Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S40 B 4204 T3
- Bydliště: Královéhradecko
#1 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
Ahoj mám problém, Od cca 2500ot/min se začíná ozývat klepání výfukových ventilů o písty.
Rozvody jsou udělány nově a zkontrolovány dvěma nezávyslými automechaniky, dělal jsem je podle servisní příručky a vím že jsem je ustavil správně.
Dělá mi ovšem starost to stavitelné rozvodové kolo na výfukové vačce. To se taky nějak ustavuje nebo se prostě natáhne řemen?
Auto jsem dovezl na podvalu, koupil jsem ho v dražbě, takže nebyla ani možnost si ho v podstatě podlechnout.
Ve výpisu řj byla závada snímač polohy vačky a tlak plnící soustavy.
Po smazání se již snímač vačky neobjevuje, tlak trvá stále ( nezmizelo to ani po výměně snímače).
Prosím o rady ohledně klepání.
Děkuji
Rozvody jsou udělány nově a zkontrolovány dvěma nezávyslými automechaniky, dělal jsem je podle servisní příručky a vím že jsem je ustavil správně.
Dělá mi ovšem starost to stavitelné rozvodové kolo na výfukové vačce. To se taky nějak ustavuje nebo se prostě natáhne řemen?
Auto jsem dovezl na podvalu, koupil jsem ho v dražbě, takže nebyla ani možnost si ho v podstatě podlechnout.
Ve výpisu řj byla závada snímač polohy vačky a tlak plnící soustavy.
Po smazání se již snímač vačky neobjevuje, tlak trvá stále ( nezmizelo to ani po výměně snímače).
Prosím o rady ohledně klepání.
Děkuji
#2 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
Myslí,,že pokud by se ventily dotýkaly s pístama,tak už by jsi nejezdil.Typuji vadné VVT,nebo špatně usazené.Také mohou rachotit hydroštely.VVT se usazuje na přípravek.284016605 píše:Ahoj mám problém, Od cca 2500ot/min se začíná ozývat klepání výfukových ventilů o písty.
Rozvody jsou udělány nově a zkontrolovány dvěma nezávyslými automechaniky, dělal jsem je podle servisní příručky a vím že jsem je ustavil správně.
Dělá mi ovšem starost to stavitelné rozvodové kolo na výfukové vačce. To se taky nějak ustavuje nebo se prostě natáhne řemen?
Auto jsem dovezl na podvalu, koupil jsem ho v dražbě, takže nebyla ani možnost si ho v podstatě podlechnout.
Ve výpisu řj byla závada snímač polohy vačky a tlak plnící soustavy.
Po smazání se již snímač vačky neobjevuje, tlak trvá stále ( nezmizelo to ani po výměně snímače).
Prosím o rady ohledně klepání.
Děkuji
Vyplň si bydliště!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S40 B 4204 T3
- Bydliště: Královéhradecko
#3 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
takze mam shanet jake dily? Popřípadně koho navštívit?
Nevite nekdo cenu hydrostavu?
diky
Nevite nekdo cenu hydrostavu?
diky
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
To tvoje bydliště je dobrý, ale respekt je třeba oboustranný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S40 B 4204 T3
- Bydliště: Královéhradecko
#5 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
není možné , že by cvakal třeba ten ventil VVt?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#6 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
Odebrat trpaslíčkovi kladívečko.284016605 píše:Prosím o rady ohledně klepání.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#7 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
ventil určitě ne ale bez poslechu je jakákoliv diagnoza pouhá spekulace.284016605 píše:není možné , že by cvakal třeba ten ventil VVt?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S40 B 4204 T3
- Bydliště: Královéhradecko
#8 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
poslouchal jsem to takovým tím poslouchatkem do uší a nejvýraznejsi je ten zvuk ve spoji blok/hlava....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
Tipuju chcíplý hydroštely. Začni hledat podobnej motor na ND... možná budou záměnný i mezi jinejma typama, to chce ověřit podle čísel.
A abys vyloučil to připotkávání, taxi změř tlaky, kdyby byl kleplej ventil, tak bude hůř dovírat.
A abys vyloučil to připotkávání, taxi změř tlaky, kdyby byl kleplej ventil, tak bude hůř dovírat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S40 B 4204 T3
- Bydliště: Královéhradecko
#10 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
nevite nekdo kolik stojej hydrostely na tenhle motor?
taky by me zajimal ten pripravek na ustaveni VVT....
taky by me zajimal ten pripravek na ustaveni VVT....
#11 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
Asi 800Kč/ks a je jich tam 16.Nejlépe zajet k Marrovi,a domluvit se s ním.Osobně myslím,že pokud jsou to hydroštěly a nepomůže výměna oleje na 5w50 tak je jednodušší a levnější vyměnit motor.284016605 píše:nevite nekdo kolik stojej hydrostely na tenhle motor?
taky by me zajimal ten pripravek na ustaveni VVT....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S40 B 4204 T3
- Bydliště: Královéhradecko
#14 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
pres pul zemekoule....klasika
Nejakej odbornik bliz?
Nejakej odbornik bliz?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S40 B 4204 T3
- Bydliště: Královéhradecko
#15 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
tenhle motor si myslim pujde sehnat jen tezko.....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#16 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S40 B 4204 T3
- Bydliště: Královéhradecko
#17 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
proc vubec doporucujete 5w50?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S40 B 4204 T3
- Bydliště: Královéhradecko
#18 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
Tak mam za sebou vymenu motoru.....nepotkaval se....jen se jaksi vyparily šály
takze v audi-vollvo.cz nakup motoru a ted pohoda, nalil jsem tam 5W30, tak snad nebude problem.
V tom puvodnim byl 10W40 a ve vane bylo tak 5mm karbonu, mazaci kanaly motoru ale byly ok.
Trubky z turba mely celkem snizenej prumer, nevim co to zpusobilo, nejakej tip jak tomu predejit?
takze v audi-vollvo.cz nakup motoru a ted pohoda, nalil jsem tam 5W30, tak snad nebude problem.
V tom puvodnim byl 10W40 a ve vane bylo tak 5mm karbonu, mazaci kanaly motoru ale byly ok.
Trubky z turba mely celkem snizenej prumer, nevim co to zpusobilo, nejakej tip jak tomu predejit?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#19 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
Ale zajímalo by mě, jak se ten řídkej xindl líbí hydroštelum.
Ta karbonizace nebyla tim typem oleje, ale spíš jeho nevýměnama, nebo přeběhama.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#20 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
Hlavně,že ti to klepalo na ventilech. 5w30 v tom nemá co dělat.Kdyby se každý neptal,proč Mobil1 5W50 a raději ho tam nalil,nemusely by se motory měnit na zadření.284016605 píše:Tak mam za sebou vymenu motoru.....nepotkaval se....jen se jaksi vyparily šály
takze v audi-vollvo.cz nakup motoru a ted pohoda, nalil jsem tam 5W30, tak snad nebude problem.
V tom puvodnim byl 10W40 a ve vane bylo tak 5mm karbonu, mazaci kanaly motoru ale byly ok.
Trubky z turba mely celkem snizenej prumer, nevim co to zpusobilo, nejakej tip jak tomu predejit?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#21 Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku
tak cvakání narušených šál má celkem charakteristický zvuk, divím se , že ho ti mechanici nepoznali, navíc ve vyjetém oleji bys měl mít otřepy ze šál-štříbřité
šupinky, ale na to se asi nikdo nekouká
šupinky, ale na to se asi nikdo nekouká
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek