Chlapáci,
tak už delší dobu sleduji,že když mám studený motor,tak to mám krásný zátah,suprově reaguje na plyn,no uplná balada.
Jenže jak už se motor zahřeje a drží na provozní teplotě,tak je línější,a jsou i cítit šílené prodlevy při sešlápnutí plynu.
Teplotní čidlo?váha vzduchu?lambda sonda?
Nestalo se to už někomu?
Tah motoru 1,8i
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#2 Tah motoru 1,8i
Není to jen "automatickým sytičem"? To GDI jelo pořádně jen když se točilo.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#3 Tah motoru 1,8i
yoby píše:Není to jen "automatickým sytičem"? To GDI jelo pořádně jen když se točilo.
Myslíš? teoreticky tam jde bohatší směs,a tak to i líp táhne.Jak se zahřeje tam už tam tolik směsi nejde.
Pohrát si s nastavením škrtící klapky?
To GDíčko už mě začíná pěkně štvát už
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#4 Tah motoru 1,8i
čeče nevím, jestli bys to ještě víc nedojebal
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#5 Tah motoru 1,8i
A teď babo raď
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#6 Tah motoru 1,8i
Prodat a koupit něco normálního
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#7 Tah motoru 1,8i
Asi to možná i tak skončí
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek