Ahoj,
má s tímhle už někdo zkušenost, konkretně u T4
http://www.automedik.cz/palivo-prestavby-e85.html
Jestli se to vůbec vyplatí 4000 přestavba, doporučené svíčky za 1000,- nový vzduch. filtr KN, plus zvyšena spotřeba až 15%
,,pouze,, o přestavbě E85
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 464
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
#1 ,,pouze,, o přestavbě E85
Naposledy upravil(a) Davidian dne 10 črc 2012 21:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Online
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#2 přestavba E85
Hele žabáku, a tohle jsi už viděl ? https://forum.volvoklub.cz/viewforum.php?f=85Davidian píše:Ahoj,
má s tímhle už někdo zkušenost, konkretně u T4
http://www.automedik.cz/palivo-prestavby-e85.html
Jestli se to vůbec vyplatí 4000 přestavba, doporučené svíčky za 1000,- nový vzduch. filtr KN, plus zvyšena spotřeba až 15%
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 464
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
#3 přestavba E85
Neviděl, sorry
Ale efektivnost nákladu a zlepšení výkonu motoru tam moc kluci neprobíraj
Ale efektivnost nákladu a zlepšení výkonu motoru tam moc kluci neprobíraj
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#4 přestavba E85
To jsem toho napsal málo?
No, tak se ptej.
No, tak se ptej.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 464
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
#5 ,,pouze,, o přestavbě E85
Ahoj, tak jsem přelouskal celý link
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=85&t=20281&start=175
a přejmenoval jsem to tady na ,,pouze,, o přestavbě E85 tedy žádné míchání ečka a benzínu bez uprav motoru
Kolik jsi do toho zainvestoval Tome, respektive kolik by to vyšlo u té Tvé firmy bez toho vychytávání problému a much.
Pro mě asi přichází v úvahu asi
http://www.profi-chiptuning.cz/dalsi-sluzby/dalsi-sluzby/jezdete-az-o-30-levneji-upravy-motoru-na-ethanol-e85/
protože bioethanole85.cz a automedik.cz jsou z Prahy tedy pro mě nedostupné.
Jde mi především o finanční úsporu, čili návratnost a poté úsporu, ale protáhnout to budu chtít taky
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=85&t=20281&start=175
a přejmenoval jsem to tady na ,,pouze,, o přestavbě E85 tedy žádné míchání ečka a benzínu bez uprav motoru
Kolik jsi do toho zainvestoval Tome, respektive kolik by to vyšlo u té Tvé firmy bez toho vychytávání problému a much.
Pro mě asi přichází v úvahu asi
http://www.profi-chiptuning.cz/dalsi-sluzby/dalsi-sluzby/jezdete-az-o-30-levneji-upravy-motoru-na-ethanol-e85/
protože bioethanole85.cz a automedik.cz jsou z Prahy tedy pro mě nedostupné.
Jde mi především o finanční úsporu, čili návratnost a poté úsporu, ale protáhnout to budu chtít taky
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#6 ,,pouze,, o přestavbě E85
Nejprve bych chtel upozornit, ze Profi chip tuning chtel delat prestavbu pouze v Brne, ikdyz ji maji napsanou i na pobocce v Praze. Ale to bylo pred rokem a kousek, treba je situace jina.
Firma, jenz delala prestavbu i me, ma spoustu zastoupeni po republice ...
A ted k veci.
Stalo me to tusim 8 za jednotku a 3 za instalaci. Sakumprdum tedy 11.
Problemy nyni vychytany, provoz bezproblemovy.
V aute byly pred upravou platinove svicky a JR filtr do boxu.
Ted jsou v nem iridiove a stale stejny filtr.
Rozhodne poznam rozdil ve vykonu. Kor ted v lete s klimatizaci.
Klimoska bere dost vykonu a treba na sviznejsi predjeti jsem ji vypinal. Ted nemusim, tahne to paradne. Samozrejme je ubytek vykonu znat, ale ne nijak rapidne.
Po uprave mi prislo, ze motor tahne linearneji, ale po instalaci IPD HD TCV je opet znat vykonova spicka.
Auto je na E85 rozhodne zabavnejsi.
Uspora je nevelika, ale jestli jsem pred upravou jezdil kolem 9,5, ted jezdim 11,2. (N95 vs E85)
Jednoduchym vypoctem: 9,5 x 35 = 333,- vs 11,2 x 25,5 = 286,- rozdil na 100km = 47,-
Ja nacouram tak 20.000km rocne ... coz cini rozdil 9400,- a ty na zemi nenajdu.
Spotreba se prilis nemeni stylem jizdy, jen proletnuti Prahou tam a zpet bylo znat o dva litry. (ale to bylo o ridicak)
Vedlejsi naklady jsem diky E85 zatim nemel. Olej jde ven stejne po 10.000km tak i tak, svicky uz asi menit nebudu a motor slape statecne.
Firma, jenz delala prestavbu i me, ma spoustu zastoupeni po republice ...
A ted k veci.
Stalo me to tusim 8 za jednotku a 3 za instalaci. Sakumprdum tedy 11.
Problemy nyni vychytany, provoz bezproblemovy.
V aute byly pred upravou platinove svicky a JR filtr do boxu.
Ted jsou v nem iridiove a stale stejny filtr.
Rozhodne poznam rozdil ve vykonu. Kor ted v lete s klimatizaci.
Klimoska bere dost vykonu a treba na sviznejsi predjeti jsem ji vypinal. Ted nemusim, tahne to paradne. Samozrejme je ubytek vykonu znat, ale ne nijak rapidne.
Po uprave mi prislo, ze motor tahne linearneji, ale po instalaci IPD HD TCV je opet znat vykonova spicka.
Auto je na E85 rozhodne zabavnejsi.
Uspora je nevelika, ale jestli jsem pred upravou jezdil kolem 9,5, ted jezdim 11,2. (N95 vs E85)
Jednoduchym vypoctem: 9,5 x 35 = 333,- vs 11,2 x 25,5 = 286,- rozdil na 100km = 47,-
Ja nacouram tak 20.000km rocne ... coz cini rozdil 9400,- a ty na zemi nenajdu.
Spotreba se prilis nemeni stylem jizdy, jen proletnuti Prahou tam a zpet bylo znat o dva litry. (ale to bylo o ridicak)
Vedlejsi naklady jsem diky E85 zatim nemel. Olej jde ven stejne po 10.000km tak i tak, svicky uz asi menit nebudu a motor slape statecne.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 464
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
#7 ,,pouze,, o přestavbě E85
Teď už jsem o něco chytřejšíttoommaasseekk píše:Nejprve bych chtel upozornit, ze Profi chip tuning chtel delat prestavbu pouze v Brne, ikdyz ji maji napsanou i na pobocce v Praze. Ale to bylo pred rokem a kousek, treba je situace jina.
Firma, jenz delala prestavbu i me, ma spoustu zastoupeni po republice ...
A ted k veci.
Stalo me to tusim 8 za jednotku a 3 za instalaci. Sakumprdum tedy 11.
Problemy nyni vychytany, provoz bezproblemovy.
V aute byly pred upravou platinove svicky a JR filtr do boxu.
Ted jsou v nem iridiove a stale stejny filtr.
Rozhodne poznam rozdil ve vykonu. Kor ted v lete s klimatizaci.
Klimoska bere dost vykonu a treba na sviznejsi predjeti jsem ji vypinal. Ted nemusim, tahne to paradne. Samozrejme je ubytek vykonu znat, ale ne nijak rapidne.
Po uprave mi prislo, ze motor tahne linearneji, ale po instalaci IPD HD TCV je opet znat vykonova spicka.
Auto je na E85 rozhodne zabavnejsi.
Uspora je nevelika, ale jestli jsem pred upravou jezdil kolem 9,5, ted jezdim 11,2. (N95 vs E85)
Jednoduchym vypoctem: 9,5 x 35 = 333,- vs 11,2 x 25,5 = 286,- rozdil na 100km = 47,-
Ja nacouram tak 20.000km rocne ... coz cini rozdil 9400,- a ty na zemi nenajdu.
Spotreba se prilis nemeni stylem jizdy, jen proletnuti Prahou tam a zpet bylo znat o dva litry. (ale to bylo o ridicak)
Vedlejsi naklady jsem diky E85 zatim nemel. Olej jde ven stejne po 10.000km tak i tak, svicky uz asi menit nebudu a motor slape statecne.
Prosím Tě, jestli to chápu, tak výkon šel nahoru, jak uvádějí, tzn, jak to dám odbrzdit tak tam bude lepší průběh křivky
IPD HD TCV tohle je asi z americkej Ipd, máš odkaz, ať kouknu
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#8 ,,pouze,, o přestavbě E85
IPD hýr.
Trosku jej zmenili, ale je to on:
http://www.ipdusa.com/products/8900/120153-ipd-heavy-duty-turbo-control-valve-hd-tcv-s60-v70-xc70
V podporovanych typech S/V40 nebyla, ale v navodu ano. Na mail odpovedeli "asi fungovat bude", no a asi funguje.
Vykon nahoru sel, to jako jo.
Trosku jej zmenili, ale je to on:
http://www.ipdusa.com/products/8900/120153-ipd-heavy-duty-turbo-control-valve-hd-tcv-s60-v70-xc70
V podporovanych typech S/V40 nebyla, ale v navodu ano. Na mail odpovedeli "asi fungovat bude", no a asi funguje.
Vykon nahoru sel, to jako jo.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 873 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej