Ahoj všem,
prosím o radu na koho by bylo dobré se obrátit nebo o zkušenosti s podobným problémem.
Mám S40 za roku 2006, benzin, automat, 2.4.
Poslední dobou dochází v nižších otáčkách ke ztrátě výkonu při akceleraci, motor má hlubší zvuk a pokud je potřeba zvýšit rychlost například v kopci, motor musí šáhnout až ke 2. rychlostnímu stupni, aby se přes evidentně nezdravý zvuk motoru alespoň trochu pohnul vpřed. při vyšších rychlostech (nad 100 km) už tento problém odeznívá. Po regulérním zahřátí taktéž tento jev odezní, jde tedy především o jev po studeném startu.
Ještě malý postřeh - viditelně se tento jev projevu, pokud auto stojí venku ve vlhku například při dešti. Úplně v pořádku to je v případě, že stojí přes noc v garáži. Auto má pouze autorizovaný servis a najeto 206 tis. Bohužel ale v "autorizovaném" servisu se zmůžou na dvě odpovědi, které mě moc nepřesvědčují. Jedna odpověď je, že je v še v pořádku a druhá je, že je řídící jednotka na výměnu, ale není jisté, zda-li to tím bude.
Díky za Vaše názory.
Tadeas
Pokles výkonu S40, benzin, automat, 2.4
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Pokles výkonu S40, benzin, automat, 2.4
V Prahe máš Marra.cz a T6r.cz a spoustu dalších. Autorizované servisy jsou dobré, ale většinou spíš mění díly dokud nenajdou ten správný (čest vyjímkám). Akorát mě překvapilo, že první diagnostikujou řj, která je asi to nejdražší co tě tam může potkat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: S40, 2.4, 2006, automat, black
- Bydliště: Praha
#3 Pokles výkonu S40, benzin, automat, 2.4
Díky za doporučení, rozhodně využiji.
S tou řídící jednotkou je to takový zvláštní. V Průhonicích Ti řeknou, že je v háji, že je v S40 konstrukční vada a že se tam dostává vlhkost a v jiným autorizovaným servisu jí udělají diagnostiku na moji žádost a ŘJ je podle nich ok a o nějaký vlhkosti ani neslyšeli.
Proto mi jde o to - konečně potkat někoho, kdo tomu buď rozumí nebo si dá práci tomu příjít na kloub.
S tou řídící jednotkou je to takový zvláštní. V Průhonicích Ti řeknou, že je v háji, že je v S40 konstrukční vada a že se tam dostává vlhkost a v jiným autorizovaným servisu jí udělají diagnostiku na moji žádost a ŘJ je podle nich ok a o nějaký vlhkosti ani neslyšeli.
Proto mi jde o to - konečně potkat někoho, kdo tomu buď rozumí nebo si dá práci tomu příjít na kloub.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#4 Pokles výkonu S40, benzin, automat, 2.4
Jóóóó, Průhonice. Ty mění jednotky rádi
Stav se na diagnostiku, načtěte online hodnoty a věnujte sledování průběhů pár hodin.. S DavidemJ jsme hledali závadu dlouho, také byla podle Průhonic vadná jednotka, a nakonec to byla oprava v řádu stovek. Hodně pomohlo používat hlavu a ne tupě věřit chybové hlášce ve Vidě.
Stav se na diagnostiku, načtěte online hodnoty a věnujte sledování průběhů pár hodin.. S DavidemJ jsme hledali závadu dlouho, také byla podle Průhonic vadná jednotka, a nakonec to byla oprava v řádu stovek. Hodně pomohlo používat hlavu a ne tupě věřit chybové hlášce ve Vidě.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#5 Pokles výkonu S40, benzin, automat, 2.4
myslel jsem, že Průhonice platí za zřejmě slušnej oddíl?
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 Pokles výkonu S40, benzin, automat, 2.4
To je všude stejný. Na druhou stranu když auto jezdilo jen do průhonic, tak je zase ojetina celkem cenná, když se tam všechno možný měnilo při každý kravině
Zatékání do jednotek se konalo, ale u S40 o tom nevim (což nic neznamená).
Ale jak je psáno výše, človek co má mozek a diag k tomu, si s tebou sedne, budete se vozit, sledovat, tak i těch pár stokorun za tuto službu se bohatě vrátí na ušetřených výdajích za nesmyslně měněné díly. Na druhou stranu autorizák by těžko vysvětloval najetých 70km a 3h diagnostiky, to je vadná řj rychlejší řešení.
Zatékání do jednotek se konalo, ale u S40 o tom nevim (což nic neznamená).
Ale jak je psáno výše, človek co má mozek a diag k tomu, si s tebou sedne, budete se vozit, sledovat, tak i těch pár stokorun za tuto službu se bohatě vrátí na ušetřených výdajích za nesmyslně měněné díly. Na druhou stranu autorizák by těžko vysvětloval najetých 70km a 3h diagnostiky, to je vadná řj rychlejší řešení.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: S40, 2.4, 2006, automat, black
- Bydliště: Praha
#7 Pokles výkonu S40, benzin, automat, 2.4
Souhlas se vším výše uvedeným. V podstatě proti Průhonicím nic nemám, to auto je opravdu jinak celkově v cajku, ale tam prostě člověk opravdu nemůže čekat, že tam někdo bude nad 8 let starou károu přemýšlet a používat u toho něco jinýho než diagnostickej systém..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
#8 Pokles výkonu S40, benzin, automat, 2.4
S tím si dovolím nesoouhlasit. Proti autorizákům také nic nemám, jezdím sám do Stodůlek, ale naopak oni by měli být IMHO ti, kteří mají značné zkušenosti a dokáží najít SKUTEČNOU příčinu, realita je bohužel ale asi jiná...
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 671 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 5 Odpovědi
- 2750 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 2 Odpovědi
- 421 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hroudic
-
- 0 Odpovědi
- 382 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 0 Odpovědi
- 158 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz