Jakou V60?

  • Autor
  • Zpráva
ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#1 Jakou V60?

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Tak nějak již přichází čas obměny vozového parku a líbí se mi V60. Někteří místní "všeználci" budou tuto volbu jistě hanět a přesvědčovat mě, že 850ka je nejlepší volbou, ale můj názor je neměnný.

Otázkou zůstává jakou motorizaci?

Co má budoucí auto splňovat:
V60 2011+
automat
200 losíků a výše
summum
Driver support packet
najeto max 100.000km

V potaz tedy přichází jen tři motorizace, D5/D5 AWD, T5, T6 AWD.

A například o tomhle se bavíme:
http://www.blocket.se/stockholm/Volvo_V60_D5_AWD_Summum_59217419.htm?ca=11&w=3
http://www.blocket.se/uppsala/Volvo_V60_T6_AWD_Black_R_59215725.htm?ca=11&w=3

Samozřejmě nejvíce na výběr je naftových verzí s AWD, nejméně pak T5.
Jenže na mé každodenní dojíždění cca 12km tam a 12km zpět a to pomalou jízdou se nemohu zbavit pocitu, že to naftě neudělá úplně dobře. Jenže když vezmu spotřebu D5 vs T6, tak jsou to zhruba 3-4 litry na 100 km rozdíl. A to je dost. Jasně, s T6 je úplně jiná zábava, ale D5 také neurazí.

Vezmu-li to tedy ekonomicky:
D5 bude jezdit za 7-8
T6 bude jezdit za 11-12
3,5 litru rozdíl ve spotřebě, 32,- cena paliva (ona se tam stejně za chvíli opět dostane), 20.000km roční nájezd.
3,5x32x200=22.400,- ušetřeno s D5 oproti T6

Vysvětlete mi prosím, jak jsou na tom servisní úkony, kde hledat ekonomický rozdíl? Proč D5 a ne T6?

Co u nafty bude trpět nejvíce? Proč?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#2 Jakou V60?

Příspěvek od old.fashioned »

protože mne čeká za pár let asi to samé, dávám UP.
Nevím, jestli má vůbec cenu uvažovat o benzinu, protože je jich tak málo, budou i podstatně dražší než srovnatelné diesely. Co jsem koukal na mobile.de, bohužel nás asi čeká víc naftová budoucnost u tohohle modelu. Předpokládám ale, že dosavadní zkušenosti s tímhle pořád ještě aktuálním modelem zatím moc poznatků o poruchovosti nepřinesou... Nerad bych přijímal analogii s kvalitou a poruchovostí soudobých v70III, protože dosud to tady zas tak pěkné čtení nebylo...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Shockey

#3 Jakou V60?

Příspěvek od Shockey »

V60 je pěkný auto, není to tak dávno, co jsem se byl na dvě podívat. XC70III má vzadu na můj vkus málo místa na nohy (já 195 cm, žena 175 cm) a vzadu to pro dospělého není nic moc, V60 je na tom ještě hůř.
Auto je to ale moc hezký, takže občas sleduju Tipcars - co kdyby. D5 AWD jsem zatím neviděl žádnou, všechno D2/D3 s manuálem.
Celkem mě překvapilo, jak rychle padá cena u 2 - 3 letého auta s nájezdem cca 100 000 km.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Jakou V60?

Příspěvek od Urvanej »

Vezl jsem se ve V60 T6 AWD a musim říct, že to bylo hodně příjemný, kor ty pornooranžový sesle k tej safronovej barvě co měla... bohužel jí švára po narození potomka vyměnil za V70 D5, protože kombinace prcek a velkej pes je problém.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#5 Jakou V60?

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Teď byla v AAAauto V60 D3 VOR, s automatem a paketem.
Byl jsem se projet, ale byl na mě ten D3 prostě slabý.
Jasně, Polestar z D3 vymáčkne 200 losů, ale já k tomu nějak nemám extra důvěru. Tak vysoký nárůst výkonu ve mě nebudí důvěru.
Ale ta 60ka začala na ceně 500 a prodala se až za tři měsíce za 400.
No, v naší vlasti jsou takováto auta levnější než za hranicemi.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“