Bílý povlak svíčky

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 128
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Skalice
Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25

#1 Bílý povlak svíčky

Příspěvek od yareq »

Zdravím vespolek,
před 2 týdny jsem měnil svíčky na své V40 (1731ccm) a zaujal mne povlak na svíčkách.
IMAG0511.jpg
IMAG0511.jpg (69.99 KiB) Zobrazeno 1214 x
Dvě svíčky byly jako ta vpravo jedna měla lehce bílý povlak a ta poslední je ta vlevo. Když setřu to bílé tak vypadá stejně jako ta vpravo. Otázka tedy zní co je v těch dvou válcích jinak? Svíčky byly v motoru necelých 40 000 km - výměnný interval je podle chytré knížky 60 000 km. Tak v tom snad chyba nebude.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 Bílý povlak svíčky

Příspěvek od Urvanej »

nemizí ti voda?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 128
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Skalice
Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25

#3 Bílý povlak svíčky

Příspěvek od yareq »

Nemizí, zatím. Ale může jít o malý únik. Je ještě nějaká jiná možnost co by to mohlo být? Nebo je to určitě těsnění pod hlavou? A co potom dál, jezdit než se začne ztrácet voda, čí řešit hned?
S provozem na plyn to zbarvení asi souvislost mít nebude, což?
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#4 Bílý povlak svíčky

Příspěvek od kwiko »

skus vymenit zapalovacie moduly aj s kablami

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 128
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Skalice
Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25

#5 Bílý povlak svíčky

Příspěvek od yareq »

A jakou značku doporučuješ? Svíčky jsem zatím kupoval volvo, ale zapalovací moduly a kabely už by se mohly vě volvo prodražit.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#6 Bílý povlak svíčky

Příspěvek od kwiko »

original su sagem, neoriginal neviem, zatial som si na diagnostiku vzdy vystacil so secondhandom. A majitelia zase potom nemali potrebu ich menit za funglovky.
Avsak nebolo by nazahodenie si zmerat aj kompresie. a kompresie s pridanim oleja.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 128
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Skalice
Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25

#7 Bílý povlak svíčky

Příspěvek od yareq »

No, zkusit to můžu. Ale nejsem si jistý, zda na něco přijdu. Do vody to netlakuje a voda zatím viditelně nemizí. Takže asi to zatím nic velkého není. Svíčky jsou zbarvené na 2. a 4. válci(už i ty nové) takže by musely být špatné obě cívky.
Jde mi hlavně o to co se stane když s tím budu jezdit dál než se to projeví naplno. Ať mi fridex třeba nevyžere blok. Nerad bych sháněl motor. A no druhou stranu se mi nechce jen tak vydat dejme tomu 3000 kč za cívky a kabely abych pak zjistil, že je to hlava a dal dalších 10000 za přetěsnění.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#8 Bílý povlak svíčky

Příspěvek od Krystof P. »

yareq píše:No, zkusit to můžu. Ale nejsem si jistý, zda na něco přijdu. Do vody to netlakuje a voda zatím viditelně nemizí. Takže asi to zatím nic velkého není. Svíčky jsou zbarvené na 2. a 4. válci(už i ty nové) takže by musely být špatné obě cívky.
Jde mi hlavně o to co se stane když s tím budu jezdit dál než se to projeví naplno. Ať mi fridex třeba nevyžere blok. Nerad bych sháněl motor. A no druhou stranu se mi nechce jen tak vydat dejme tomu 3000 kč za cívky a kabely abych pak zjistil, že je to hlava a dal dalších 10000 za přetěsnění.
Spíš to prokonzultuj s nějakym mechanikem, jestli je to vůbec problém, než začneš měnit díly za stovky až tisíce kreditů...Protože podle mě to je celkem OK. A zkus si projít tohle:
http://upravy-tuning.blog.cz/0611/diagnostika-zapalovacich-svicek
http://stekly.wz.cz/svicky.html

a nebo mrkni na tohle:
Přílohy
2mqrbf8.jpg

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#9 Bílý povlak svíčky

Příspěvek od kwiko »

no prave ze by si mal mat zapalovanie spolocne pre dva a dva valce...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 128
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Skalice
Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25

#10 Bílý povlak svíčky

Příspěvek od yareq »

Zkusím se ještě někoho poptat, jen mi nejde do hlavy proč je to co druhý válec. kdyby měly stejnou barvu všechny tak to neřeším.
Jinak ty vzorové příklady jsem taky na netu našel, ale přesně nedopasuješ nic.
A ten povlak se na nových svíčkách udělal znovu - od výměny jsem je dnes kontroloval po cca 700 km.

Zapalování je na 2 a 2 válce, ale ty dva válce jsou každý na jiné cívce, tak by to musela být fakt náhoda aby se zepsuly obě naráz. Jedna cívka má krajní válce a jedna vnitřní uprostřed, a problém je na 2. a 4. bráno z leva.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“