Volvo V50 2.0D 2004 - neidentifikovatelná chyba elektroniky?

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Jihlava
Vůz: V50 2.0D 04'

#1 Volvo V50 2.0D 2004 - neidentifikovatelná chyba elektroniky?

Příspěvek od Filip777 »

Ahoj,

Měl bych na Vás otázku:

Stává se mi samovolně, že za před nastartartováním nebo i během jízdy spadne auto do "nouzového režimu".
1.Pokud je motor nastartovaný běží stále v klidu,ale nereaguje plyn, blinktry, sterače a další ovládání u volantu + vybehnou chyby o servo pohonu, dobíjení, atd...
2. Sednu do auta a pokud dám klíček do polohy 1. už vyskočí opět "červený vykřičník" a při otočení do polohy 2. pouze zeslábne elektronika. Jediné co je slyšet je podávací čerpadlo nafty a cvakání v palubovce.

Nesetkal jste se s tím někdo?

Děkuju moc za radu

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#2 Volvo V50 2.0D 2004 - neidentifikovatelná chyba elektron

Příspěvek od kwiko »

mas to pokazene a podavacie cerpadlo toto auto nema...
Chyba centralnej riadiacej jednotky (aka poistkova skrina u spolujazdca zospodu palubovky) alebo ti nieco skratuje datovu zbernicu. dopln si podpis, bydlisko, v sulade s pravidlami fora a mozno sa posunieme aj trocha blizsie k vyrieseniu tvojho problemu.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Jihlava
Vůz: V50 2.0D 04'

#3 Volvo V50 2.0D 2004 - neidentifikovatelná chyba elektron

Příspěvek od Filip777 »

Ahoj,
O pojistkove skrini jsem slysel, ale bylo mi receno, ze ji nemohu vymenit jen tak. Musi ciselne sedet se stavajici. Na bazaru jsem ji nasel kolem 1700czk.

Hlavne kdyz je to v chybe a chci startovat pohasinaji svetla a vsechna elektronika.

GDPR_user

#4 Volvo V50 2.0D 2004 - neidentifikovatelná chyba elektron

Příspěvek od GDPR_user »

Co píše origo diagnostika?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Jihlava
Vůz: V50 2.0D 04'

#5 Volvo V50 2.0D 2004 - neidentifikovatelná chyba elektron

Příspěvek od Filip777 »

Tam jsem zatim nebyl, jelikoz Volvo v Jihlave je spise na penize nez pomoc. Dle mych zkusenosti.

GDPR_user

#6 Volvo V50 2.0D 2004 - neidentifikovatelná chyba elektron

Příspěvek od GDPR_user »

Filip777 píše:Tam jsem zatim nebyl, jelikoz Volvo v Jihlave je spise na penize nez pomoc. Dle mych zkusenosti.
Tak to dotáhni k nám.

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#7 Volvo V50 2.0D 2004 - neidentifikovatelná chyba elektron

Příspěvek od tymon »

2,0D a jeste z roku 2004 je znamej problemista... pokud to nebude nejaka uplna kravina, tak bych si tipnul ze bud CEM (centralni modul - tento rocnik na to ma fakt stesti) a nebo ECM (motorova jednotka... umisteni pred levym prdenim kolem je nejlepsi, co soudruzi mohli vymyslet a tak do ni krasne tece voda)... jinak to bzuceni, co je slyset je bezici servo, coz se rozbehne prave v pripade, ze je "mrtva" jednotka ECM (nehlasi se na CANu)... podle toho bych soudil jednotku motoru

ale treba se pletu :pardon:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Jihlava
Vůz: V50 2.0D 04'

#8 Volvo V50 2.0D 2004 - neidentifikovatelná chyba elektron

Příspěvek od Filip777 »

Prošel jsem obě jednotky, očistil kontakty, zaizoloval atd.
Uvidím zda se ještě chyba objeví.
ECM motorova jednotka - tam bylo čisto a jenom lehce oxidovanej kryt,ale nic strašného.
CEM jednotka - koukal jsem zda není uvolněná nějaká pojistka nebo relé a všechno dobré.

Přijde mi, že to hlavně dělá když je vlhko.

Zatím i tak moc děkuju za rady

Filip
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“