V50 T5 2004 - Chiptunning

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 38
Registrován: 10 roků
Vůz: Volvo V50 T5 2004

#1 V50 T5 2004 - Chiptunning

Příspěvek od Exik »

Zdravím Vás,

chtěl bych se zeptat. Koupil jsem si V50 T5 a přemýšlím o chiptunningu + výměně vzduchového filtru.

Důvod proč přemýšlím o Chipu je 1. větší výkon, 2. menší spotřeba.

Má otázka zní: ublíží (sníží životnost, zvýší se poruchovost) nějakým způsobem chip motoru a bude spotřeba opravdu nižší?

Díky moc! Exik
_________________
Volvo XC60 T6 224kW, 2011
Volvo V50 T5 162kW, 2004

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#2 V50 T5 2004 - Chiptunning

Příspěvek od eLzyx »

rozumný chip tomu neublíží. A spotřeba? Nikdy jsem nebyl příznivec teorie o snížení spotřeby po chipu.
ad vzduchový filtr ... předpokládám, že máš na mysli sportovní. Ten už by tomu ublížit mohl. Většina sportovních filtrů je dělaná tak, že mají menší filtrační schopnost, aby mohl propustit více vzduchu.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#3 V50 T5 2004 - Chiptunning

Příspěvek od tymon »

prijed, dame tomu 600-koni a bude to zrat 2 / 100km 8)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#4 V50 T5 2004 - Chiptunning

Příspěvek od tymon »

tymon píše:prijed, dame tomu 600-koni a bude to zrat 2 / 100km 8)
myslel jsem motory... 2 / 100km :ROFL: :ROFL: :ROFL:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 38
Registrován: 10 roků
Vůz: Volvo V50 T5 2004

#5 V50 T5 2004 - Chiptunning

Příspěvek od Exik »

eLzyx píše:rozumný chip tomu neublíží. A spotřeba? Nikdy jsem nebyl příznivec teorie o snížení spotřeby po chipu.
ad vzduchový filtr ... předpokládám, že máš na mysli sportovní. Ten už by tomu ublížit mohl. Většina sportovních filtrů je dělaná tak, že mají menší filtrační schopnost, aby mohl propustit více vzduchu.
Díky. přemýšlel jsem o tomto http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/tabulky/volvo/volvo-v50-25-turbo-t5-220hp/. Je toto "Rozumný" chip ? Ptám se, protože o tom nemám přehled.

Díky. Oka - sportovní filtr tedy dávat nebudu.
_________________
Volvo XC60 T6 224kW, 2011
Volvo V50 T5 162kW, 2004

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12067
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 V50 T5 2004 - Chiptunning

Příspěvek od Urvanej »

Pokud chceš čip, tak bych se obrátil na kluky z D5T5, protože jsou tu ověření, staví se k tomu jako chlapi a jak vidíš, nikdo na ně nenadává.
Pro mě osobně je to celkem důležitý faktor, že i přes to, že dělá mechanik spoustu práce lidem, tak na něho nikdo veřejně neštěká a když, tak to umí řešit. Nemá smysl objevovat ameriku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 38
Registrován: 10 roků
Vůz: Volvo V50 T5 2004

#7 V50 T5 2004 - Chiptunning

Příspěvek od Exik »

Urvanej píše:Pokud chceš čip, tak bych se obrátil na kluky z D5T5, protože jsou tu ověření, staví se k tomu jako chlapi a jak vidíš, nikdo na ně nenadává.
Pro mě osobně je to celkem důležitý faktor, že i přes to, že dělá mechanik spoustu práce lidem, tak na něho nikdo veřejně neštěká a když, tak to umí řešit. Nemá smysl objevovat ameriku.
Okey, Díky za radu, obrátím se na kluky z D5T5 :)
_________________
Volvo XC60 T6 224kW, 2011
Volvo V50 T5 162kW, 2004
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“