zdravím,
chci se zeptat, co vše se musí sehnat a případně pokud někdo neví kam to i namontovat k znovu uvedení airbagů do provozu po nehodě. Již jsem vymontoval pás u spolujezdce, který byl zablokován - znamená to že ostatní jsou v pořádku? Dále vyletěl airbag řidiče a spolujezdce, je mi jasné že se musejí koupit nové u spolujezdce sháním s celou palubkou. Musím koupit ještě nějaká čidla? Kde se nacházejí? ŘJ stačí znovu naprogramovat nebo se musí koupit nová, případně kde se nachází? Případně pokud ještě někoho napadne něco k airbagům co jsem zde zapomněl a je to důležité k znovuuvedení do provozu budu rád za rady.
Dále mám hnutý předek, nezná někdo někoho kvalitního kdo to umí srovnat za slušný peníz? Případně co to tak stojí? Je hnutý celý přední čelo, nárazník, a rám vespod (nevím jak to lépe popsat snad to je srozumitelné).
Díky za info moc mi pomůžete Honza
auto po nehodě
- Autor
- Zpráva
#1 auto po nehodě
_________________
Volvo s40 2,0T 118kW
Volvo s40 2,0T 118kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#2 auto po nehodě
Jo jeden dobrej je v Horní dolní a ještě lepší Dolní horní.
PS: Hoď to do šrotu.
PS: Hoď to do šrotu.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 auto po nehodě
S uvedením pytlů a pásů do funkční podoby jsem se zabýval u 940tky. Je to ukrutná jebačka vysondovat co všechno lze a nelze, aby ti nový pytle zase nevylítly jakmile je zapojíš.
Já měl obrovský štěstí, že jsem měl auto na ND, který mělo naprosto identický pytlový vybavení včetně roku výroby, takže jsem to "jenom" přeházel a vyrezetoval chyby (mam OBD I).
U tebe to bude ještě komplikovanější a na tvém místě, jelikož to auto má opravdu "něco za sebou", bych vyndal žárovku a nějak to poskládal aby to vypadalo. Z toho co popisuješ auto za záchranu rozhodně nestojí a za peníze, které vysolíš za uvedení do schůdného stavu bys pořídil jednu velmi pěknou nebouranou. Na druhou stranu chápu tvojí snahu, nicméně trvám na tom, aby sis nechal poradit a vykašlal se na to (což je přesně to co nechceš slyšet ).
Shrnuli ideu, kterou se i snažim prezentovat:
Sežeň si identický auto na rozborku, ze kterýho můžeš použít maximum dílů.
Zační chodit s majitelem vrakárny, kde se na volva specializujou, jinak se ani při mírných cenách, které za díly na 40tky jsou, nedoplatíš.
Já měl obrovský štěstí, že jsem měl auto na ND, který mělo naprosto identický pytlový vybavení včetně roku výroby, takže jsem to "jenom" přeházel a vyrezetoval chyby (mam OBD I).
U tebe to bude ještě komplikovanější a na tvém místě, jelikož to auto má opravdu "něco za sebou", bych vyndal žárovku a nějak to poskládal aby to vypadalo. Z toho co popisuješ auto za záchranu rozhodně nestojí a za peníze, které vysolíš za uvedení do schůdného stavu bys pořídil jednu velmi pěknou nebouranou. Na druhou stranu chápu tvojí snahu, nicméně trvám na tom, aby sis nechal poradit a vykašlal se na to (což je přesně to co nechceš slyšet ).
Shrnuli ideu, kterou se i snažim prezentovat:
Sežeň si identický auto na rozborku, ze kterýho můžeš použít maximum dílů.
Zační chodit s majitelem vrakárny, kde se na volva specializujou, jinak se ani při mírných cenách, které za díly na 40tky jsou, nedoplatíš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#4 auto po nehodě
Již jsem to psal o topic vedle,nechápu,jaký má smysl takové auto zprovozňovat.I kdybych takové auto dostal zadarmo,nešel bych do jeho opravy,ale rozebral bych jej na díly a za uštědřené peníze koupil celé auto nebourané.Skládat tohle bude naprosto nevýhodné,jak časově,tak finančně a nakonec budeš mít pořád bouraného bastla.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek