problem po natankovani
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 147
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
#1 problem po natankovani
Tak jsme vcera do skoro prazdne nadrze vzal benzin...zaplatim a chci odjet, jenze nelze nastartovat. Otacky se zvednou na 800 a zas to chcipne...5 pokusu a nic. Baterii jsem nedavno dobil a je zanovni. Tak jsem sel na benzinku jestli by mi nezkusili natocit pres start kabely. Nez manik prisel, jeste jsem to jednou zkusil a najdnou vpohode nastartovano, ten den jeste nekolikrat startuji a uz problem nebyl, co se mohlo stat?
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 problem po natankovani
Nestrašim, jen sem se po přečtení musel usmát. Uplně stejnej projev sem měl u sebe na XC a teď mam na stole rozkuchanej modul z nádrže a mrtvý palivový čerpadlo...
Nemohl si mít už tak málo v nádrži, že ti to už tlačilo vzduch a trvalo, než ho to vytlačilo krz vstřiky pryč?
Nemohl si mít už tak málo v nádrži, že ti to už tlačilo vzduch a trvalo, než ho to vytlačilo krz vstřiky pryč?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 147
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
#3 problem po natankovani
Teprve zacla svitit rezerva bylo tam jeste na 70km. Dnes premerim jeste baterii. Cerpadlo uz ma nalitano 320tis km...ale po otoceni klicku bylo normalne slyset slabe bzuceni jako vzdy ze bezi.
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 problem po natankovani
Jak jsem psal, nechci strašit a na 90% to bude něco jinýho. Jen sem popsal svoji čerstvou zkušenost a to si piš, že mi čerpadlo bzučelo.
Osobně tipuju vzduch, ale pozoruj. Pokud s bude situace opakovat jindy než se skoro prázdnou nádrží, hledal bych problém, do tý doby jen pozoroval
Osobně tipuju vzduch, ale pozoruj. Pokud s bude situace opakovat jindy než se skoro prázdnou nádrží, hledal bych problém, do tý doby jen pozoroval
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek