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#18 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od Teflon_490 »

AtreyC píše:neřadil jsem nikdy pod 2,5k otáček
Proc by si to proboha delal? Co je to za napad? Zvlast kdyz je auto studeny bys mel radit daleko setrneji, nehlede na to, ze i kdyz budes radit treba pri 2000, tak mu to absolutne nebude vadit, ale hlavne to zavisi na situaci kdy prerazujes. Z kopce mu nebude vadit 1400 otacek, a do velkyho kopce 2200 bude malo.

A k tomu vypalovani - to ze si najednou na dalnici usmyslis jet 40km na zvyseny otacky naprosto nic neudela. Ono to bude totiz vypalovat jak uzna samo za vhodny, a vylozene ti o tom samozrejme neda vedet. Nejlip to poznas zvysenou spotrebou pokud ji budes sledovat, ale nemusis to postrehnout, vypaluje tak 1x za 500-1000km. A zvyseny otacky tomu spis uskodi, nejlip se mu vypaluje u konstantnich cestovnich.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

GDPR_user

#19 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od GDPR_user »

AtreyC píše:Podle servisní historie, zatím nebyl měněn, takže bych řekl že to odešlo jako postupným zanesením za celou dobu provozu (200k km +).
Není důvod,aby se filtr zanášel!!!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 61
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004

#20 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od pilsner87 »

Mě by zajímala cena nového DPF bez montáže, jestli to není tajné :)
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#21 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od danki »

martinopel píše:
AtreyC píše:Podle servisní historie, zatím nebyl měněn, takže bych řekl že to odešlo jako postupným zanesením za celou dobu provozu (200k km +).
Není důvod,aby se filtr zanášel!!!
Proto sa vypaluje ne? Lebo sa zanasa :unknown:
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

PINĎABC
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5001
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#22 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od PINĎABC »

pilsner87 píše:Mě by zajímala cena nového DPF bez montáže, jestli to není tajné :)
cca 6300 http://aukro.cz/filtr-pevnych-castic-dpf-volvo-s80-v50-v70-akce-i5958873906.html

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 17
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V50 2.0D 07'
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od AtreyC »

Sorry pánové, ale zase klasika české republiky, po válce každý generál? Když jsem tu řešil problém, nikdo nebyl tak chytrý (až na jednu nebo dvě výjimky, mi nikdo neporadil) a teď je záležitost defacto uzavřená a budeme se v tom pitvat a co jsem udělal blbě apod. ??? WTF =@

Pokud máte smysluplnou radu, kterou byste rádi předali laikům jako já, prosím vysvětlete ji a trochu rozveďte. Děkuju...
_________________
Volvo V50 2.0D, 100kW, 2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 61
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004

#24 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od pilsner87 »

A ma někdo zkusenosti s temahle neoriginalnima DPF ? Co jsem slysel tak nevydrzi skoro nic.
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986

PINĎABC
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5001
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#25 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla

Příspěvek od PINĎABC »

nevím :pardon: já tam nemám nic a mám klid 8)k tomu jako bonus lepší spotřebu a lepší výkon :)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“