Motor 2.0T

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 147
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70II T5

#1 Motor 2.0T

Příspěvek od dukemb »

pokud měl motor pravidelnou udrzbu tak by nemel byt problem....nemel by moc cvakat po nastartovani, kontrola vicka oleje, rozvody nejlepe hned udelat,nemel by se prehrivat, turbo ze spoda suche, melo by se probouzet kolem 1500ot, kolem 2500 mohutný zátah, jinak je neco spatne:D....mam teda 1.9T4, už 4 roky, najel jsem nakých 60tisíc (současný stav 282tis) a žádný problém...jen jednou ulitnul šroub od svodu, takže to krásně řvalo, oprava 0 penez a jelo se dál....mam to na 268koni, tachometrove se dostanu k 260kmh:)
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#2 Motor 2.0T

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Též už jsem najel s Volvikem asi 80.000km a žádný velký problem nenastal.
Pá pá udělaly jen kabely s cívkami a termostat.
Jinak běžná údržba a bezstarostná jízda. A to už i mám s E85 najeto 30.000km.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 25
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Vůz: V40 2.0T 1998
Bydliště: Martin

#3 Motor 2.0T

Příspěvek od Bocoride »

Nuž je to hop alebo trop. Mne kľakol motor pri 247.000km, kedy motor zacal ist na 3 valce. Pricinou bola prepalena sviecka a zlomene sedlo ventilu. Za nasledok vyrovnanie celej hlavy a bol som lahsi o 600€. Teraz mi svieti kontrolka lambdy sondy a ked pritlakujem tak z vyfuku zadymi - asi Turbo natom tiez uz nebude najlepsie.
Podotykam ze to je ale motor 118KW
_________________
Volvo V40 2.0T LPG 118kW 1998
Toyota Celica 1.6 STi 77kW T18 1991
KTM SM 950 72kW 2006

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Motor 2.0T

Příspěvek od Urvanej »

kus svíčky ti zrubal sedlo a vletěl do turba kde pochroumal vrtulku, která teď hází z nevyváženosti a proto z toho chčije olej. Co nejdřív turbínku očíhni, než nepude ani zrepasovat.
(Křišťálová koule jede na plný výkon :-D )
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“